-
Παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια ότι η κάθε νέα γενιά αυτοκινήτων που βγαίνει στην κυκλοφορία είναι πολύ βαρύτερη από την προηγούμενη, όχι μόνο λόγω των αξεσουάρ αλλά και όλων εκείνων των συστημάτων (μαζί με τις επιπλέον ράβδους ενίσχυσης) που συμβάλουν στην παθητική ασφάλεια. Αυτό έχει βάλει σε ένα φαύλο κύκλο τους κατασκευαστές, περισσότερο βάρος – μεγαλύτεροι βασικοί κινητήρες –αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου κλπ. Θα ήθελα τη γνώμη σας. Αυτοκίνητα ελαφριά με δυνατούς κινητήρες, σωστά συστήματα φρένων και διεύθυνση, αποτελεσματικές αναρτήσεις με επακόλουθο αυξημένη ενεργητική ασφάλεια ή αυτοκινούμενα τανκ με 69 αερόσακους.
-
Παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια ότι η κάθε νέα γενιά αυτοκινήτων που βγαίνει στην κυκλοφορία είναι πολύ βαρύτερη από την προηγούμενη, όχι μόνο λόγω των αξεσουάρ αλλά και όλων εκείνων των συστημάτων (μαζί με τις επιπλέον ράβδους ενίσχυσης) που συμβάλουν στην παθητική ασφάλεια. Αυτό έχει βάλει σε ένα φαύλο κύκλο τους κατασκευαστές, περισσότερο βάρος – μεγαλύτεροι βασικοί κινητήρες –αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου κλπ. Θα ήθελα τη γνώμη σας. Αυτοκίνητα ελαφριά με δυνατούς κινητήρες, σωστά συστήματα φρένων και διεύθυνση, αποτελεσματικές αναρτήσεις με επακόλουθο αυξημένη ενεργητική ασφάλεια ή αυτοκινούμενα τανκ με 69 αερόσακους.
-
Παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια ότι η κάθε νέα γενιά αυτοκινήτων που βγαίνει στην κυκλοφορία είναι πολύ βαρύτερη από την προηγούμενη, όχι μόνο λόγω των αξεσουάρ αλλά και όλων εκείνων των συστημάτων (μαζί με τις επιπλέον ράβδους ενίσχυσης) που συμβάλουν στην παθητική ασφάλεια. Αυτό έχει βάλει σε ένα φαύλο κύκλο τους κατασκευαστές, περισσότερο βάρος – μεγαλύτεροι βασικοί κινητήρες –αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου κλπ. Θα ήθελα τη γνώμη σας. Αυτοκίνητα ελαφριά με δυνατούς κινητήρες, σωστά συστήματα φρένων και διεύθυνση, αποτελεσματικές αναρτήσεις με επακόλουθο αυξημένη ενεργητική ασφάλεια ή αυτοκινούμενα τανκ με 69 αερόσακους.
-
καπου στη μεση ειναι η αληθεια...
κατα τη γνωμη μου ενεργητικη γιατι τη παθητικη,χτυπα ξυλο,μπορει να μη τη καταλαβεις κιολας... -
Παθητικη σαφως... γιατι στην ενεργητικη ολα λιγο πολυ τα ιδια ειναι. Και για να το δουμε και απο την αλλη μερια, δεν ειναι σιγουρο σε στιγμη πανικου πως ο οδηγος (ακομα και εμπειρος) θα αντιδρασει σωστα και θα εκμεταλευθει τις δυνατοτητες του αμαξιου. Αφηστε που συνηθως οταν γινεται μαμακια... το αμαξι συνηθως φευγει... η δεν εχεις περιθωρια για περαιτερω αντιδραση η πολυ απλα εχεις κανεις ΕΣΥ την μαμακια και ειναι πλεον αργα.
