-
Φίλε HUNTER,δεν συμφωνώ.
Οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι είναι ΠΑΝΤΑ σεβαστοί.Αλλα το θέμα δεν είναι ποιόν θα εκλέξεις.
Το θέμα είναι να καταλάβουμε οτι αυτά που ζητάμε είναι το πρόβλημα.
Αν ζητάμε ρουσφέτια,αυτά θα πάρουμε (και κάτι ακόμα...που δεν θέλω να γράψω!!).Αν πιέζουμε για μέτρα ανάπτυξης,για κλείσιμο στις λακούβες,για καλύτερα σχολεία,για ποιότητα ζωής...ε,του κερατά!!Κάποια στιγμή -εστω για τις ψήφους- κάτι θα κάνουν!!! -
Ναι μεν δίνουμε την τύχη μας σε αυτούς που εκλέγουμε αλλά πρέπει και να τους ελέγχουμε κιόλας.Αν ο κόσμος ηταν συνηδειτοποιειμένος οι πολιτικοί θα σκέφτονταν διπλά πριν κάνουν κάτι αντίθετο προς το λαό.
Δυστυχώς όμως οι Έλληνες προτιμούν να κοιτούν μόνο το συμφέρον τους,να μπαίνουν σε δουλείες με μέσο,να λαδώνουν και να λαδώνονται για να κάνουν κάτι παράνομο,να κλέβουν το κράτος και πάντα να γκρινιάζουν για τους πολιτικούς λές και είναι χούντα και πήραν την εξουσία μόνοι τους .Και αυτό ισχύει για την πλειοψηφία των Ελλήνων.
Πως να πάμε μπροστά έτσι; -
Ο χρήστης farting_cow έγραψε:
Οι ζώνες ασφαλείας σε πολλά λεωφορεία, παρότι υπήρχαν από τον κατασκευαστή, έχουν αφαιρεθεί!
Να ρωτήσω και κάτι άλλο; Τα λεωφορεία αυτά δεν έχουν κόφτη; Γιατί ξέρω ότι τουλάχιστο τα καινούρια έχουν και νομίζω ότι είναι στα 100χλμ/ω. Αν δεν έχουν κόφτη αυτά τα παλιά, αυτό σημαίνει ότι εξαρτάται από τη συνείδηση του κάθε οδηγού το να πηγαίνει σύμφωνα με τα όρια. Και φυσικά, όπως λέει ο φίλος cpp, είναι πάμπολλες οι φορές που με 120+ δεν μπορείς να προσπεράσεις λεωφορίο του ΚΤΕΛ...Αγαπητε φιλε εχω μια φιλη μου που εχει πατερα πουλματζη και καποια
μερα που μιλουσαμε μου ειπε οτι ο κοφτης βγενει με καποια κολπακια.
Μαλιστα μια φορα τον επιασαν να πηγαινει με 165 χλμ/ωρα οταν το
δοκιμαζε για πρωτη φορα!!!Το πουλμαν ηταν ενα Mercedes Travego με
450 ιππους.Το 0303 ειχε 'μολις' 300 ιππους. -
Οσο για το δυστυχημα, πρεπει να εκφρασω τα θερμα μου συλληπητηρια
στις οικογενειες των νεκρων. Απο εκει και περα πιστευω πως οι δρομοι ειναι απαραδεκτοι, μαλιστα σε εκεινη την γεφυρα εχει και πολλα αλματακια
που σε κανουν να μιμισε τον κυριο Γκρονχολμ στο ραλλυ Φιλανδιας.
Οσο για αυτους τους ηλιθιους δημοσιογραφους των διαφορων καναλιων
ειναι ολοι τους αστειοι οταν ρωτανε τον πατερα πως νιωθει χωρις τα δυο του παιδια !!! Οι νταλικες και γενικως ολα τα μεγαλα οχηματα δεν πρεπει να πηγαινουν στη μεσαια λοριδα αλλα μονο στην δεξια
διοτι εμποδιζουν την κυκλοφορια. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Φίλε HUNTER,δεν συμφωνώ.
Οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι είναι ΠΑΝΤΑ σεβαστοί.Αλλα το θέμα δεν είναι ποιόν θα εκλέξεις.
Το θέμα είναι να καταλάβουμε οτι αυτά που ζητάμε είναι το πρόβλημα.
Αν ζητάμε ρουσφέτια,αυτά θα πάρουμε (και κάτι ακόμα...που δεν θέλω να γράψω!!).Αν πιέζουμε για μέτρα ανάπτυξης,για κλείσιμο στις λακούβες,για καλύτερα σχολεία,για ποιότητα ζωής...ε,του κερατά!!Κάποια στιγμή -εστω για τις ψήφους- κάτι θα κάνουν!!!AYΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΩ ΚΙ'ΕΓΩ,ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΘΕΣΑ ΣΩΣΤΑ.
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Ναι μεν δίνουμε την τύχη μας σε αυτούς που εκλέγουμε αλλά πρέπει και να τους ελέγχουμε κιόλας.Αν ο κόσμος ηταν συνηδειτοποιειμένος οι πολιτικοί θα σκέφτονταν διπλά πριν κάνουν κάτι αντίθετο προς το λαό.
Δυστυχώς όμως οι Έλληνες προτιμούν να κοιτούν μόνο το συμφέρον τους,να μπαίνουν σε δουλείες με μέσο,να λαδώνουν και να λαδώνονται για να κάνουν κάτι παράνομο,να κλέβουν το κράτος και πάντα να γκρινιάζουν για τους πολιτικούς λές και είναι χούντα και πήραν την εξουσία μόνοι τους .Και αυτό ισχύει για την πλειοψηφία των Ελλήνων.
Πως να πάμε μπροστά έτσι;ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ 'ΕΞΟΥΣΙΑ',ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ(ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΜΑΣΘΕ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ).ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑ,ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ,ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΩΝ ΤΟΥ(ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΙΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΟΜΩΣ,ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ,ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΩΣΤΕ).
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ (ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΑΚΙΑ)ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.ΠΑΡΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΠΛΟΙ-ΚΟΙΝΟΙ-ΘΝΗΤΟΙ ΤΗ ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΑΣ(Η ΕΣΤΩ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΜΟΝΟ,ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ)ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ 'ΕΞΟΥΣΙΑ'ΤΗΝ 'ΙΣΧΥ' ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ,ΚΑΙ ΤΑ 'ΦΡΑΓΚΑ'.
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ(ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ)ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩΜΑΣΤΕ ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ.
ΑΚΟΥΩ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ! -
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ HUNTER.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΑΔΕ ΚΟΜΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΨΗΦΙΖΕ (ΨΗΦΙΖΕΙ) Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΖΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ Ο ΘΕΙΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΗΣ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ... ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ 'ΣΕ ΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ'ΕΝ ΠΑΣΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ. ΑΝ ΔΕΝ Σ'ΑΡΕΣΕΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΝ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ DVD Ή ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ή ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ, ΠΟΥ ΟΛΟ ΚΑΤΑΓΟΡΕΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΞΕΡΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΚΥΡΑ-ΚΑΤΙΝΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΡΜΠΑ-ΜΗΤΣΟΣ, ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ.
-
Θέλω καταρχήν να εκφράσω τα θερμά μου συλληπητήρια στις οικογένεις των θυμάτων του τραγικού ατυχήματος. Δεν καταλαβαίνω όμως τι σχέση με το ατύχημα έχουν οι εκλεγέντες στη βουλή; Μπορεί να είναι άχρηστοι και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να γεμίσουν την τσέπη τους αλλά δεν νομίζω ότι έχουν να κάνουν με το ατύχημα.
Αντίθετα, πιστεύω ότι είναι ευθύνη των ΚΤΕΛ όλης της χώρας που είναι από τα χειρότερα υπεραστικά μέσα συγκοινωνίας και με διαφορά από άλλες ευρωπαικές χώρες. Το κακό είναι ότι δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι που υποστηρίζουν ότι κάνουν καλά τη δουλειά τους (όχι μέσα από το ΚΤΕΛ)! Αυτούς θα τους ονομάσω 'θύματα' και λυπάμαι πραγματικά γι αυτούς.
Να αναφέρω ένα σχετικά πρόσφατο παράδειγμα απαράδεχτης συμπεριφοράς από τα άπειρα που έχω συναντήσει όταν ταξίδευα συχνότερα με το ΚΤΕΛ.
Εβγαλα εκτάκτως ένα εισητήριο επιστροφής από Αθήνα για να παραστώ στην κηδεία της γιαγιάς μου στα Τρίκαλα γιατί οι δικοί μου επέμεναν να πάρω το ΚΤΕΛ. Όμως επειδή μετά είδα ότι δεν θα προλάβαινα αν έπαιρνα το ΚΤΕΛ αποφάσισα τελικά να πάρω το αυτοκίνητό μου και να αλλάξω το εισητήριο για άλλη μέρα και δεν προλάβαινα να πάω να το αλλάξω στο ΚΤΕΛ.
Όταν επέστρεψα και πήγα στα εκδοτήρια της Λιοσίων για να αλλάξω την ημ/νία η υπάλληλος με αντιμετώπισε σαν να ήμουν κανένα σκουπίδι! 'Έπρεπε, λέει, να τους είχα τηλεφωνήσει πριν φύγει το λεωφορείο για να το αλλάξω. Τώρα δεν γίνεται κύριε, μου απάντησε. Το χάσατε το εισητήριο' Και της λέω 'δηλαδή τα λεφτά μου τα έχασα θέλετε να πείτε; Καιι που το γράφεται αυτό στο εισητήριο; Που το μόνο που έχει είναι διαφημίσεις;' Και η θρασύτατη απάντησή της 'Δηλαδή άμα βγάζατε εισητήριο με Ολυμπιακή και μετά αποφασίζατε να μην ταξιδεψετε θα σας έδινε τα λεφτά σας πίσω η Ολυμπιακή;' Κάτι τέτοιο δηλαδή που με έκανε έξω φρενών. Δεν συνέχισα τη 'συζήτηση' με την εν λόγω κυρία και τηλεφώνησα στη δ/νση του ΚΤΕΛ Τρικάλων που με αντιμετώπισαν περίπου με τον ίδιο τρόπο.
Η πλάκα είναι ότι μετά από 1,5 χρόνο ο πατέρας μου ταξίδεψε με ΑΥΤΟ το εισητήριο γιατί το έδειξε στους αρμόδιους του ΚΤΕΛ Τρικάλων ότι δέν ήταν ακυρωμένο και το δεχθήκαν σαν κανονικό!
Σας αφήνω τώρα να βγάλετε τα συμπεράσματά σας για την οργάνωση των ΚΤΕΛ.
-
Τα ΚΤΕΛ είναι συνεταιρισμοί ιδιοκτητών αυτοκινήτων unusualdriver!Απλά παίρνουν επιδοτήσεις απο το Κράτος ωστε να υπάρχει η δυνατότητα να πηγαίνουν πάντα και σε προορισμούς όπου ο αριθμός επιβατών δεν επιτρέπει το κέρδος!Κάτι σαν τις αεροπορικές γραμμές προς τα 'άγονα' νησιά (αίσχος επιλογή λέξης!Ακου 'αγονα').Παράδειγνα η γραμμή Κύμης (φτάνει μέχρι και Σκύρο το λεωφορείο!!!! ) που είναι ζήτημα αν το λεωφορείο είναι μισογεμάτο τις Παρασκευές τα καλοκαίρια!!!
Αυτό επέφερε μια δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία!
Τρόπους για να αλλάξει ενω παράλληλα θα διατηρηθούν οι σημαντικώτατες αυτές γραμμές επικοινωνίας,βλέπεις να υπάρχουν?! -
Θα συμφωνήσω στο ότι η ηθική, είναι άγνωστη έννοια για τους δημοσιογράφους.
Πάντως αυτό που με λυπεί περισσότερο απ' όλα είναι ό,τι χάθηκε ένα τρίχρονο αγγελούδι, του οποίου το πτώμα δεν έχει βρεθεί ακόμα.
Τώρα για το τι έφταιξε και φτάσαμε στο σημείο να πενθούμε και άλλους 14 ανθρώπους, δεν ξέρω και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Αυτό που ξέρω είναι οτι οι σκέψεις μου είναι μαζί με τους ανθρώπους που ψάχνουν αυτή τη στιγμή στα παγωμένα νερά του Αλιάκμονα.Υ.Γ Και δεν έχει σημασία αν ήταν Ελληνάκι, Αλβανάκι, ή οτιδήποτε άλλο. Πάνω απ' όλα ήταν παιδάκι.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τρόπους για να αλλάξει ενω παράλληλα θα διατηρηθούν οι σημαντικώτατες αυτές γραμμές επικοινωνίας,βλέπεις να υπάρχουν?!Έχω γράψει για τρόπους αλλαγής του ΚΤΕΛ στο παρακάτω thread:
'Είστε ευχαριστημένοι με τους οδηγούς των ΚΤΕΛ;'
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2669Εκτός από αυτό, δηλαδή μια κεντρική διεύθυνση, που να καθορίζει μια ενιαία πολιτική της εταιρίας (γιατί μόνο εταιρία δεν μπορεί να είναι έτσι όπως είναι) και να υπάρχουν και άλλες εταιρίες που θα προσφέρουν υπεραστικές συγκοινωνίες, θα πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν οι επιδοτήσεις από το κράτος, όπως άλλωστε και με τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Που βλέπεις τί γίνεται! Ολο και καλύτερα και πιο καινούργια πλοία, όλο και πιο γρήγορα φθάνουν στους προορισμούς τους και όλο ποιο άνετα ενώ οι τιμές παραμένουν σε λογικά επίπεδα για τις υπηρεσίες που παρέχουν. Και αυτό γιατί υπάρχει ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ που στο ΚΤΕΛ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Πώς λοιπόν να βελτιωθεί; Και για ποιο λόγο όλοι αυτοί να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες; Μήπως ισχύει ακόμα μονωπόλιο στις υπεραστικές συγκοινωνίες;
-
Ερώτηση1. Το λαδι για τα λεωφορεία στο ΚΤΕΟ ειναι 100 € ή ανέβηκε?
Ερώτηση2. Η διαδρομή Θεσ/νίκη-Αθήνα είναι 6 ώρες με μισή ώρα σταση. Η απόσταση απο σταθμό σε σταθμό είναι περίπου 540χλμ. Ποια ή μέση ταχύτητα που κινούνται? Ποια η ανώτερη? Υπολογίστε ότι σε σημεία που γίνονται έργα και σε περιοχές όπως Τέμπη, Πλαταμώνας κλπ πας με 50-60.
Ερώτηση3. Γιατί όλοι, μα όλοι κινολυνται στη μεσαία λουρίδα έστω και αν κινούνται με 60? Ο ΚΟΚ και η λογική λέει ότι πρέπει να κινούναστε στη δεξιά και οι άλλες δύο είναι για προσπέραση. Λεωφορεία και φορτηγά πρέπει να κινούνται ΠΑΝΤΑ στη δεξιά λωρίδα και να μπαινουν στη μεσαία για προσπέραση. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χρησιμοποιούν την αριστερή λουρίδα.
Ερώτηση4. Ο McRae πόσο ψηλά θα πετάξει αν περάσει από τη γέφυρα?
Ερώτηση5. Τους δημοσιογράφους πότε θα βρεθεί ένας ΑΓΙΟΣ να τους χώσει το μικρόφωνο στον κ...ο τους?
Ερώτηση 6. Οι οδηγοί που μεταφέρουν κόσμο μήπως θα πρεπε να περνάν σε τακτά χρονικά διαστήματα από ιατρικές εξετάσεις? πραγματικές και όχι δι αλληλογραφίας -
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Ερώτηση5. Τους δημοσιογράφους πότε θα βρεθεί ένας ΑΓΙΟΣ να τους χώσει το μικρόφωνο στον κ...ο τους?Όταν ο ήλιος βγει από την άλλη τη μεριά... Απ'τη μεριά που τηνε λένε Δύση...
-
Ερώτηση5. Τους δημοσιογράφους πότε θα βρεθεί ένας ΑΓΙΟΣ να τους χώσει το μικρόφωνο στον κ...ο τους?
Δυστυχώς όμως όσο υπάρχετε εσείς που τους βρίζετε θα υπάρχουν και αυτοί.Και χωρίς να το θέλετε τους διατηρήτε στις θέσεις τους .Ο στόχος τους είναι να προκαλούν με αυτά που λένε ώστε να έχουν τηλεθέαση.Δημοκρατία έχουμε και μπορούν να λένε ότι θέλουν.
Έτσι και εσείς μπορείτε να κλείσετε την τηλεόραση και να ενημερωθείτε με άλλο τρόπο.Ή να επιλέξετε ένα πιο σοβαρό κανάλι.Δεν σας υποχρεώνει κανείς να τους βλέπετε. Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ... -
Σημπληρωματικές ερωτήσεις
- Παιδιά ξέρει κανείς κάτω από ποιες συνθήκες πρέπει το ΚΤΕΛ να κάνει δρομολόγιο με δυο οδηγός ή με έναν μαζί με κάποιον άλλον ώστε να αποκλείεται το ενδεχόμενο ύπνου?
- Πως αποκλείεται το ενδεχόμενο κάποιος οδηγός ΚΤΕΛ να έχει οδηγήσει για προσωπικούς λόγους (πχ μικρή εκδρομή με την οικογένεια του) τις προηγούμενες τέσσερις ώρες και μετά να πήρε και το λεωφορείο να πάει Αθήνα?
Αληθεύει ότι σηνήθως έκανε τα ρεπο αλλών οδηγών και να ναι κατά πόσο ήξερε την οδηγική συμπεριφορά του συγκεκριμμένου λεωφορείου? - Οι επιβάτες στα ΚΤΕΛ είναι ασφαλισμένοι ή φέρουν οι ίδιοι την ευθύνη?
- Οι πραγματογνώμονες είπαν ότι τα λάστιχα ήταν φθαρμένα. Υπάρχει περίπτωση το λάστιχο να σχιστεί από τα σίδερα διαστολής και συστολής που είναι κάθετα στο δρόμο και τα χτυπάνε οι τροχοί, στην περίπτωση αλλαγής λωρίδας κιόλας μάλλον τα πέτυχε διαγώνια.
- Όταν πληρώνεις διόδια στα Μάλγαρα οι κάφροι στα διόδια υπάρχει περίπτωση να σου πουν “Πρόσεχε στην Μαλακάσα χιονίζει και μάλλον θα βρεις πάγο”?
Κρατάνε μήπως τις πινακίδες και την ώρα διέλευσης των φορτηγών και των λεοφωρείων ΔΧ? - Τα λεφτά που πάνε? Περιπολούν αυτοκίνητα του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας?
Και κάτι τελευταίο ίσως άσχετο.
Ξέρεις κανείς αν στην κοίτη της συγκεκριμένης γέφυρας μπορεί να φτάσει κανείς κατηφορίζοντας από κανένα μονοπάτι δίπλα από τον δρόμο στο σημείο που ξεκινά η γέφυρα? Αν ναι μήπως χάθηκε πολύτιμος χρόνος με τις σκάλες? -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ερώτηση5. Τους δημοσιογράφους πότε θα βρεθεί ένας ΑΓΙΟΣ να τους χώσει το μικρόφωνο στον κ...ο τους?
Όταν ο ήλιος βγει από την άλλη τη μεριά... Απ'τη μεριά που τηνε λένε Δύση...
Κι όμως! Βλέπε τη μέρα που ήρθε ο Τεος στην Ελλάδα και όλα τα κανάλια ασχολήθηκαν με αυτόν παρά με τις σημαντικότατες εξελίξεις στο θέμα του επικείμενου πολέμου στο Ιρακ. Τότε ξεσηκώθηκε όλος ο κόσμος. Τους έκανε ρόμπα και αναγκάστηκαν τα κανάλια να μην ξανακάνουν τέτοια πατάτα (ελπίζω) τουλάχιστο μέχρι να ξεχαστεί το θέμα
-
Είναι πραγματικά κρίμα που συνέβη αυτό το γεγονός.Να ξέρετε απλά το εξής:Αναφορικά με το σημείο εκείνο και το θέμα της προσπέρασης η ευθύνη θα πρέπει να σταματήσει στον οδηγό μόνο στα 102 χλμ που λέχθηκε ότι πήγαινε!Σε καμία περίπτωση δεν απαγορεύεται η προσπέραση στη γέφυρα αυτή, αφού είναι η συνέχεια της εθνικής οδού(απ'ότι θυμάμαι) και δεν υπάρχει καν περιορισμός του ορίου ταχύτητας!Το να πηγαίνει το λεωφορείο από τα αριστερά με το όριο των 90 και στα δεξιά μία νταλίκα με ταχύτητα π.χ. 70 δεν αποτελεί παράβαση.Σε καμία περίπτωση δεν έχει να κάνει με προσπέραση αλλά και ούτε με κάποια απαγόρευση αυτής!Ο φαντάρος που μίλησε ώς...παντογνώστης , ή μάλλον αυτοί που τον θεωρούν έτσι, για το θέμα της ταχύτητας και...της προσπέρασης (κακός όρος αυτή η λέξη αφού π.χ. η αριστερή λωρίδα της εθνικής οδού εκεί δεν αποτελεί λωρίδα προσπέρασης όπως π.χ. στη Γερμανία ,όπου είτε τη χρησιμοποιείς για να προσπεράσεις πάνω από το δικό μας 120 είτε για να πηγαίνεις με άπειρο αριθμό χλμ σταθερά)του οδηγού δηλώνοντας, ότι καθόταν...στην πίσω πόρτα δεξιά!Μα πώς κρίνεις και κατακρίνεις και μάλιστα σε παίρνουν στα σοβαρά όταν αναφέρεσαι στο τί μάλλον έκανε ο οδηγός επειδή είδες την νταλίκα στα αριστερά σου και είπες '-μα τί κάνει,προσπερνάει το λεωφορείο νταλίκα πάνω στη γέφυρα?' χωρίς να ξέρεις ούτε τί γέφυρα είναι αυτή αλλά ούτε και με πόσα όντως πηγαίνει και κρίνοντας...από την αίσθηση και μόνο...35 μέτρα πίσω από τον οδηγό και μάλιστα από την αντίθετη πλευρά αυτού?Μην τρελαθούμε παιδιά!Αυτός ο οδηγός νταλίκας...είδε να πέφτει το Κτελ από τη γέφυρα και...πήρε με το κινητό του την αστυνομία συνεχίζοντας το ταξίδι του με...τον Τερλέγκα στο τέρμα της έντασης και εμφανίστηκε μετά από 2 μέρες?Κατά πάσα πιθανότητα η νταλίκα πήγαινε με καμιά 80αριά στα δεξιά και το Κτελ με 110 πήγε να προσπεράσει.Ο οδηγός της νταλίκας ούτε που πήρε χαμπάρι τί ερχόταν από τα αριστερά,έκοψε έστω και λίγο ασυναίσθητα στα αριστερά,'χέστηκε ' ο οδηγός του Κτελ και τελικά έκοψε στιγμιαία ,έξυσε την μπαριέρα από χαρτί-ας είναι καλά το Πασόκ που μας κυβερνά 20 χρόνια- και έπεσε κάτω. Πολλά θα έπρεπε να συζητήσουμε αλλά ο γραπτός λόγος στο διαδίκτυο δεν προσφέρεται για μεγάλη κουβέντα!
Φιλιά -
Δεν θέλω να κάνω το δάσκαλο αλλά δεν καταλαβαίνω τον συλλογισμό σου. Είναι μία τεράστια πρόταση σχεδόν χωρίς τελείες και χωρίς παραγράφους.
Πάντως δεν ξέρω αν φταίει το ΠΑΣΟΚ, που μας κυβερνάει 20 χρόνια τώρα, για τις χάρτινες μπαριέρες αλλά και η οργάνωση και νοοτροπία του ΚΤΕΛ δεν έχει να κάνει με την εκάστοτε κυβέρνηση αλλά με τα σκουριασμένα τους μυαλά
-
Παιδιά μόνο μην πλακωθείτε και χαλάσετε το topic που ενδιαφέρει αρκετούς
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Ερώτηση5. Τους δημοσιογράφους πότε θα βρεθεί ένας ΑΓΙΟΣ να τους χώσει το μικρόφωνο στον κ...ο τους?
Όταν ο ήλιος βγει από την άλλη τη μεριά... Απ'τη μεριά που τηνε λένε Δύση...
Κι όμως! Βλέπε τη μέρα που ήρθε ο Τεος στην Ελλάδα και όλα τα κανάλια ασχολήθηκαν με αυτόν παρά με τις σημαντικότατες εξελίξεις στο θέμα του επικείμενου πολέμου στο Ιρακ. Τότε ξεσηκώθηκε όλος ο κόσμος. Τους έκανε ρόμπα και αναγκάστηκαν τα κανάλια να μην ξανακάνουν τέτοια πατάτα (ελπίζω) τουλάχιστο μέχρι να ξεχαστεί το θέμα
'Επρεπε να δεις χθες την εκπομπη του ΤΣΙΜΑ στη ΝΕΤ.Έκει εμφανίστηκαν ο ''αυλικός'Πρετεντέρης και ο 'IQ ΡΑΔΙΚΙΟΥ' Καψής,σχεδόν αμετάπιστοι.
Ο Καψής είπε πως
'...το να δείχνεις μερικούς ανθρώπους να περπατούν δεν είναι θεαματικό...'ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ,ΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ,ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΝΑ 20 ΧΛΜ.,ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ.
ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ!!!
Τραγωδία στη γέφυρα του Αλιάκμωνα