Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σπεύδε βραδέως ή .............
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σπεύδε βραδέως ή .............
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    13
    14
    79
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Το ερώτημα δεν είναι μόνο θεωρητικό αν σκεφτούμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες καλούμαστε να οδηγήσουμε στη χώρα μας. Πέρα από το τι θα ψηφίσουμε και ένα σχόλιο για την επιλογή μας. Πάντα με καλή διάθεση και χιούμορ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        emmanoyhl last edited by

        Το ερώτημα δεν είναι μόνο θεωρητικό αν σκεφτούμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες καλούμαστε να οδηγήσουμε στη χώρα μας. Πέρα από το τι θα ψηφίσουμε και ένα σχόλιο για την επιλογή μας. Πάντα με καλή διάθεση και χιούμορ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Το ερώτημα δεν είναι μόνο θεωρητικό αν σκεφτούμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες καλούμαστε να οδηγήσουμε στη χώρα μας. Πέρα από το τι θα ψηφίσουμε και ένα σχόλιο για την επιλογή μας. Πάντα με καλή διάθεση και χιούμορ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citastak last edited by

            Νομιζω οτι στα παραπανω 2 ερωτηματα δεν μπορουμε να συνοψισουμε μια ολοκληρη λογικη οδηγησης. τι εννοεις οταν λες το γοργον και χαριν εχει? εννοω, ναι σε εναν αδειο δρομο θα ο πατησεις, αλλα μεσα στην κινηση τι κανεις? ξεκινας σφηνες και οδηγεις 'χωρις αυριο'?
            Μου αρεσει η ταχυτητα και τα αποτελεσματα της στην εκκριση της αδρεναλινης (!) αλλα προσπαθω οταν τρεχω να μην γινομαι επικινδυνος προς εμενα και προς τους αλλους οδηγους... Τωρα ενταξει κακα τα ψεμματα υπαρχουν φορες που εχω κινηθει επικινδυνα (ποιος αλλωστε δεν εχει?)...
            Αυτα....
            Καλή Πρωτομαγιά και προσοχη στους δρομους!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Οδηγούμε με:

              • ασφάλεια
              • ευγένεια
              • ταχύτητα
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagelis-rallye last edited by

                egw pshfisa to gorgo ypothetontas oti kai ta 2 einai se logikh klimaka
                oute na phgaineis me 60 sthn ethnikh alla oute kai me 180 sthn akadhmias

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gskarmou last edited by

                  ÃïñãÞ êßíçóç êáé ðñïðáíôþò ãïñãüò åíôïðéóìüò êáé áðïöõãç ôùí áêßíçôùí êáé êéíçôþí åìðïäßùí

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Λείπει μια ψήφος!

                    Παν μέτρον άριστον ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • C
                      castor last edited by

                      Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                      Λείπει μια ψήφος!

                      Παν μέτρον άριστον ...

                      Αυτό ψηφίζω , tks sirgus!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kouk last edited by

                        Οπως έλεγε και ο παππούς μου: 'Το γοργόν και χάριν έχει γι΄αυτό σπεύδε βραδέως,γιατι όποιος βιάζεται σκοντάφτει'!!!
                        Οπερ τεκμαίρεται 'Πάν μέτρον άριστον' κι εγω!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dartman1980 last edited by

                          To καθενα απο αυτα τα 2 ειναι αναλογος τι περισταση!!
                          'παν μετρον αριστον' συμφωνω απολυτος!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • M
                            markvag last edited by

                            Καλημέρα σας!!

                            Προσωπικά 'το γοργόν και χάρην έχει', αλλά παν μέτρον άριστον...
                            Να εξηγήσω: Ψήφισα 'το γοργόν και χάρην έχει', αλλά ποτέ δεν κάνουμε τρέλες και πράγματα που μπορεί να οδηγήσουν εμάς ή το χειρότερο κάποιους άλλους να βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα...

                            Ούτε κόντρες, ούτε σφήνες, ούτε επικίνδυνη οδήγηση (=πάνω από τα όρια τα δικά μας, του αυτοκινήτου μας και του δρόμου και τα 3 στην δεδομένη στιγμή), αλλά πάντα με 200% την προσοχή μας στο τι κάνουμε...

                            Και τα μυαλά στα κάγκελα, με την καλή έννοια πάντα...

                            Αλήθεια, ποιοι ψήφισαν το σπεύδε βραδέως και με ποιο σκεπτικό;;; Υποθέτω ότι όλοι μας έχουμε το ίδιο σκεπτικό, απλά το βλέπουμε από διαφορετική οπτική γωνία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cmarin last edited by

                              Σίγουρα δεν είναι το ασπρο και μαύρο της απάντηση. Κινούμαστε σβέλτα, προβλέπουμε καταστάσεις, αντιδρούμε γρήγορα, βοηθάμε τους υπόλοιπους οδηγούς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Εμένα η άποψή μου είναι να σπεύδεις βραδέως! Φυσικά συμφωνώ στο 'ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ' (και όχι 'παν μέτρον άριστον') γι' αυτό και δεν πηγαίνω με 50 στην εθνική! Αλλά επειδή παλιά πήγαινα με 180 όπου θεωρούσα ότι μπορώ και εμφανίστηκε ένας τύπος από το πουθενά και μπήκε στη μέση της λωρίδας μου, ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ (ευτυχώς δεν πήγαινα με πάνω από 120 τότε) με τα αποτελέσματα που όλοι φαντάζεστε και σφίγγετε τα δόντια, σας λέω ότι το γοργόν σχεδόν ποτέ δεν έχει ιδιαίτερη χάρη, παρά μόνο όταν είστε σε πίστα! Και εξηγούμαι: Στην Ελλάδα πρώτα από όλα, σχεδόν ποτέ δεν υπάρχουν άδειοι δρόμοι! Ανά πάσα στιγμή κινδυνεύει να πεταχτεί μπροστά σου από κατσίκα με το βοσκό έως βράχος που αποκολλήθηκε από το πρανές επειδή κανείς δεν είχε προβλέψει ότι η βαρύτητα επηρεάζει και τις τομές στα βουνά. Επίσης, δεν ξέρετε τι οδόστρωμα θα συναντήσετε. Μία από τις γνωστές λακούβες στο δρόμο με 150 χιλιόμετρα και η ανάρτηση έχει γίνει όπως του Firman στη Βραζιλία. Να συνεχίσω; Δεν πιστεύω ότι χρειάζεται! Έτσι για να συνοψίσω, χωρίς καθόλου διάθεση για χιούμορ, λέω ότι η ταχύτητα είναι απαραίτητη (άκρως απαραίτητη μάλιστα) όταν έχει τη μορφή της ενεργητικής ασφάλειας, γιατί δε γίνεται να κάνεις προσπέραση στο φορτηγό με τα πρόβατα και να είσαι για 20-30 δευτερόλεπτα στο αντίθετο ρεύμα. Επίσης, αν δεν έχετε ΚΑΛΟ αυτοκίνητο, δηλαδή γερό, με καλά φρένα, λάστιχα, αναρτήσεις, αερόσακους κτλ, καλύτερα να μην το βγάζετε μετά τα διόδια με παραπάνω από 120 χλμ/ώρα. Φοράτε πάντα ζώνη, είτε τρέχετε είτε όχι (όποιος ενδιαφέρεται έχω να του πω μία μικρή ιστορία σχετικά με τις ζώνες και τη νοοτροπία του Έλληνα: φοράω ζώνη μόνο όταν είμαι στην εθνική') και αν έχετε τη δυνατότητα να περάσετε από μία σχολή ασφαλούς (ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ, όπως λέω εγώ) οδήγησης να το κάνετε!!! Εγώ θα το ήθελα πολύ αν μπορούσα! Και για την ιστορία, δεν είμαι οδηγός του Σαβ/κου...

                                Καλές και ασφαλείς διαδρομές σε όλους!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  [list:10a03vmj]Τα πραγματα θεωρητικα ειναι λιγο περιπλοκα.Το οτι πηγαινει ομως καποιος 'τεζα' δε σημαινει οτι βαζει και το κεφαλι στη λαιμητομο.Ασφαλης δεν ειναι η αργη οδηγηση παντου και παντα αλλα πως κυκολοφορεις.Εγω κινουμε σχεδον παντα γρηγορα.Οχι παντα βεβαια αλλα αρκετα.Το ιδανικοτερο πιστευω ειναι να προσαρμοζεις την ταχυτητα σου αναλογα με τις κυκλοφοριακες συνθηκες που επικρατουν.Εμεις καθοριζουμε τα ορια ταχυτητας ασχετα με τον ΚΟΚ.Ο ΚΟΚ στο θεμα της ταχυτητας πιστευω οτι(εκτος απο κατηκοιμενες περιοχες) ισωπεδωνει τους παντες, απ τον νεο που πηρε τωρα το διπλωμα μεχρι τον 'πραγματικο οδηγο' ο οποιος ακομα χειροτερα εαν εχει και καλο η μαλλον ασφαλες οχημα. [/list:u:10a03vmj][list:10a03vmj]Οπου υπερβει καποιος τα ορια της ηθικης και των πραγματικων συνθηκων που επικρατουν εκεινη τη στιγμη στο δρομο, ακομα κι αν η πινακιδα πχ εχει οριο 80 και μεις παμε με 40, ειναι απλα θεμα χρονου να δημιουργηθει ατυχημα.[/list:u:10a03vmj][list:10a03vmj]Εγω ψηφισα..............παω με τις πορτες [/list:u:10a03vmj][list:10a03vmj]Και για να μη παρεξηγηθω, κινουμε γρηγορα και με ασφαλεια[/list:u:10a03vmj][list:10a03vmj]ΥΓ.οπως και να εχει ομως, πρεπει να περασουμε για τεστ κοπωσεως απ τα χερια του Στατη.Να δουμε ποτε[/list:u:10a03vmj]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr