-
Σας αναφέρω τι έχω ακούσει.
Θα είσαι με την μάνικα του βενζινάδικου στο χέρι
Δεν στρίβουν, δεν φρενάρουν , μεγάλες κλίσεις στις στροφές.
Έχουν αεροδυναμικούς θορύβους.
Μπορεί να τουμπάρεις (Στην Αμερική όντως υπάρχουν περιστατικά)
Πας χωρίς αλυσίδες στα χιόνια (Πιστεύω μύθος. Έχω δει τυπάδες κολλημένους στην Αράχοβα. Άλλοι γλιστράνε στις παγωμένες κατηφόρες)
Βρίσκεις τις ομορφίες της Ελλάδας εκτός δρόμουΑντιπαραθέτω
Καλοί χώροι
Φαντάζομαι καλύτερη ασφάλεια αν τρακάρεις με ΙΧ
Υποθέτω καλή οδική συμπεριφορά στην βροχήΚάνω μια ερώτηση για όποιον μπορεί να δώσει γνώμη
Θα ταξιδέψεις καλύτερα στην Εθνική με ένα οικογενειακό 1.600 cc (π.χ Α4, Avensis) ή με ένα SUV 3,500 cc (Land Cruiser, Liberty, Pajero, ML)? -
Σας αναφέρω τι έχω ακούσει.
Θα είσαι με την μάνικα του βενζινάδικου στο χέρι
Δεν στρίβουν, δεν φρενάρουν , μεγάλες κλίσεις στις στροφές.
Έχουν αεροδυναμικούς θορύβους.
Μπορεί να τουμπάρεις (Στην Αμερική όντως υπάρχουν περιστατικά)
Πας χωρίς αλυσίδες στα χιόνια (Πιστεύω μύθος. Έχω δει τυπάδες κολλημένους στην Αράχοβα. Άλλοι γλιστράνε στις παγωμένες κατηφόρες)
Βρίσκεις τις ομορφίες της Ελλάδας εκτός δρόμουΑντιπαραθέτω
Καλοί χώροι
Φαντάζομαι καλύτερη ασφάλεια αν τρακάρεις με ΙΧ
Υποθέτω καλή οδική συμπεριφορά στην βροχήΚάνω μια ερώτηση για όποιον μπορεί να δώσει γνώμη
Θα ταξιδέψεις καλύτερα στην Εθνική με ένα οικογενειακό 1.600 cc (π.χ Α4, Avensis) ή με ένα SUV 3,500 cc (Land Cruiser, Liberty, Pajero, ML)? -
Σας αναφέρω τι έχω ακούσει.
Θα είσαι με την μάνικα του βενζινάδικου στο χέρι
Δεν στρίβουν, δεν φρενάρουν , μεγάλες κλίσεις στις στροφές.
Έχουν αεροδυναμικούς θορύβους.
Μπορεί να τουμπάρεις (Στην Αμερική όντως υπάρχουν περιστατικά)
Πας χωρίς αλυσίδες στα χιόνια (Πιστεύω μύθος. Έχω δει τυπάδες κολλημένους στην Αράχοβα. Άλλοι γλιστράνε στις παγωμένες κατηφόρες)
Βρίσκεις τις ομορφίες της Ελλάδας εκτός δρόμουΑντιπαραθέτω
Καλοί χώροι
Φαντάζομαι καλύτερη ασφάλεια αν τρακάρεις με ΙΧ
Υποθέτω καλή οδική συμπεριφορά στην βροχήΚάνω μια ερώτηση για όποιον μπορεί να δώσει γνώμη
Θα ταξιδέψεις καλύτερα στην Εθνική με ένα οικογενειακό 1.600 cc (π.χ Α4, Avensis) ή με ένα SUV 3,500 cc (Land Cruiser, Liberty, Pajero, ML)? -
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΣΑΝ ΕΝΑ ΣΕΝΤΑΝ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΤΙ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΑΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΣΥΧΝΑ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ,ΣΤΟ ΟΡΕΙΝΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ,ΤΟΤΕ (ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ) ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.
ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΩΝ,Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ(ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ),ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ.
ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ LAND CRUISER 90 ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΧΩΜΑ.ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ,ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟ. -
Θα ταξιδέψεις καλύτερα στην Εθνική με ένα οικογενειακό 1.600 cc (π.χ Α4, Avensis) ή με ένα SUV 3,500 cc (Land Cruiser, Liberty, Pajero, ML)?
Με ένα A6 3500 κυβικά όμως;
Ή για να αντιστρέψω το ερώτημα. Τι πάει καλύτερα στο βουνό: ένα Jimny ή μια E-klass; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΣΑΝ ΕΝΑ ΣΕΝΤΑΝ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΤΙ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΑΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΣΥΧΝΑ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ,ΣΤΟ ΟΡΕΙΝΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ,ΤΟΤΕ (ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ) ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.
ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΩΝ,Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ(ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ),ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ.
ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ LAND CRUISER 90 ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΧΩΜΑ.ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ,ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟ.Μεταξύ Α4 1.8 T Avant Quattro και Mitsubishi Pajero 3,5 Wagon ποιό θα προτιμούσες? Εννοείται ότι έχω δεύτερο αυτοκίνητο για την πόλη και η χρήση του θα είναι μόνο για ταξίδια και χειμερινές εκδρομές (σκι)
-
ΣΙΓΟΥΡΑ (ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ)ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΟ PAJERO.
ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ,ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ,ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΣΗ,ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΝΑ ΣΕΝΤΑΝ,ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΚΥΒΙΚΑ. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Σας αναφέρω τι έχω ακούσει.
Θα είσαι με την μάνικα του βενζινάδικου στο χέρι
Δεν στρίβουν, δεν φρενάρουν , μεγάλες κλίσεις στις στροφές.
Έχουν αεροδυναμικούς θορύβους.
Μπορεί να τουμπάρεις (Στην Αμερική όντως υπάρχουν περιστατικά)
Πας χωρίς αλυσίδες στα χιόνια (Πιστεύω μύθος. Έχω δει τυπάδες κολλημένους στην Αράχοβα. Άλλοι γλιστράνε στις παγωμένες κατηφόρες)
Βρίσκεις τις ομορφίες της Ελλάδας εκτός δρόμουΑντιπαραθέτω
Καλοί χώροι
Φαντάζομαι καλύτερη ασφάλεια αν τρακάρεις με ΙΧ
Υποθέτω καλή οδική συμπεριφορά στην βροχήΚάνω μια ερώτηση για όποιον μπορεί να δώσει γνώμη
Θα ταξιδέψεις καλύτερα στην Εθνική με ένα οικογενειακό 1.600 cc (π.χ Α4, Avensis) ή με ένα SUV 3,500 cc (Land Cruiser, Liberty, Pajero, ML)?Ναι η καταναλωση ειναι πολυ υψηλη αγγιζοντας τα ορια της υπερβολης.
Οχι μην περιμενεις να στριψουν οπως ενα αυτοκινητο με πολυ χαμηλοτερο κεντρο βαρους και πολυ χαμηλοτερο. Τα φρενα ειναι ενταξει αλλα τιποτα παραπανω.
Φυσικα και εχουν πιο πολυ αεροδυναμικους θορυβους. Εχουν μαγαλη επιφανεια.
Πιθανοτατα να τουμπαρεις. Αμα το οδηγας νομιζοντας οτι ειναι Porchee τοτε η πιθανοτητες να φυγεις απο το δρομο και να τουμπαρεις ειναι πιο υψηλες.
Εδω ειναι θεμα πειρας. Η γυναικα μου που ειναι συνηθισμενη στα χιονια (μεγαλωσε σε μερος που χιονιζει καλα καθε χρονο) επιμενει οτι με το μαλακο και σιγα σιγα πας και με μπροσθιοκινητο σχεδον παντου και πολλες φορες χωρις αλυσιδες. Με τετρακινητο και ψηλο αυτοκινητο δενθα εχεις προβλημα. Φυσικα με κανενα οχημα δεν μπορεις να αψηφησεις τους νομους της φυσικης.
Δεν ξερω για τις φυσικες ομορφιες. Αμα εννοεις να πας εκει που δεν εχει δρομο τοτε ναι. Σε χωματοδρομο πας και και με αυτοκινητο αμα προσεχεις.
Οι χωροι ειναι συζητησημοι. Εγω εχω τωρα Jeep Grand Cherokee και ειχα πριν Volvo 850 Station Wagon. Νομιζω το Volvo ειχε ελαφρα πιο πολυ χωρο. Αλλα αν παρεις full size SUV τοτε δεν υπαρχει συζητηση.
για τρακαρισμα μια και εισαι πιο ψηλα μπορει να εχεις ενα ελαφρο πλεονεκτιμα. Αλλα αμα εχεις καλο αυτοκινητο με πολλαπλους αεροσακκους και καλα μελετημενο, μπορει να εισαι σε καλυτερη θεση. (πχ. μερικα Μερσεντες, Βολβο και Λεξους εχουν δει τεστ τρακαρισματων που ειναι πολυ καλυτερα απο πολλα SUV - το προβλημα ειναι ανενα αυτοκινητο τρακαρει με ενα SUV που ειναι πολυ υψηλοτερο και πολυ βαρυτερο)
Καλη συμπεριφορα στην βροχη.
Υποθετω και οτι το SUV εχει τετρακινηση και το αυτοκινητο εχει μποστινη η πισω κινηση. Στην βροχη το SUV μπορει να εχει ενα ελαφρο πλεονεκτημα.
