-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Την καλημερα μου.
Εγω εχω 2 αποριες για 2 αρκετα ενδιαφεροντα θεματα πιστευω.
1)Το σκηνικο. Σε μια συγκρουση μονο με υλικες ζημιες, κατεβαινουν οι οδηγοι και χωρις τσακωμους συμφωνουν ποιος απο τους δυο φταιει, και αποφασιζουν να μην μπλεξουν ασφαλιστικες εταιρειες. Απλα ανταλασουν τηλεφωνα και συμφωνουν να τα βρουν. Ελα ομως που ο φταιχτης ειναι πολυ πονηρος και παει και καταγγελνει στην τροχαια οτι ο αλλος τον χτυπησε.
Πως μπορει να βρει το δικιο του ο μη φταιχτης?
......................................................2ς?η καλη πιστη που μερικες φορες δειχνουμε σε αναλογες περιπτωσεις μπορει να γινει αντικειμενο εκμεταλλευσης απο τον αλλο και να μας βαλει σε μπελαδες..................... γιαυτο σε καθε περιπτωση θα μπορουσαμε να φωναζουμε την τροχαια ωστε να καταγραψει το συμβαν, να ψαχνουμε για μαρτυρες που ειδαν το γεγονος και να τους κραταμε τα στοιχεια, να εχουμε παντα μαζι μας [εφ'οσον μιλαμε για ι.χ] μια φωτογραφικη μηχανη παντα σε ετοιμοτητα ωστε αμεσως και πριν μετακινηθουν τα οχηματα να φωτογραφισουμε τα παντα και επισης βοηθαει ακομα και ενα εντυπο φιλικου διακανονισμου που το συμπληρωνουμε επι τοπου και εαν δουμε οτι ο αλλος δεν ειναι διατεθειμενος να το κανει ή αποφευγει να το υπογραψει ή ειναι γενικα διστακτικος τοτε γινομαστε πολυ επιφυλακτικοι για την καλη του πιστη και ολα τα προηγουμενα ειναι πλεον επιβεβλημενα.
οποιαδηποτε αλλη προταση φιλου θα ειναι ισως πολυ χρησιμη για την αντιμετωπιση των ''πονηρων'' αυτων τυπων που κυκλοφορουν αναμεσα μας!!!!!!!
-
Παιδες Ερωτησης !
Ειχα μια στουκα τις προαλλες με εναν Αλβανο. Επεσε επανω μου. Μου εκανε δηλωση κανονικα, πηγα εφτιαξα το αμαξι και ολα ΟΚ .Τα λεφτα δεν τα εχω παρει ακομα και μαλλον σημερα θα φτασει το φαξ με τη δηλωση. Ασχετο με ολα αυτα και αν δε μου δωσουν τα λεφτα μεχρι τη Παρασκευη που φευγω, μπορει με καποιο τροπο να παει καποιος αλλος που δεν ειναι το αμαξι στο ονομα του και να παρει αυτος τα λεφτα για μενα ? Αν ναι τι χαρτια χρειαζονται να παρει μαζι του ?
-
Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
Παιδες Ερωτησης !
μπορει με καποιο τροπο να παει καποιος αλλος που δεν ειναι το αμαξι στο ονομα του και να παρει αυτος τα λεφτα για μενα ? Αν ναι τι χαρτια χρειαζονται να παρει μαζι του ?Πρέπει να κάνει/ουν εξουσιοδότηση(στην αστυνομία) ο/οι ιδιοκτήτης/ες του αυτοκινήτου σε αυτόν που θα παραλάβει την αποζημίωση απ'την ασφ.εταιρία.
ΧΑΡΤΙΑ: Εξουσιοδότηση,ταυτότητά του/της,προτότυπα τιμολόγια,άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου(αν δεν γίνεται ρώτα τους αν δέχονται φωτοτυπία).
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
ΧΑΡΤΙΑ: Εξουσιοδότηση,ταυτότητά του/της,προτότυπα τιμολόγια,άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου(αν δεν γίνεται ρώτα τους αν δέχονται φωτοτυπία).
Μονο με φωτοτυπια θα μπορει να γινει η δουλεια ετσι κι αλλιος επικυρωμενη απο την αστυνομια !!
Αλλιως δε γινετε !Τι θα εχω φυγει και δεν θα εχω την ταυτοτητα και την αδεια μαζι μου ?
Ευχαριστω Gatony !
-
Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
Τι θα εχω φυγει και δεν θα εχω την ταυτοτητα και την αδεια μαζι μου ?
Όχι την δικιά σου ταυτότητα αλλά εκείνου που θα αποζημιωθεί για λογαριασμό σου
Η άδεια επικυρωμένη απ'την αστυνομία νομίζω πως ισχύει μόνο για μια ημέρα(δεν είμαι σίγουρος,ρώτα )
Μήν συμβιβαστείς ούτε με 1 ευρώ λιγότερο απ'αυτά που γράφουν τα τιμολόγια!
-
Δυστυχώς είναι λίγο δύσκολο να μην σου κόψουν τίποτα.Επειδή έχει χρειαστέι κάποιες φορές να με αποζημειώσει ασφάλεια κάτι θα σου κόψουν.
