-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Μη μου μαγαρίζετε το τόπικο
Και ναι, είμαι κάγκουρας, τα inserts δεν είναι πραγματικό ψάρμπον. Ήμουν έτοιμος να αρχίσω να φτιάχνω καλούπια αλλά πολλή δουλειά ρε γμτ. Τελικά απλά έβαλα το αυτοκόλλητο της 3Μ.
θα ευχεσαι να ειχες πεθανει στον οδοντιατρο... Δεν νομιζω να αντεξεις την κοινωνικη καταδικη για το ψαρbone....
το καρμπον ΑΠΑΙΤΕΙ και σιφτ λαητς
σκετο ειναι ορφανο!απαιτώ φωτο από δαγκάνες, δισκόπλακες και τακάκια να βεβαιωθούμε ότι ειναι βαμμένα
-
Zηλέυεις
Eπειδή όμως χατίρια δεν χαλάω, ορίστε η φωτό που ήθελες:
Καλά, για τον ακατανόμαστο με το αυτόματο auris δεν έχω να πω κάτι
-
%$%#΅@ τα torx των Γάλλων
Edit: $%&&#, αφότου βγήκε η βίδα δεν βγαίνει το τιμόνι
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
σαν την σημαία της αλβανίας το έχει κάνει ο κάγκουρας...το γμσ κ ψόφησε
το πιο άχαρο 207 που έχω δει -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Πόσο χαμήλωμα θεέ μου.
Τουλαχιστον μπορω να το ψηλοσω χαχα.Σαν κοστος χρησης δεν απαντατε ομως
Τίποτα το ιδιαίτερο. Τήρησε το πρόγραμμα των service και όλα Ok.
Μέση κατανάλωση κάπου στα 9lt/100km με 9,5lt/100km ανάλογα το 'βάρος του ποδιού'...Ωστόσο κάντο βόλτα και άκου ήχους από ανάρτηση, τυχόν τριγμούς (λόγω χαμηλώματος) και ήχους κινητήρα στο ρελαντί...
Επίσης δες και τα ηλεκτρικά παράθυρα αν τυχόν βγάζουν τίποτα τριγμούς στο ανέβασμα-κατέβασμα. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
%$%#΅@ τα torx των ΓάλλωνEdit: $%&&#, αφότου βγήκε η βίδα δεν βγαίνει το τιμόνι
Γειά σου Κωνσταντίνε!
Ίσως το λέω αργά και έχεις ήδη λύσει το πρόβλημα, αλλά αν δεν, αφού έχεις βγάλει τη βίδα, χτυπάς ελαφρά εναλλάξ το τιμόνι δεξιά-αριστερά (14:45' ). Αν δεν βγεί, λύνεις το σταυρό που είναι κάτω στα πεντάλ, το παίρνεις όλο αγκαλιά και χτυπάς με προσοχή τον άξονα στο 'αφαλό' του τιμονιού. Που θα πάει, θα ξεκολλήσει!
Καλή επιτυχία!Οι δισκόπλακες είναι μεγαλύτερες από τις προηγούμενες;
-
Το κατάφερα χθες με το ειδικό πολυεργαλείο πειθούς για πεισματάρικα στοιχεία.
Τα φρένα είναι τα 283 (από 266) που είχα βάλει το '09.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το κατάφερα χθες με το ειδικό πολυεργαλείο πειθούς για πεισματάρικα στοιχεία.Σωστός και πειστικός!
Τα φρένα είναι τα 283 (από 266) που είχα βάλει το '09.
Ωραία! Τώρα έχουμε τα ίδια!
-
Eδώ και χρόνια, ναι Τελευταία φορά που άλλαξα τακάκια, ο μηχανικός μου μου πρότεινε αντί τα μαμά bendix να βάλω κάτι άλλα που είχε βάλει στο δικό του 307. Το πήρα για μια βόλτα, μου άρεσαν και τα έβαλα κι εγώ. Ztec+ γράφουν πάνω, δεν έχω ιδέα τι στο καλό είναι δαύτα, αλλά μου έκανε εντύπωση το δάγκωμα που κάνουν, αν και το πρωί θέλουν 1-2 φρεναρισματάκια για να έρθουν σε θερμοκρασία. Καλή διάρκεια κιόλας.
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
ρε συ, αν με τις μέσες τιμές παίρνεις σαπάκια 206 δεν έχει νόημα να το συζητάμε. εσύ μας λες ότι τα καλά 206 είναι ακριβά
Αν είναι στο 500αρικο η διαφορά ενός 206 κι ενός νορμάλ γιάρις ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ, αυτό λέω.Και είναι προτιμότερο να δώσεις λίγο παραπάνω στην αρχή γιατί απ όσο βλέπεις ξεκολάς απ τα σαπάκια.
κι εδω τα γιάρις είναι απλησίαστα πάντως
edit. κοιτάς 1000αρι γιάρις και 1.4 πεζό, αυτά συνέκρινε και πές μας.
μην κάνεις κι εσύ μαθηματικά μητσοτάκη1.0 με 1.4 με ποια λογικη;;;
Οι μεσες τιμες του car.gr προφανως περιλαμβανουν σαπακια εκατερωθεν. Αν μπουμε σε περιπτωσιολογια δε βγαζουμε ακρη. Τα καλα 206 ειναι ακριβα και τα καλα Γιαρις ειναι απλησιαστα.
Οπως αντιλαμβανεσαι η διαφορα υπερβαινει το χιλιαρικο και ποσοστιαια το 40-50%. Υπαρχει λογικη εξηγηση;Κανε οτι σου λεμε αγορι μου, μη ρωτας πολλα πολλα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μη μου μαγαρίζετε το τόπικο
Και ναι, είμαι κάγκουρας, τα inserts δεν είναι πραγματικό ψάρμπον. Ήμουν έτοιμος να αρχίσω να φτιάχνω καλούπια αλλά πολλή δουλειά ρε γμτ. Τελικά απλά έβαλα το αυτοκόλλητο της 3Μ.
Like
-
Ωραίο είναι τελικά, πιάνω τουλάχιστον μισό G παραπάνω στις στροφές ενώ λόγω του ψευτοcarbon είναι σαν να τσίμπησα 2 αλογάκια.
-
Αν βάλεις και στην οροφή είναι άλλα 10 άλογα τουλάχιστον.
-
Στο ξυλινο ταμπλω να βαλεις....
-
RCZ @Bologna, via dell'Indipendenza
Υπέροχο matte χρώμα
-
καλα,ηρθες στα μερη μας κ δεν ειπες τπτ?κ ηρθες τωρα που εμεις φυγαμε??θα επρεπε να ντρεπεσαι..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
καλα,ηρθες στα μερη μας κ δεν ειπες τπτ?κ ηρθες τωρα που εμεις φυγαμε??θα επρεπε να ντρεπεσαι..Το είχα αναφέρει κάπου-κάποτε πως θα έρθω για μερικές ημέρες Bologna.
Την επόμενη φορά θα κεράσω εσπρεσάκια κάπου στην piazza Maggiore, το υπόσχομαι... -
Καλησπέρα!!
Θα ήθελα να μάθω ποιοι κινητήρες είναι αποτέλεσμα συνεργασίας Peugeot PSA - BMW (1.4 95ιππ και 1.6 120 ιππ νομίζω),
και πως να τους ξεχωρίζω από μια πρώτη ματιά από τους παλιούς πχ 1.4 90ιππ καθώς ενδιαφέρομαι για ένα μεταχειρισμένο 207.
Φαντάζομαι αυτό μπορώ να το βρω στα έγγραφα του αμαξιού αλλά θέλω να το ξέρω και από μια πρώτη ματιά αν είναι δυνατόν, δλδ αλλού οι κόφτες ή άλλο καπάκι μηχανής κλπ.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
-
Δεν πειράζει το βρήκα.. Υπάρχει διαφορά στο καπάκι μηχανής και συνήθως είναι μοντέλα του 2006.
-
Να το προτιμήσεις από το 90αρι, πολύ καλό μοτεράκι!
PEUGEOT FORUM