-
νομίζω ότι στην εθνική, εκτός από το να προσέχω πολύ όταν γύρω μου υπάρχει mercedes, bmw, hyiundai, suv, νταλίκα και ΚΤΕΛ μήπως κάνουν καμιά χοντράδα, θα πρέπει να έχω τα μάτια μου 14 πλέον όταν υπάρχει και XSARA.....
Σπύρος
-
Έτσι κι αλλιώς, τις Xsara πρέπει να τις προσέχεις. Άσπρη ή μπλε Xsara (ιδίως αν έχει δυο επιβαίνοντες με πατσοκοιλιές) οδηγείται συνήθως από στρουμφάκια.
Το ίδιο και άσπρα ή μπλε Octavia και Astra. Ακόμα κι αν έχουν πολιτικές πινακίδες και δεν έχουν άλλα διακριτικά.
-
αυτό δυστυχώς το έμαθα από πρώτο χέρι όταν δοκίμαζα να μάθω αν ο vvti του toyota μου μπορεί να ανεβάσει 6.500 rpm με πέμπτη στην ευθεία της θήβας.....
δε θα τα φάει ποτέ αυτός ο δρακουμέλ τα στρουμφάκια??? πολύ θα το χαρώ....
Σπύρος
-
Όταν ο Ιζνογκούντ γίνει χαλίφης... Όταν ο ήλιος βγει από την άλλη τη μεριά, απ'τη μεριά που τηνε λένε Δύση...
-
Ειναι γνωστο σε ολους οτι κανενα αυτοκινητο (οκ σχεδον!) δεν ειναι επικινδυνο σημερα. Αυτο που καθοριζει τη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου ειναι ο οδηγος του: Ακομα και με ενα 1200αρι μπορεις να πηγαινεις με 150 στην εθνικη.
Φυσικα αυτο δε σημαινει οτι εισαι απολυτα ασφαλης! Αλλη αισθηση εχει μια Μερσεντες που παει με 150 και αλλη ενα Punto 75 σαν το δικο μου. Το θεμα ειναι οτι αν αυτος που εχει τη Μερσεντες ειναι 60+ χρονων, εχει προβληματα ορασης και δεν ξερει να οδηγει σωστα, ειναι σαφως πιο επικινδυνος απο μενα που ξερω πολυ καλα τα ορια του αυτοκινητου που οδηγω και εχω σαφως καλυτερη αισθηση του 'χωρου'.
Ενας καλος οδηγος εχει παντα συναισθηση του τι οδηγει και συμπεριφερεται αναλογα. Οπως δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα ιδια, ετσι δεν ειναι και ολοι οι οδηγοι ιδιοι. Καλο λοιπον να μη τους βαζουμε στο ιδιο τσουβαλι και κυριως να μην τους κατατασσουμε 'ταξικα' αναλογα με το τι αυτοκινητο οδηγουν.
Ολοι εχουμε αναγκαστοι να προσπερασουμε απο δεξια, διοτι παντα θα υπαρχουν ΖΩΑ που πηγαινουν αργα-αριστερα νομιζοντας οτι ειναι κυριαρχοι του δρομου. Προσωπικα το αποφευγω παρα πολυ και ειναι η εσχατη λυση, αλλα οπως ειπε καποιος δε μπορεις να μεινεις 2 λεπτα κολλημενος πισω απο τον αλλο (παιζοντας του τα φωτα ή πατωντας κορνα) προκειμενου να προσπερασεις!
Εγω παντως εχω φτασει στο συμπερασμα οτι, οδηγουμε οπως ζουμε! Αν καποιος ειναι νευρικος, αδιαφορος για τους γυρω του, υπεροπτης και εγωιστης στη καθημερινη του ζωη, ακριβως ετσι θα συμπεριφερεται και οταν οδηγει!!
Αν τα Saxo, Rallye, GT, τα αγορασαν χαζοι μπαμπαδες για τα παιδια τους, τοτε ποιοι αγορασαν τα S3, Impreza, που εχουν ορισμενοι 18χρονοι? Μηπως τα αγορασαν με στερησεις και οικονομια???? Και γιατι οι 2οι ειναι λιγοτερο επικινδυνοι απο τους 1τους?