Και η αντιπροταση μου:
Γιατι δεν κοιτας για κατι που βασιζεται σε αυτοκινητο και εχει τετρακινηση. Δεν ειμαι σιγουρος τι ειδους 'μικρα' SUV ερχονται στην Ελλαδα. Αλλα πιθανον ενα Rav 4 η Subaru Forester. Και μετα ισως και ενα Subaru Outback, Volvo XC νομιζω θα τα καφερνουν πολυ καλα σε κακες καιρικες συνθηκες και βροχη και εκτος απο το extreme off roading (κατι σαν rock crawling η οπως λενε και εδω crossing the Rubicon river).
Νικος
-
Αν:
- Είσαι τόσο τεμπέλης που βαριέσαι να περπατήσεις 20 μέτρα στην αμμουδιά, αλλά θες και το τουτού από κοντά
- Θες να επιβάλλεσαι στους άλλους οδηγούς στην πόλη με τον όγκο του τουτού σου
- Θες να πουλάς μούρη ότι και καλά κάνεις 'περιπέτεια' (μην ανοίξω το στόμα μου...)
- Δε σ'ενδιαφέρει το κράτημα στο δρόμο
- Έχεις κλείσει ειδική συμφωνία με το βενζινά σου...
Τότε ΠΑΡΕ SUV!!!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αν:- Είσαι τόσο τεμπέλης που βαριέσαι να περπατήσεις 20 μέτρα στην αμμουδιά, αλλά θες και το τουτού από κοντά
- Θες να επιβάλλεσαι στους άλλους οδηγούς στην πόλη με τον όγκο του τουτού σου
- Θες να πουλάς μούρη ότι και καλά κάνεις 'περιπέτεια' (μην ανοίξω το στόμα μου...)
- Δε σ'ενδιαφέρει το κράτημα στο δρόμο
- Έχεις κλείσει ειδική συμφωνία με το βενζινά σου...
Τότε ΠΑΡΕ SUV!!!
Απίστευτος!!!
Συμφωνώ -
Γιατί τόση εχθρότητα στα SUV; Είναι αστείο να κυκλοφορείς με αυτά στην πόλη (θυμάστε την κλασική έκφραση 'Αγρότης Κολωνακίου' από τα πρώτα Pajero με πινακίδες ΜΕ που εμφανίστηκαν), αλλά αν πας τακτικά στο βουνό δεν είναι καλή επιλογή; Απλά τα πολυτελή SUV αντιβαίνουν στη θεωρητική χρήση τους που τα κάνει ιδιαίτερα βρώμικα! Αν θέλεις να είσαι μονίμως εκτός δρόμου τότε χρειάζεσαι Mercedes G (όπως ο στρατός) κι όχι ML.
Θεωρώ ότι τα RAV, Forrester, κλπ είναι μια πολύ καλή εκλογή για όσους πέρνουν τα βουνά στην πρώτη ευκαιρία. Αν είσαι λιγότερο περιπετιώδης (μένεις στην άσφαλτο άντε και σε έναν βατό χωματόδρομο) ίσως να βόλευε περισσότερο ένα τετρακίνητο station wagon. Από Octavia 4x4 σε BMW iX σε Subaru Legacy σε Audi Allroad...
Τώρα βέβαια μπαίνει και το τεκμήριο στη μέση, γιατί τα τεκμήρια των τζιπ άνω των 2 λίτρων είναι πολύ χαμηλότερα από τα αντίστοιχα station wagon. Οπότε θα συμφέρει οικονομικά το τζιπ.
-
Τα 3 τελευταία χρόνια κάνω μια βδομάδα στα βουνά το καλοκαίρι ή έστω αργά την άνοιξη. Την πρώτη φορά πήγα από το Καρπενήσι στο Μέτσοβο μέσω Πίνδου, την δεύτερη στα χωριά της Αργιθέας και στα Άγραφα και την τρίτη στην Ροδόπη. Κάθε φορά νοικιάζω ένα Vitara1600 (συνήθως μας δίνουν αυτό με τον αδύναμο κινητήρα) και σας διαβεβαιώ ότι κάνω 700-1000 χλμ άγριο χώμα χωρίς συνήθως να χρησιμοποιώ το 4Χ4 μιας και χρειάζεται πολύ σπάνια (όταν περνάς μέσα από ποτάμια, σε πολλή λάσπη κλπ). Σε κάθε περίπτωση το Vitara είναι επαρκέστατο με μόνη επιφύλαξη το ότι δεν έχω αντιμετωπίσει χιόνια λόγω εποχής. Δεν νομίζω λοιπόν ότι πραγματικά χρειάζεται κανείς κάτι μεγαλύτερο. Επιπλέον, αν μπορείς να το νοικιάζεις προς 20.000δρχ/ημέρα ή και λιγότερο (δηλ. 120-150.000δρχ/το χρόνο + την βεζίνη του), γιατί να το αγοράσεις αφού είναι ζήτημα αν θα το χρησιμοποιήσεις πςρισσότερο από 10-15 μέρες το χρόνο σε τέτοιες συνθήκες;
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΣΑΝ ΕