-
Το ερώτημα δεν είναι μόνο θεωρητικό αν σκεφτούμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες καλούμαστε να οδηγήσουμε στη χώρα μας. Πέρα από το τι θα ψηφίσουμε και ένα σχόλιο για την επιλογή μας. Πάντα με καλή διάθεση και χιούμορ.
-
Το ερώτημα δεν είναι μόνο θεωρητικό αν σκεφτούμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες καλούμαστε να οδηγήσουμε στη χώρα μας. Πέρα από το τι θα ψηφίσουμε και ένα σχόλιο για την επιλογή μας. Πάντα με καλή διάθεση και χιούμορ.
-
Το ερώτημα δεν είναι μόνο θεωρητικό αν σκεφτούμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες καλούμαστε να οδηγήσουμε στη χώρα μας. Πέρα από το τι θα ψηφίσουμε και ένα σχόλιο για την επιλογή μας. Πάντα με καλή διάθεση και χιούμορ.
-
Νομιζω οτι στα παραπανω 2 ερωτηματα δεν μπορουμε να συνοψισουμε μια ολοκληρη λογικη οδηγησης. τι εννοεις οταν λες το γοργον και χαριν εχει? εννοω, ναι σε εναν αδειο δρομο θα ο πατησεις, αλλα μεσα στην κινηση τι κανεις? ξεκινας σφηνες και οδηγεις 'χωρις αυριο'?
Μου αρεσει η ταχυτητα και τα αποτελεσματα της στην εκκριση της αδρεναλινης (!) αλλα προσπαθω οταν τρεχω να μην γινομαι επικινδυνος προς εμενα και προς τους αλλους οδηγους... Τωρα ενταξει κακα τα ψεμματα υπαρχουν φορες που εχω κινηθει επικινδυνα (ποιος αλλωστε δεν εχει?)...
Αυτα....
Καλή Πρωτομαγιά και προσοχη στους δρομους! -
Οδηγούμε με:
- ασφάλεια
- ευγένεια
- ταχύτητα
-
egw pshfisa to gorgo ypothetontas oti kai ta 2 einai se logikh klimaka
oute na phgaineis me 60 sthn ethnikh alla oute kai me 180 sthn akadhmias -
ÃïñãÞ êßíçóç êáé ðñïðáíôþò ãïñãüò åíôïðéóìüò êáé áðïöõãç ôùí áêßíçôùí êáé êéíçôþí åìðïäßùí
-
Λείπει μια ψήφος!
Παν μέτρον άριστον ...
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Λείπει μια ψήφος!Παν μέτρον άριστον ...
Αυτό ψηφίζω , tks sirgus!!!
-
Οπως έλεγε και ο παππούς μου: 'Το γοργόν και χάριν έχει γι΄αυτό σπεύδε βραδέως,γιατι όποιος βιάζεται σκοντάφτει'!!!
Οπερ τεκμαίρεται 'Πάν μέτρον άριστον' κι εγω!!! -
To καθενα απο αυτα τα 2 ειναι αναλογος τι περισταση!!
'παν μετρον αριστον' συμφωνω απολυτος!!! -
Καλημέρα σας!!
Προσωπικά 'το γοργόν και χάρην έχει', αλλά παν μέτρον άριστον...
Να εξηγήσω: Ψήφισα 'το γοργόν και χάρην έχει', αλλά ποτέ δεν κάνουμε τρέλες και πράγματα που μπορεί να οδηγήσουν εμάς ή το χειρότερο κάποιους άλλους να βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα...Ούτε κόντρες, ούτε σφήνες, ούτε επικίνδυνη οδήγηση (=πάνω από τα όρια τα δικά μας, του αυτοκινήτου μας και του δρόμου και τα 3 στην δεδομένη στιγμή), αλλά πάντα με 200% την προσοχή μας στο τι κάνουμε...
Και τα μυαλά στα κάγκελα, με την καλή έννοια πάντα...
Αλήθεια, ποιοι ψήφισαν το σπεύδε βραδέως και με ποιο σκεπτικό;;; Υποθέτω ότι όλοι μας έχουμε το ίδιο σκεπτικό, απλά το βλέπουμε από διαφορετική οπτική γωνία.
-
Σίγουρα δεν είναι το ασπρο και μαύρο της απάντηση. Κινούμαστε σβέλτα, προβλέπουμε καταστάσεις, αντιδρούμε γρήγορα, βοηθάμε τους υπόλοιπους οδηγούς.
-
Εμένα η άποψή μου είναι να σπεύδεις βραδέως! Φυσικά συμφωνώ στο 'ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ' (και όχι 'παν μέτρον άριστον') γι' αυτό και δεν πηγαίνω με 50 στην εθνική! Αλλά επειδή παλιά πήγαινα με 180 όπου θεωρούσα ότι μπορώ και εμφανίστηκε ένας τύπος από το πουθενά και μπήκε στη μέση της λωρίδας μου, ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ (ευτυχώς δεν πήγαινα με πάνω από 120 τότε) με τα αποτελέσματα που όλοι φαντάζεστε και σφίγγετε τα δόντια, σας λέω ότι το γοργόν σχεδόν ποτέ δεν έχει ιδιαίτερη χάρη, παρά μόνο όταν είστε σε πίστα! Και εξηγούμαι: Στην Ελλάδα πρώτα από όλα, σχεδόν ποτέ δεν υπάρχουν άδειοι δρόμοι! Ανά πάσα στιγμή κινδυνεύει να πεταχτεί μπροστά σου από κατσίκα με το βοσκό έως βράχος που αποκολλήθηκε από το πρανές επειδή κανείς δεν είχε προβλέψει ότι η βαρύτητα επηρεάζει και τις τομές στα βουνά. Επίσης, δεν ξέρετε τι οδόστρωμα θα συναντήσετε. Μία από τις γνωστές λακούβες στο δρόμο με 150 χιλιόμετρα και η ανάρτηση έχει γίνει όπως του Firman στη Βραζιλία. Να συνεχίσω; Δεν πιστεύω ότι χρειάζεται! Έτσι για να συνοψίσω, χωρίς καθόλου διάθεση για χιούμορ, λέω ότι η ταχύτητα είναι απαραίτητη (άκρως απαραίτητη μάλιστα) όταν έχει τη μορφή της ενεργητικής ασφάλειας, γιατί δε γίνεται να κάνεις προσπέραση στο φορτηγό με τα πρόβατα και να είσαι για 20-30 δευτερόλεπτα στο αντίθετο ρεύμα. Επίσης, αν δεν έχετε ΚΑΛΟ αυτοκίνητο, δηλαδή γερό, με καλά φρένα, λάστιχα, αναρτήσεις, αερόσακους κτλ, καλύτερα να μην το βγάζετε μετά τα διόδια με παραπάνω από 120 χλμ/ώρα. Φοράτε πάντα ζώνη, είτε τρέχετε είτε όχι (όποιος ενδιαφέρεται έχω να του πω μία μικρή ιστορία σχετικά με τις ζώνες και τη νοοτροπία του Έλληνα: φοράω ζώνη μόνο όταν είμαι στην εθνική') και αν έχετε τη δυνατότητα να περάσετε από μία σχολή ασφαλούς (ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ, όπως λέω εγώ) οδήγησης να το κάνετε!!! Εγώ θα το ήθελα πολύ αν μπορούσα! Και για την ιστορία, δεν είμαι οδηγός του Σαβ/κου...
Καλές και ασφαλείς διαδρομές σε όλους!
-
[list:10a03vmj]Τα πραγματα θεωρητικα ειναι λιγο περιπλοκα.Το οτι πηγαινει ομως καποιος 'τεζα' δε σημαινει οτι βαζει και το κεφαλι στη λαιμητομο.Ασφαλης δεν ειναι η αργη οδηγηση παντου και παντα αλλα πως κυκολοφορεις.Εγω κινουμε σχεδον παντα γρηγορα.Οχι παντα βεβαια αλλα αρκετα.Το ιδανικοτερο πιστευω ειναι να προσαρμοζεις την ταχυτητα σου αναλογα με τις κυκλοφοριακες συνθηκες που επικρατουν.Εμεις καθοριζουμε τα ορια ταχυτητας ασχετα με τον ΚΟΚ.Ο ΚΟΚ στο θεμα της ταχυτητας πιστευω οτι(εκτος απο κατηκοιμενες περιοχες) ισωπεδωνει τους παντες, απ τον νεο που πηρε τωρα το διπλωμα μεχρι τον 'πραγματικο οδηγο' ο οποιος ακομα χειροτερα εαν εχει και καλο η μαλλον ασφαλες οχημα. [/list:u:10a03vmj][list:10a03vmj]Οπου υπερβει καποιος τα ορια της ηθικης και των πραγματικων συνθηκων που επικρατουν εκεινη τη στιγμη στο δρομο, ακομα κι αν η πινακιδα πχ εχει οριο 80 και μεις παμε με 40, ειναι απλα θεμα χρονου να δημιουργηθει ατυχημα.[/list:u:10a03vmj][list:10a03vmj]Εγω ψηφισα..............παω με τις πορτες [/list:u:10a03vmj][list:10a03vmj]Και για να μη παρεξηγηθω, κινουμε γρηγορα και με ασφαλεια[/list:u:10a03vmj][list:10a03vmj]ΥΓ.οπως και να εχει ομως, πρεπει να περασουμε για τεστ κοπωσεως απ τα χερια του Στατη.Να δουμε ποτε[/list:u:10a03vmj]
Σπεύδε βραδέως ή .............