-
eidika an baleis 2h enw eisai se 5h me 7000RPM
(polla pics inside)
http://forums.2gnt.com/dcboard.php?az=show_topic&forum=13&topic_id=40306&mesg_id=40306&page=
-
eidika an baleis 2h enw eisai se 5h me 7000RPM
(polla pics inside)
http://forums.2gnt.com/dcboard.php?az=show_topic&forum=13&topic_id=40306&mesg_id=40306&page=
-
eidika an baleis 2h enw eisai se 5h me 7000RPM
(polla pics inside)
http://forums.2gnt.com/dcboard.php?az=show_topic&forum=13&topic_id=40306&mesg_id=40306&page=
-
γιαυτο παιρνεις type-r,s2000....για να μην εχεις προβλημα σε τετοιες φασεις!
-
ton idio kinitira me to typer eixe o typos.
h8iko didagma: my8os einai oti ta Vtec einai high-revving engines
-
Ας πρόσεχε. Κι εγώ αν είμαι τελικιασμένος (170 χ.α.ω. με 5200-5300 σ.α.λ.) και βάλω ξαφνικά 2α θα πάρω τα εντόσθια του μοτέρ μου στο χέρι. Απλά ο τύπος έστειλε το μοτέρ πολύ πέρα από εκεί που μπορούσε να αντέξει. Πόσο άραγε το'στειλε; 12000 σ.α.λ.;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ας πρόσεχε. Κι εγώ αν είμαι τελικιασμένος (170 χ.α.ω. με 5200-5300 σ.α.λ.) και βάλω ξαφνικά 2α θα πάρω τα εντόσθια του μοτέρ μου στο χέρι. Απλά ο τύπος έστειλε το μοτέρ πολύ πέρα από εκεί που μπορούσε να αντέξει. Πόσο άραγε το'στειλε; 12000 σ.α.λ.;16000 rpm lene, an htan 12 mporei na ta kataferne (honda einai).
-
Ε, ακόμα και Honda δε θα τα'βγαζε πέρα σε τέτοιο στροφάρισμα.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
eidika an baleis 2h enw eisai se 5h me 7000RPM(polla pics inside)
http://forums.2gnt.com/dcboard.php?az=show_topic&forum=13&topic_id=40306&mesg_id=40306&page=
bbbooooooo klefth. bbbbbooooooo
http://www.redliners.gr/data/forum/topi ... PIC_ID=365To motor einai idio me tou CTR. Oxi omos tou neou ITR.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
eidika an baleis 2h enw eisai se 5h me 7000RPM
(polla pics inside)
http://forums.2gnt.com/dcboard.php?az=show_topic&forum=13&topic_id=40306&mesg_id=40306&page=
bbbooooooo klefth. bbbbbooooooo
http://www.redliners.gr/data/forum/topi ... PIC_ID=365To motor einai idio me tou CTR. Oxi omos tou neou ITR.
esy file Ouzo ti gnwmi exeis 8a ta ebgaze pera me 12k rpm to hondaki?
-
Εγώ πάντως για το Clio μου ξέρω ότι θα μου'δινε μπιέλες, πιστόνια, βαλβίδες, στρόφαλο, μπλοκ, κάρτερ και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο στο χέρι.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ πάντως για το Clio μου ξέρω ότι θα μου'δινε μπιέλες, πιστόνια, βαλβίδες, στρόφαλο, μπλοκ, κάρτερ και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο στο χέρι.tis eides tis fwtografies? milane apo mones tous...
-
Τις είδα, τρομάρα του, τις είδα... Μερικοί άνθρωποι τελικά δεν αξίζουν να έχουν αυτοκίνητα με χειροκίνητο σανζμάν. Μάλλον θα πρέπει να μπει ένα τεστ νοημοσύνης που μόνον όσοι θα το περνάνε θα έχουν δικαίωμα να παίρνουν αμάξι με χειροκίνητο κιβώτιο - οι υπόλοιποι ας αρκεστούν στο αυτόματο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τις είδα, τρομάρα του, τις είδα... Μερικοί άνθρωποι τελικά δεν αξίζουν να έχουν αυτοκίνητα με χειροκίνητο σανζμάν. Μάλλον θα πρέπει να μπει ένα τεστ νοημοσύνης που μόνον όσοι θα το περνάνε θα έχουν δικαίωμα να παίρνουν αμάξι με χειροκίνητο κιβώτιο - οι υπόλοιποι ας αρκεστούν στο αυτόματο.Sumfono. Alla den ksero pia einai h empiria sou me ta top end Honda. Oi 8eshs ton taxititon einai poli kontines. Short shifter pou leme. Kai oi empirioi tin patane poles fores. To exo dh me taidia mou ta matia.
Mou etixe kai mena mia fora apo 5h h8ela na kano 4h katebasma kai xo8ike 2h. Oso pio fast eise sto shifting me auta ta autokinito toses megaliteres einai h ph8anotites na sumbh kati tetoio. Alla to phra xampari kai to prolaba amesos doksa to 8eo.
O ksaderfos mou dustixos odigaras kai auto den eixe tetoia tuxh. Idio oxhma me to diko mou. Eimasta sta drags. St Thomas Agi. Ekei pou pigame to perasmeno mhna. Ekane 3-2 anti gia 3-4 pano sthn biasinh tou kai BYE BYE. Oles oi balbides eksagoghs strabosan. Eutixos mono auto htan.
Alla den exei simasia pios einai o kataskeuasths. Ena fast shifter odigos me short shift sundiasmo mporh na sumbh se opion nane.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
esy file Ouzo ti gnwmi exeis 8a ta ebgaze pera me 12k rpm to hondaki?
Apokliete. Mexri ths 9-9.5 xil na thn glitoshs me ligo valve float. Meta ths 10-12 xiliades strabonis valvides eksagwghs SIGOURA. Ano ths 12ooo rpm blepe parapano.
-
Θυμήθηκα τώρα μία παρόμοια δικιά μού φάση,όταν τό καντέτ μου μέ τόν 1,2 κινητήρα,κόλησε το γκάζι μετά από βλάβη τού διπλού WEBBER που φωρούσα.
Ολόκληρος ο κινητήρας ήταν μέσα στό λάδι,αλλά γιά καλή μού τύχη,ήταν από τό δείκτη λαδιού ο οποίος πετάχτηκε απο τή θέση τού.
Η μόνη βλάβη τού ήταν οί βαλβίδες,οί οποίες είχαν στραβώσει(ΟΛΕΣ).
Υπόψιν ότι 'γύρισε'πολύ-πολύ ψηλά(δέν ξέρω ακριβώς πού,γιατί το στροφομετρο είχε τελειώσει πολύ νωρίτερα) -
μην νομιζετε οτι κατι τετοιο ειναι πολυ δυσκολο να συμβει σε οποιονδηποτε [εννοω την λαθος επιλογη σχεσης και οχι απαραιτητα το αποτελεσμα που ειδαμε]!!!
φιλος μου μηχανικος αυτοκινητων με δεκαετιες εμπειριας και λατρης της σπορ οδηγησης στην ευθεια της Θηβας αντι για να βαλει 5η με αστρα f 1,4 και με το γκαζι στο πατωμα σε γρηγορη αλλαγη εβαλε 3η γιατι τον εμποδισε το ποδι της γυναικας του που καθως καθοταν στην θεση του συνοδηγου το ξεκουραζε ακουμπωντας το αριστερα της στην κονσολα διπλα στον λεβιε στην θεση που κουμπωνει η 5η.
το αποτελεσμα ηταν να ''διαμαρτυρηθει'' εντονα ο κινητηρας και να σπασουν καποια ωστηρια απο την κεφαλη και στραβωσαν και καποιες βαλβιδες χωρις ευτυχως αλλες ζημιες.
φυσικα αντι για Λαμια το φορτωσε για το συνεργειο του πισω στην Αθηνα.
σε εμενα μια φορα συνεβει κατι τετοιο [αντι 5η σε 3η] με το αστρα g 1,4 αλλα χωρις κανενα δυσαρεστο αποτελεσμα εκτος απο την ''τρομαρα'' μου ακουγοντας αυτον τον πραγματικα φοβερο ηχο του μοτερ σε υπερστροφια εστω και για κλασματα του δευτερολεπτου!!!!!!
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
αλλα χωρις κανενα δυσαρεστο αποτελεσμα εκτος απο την ''τρομαρα'' μου ακουγοντας αυτον τον πραγματικα φοβερο ηχο του μοτερ σε υπερστροφια εστω και για κλασματα του δευτερολεπτου!!!!!!haha ego na deis. Ekkana eksontotiko test na do an ola einai ok. Mexri kai kapakia aniksa kai elegkxo me to display to VAFC ekkana se ka8e fanarh gia na bebaio8o oti ola einai ok.
-
και ο πατερας μου το ειχε κανει απο 4η σε 5η εβαλε 3η... για κλασματα ακουσαμε τον ηχο και ευτυχως συμπλεκταρε και το σωσαμε..
να ρωτησω? αν εχουμε πισωκουνα αμαξι και γινει αντι για ανεβασμα κατεβασμα, το αυτοκινητο δεν θα γυρισει??(στιγμιαιο μπλοκαρισμα πισω τροχων?)
συγχωρεστε με αν λεω μπουρδες αλλα δεν γνωριζω -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
να ρωτησω? αν εχουμε πισωκουνα αμαξι και γινει αντι για ανεβασμα κατεβασμα, το αυτοκινητο δεν θα γυρισει??(στιγμιαιο μπλοκαρισμα πισω τροχων?)Πάνω σε καμπή; Όχι απαραίτητα. Αν δεν είσαι ήδη στα όρια πρόσφυσης επειδή το μπλοκάρισμα θα είναι στιγμιαίο κατά πάσα πιθανότητα το μόνο που θα συμβει είναι να τιναχτεί λίγο το πίσω μέρος και μετά να μαζευτεί μόνο του μόλις οι πίσω τροχοί ξεμπλοκάρουν και βρουν πρόσφυση.
Merika la8akia mporei na sou stoixisoun...