Οποτε ενα αμαξι πρεπει να μπορει να ανταπεξελθει στα χειροτερα, προστατευοντας τον οδηγο. Μπορει να μερικοι να πειτε πως αμα γινει συγκρουση με πολλα χιλιομετρα... εεεμμμ ακομα και τοτε ενα αμαξι με γερο σασι πιθανα θα σε γλυτωσει απο καιριους τραυματισμους... ενω ενα ποιο αδυναμο απλα θα σε σκοτωσει.
Η παθητικη ασφαλεια δεν ειναι διαφημιστικο τρικ... ειναι ΑΝΑΓΚΗ! Και ειναι αναγκη επιστημονικα τεκμηριωμενη απο το EuroNcap αλλα και απο τις ιδιες τις βιομηχανιες.
Επισης πρεπει να τονισουμε πως ενα γερο σασι... ευνοει την καλυτερη οδικη συμπεριφορα, γιατι χαρις στο καλυτερο δεσιμο, η αναρτησεις κανουν ποιο καλα την δουλεια τους!
-
Ο χρήστης kirimis έγραψε:
Παθητικη σαφως...Διαφωνώ εδώ. Συμφωνώ με όλα τα υπόλοιπα, αλλά αν ήταν να διαλέξω θα έπαιρνα ενεργητική. Η παθητική σε προστατεύει ΑΦΟΥ γίνει το κακό. Το θέμα είναι να μην γίνει. Όχι ότι παραγνωρίζω τη σημασία της παθητικής ασφάλειας και το ότι σώζει ζωές, αλλά αν ήταν να πάρω ένα αμάξι που να ζυγίζε 1,5 τόνους για να με γλιτώσει από κάτι που μπορεί να μην πάθω ποτέ (και αν πάθω πιθανό να οφείλεται στο βάρος, που υποτίθεται ότι με προστατεύει), θα προτιμήσω κάτι πιο ελαφρύ που θα με βοηθήσει να ΜΗΝ τρακάρω. Παρόλο που η παθητική ασφάλεια είναι εξαιρετικά σημαντική, πιστεύω πως τα τελευταία χρόνια το έχουμε παραχ**ει
-
Ο χρήστης kirimis έγραψε:
Η παθητικη ασφαλεια δεν ειναι διαφημιστικο τρικ... ειναι ΑΝΑΓΚΗ! Και ειναι αναγκη επιστημονικα τεκμηριωμενη απο το EuroNcap αλλα και απο τις ιδιες τις βιομηχανιες.
Eίναι ΑΝΑΓΚΗ όπως λες την οποία εκμεταλεύονται μέχρι εκεί που δεν πάει για διαφημιστικά τρικ(ς).
Γιατί δεν διαφημίζει κανείς πόσα άλογα απόδίδει τι φρένα έχει και τελος πάντων πιστεύω πως κινητήρας-πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα είναι όλα τα λεφτά για ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Η καραμέλα της παθ.ασφάλειας είναι 'ευκολόχώνευτη' από όλη τη μάζα του κόσμου που αγοράζει. Θα καταλάβει η 'κουτσή Μαρία' τι είναι ίπποι-ροπή-δισκόφρενα πίσω? ενώ τώρα της κοτσάρουνε 800 αερόσακους και της λένε πως αυτά τα μπαλόνια θα τη σώσουν και το καταλαβαίνει.
Θυμάστε πως 'δημιουργήθηκε ο αερόσακος συνοδηγού? Από τις συζύγους-συνοδηγούς που διαμαρτυρόντουσταν εσύ έχεις-εγώ γιατί να μην έχω μπαλόνι?
Πάρτε λοιπόν πάνβαρα κάρα με ν αερόσακους με ν βενζίνη να καταναλώνει να σωθείτε
-
Εξηγησα ομως γιατι η ενεργητικη ασφαλεια μπορει να ΜΗΝ λειτουργησει... οπως και εξηγησα οτι η αποφυγη καποιως ατυχηματων δεν ειναι θεμα ενεργητικης ασφαλειας αλλα επιλογων που μπορει να μην σου διδονται την στιγμη του ατυχηματος.... πχ λεμε καποιος ξεφυγε απο το ρευμα του και δεν σου αφηνει περιθωρια περα απο το να πεσεις σε κανα χαντακι... η πχ σε στριμωχνει ο διπλανος σου και σε στελνει αλλου (fun park).
Toυλαχιστον προσωπικα εχω τυχει σε ατυχημα το οποιο δεν αφηνει κανενα αλλο περιθωριο αντιδρασης περαν του φρεναρισματος... γιατι απο το αλλο ρευμα ερχονταν αυτοκινητα... απο τα δεξια ειχα σειρα δεντρων... και πανω στον δρομο μου, μου πεταχτηκε απο ενα πρατηριο ενας γκασμας εντελως καθετα στο ρευμα μου.
Ακομα και γι αυτον που εκανε την βλακεια δεν τον εσωζε καμια ενεργητικη ασφαλεια, παρα μονο η παθητικη αφου μετα απο αυτο που εκανε ουτε και αυτος προλαβαινε να αντιδρασει.Αλλωστε δεν πανε 2 βδομαδες απο τοτε που ειδα μετωπικες 4 αυτοκινητων. Κατεβαινα απο βουνο και μολις που ξεκινησε να ψιχαλιζει! Ο δρομος ξαφνικα εγινε γυαλι και οι 2 προπορευομενοι μπροστα μου παρολο που πηγαιναν με νορμαλ ταχυτητα... ετσι απλα πανω σε μια στροφη εφυγαν και οι 2 ευθεια, και κανενας δεν προλαβε να κανει κατι... ουτε απο αυτους που ανεβαιναν ουτε φυσικα αυτοι που κατεβαιναν... απλα εγινε η συγκρουση, ανοιξαν οι αεροσακοι. Τα αμαξια απο μπροστα διαλυθηκαν, αλλα οι οδηγοι βγηκαν ατσαλακωτοι σε γενικες γραμμες (ηταν ολα τους συγχρονα αμαξια)
Για να μην μακρυγορουμε ας τα πουμε ακομα ποιο απλα... βλεπετε WRC? Bλεπετε F1? Τοτε θα εχετε καταλαβει τι σημασια αποδιδουν και στην παθητικη ασφαλεια. Αμα στηριζονταν μονο στην ενεργητικη..... δεν ξερω ποσοι απο αυτους που οδηγουν και σημερα θα ηταν εδω...
-
Νομίζω οτι είναι κατανοητό οτι όπως ένας αερόσακος δεν σώζει την κατάσταση έτσι και μόνο καλά φρένα και αναρτήσεις δεν είναι πανακεια. Η Bosch υποστηρίζει οτι το ESP είναι σημαντικότερο των αέροσακων αφού έχει την δυνατότητα να αποτρέπει τις εκτροπές πορείας λόγω απώλειας ελέγχου ακόμα και όταν το αυτοκίνητο δεν οδηγείται από την αυτού εξοχότητα Κάρλος 'matador' Σαινθ ή όποιον άλλον εσείς θέλετε. Απο την άλλη το μπαλόνι και ένα σωστά μελετημένο σασί προστατεύει οδηγό και επιβάτες όταν συμβεί (μακριά από μας ) το μοιραίο. Πιστεύω οτι όλοι - κατασκευαστές και οδηγόι- κατανοούν οτι ο συνδυασμός υψηλού επιπέδου παθητικής και ενργητικής ασφάλειας δίνει ένα πραγματικά ασφαλές αυτοκίνητο κάτω από όλες τις συνθήκες. Μπορεί να αυξήθηκαν τα κιλά και οι αέροσακοι όμως οι κινητήρες έχουν πιο πολλά κυβικά και μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις το ABS είναι σχεδόν στάνταρντ στα περισσότερα μοντέλα κλπ.
-
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ,Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΔΗΛΑΔΗ ΝΑΙ ΜΕΝ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ.
ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ,Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΛΙΓΜΟΥΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ,ΜΕ ΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΑΡΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,Η ΑΛΛΟΙΩΣ,ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ,ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ.
-
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι κατηγορειτε πως η παθητικη ασφαλεια εκανε τα αμαξια βαρια και ασηκωτα. Οταν πατε και βαζετε ενα τονο εξοπλισμο πανω στο αμαξι δεν σκεφτεστε πως βαραινει? Οταν ζητατε καλη ποιοτητα κυλισης δεν σκεφτεστε πως τα αντικραδασμικα συστηματα και οι ηχομονωσεις προσθετουν σε βαρος?
Οταν θελετε τον ντενεκε να ειναι χοντρος (λες και εχει καμια σημασια) και να μην ειναι ποιο λεπτος οπως των 'παρακατιανων' εταιριων δεν σκεφτεστε πως προσθετει στο βαρος?
Οταν τελος παντων τα αμαξια συνεχως μεγαλωνουν σε διαστασεις, και εχουν ποιο πολυπλοκες αναρτησεις, δεν ειναι λογικο να παρουν τα πανω τους?Μην κατηγορουμε λοιπον την παθητικη ασφαλεια... γιατι οι αεροσακοι και κανας αισθητηρας προσθετουν λιγο στο βαρος σε σχεση με ολα τα αλλα. Και οσοι νομιζετε πως παθητικη ασφαλεια = περισοτερρο μεταλλο εν μερη σφαλεται, γιατι στην παθητικη ασφαλεια σημασια εχει πως θα φτιαχτουν οι ζωνες παραμορφωσεις και ειναι θεμα σχεδιασης και οχι απαραιτητα παραπανω ατσαλιου.
Δεν νομιζω πως 100 κιλα παραπανω που θα ζυγιζουν τα μετρα παθητικης ασφαλειας κανουν καποια ουσιαστικη διαφορα... Σκεφτειτε ολα τα αλλα που ανεφερα παραπανω ποσο ζυγιζουν...
Ο Ελληνας μονο δεν εχει καταλαβει πως το τωρινο πχ 307 εχει φτασει τις διαστασεις ενος παλαιοτερου Laguna... οποτε και θα θελει 1.8 η 2.0 λιτρα για να αποκτησει και μια ποιο καλη ενεργητικη ασφαλεια. Αντι αυτου ομως επιμενουν να αγοραζουν την μεσαια κατηγορια σε 1.4 και 1.6 παρα το γεγονος οτι ουσιαστικα εχουν ανεβει κατηγορια. Καταλαβαινετε τι θελω να πω... Ααα και μην ξεχασουμε να αναφερουμε πως η πλειοψηφια επιζητα ανεση και μαλακες αναρτησεις πραγμα που δεν συμβαδιζει παντα με την ενεργητικη ασφαλεια, οπως το ιδιο συμβαινει και με τους χωρους... οπου οι κατασκευαστες προκειμενου να δωσουν παραπανω.... ψηλωνουν το οχημα. Επισης οχι οτι καλυτερο για την ενεργητικη...
Μην τα ριχνουμε λοιπον ουτε στις εταιριες, γιατι εμεις τους επιβραβευουμε οταν παμε και αγοραζουμε κατι πολυμορφιζοντα θηρια... -
Φίλε kirimis, έχουμε διαφωνήσει ξανά στο συγκεκριμένο θέμα και -καθώς πιστεύω ότι οφείλεται σε διαφορά νοοτροπίας, εμπειριών, κλπ- θα διαφωνήσουμε μοιραία και εδώ.
Βεβαίως και δεν είναι ίδια όλα τα αυτοκίνητα από άποψης ενεργητικής ασφάλειας. Τώρα για το αν τα χειρίζεται ο Sainz ή κάποιος κόπανος, το ίδιο ισχύει και για τα ηλεκτρικά οικιακά μαχαίρια, τους αναπτήρες και τα προφυλακτικά: αν ο άλλος πρόκειται να την κάνει τη μ@λ@κία, δεν το σώζεις με τίποτα.
Πρέπει να αντιληφθούμε επιτέλους ότι η οδήγηση είναι μια πολύ επικίνδυνη υπόθεση από μόνη της και οι προσπάθειες να καλύψουμε την έλλειψη ικανότητας με τεχνητά μέσα μόνο προβλήματα θα μας δημιουργήσει μακροπρόθεσμα.
Εξάλλου για σκεφτείτε και μια άλλη παράμετρο: είναι απείρως φτηνότερο να φτιάξω ένα τανκ με περισσή 'παθητική ασφάλεια' από το να σχεδιάσω ένα καλό σασί, πολλές φορές εκ'του μηδενός. Θα καθόταν τώρα η VW να φτιάξει ένα σασί επιπέδου BMW ή Alfa για το Golf? Να το φορτώσει ηλεκτρονικά, αερόσακους και 400 κιλά μπάρες προστασίας ήταν πολύ πιο εύκολο και πουλάει και η politically correct καραμέλα της 'ησυχίας, τάξης και ασφάλειας'.
-
Οποιος πιστεύει οτι τα κιλα οι μπαρες οι χοντρές λαμαρίνες και τα μπαλόνια ισούνται με καταπληκτική παθητική ασφάλεια είνα βαθιά νυχτωμένος. Ο σχεδιασμός ενός αυτοκινήτου που συμπεριφέρεται σωστά σε μια σύγκρουση είναι κάτι πολύ μα πάρα πολύ δύσκολο και δαπανηρό. Απαιτεί σοβαρή και σε βάθος έρευνα του τροχαίου ατυχήματος και συγκερασμό 2 αντίθετων πραγμάτων από τη μια στιβαρότητα και από την άλλη ελεγχόμενη παραμόρφωση. Ενά άκαμπτο σασί δεν σημαίνει απαραίτητα κορυφαία παθητική ασφάλεια ( πχ Alfa Romeo 147 ) όπως και ένα μαλλον κακό σασί από άποψη ακαμψίας δεν σημαίνει κακή παθητική ασφάλεια ( πχ όλα τα Saab πριν το 9-3 sports sedan). Κανείς δεν λέει οτι η ενεργητική ασφάλεια και ο παράγων οδηγός δεν παίζουν ρόλο απλά πρέπει να πάψουμε να θεωρούμε την παθητική ασφάλεια ίση με βαριά αυτοκίνητα που δεν μπορούν να πάρουν τις...ρόδες τους. Επίσης η έρευνα πάνω στην παθητική ασφάλεια οδήγησε στην κατασκευή πιο άκαμπτων αμαξωμάτων από το σύνολο των κατασκευαστών και άρα βοήθησε στην βελτίωση της ενεργητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων. Τώρα όσοι δεν γουστάρουν τα ηλεκτρονικά ( ειδίκα στους ελληνικούς βρεγμένους δρόμους) πατήστε ρε παιδιά το κουμπάκι που τα απενεργοποιεί τόσο απλά. Βέβαια οταν είχαν βγεί τα πρώτα ABS κάποιοι λέγανε οτι είναι επικίνδυνα και φρέναρες αργότερα στην πράξη διαψεύστηκαν. Πάντως το πόσο συχνά επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά εξαρτάται σημαντικά από την ποιότητα της δουλειάς στις αναρτήσεις και το εν γένει στήσιμο του οχήματος άρα και πάλι ESP και λοιπά δεν μετατρέπουν ένα κακό αυτοκίνητο σε φονέα Ferrari απλά καλύπτουν τις ατέλειες του στον τομέα του στησίματος. Άλλωστε δεν πείθομαι με τίποτα οτι μια A-class είναι ασφαλέστερη και καλύτερη στο δρόμο από ένα 106 Gti ή 306 επειδή επιτυγχάνει μεγαλύτερη ταχύτητα στο τεστ αποφυγής ταράνδου χάρη στα ηλεκτρονικά τις θεόσκληρες αναρτήσεις και τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα της που κοπανάνε συνεχώς στην ελληνική άσφαλτο
-
αεροσακοι>Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια ότι η κάθε νέα γενιά αυτοκινήτων που βγαίνει στην κυκλοφορία είναι πολύ βαρύτερη από την προηγούμενη, όχι μόνο λόγω των αξεσουάρ αλλά και όλων εκείνων των συστημάτων (μαζί με τις επιπλέον ράβδους ενίσχυσης) που συμβάλουν στην παθητική ασφάλεια. Αυτό έχει βάλει σε ένα φαύλο κύκλο τους κατασκευαστές, περισσότερο βάρος – μεγαλύτεροι βασικοί κινητήρες –αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου κλπ. Θα ήθελα τη γνώμη σας. Αυτοκίνητα ελαφριά με δυνατούς κινητήρες, σωστά συστήματα φρένων και διεύθυνση, αποτελεσματικές αναρτήσεις με επακόλουθο αυξημένη ενεργητική ασφάλεια ή αυτοκινούμενα τανκ με 69 αερόσακους.
Ολα τα πραγματα οφειλουν να εχουν ενα μετρο.Σαφεστατα οι 69 αεροσακοι δεν ειναι πανακεια ομως ολοι μας θα χρειαζομασταν εναν οταν στο δρομο κυκλοφορουν οδηγοι και πεζοι ασυνειδητοι και απαιδευτοι.Υποστηριζω θερμα τα ελαφρια αυτοκινητα με δυνατα φρενα,σαφες συστημα διευθυνσης
αλλα υποστηριζω και αυτοκινητα που παρεχουν ασφαλιστικη δικλειδα ασφαλειας για τους μη γνωριζοντες (καλως η κακως ειναι πολλοι). -
Ενεργητική ασφάλεια , με συμβιβασμούς (δεν έχει αερόσακκους 'κουρτίνα' και αερόσακκους .... γονάτων οδηγού ) στην παθητική :
AUDI S3 ! Τιμή : 40.000 ΕυρώΠαθητική ασφάλεια , χωρίς ίχνος ενεργητικής ( 75 kgr/bhp !!!!!!!)
Τ.Ο.Μ.Π. Μ 113 Τιμή : Ν.Α. (βλέπε Ελληνικός Στρατός)ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ (δεν είναι μοναδικά) ΑΝΤΙΘΕΤΑ !
Η χρυσή τομή , ΕΠΙΛΟΓΗ του ΚΑΘΕΝΟΣ μας !
Αποστόλης , σύντομα 225
-
παντως το Μ113 εχει καλους χωρους για την κατηγορια του και καλη οδικη συμπεριφορα...
δε ξερω αν μπορει να συγκριθει με το αουντι!!! -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
παντως το Μ113 εχει καλους χωρους για την κατηγορια του και καλη οδικη συμπεριφορα...
δε ξερω αν μπορει να συγκριθει με το αουντι!!!Ίσως θα έπρεπε να ανοίξουμε μια τέτοια συζήτηση σε άλλο topic Θα ήταν ενδιαφέρον να μας περιγράψουν, φίλοι που έχουν τέτοιες εμπειρίες από το στρατό, την οδήγηση τέτοιων οχημάτων, στα οποία οι υπόλοιποι ίσως δεν έχουμε ποτέ την ευκαιρία να μπούμε.
Όσων αφορά το θέμα μας, η χρυσή τομή μεταξύ παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας σίγουρα είναι το ζητούμενο. Μήπως όμως ο δρόμος που ακολουθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι ο καταλληλότερος αλλά ο πιο εύκολος και φαντεζή.Πιός θυμάται το σύστημα της Audi που απομάκρυνε το τιμόνι από τον οδηγό κολλώντας το στο ταμπλό και μετακινούσε τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων κάτω από το αμάξι, ώστε να μην μπει στο χώρο των επιβατών. Γιατί δεν εξελίχτηκε αλλά αντικαταστάθηκε από σωρό αερόσακων; Τα μπαλόνια που φουσκώνουν και ξεφουσκώνουν είναι πιο εντυπωσιακά και κάνουν πιο μεγάλη εντύπωση. Ίσως γι αυτό.
-
Οπως λεει και το σλογκαν της Subaru (η οποια ειναι απο τις κορυφαιες εταιριες στα crash-tests):
Active Driving, Active Safety
ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ Ή ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