Π.χ αν το ποσό είναι 1600 Ευρώ και σου πούν 1540 ? Αν τους φέρεις αν΄τιρηση θα σου πουν οτι αν δεν συμφωνείς με το ποσό πρέπει να γινει συμβούλιο στην εταιρία για να δουν ΑΝ μπορούν να σου δώσουν κάτι ακόμα. Αλλά μόλις σου πουν αυτό, εσύ θα σκεφτείς..... και θ ατους παρακαλάω εγώ για 60 Ευρώ? πάρε όσο δίνουν και ξέμπέρδεψες.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ! -
Εγώ πάντως μία φορά που χρειάστηκε να αποζημειωθώ (310 ευρώ) και μάλιστα από μικρή εταιρεία, πήρα όλο το ποσό.
Βέβαια όταν μου ζήτησαν να υπογράψω τους έκανε εντύπωση που ήθελα να δω το ποσό της αποζημείωσης που θα έπαιρνα, όμως όλα πήγαν καλά. Να σημειώσω τέλος, ότι η ασφαλιστική μου με είχε ενημερώσει ότι εάν προκύψει κάοπιο πρόβλημα θα αναλάμβανε το νομικό τμήμα της εταιρείας για τα περαιτέρω, όμως δεν χρειάστηκε ευτυχώς.
-
(τελευταιο ποστ σε αυτο το τοπικ, το 2003 )
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500131741
Ο χρήστης κουλη με μηχανακι έγραψε:
Σκαω σε ακινητο αυτοκινητο ενω προσπαθω να περασω αναμεσα απο τα σταματημενα κινουμενη αναμεσα στις λωριδες, κανω γκελ και καταληγω στο οδοστρωμα τη στιγμη που ξεκιναει η νταλικα της διπλανης λωριδας, αυτη περναει πανω απο το χερι μου γιατι ως 18μετρη (σσ: φανταστειτε ξαπλωμενη πολυκατοικια...) δεν εχει καταλαβει τιποτα. Τι να κανω? Α το βρηκα, θα ζητησω τα ρεστα απο το νταλικιερη...Απόφαση του Αρειου Πάγου
Οι μοτοσικλέτες που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε ατύχημα
ΑθήναΜόνο οι οδηγοί των μοτοσικλετών που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας, ευθύνονται για πιθανό τροχαίο ατύχημα και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται στον χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας, έκρινε ο Άρειος Πάγος και απέρριψε αγωγή γυναίκας οδηγού μηχανής, που σφηνώθηκε μεταξύ ΙΧ αυτοκινήτου και νταλίκας 18,5 μέτρων.
Η οδηγός είχε πέσει σε μεγάλη κίνηση πάνω σε αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας. Όλα τα αυτοκίνητα, λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, κινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα.
Μετά από λίγο τα αυτοκίνητα σχεδόν ακινητοποιήθηκαν λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδας κυκλοφορίας ήταν μια νταλίκα μήκους περίπου 18,5 μέτρων, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».
Όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων, αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της, η μοτοσικλέτα προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του ΙΧ αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την πρόσκρουσή της στο αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του. Αποτέλεσμα ήταν, κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί - σφηνώσει η μοτοσικλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η οδηγός της μηχανής να πέσει στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας και να τραυματιστεί σοβαρά στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω, του πίσω δεξιού τροχού της με χαμηλή ταχύτητα, κινουμένης νταλίκας» και να προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσικλέτα.
Στην συνέχεια η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η ίδια και η μηχανή της. Στο Εφετείο Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου και εκεί την έχασε και πάλι, ενώ της επιδικάστηκαν δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.
Ο Άρειος Πάγος, απέρριψε ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς θεωρήθηκε «αποκλειστικά υπαίτια του ατυχήματος και της πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσικλέτας που οδηγούσε», γιατί:
α) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της, ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),
β) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και γ) εν γενεί δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γενεί των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».
Ακόμη, οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα, αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελάχιστη ταχύτητα».
Τέλος, στην αρεοπαγιτική απόφαση σημειώνεται ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής».
-
Interasco την ξερει καποιος? Ειναι ασφαλης;
-
Ασφαλέστατη. Από συγγενή με ασφαλιστικό γραφείο και τεράστια εμπειρία.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Interasco την ξερει καποιος? Ειναι ασφαλης;Ισραηλινή, την χρησιμοποιούν και μεγάλες αντιπροσωπείες.
Εγω είχα κανει στο Yaris hybrid κατα την αγορα μικτή σε αρκετά χαμηλό ποσο γιατι ειχε ενα προγραμμα που η μικρή κάλυπτε μονο τους δηλωμένους ως οδηγούς. Δεδομένου οτι μονο εγω και η γυναίκα μου το χρησιμοποιούμε μας βόλεψε.
Στο χρονο βέβαια πάνω πήγα φοίνικα που εχω χρονια μια συνεργασία έστω και με λιγο ψηλότερο ασφάλιστρο αλλα εκει τους ξέρω ολους.
Ασφαλιστικά - νομικά ζητήματα