Το αυτοκινητο για τον Ελληνα ειναι μεσο επιδειξης, μαγκιας, χρηματος, κοινωνικης καταξιωσης κτλ. Οποτε ειναι 'λογικο' να πληγωνεται ο εγωισμος καποιου (οχι ολων ε!) ο οποιος εχει δωσει 10-15εκ και βλεπει πισω του ενα 'κουβα' των 3εκ να θελει να τον προσπερασει. Το φαινομενο παρατηρειται στην εθνικη κυριως διοτι μονο εκει καποιοι μπορουν να 'τρεξουν', σε δρομους με στροφες, σφυριζουν αδιαφορα....
Οσο για την τροχαια? Το μονο που ξερει να κανει ειναι να δινει κλησεις για υπερβολικη ταχυτητα αν πας με 85 εκει που το οριο ειναι 80.
Καλη σας μερα!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η Xsara είναι κάπως βαριά (1109 κιλά η 1400άρα έναντι 840 του αντίστοιχου κυβισμού Saxo).
Ειναι, αλλά το Saxo είναι 16 βάλβιδο νομίζω και έχει περισσότερα άλογα από το Xsara. Οπότε θεωρείται επικίνδυνο παιχνίδι
einai dunaton na skeftesai etsi???
na se plhroforhsw file mou oti den uparxoun epikinduna autokinhta, PARA MONO EPIKINDYNOI ODHGOI.
epishs na se plhroforhsw oti to baros tou autokinhtou kamia sxesh den exei me thn odikh tou sumperifora. einai dunaton pote na me peiseis oti ena gt pou to odhgaei kapoios psagmenos 'pitsirikas' (h mh) einai pio epikinduno apo ena 5metro 2tono kouba 300 ippwn pou odhgaei kapoios '8eios'??? eleos!!!
Spyros
Είναι επικίνδυνο παιχνίδι ΜΟΝΟ σε άμυαλους πιτσιρικάδες, που το πρώτο πράγμα που σκέφτονται στην αγορά αυτοκινήτου είναι η ιποδύναμη και τελευταία η ασφάλεια. Εχω φίλους που έχουν Peugeot Rally και είναι άψογοι στην οδήγηση και πολλοί ψαγμένοι με τα αυτοκίνητα, αν και φοβάμαι να πάω βόλτα με αυτούς γιατί έχουν ιστορικό με τρακαρίσματα (όχι πάντως με το Rally)
Δεν ξέρω αν συμφωνείς μαζί μου αλλά όσο περισσότερα άλογα βγάζει ένας κινητήρας χρειάζεται και δεκάδες άλλα ηλεκτρονικά συστήματα για να είναι ασφαλές το αμάξι στις μεγάλες ταχύτητες γιατί πολύ απλά είναι αδύνατο όσο ψαγμένος και να είσαι να ενεργήσεις αστραπιαία σε δύσκολες καταστάσεις, ανωμαλίες του δρόμου και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες. Εγώ προτιμώ ένα ασφαλές αυτοκίνητο παρά ένα ελαφρύ γρήγορο αυτοκίνητο που σε περίπτωση ατυχήματος (λέμε τώρα) σε ένα ασφαλές μεγάλο σχετικά αυτοκίνητο πιστεύω ότι έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης από ένα μικρό (ΙMHO πάντα)Οσο για τους θείους με τους 5μετρους 2τονους κουβαδες των 300 ίπων και βάλε είναι δημόσιοι κίνδυνοι στην εθνική γιατί πάνε το πολύ με τρίτη και μου δίνουν στα νεύρα όταν κάθονται στην αριστρερή λωρίδα Αν και τις περισσότερες φορές κάνουν δεξιά και μπορώ να περάσω
-
Επαναλαμβάνω ότι ο αρχικός λόγος που ξεκίνησα αυτό το thread γιατί έχει παρεξηγηθεί και συνεχίζει είναι οι προσπεράσεις στην ΕΘΝΙΚΗ από ΔΕΞΙΑ από αυτούς που κάνουν ΜΑΓΚΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ και ΟΧΙ για τους διάφορους ΘΕΙΟΥΣ και ΘΕΙΕΣ που πάνε με 80 με τους 5μετρους 2τονους κουβάδες των 300+ ίππων στην αριστερή λωρίδα και σου σπάνε τ' α***** όσο και να τους παίξεις τα φώτα και την κόρνα!
-
Καλά, σοβαρά λες αυτά που λες και ισχυρίζεσαι ότι είσαι και αναγνώστης περιοδικών αυτοκινήτου;
Δεν ξέρω αν συμφωνείς μαζί μου αλλά όσο περισσότερα άλογα βγάζει ένας κινητήρας χρειάζεται και δεκάδες άλλα ηλεκτρονικά συστήματα για να είναι ασφαλές το αμάξι στις μεγάλες ταχύτητες γιατί πολύ απλά είναι αδύνατο όσο ψαγμένος και να είσαι να ενεργήσεις αστραπιαία σε δύσκολες καταστάσεις, ανωμαλίες του δρόμου και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Μεγαλύτερη βλακεία δεν έχω ξανακούσει στη ζωή μου. Όταν σε ένα αυτοκίνητο βάζεις ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα για να παραμείνει στο δρόμο, σημαίνει ότι οι μηχανικοί σου δεν ξέρουν να σχεδιάσουν ένα πλαίσιο και μια ανάρτηση σωστά.
Η ηλίθια αυτή μόδα ξεκίνησε με ένα από τα χειρότερα και πλέον άχρηστα οχήματα της αγοράς, την Mercedes A-Klass και το 'σκάνδαλο' που έγινε στη Σουηδία, επειδή το συγκεκριμένο έκτρωμα δεν κατάφερνε να αποφύγει τάρανδο χωρίς να τουμπάρει. Και να πω ότι είχε κι ένα σωρό άλογα, πάει κι έρχεται... Αλλά εδώ μιλάμε για 1600άρια και 1400άρια που δεν ξεπερνάνε τα 110 άτια και μάλιστα σε όχι ιδιαίτερα ελαφρύ αμάξωμα. Βέβαια, σαν την κολοβή αλεπού, η Merc έκανε το ελάττωμα πλεονέκτημα και επέβαλε τα ηλεκτρονικά συστήματα, τα οποία εγκατέστησε σε ένα απαράδεκτο από κάθε άποψη αυτοκίνητο (ψηλό, με ψηλό κέντρο βάρους, στενό, με κακοσχεδιασμένη ανάρτηση) για να μη σκοτώσει περισσότερο κόσμο, σε όλους τους ανταγωνιστές.
Το Stilo έχει ηλεκτρονικά συστήματα. ASR και ESP. Τα οποία ΔΕΝ απενεργοποιούνται. Είναι όμως απολύτως περιττά σε ΟΛΕΣ του τις εκδόσεις, ακόμα και στην Abarth. Γιατί; Γιατί επεμβαίνουν προτού καν αρχίσει να λειτουργεί η ανάρτηση και τελικά ούτε ο ηλίθιος επωφελείται (που είναι κι αυτός που τα χρειάζεται, με δεδομένη τη σωστή γεωμετρία του Stilo και την ακαμψία του πλαισίου του), ούτε ο έμπειρος, ο οποίος εκνευρίζεται τελικά. Τα ίδια ισχύουν και για το VDC στην Alfa 147. Μόνο στις 147 και 156 GTA βοηθά το VDC, αλλά εκεί έχει άλλες ρυθμίσεις, πιο σπορτίφ.
Και, στο κάτω-κάτω της γραφής, άμα δεν είσαι ικανός να είσαι σε εγρήγορση και να αντιδράς σωστά, μην οδηγείς άνθρωπέ μου κι άδειασέ μας τη γωνιά, να μην εμποδίζεις και να μην αποτελείς κινητό κίνδυνο!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Η ηλίθια αυτή μόδα ξεκίνησε με ένα από τα χειρότερα και πλέον άχρηστα οχήματα της αγοράς, την Mercedes A-Klass και το 'σκάνδαλο' που έγινε στη Σουηδία, επειδή το συγκεκριμένο έκτρωμα δεν κατάφερνε να αποφύγει τάρανδο χωρίς να τουμπάρει. Και να πω ότι είχε κι ένα σωρό άλογα, πάει κι έρχεται... Αλλά εδώ μιλάμε για 1600άρια και 1400άρια που δεν ξεπερνάνε τα 110 άτια και μάλιστα σε όχι ιδιαίτερα ελαφρύ αμάξωμα. Βέβαια, σαν την κολοβή αλεπού, η Merc έκανε το ελάττωμα πλεονέκτημα και επέβαλε τα ηλεκτρονικά συστήματα, τα οποία εγκατέστησε σε ένα απαράδεκτο από κάθε άποψη αυτοκίνητο (ψηλό, με ψηλό κέντρο βάρους, στενό, με κακοσχεδιασμένη ανάρτηση) για να μη σκοτώσει περισσότερο κόσμο, σε όλους τους ανταγωνιστές.
Δεν κάνω τον πολύξερο αλλά η A-Class ήταν αποτυχία από την μέρα που βγήκε. Η Mercedes έχει υποβαθμίσει την ποιότητα και την ασφάλεια στα αυτοκίνητά της για να μπορέσει να πουλήσει περισσότερα αυτοκίνητα.
Πάντως ο αδελφός ενός φίλου μου, που έχει την οικονομική άνεση, αγόρασε πρόσφατα μια CLK και προσπαθούσε, μάταια, να κάνει το αυτοκίνητο να γλυστρήσει στον πάγο! Μακάρι αυτά τα συστήματα και η σχεδίαση να μπει και σε πιο προσιτά αυτοκίνητα.
Αλλά έχει ξεφύγει η συζήτηση από το θέμα που είναι:
Η προσπέραση από δεξιά στην εθνική από αυτούς που κάνουν ΜΑΓΚΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ και ΟΧΙ από τους διάφορους ΘΕΙΟΥΣ και ΘΕΙΕΣ που έχουν τους 5μετρους, 2τονους κουβαδες των 300 ίππων και πιάνουν την αριστερή με 80 -
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Δεν ξέρω αν συμφωνείς μαζί μου αλλά όσο περισσότερα άλογα βγάζει ένας κινητήρας χρειάζεται και δεκάδες άλλα ηλεκτρονικά συστήματα για να είναι ασφαλές το αμάξι στις μεγάλες ταχύτητες γιατί πολύ απλά είναι αδύνατο όσο ψαγμένος και να είσαι να ενεργήσεις αστραπιαία σε δύσκολες καταστάσεις, ανωμαλίες του δρόμου και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες.Φυσικά και ΔΕΝ συμφωνώ μαζί σου!!!
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ τα ηλεκτρονικά συστήματα??? Γιατί???τα ηλεκτρονικά συστήματα εύκολα μπερδεύονται σε πολύ δύσκολες καταστάσεις και τότε φίλε μου είναι πολύ εύκολο να σε σκοτώσει το πανάκριβο και σοφιστικέ αυτοκίνητο που αγόρασες νομίζοντας ότι μ'αυτό γίνεσαι king of the road (sic)...
αντίθετα, ένα αυτοκίνητο πολλών ίππων/κιλό, σωστά στημένο (=καλή δουλειά από μηχανικούς σε αναρτήσεις, φρένα, σύστημα διεύθυνσης πχ. alfa 156, civic type-r, peugeot 106 rallye, Clio 16V kai Williams αλλά και: alfasud, delta HF, bmw 2002, Austin Mini Cooper, Autobianchi Abarth, Peugeot 205 gti κλπ.), είναι πολύ πιο ασφαλές από οποιονδήποτε κουβά φορτωμένο ηλεκτρονικά συστήματα (πχ. a-classe, slk, golf IV, SΑΑΒ 95), με την παρουσία των κατάλληλων χεριών πίσω από το τιμόνι και στις δύο περιπτώσεις βέβαια.
Σπύρος
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Πάντως ο αδελφός ενός φίλου μου, που έχει την οικονομική άνεση, αγόρασε πρόσφατα μια CLK και προσπαθούσε, μάταια, να κάνει το αυτοκίνητο να γλυστρήσει στον πάγο! Μακάρι αυτά τα συστήματα και η σχεδίαση να μπει και σε πιο προσιτά αυτοκίνητα.ναι?
πέρυσι τα χριστούγεννα προσπάθησα μάταια να ξεκινήσω μια bmw 318 coupe μιας φίλης μου στη χιονισμένη λεωφόρο συγγρού με το αντισπιν ενεργοποιημένο.με το που πάτησα το κουμπάκι και απενεργοποίησα το σύστημα, με σωστή χρήση του συμπλέκτη και του γκαζιού (=στροφές σχεδόν ρελάντι και πολύ απαλές κινήσεις) το αυτοκίνητο ξεκίνησε μια χαρά.
Σπύρος
-
κανενα ηλεκτρονικο συστημα ουτε καλοστημενο αυτοκινιτο σε σωζει
αν κανεις μεγαλη βλακεια στο δρομο.
Για την προσπεραση απο δεξια θα ηθελα να αναφερω περιστατικο
που συνεβει προσφατα
κινουμε αριστερα στην εθνικη με περιπου 150
στον καθρεφτη με πλησιαζει γρηγορα αλλο αυτοκινητο
αναβω φλας για δεξια (για να του αδιασω το μερος) και αντιλαμβανομαι οτι
ο εξυπνος εχει βγει στη μεσαια και με προσπερνα με καμια 180 -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
κανενα ηλεκτρονικο συστημα ουτε καλοστημενο αυτοκινιτο σε σωζει
αν κανεις μεγαλη βλακεια στο δρομο.
Για την προσπεραση απο δεξια θα ηθελα να αναφερω περιστατικο
που συνεβει προσφατα
κινουμε αριστερα στην εθνικη με περιπου 150
στον καθρεφτη με πλησιαζει γρηγορα αλλο αυτοκινητο
αναβω φλας για δεξια (για να του αδιασω το μερος) και αντιλαμβανομαι οτι
ο εξυπνος εχει βγει στη μεσαια και με προσπερνα με καμια 180Επιτέλους, μετά από τα ηλεκτρονικά συστήματα, σε αυτό που ήθελα να καταλήξω. Είδες λοιπον που σου συνέβει και σε σένα; Άρα υπάρχουν αρκετοί που κάνουν μαγκιές στην εθνική και καρφί δεν τους καίγεται για τις ζωές των άλλων και τη δικιά τους φυσικά!
Αυτοί δεν είναι απλά ζώα αλλά μπορούν άνετα να χαρακτηριστούν κοινοί εγκληματίες Και αυτούς φυσικά, ανεξαρτήτου αυτοκινήτου, ηλικίας, φύλλου, θα πρέπει να τους πιάσει κανένα μπατσικό και να τους πάει κατευθείαν αυτόφωρο και αφαίρεση διπλώματος. Αλλά επειδή η μπατσαρία δεν κάνει τίποτα λεω να τους πιάσουμε σε καμια γωνιά και να τους ρίξουμε ένα καλό χέρι ξύλο κάθε φορά που κάνουν κάτι τέτοιο
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ναι?
πέρυσι τα χριστούγεννα προσπάθησα μάταια να ξεκινήσω μια bmw 318 coupe μιας φίλης μου στη χιονισμένη λεωφόρο συγγρού με το αντισπιν ενεργοποιημένο.με το που πάτησα το κουμπάκι και απενεργοποίησα το σύστημα, με σωστή χρήση του συμπλέκτη και του γκαζιού (=στροφές σχεδόν ρελάντι και πολύ απαλές κινήσεις) το αυτοκίνητο ξεκίνησε μια χαρά.
Σπύρος
Ε τότε η BMW δεν έχει καλό σύστημα αντισπίν
-
Τα αντισπίν και ESP κάνουν ένα και μόνο πράγμα: ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ τον εκάστοτε τροχό και σε πολλές περιπτώσεις μπερδεύονται με αστεία ή/και εκνευριστικά αποτελέσματα, ενώ τη δουλειά ενός αντισπίν και ESP την κάνει ΥΠΕΡΟΧΑ και, προ παντός, ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και χωρίς ανεπιθύμητες παρεμβάσεις (δηλαδή χωρίς να παρεμποδίζει τη σωστή λειτουργία της ανάρτησης), ένα μπλοκέ διαφορικό.
Αλλά σήμερα είναι της μόδας τα ASR, ESP, VDC, Pee-Pee, CaCa και δε συμμαζεύεται...
Ρε ΗΜΑΡΤΟΝ!!! (Που λέει κι ο Γεωργίου)
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
unusualldriver έγραψε:ναι?
πέρυσι τα χριστούγεννα προσπάθησα μάταια να ξεκινήσω μια bmw 318 coupe μιας φίλης μου στη χιονισμένη λεωφόρο συγγρού με το αντισπιν ενεργοποιημένο.με το που πάτησα το κουμπάκι και απενεργοποίησα το σύστημα, με σωστή χρήση του συμπλέκτη και του γκαζιού (=στροφές σχεδόν ρελάντι και πολύ απαλές κινήσεις) το αυτοκίνητο ξεκίνησε μια χαρά.
Σπύρος
Ε τότε η BMW δεν έχει καλό σύστημα αντισπίν
To ASR douleyei mia xara sto diko mou aytokinito. Profanws otan exei poly xioni (h stin periptwsi poy glystraei poly kai to ASR douleyei synexws kai den se afinei na kaneis metra to kleineis gi'auto soy exoyn ton diakopti).
To ASR den ftiaxtike gia na se boi8isei na 3ekiniseis ena piswkinito aytokinito me kalokairina lastixa panw sto xioni. Tote prepei na to kleiseis gia na to kiniseis. Den xreiazetai na eisai rocket scientist gia na to katalabeis ayto.
-
δεν διαφωνώ καθόλου φίλε μου.
αυτό που λέω είναι ότι προτιμώ το αυτοκίνητο να μην έχει ούτε 'κουμπάκια', και να τα κάνω όλα με τον παλιό καλό τρόπο, δηλαδή με γκάζι και συμπλέκτη, άντε και με ένα μπλοκέ ή ένα torsen, όπως πολύ σώστά είπε ο skullone.Σπύρος
-
Και το ωραίο είναι ότι η εξέλιξη ενός μπλοκέ (αφήνουμε τις off-the-shelf λύσεις) μπορεί να βγει και φθηνότερη και με μικρότερο τεχνολογικό και ερευνητικό ρίσκο από αυτήν ενός ASR ή ESP. Ο λόγος; Απλός. Ως επί το πλείστον, τα συστήματα αυτά εφαρμόζουν έλεγχο μέσω ασαφούς λογικής, ο οποίος έχει μεν το πλεονέκτημα ότι προσεγγίζει τον τρόπο λειτουργίας του ανθρώπινου νου, αλλά απαιτεί τρομερές μαθηματικές γνώσεις και, επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις, απαιτεί 'εκπαίδευση' του συστήματος.
Τι εστί εκπαίδευση του συστήματος; Είναι η επανάληψη της διαδικασίας, η οποία γίνεται αρκετές φορές, ώστε το σύστημα να 'μάθει' τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιδρά - όπως ακριβώς συμβαίνει και μ'εμάς. Η ασαφής λογική, για να καταλάβετε, είναι μια από τις πρώιμες μορφές τεχνητής νοημοσύνης.
Και, για να μην αρχίσει κανείς τα γέλια, πρέπει να σας πω ότι ο προσδιορισμός (και η ελαχιστοποίηση) του αριθμού των επαναλήψεων της εργασίας μέχρι το σύστημα να είναι έτοιμο πλέον για χρήση από τον πελάτη είναι ένας μεγάλος πονοκέφαλος για όσους μηχανικούς ασχολούνται με την ασαφή λογική.
-
Τι σχέση έχουν τα μπλοκε διαφορικά, ABS, ESP και τα ρέστα με το αρχικό θέμα της συζήτησης;
Οι προσπεράσεις στην εθνική (εκτός κατοικημένης περιοχής για να εξηγούμαστε καλύτερα) από τα δεξιά για χάρην ΜΑΓΚΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Πολύ θα ήθελα να έπιανα εγώ και μερικοί φίλοι μου κάποιον από αυτούς που κάνουν αυτές τις επικίνδυνες μαγκιές και να τους έκανα τόπι στο ξύλο και κάθε φορά που θα γινόταν κάτι τέτοιο θα τρωγανε μερικές ξυλιές. Ισως έτσι να μειώσουμε τις μαγκιες Γιατί ως γνωστό όταν ο άλλος είναι ζώο δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβει με τη λογική και είναι ασκοπο να σπαταλάς φαια ουσία για να τον πείσεις να σταματήσει τις μαγκιές γιατί θα σκοτώσει κανέναν άνθρωπο. -
Ε, τελικά εκεί κατέληξε η συζήτηση, αφού έθεσες στην πορεία και το θέμα των ηλεκτρονικών συστημάτων. Ξέρεις πώς πάνε αυτά. Ξεκινάμε από κάτι, καταλήγουμε κάπου (μπορεί και να μην καταλήξουμε σε κάτι συγκεκριμένο βέβαια), μπαίνει κάτι άλλο στην κουβέντα και συνεχίζει από εκεί, φτάνοντας ενίοτε τις πολλές εκατοντάδες σελίδες. Ξέρω threads που, πριν κλειδωθούν, φτάσανε τις 350 σελίδες, ενώ κάποια άλλα ξεπεράσανε και τις 1000!
Προσπεράσεις στην εθνική από δεξιά!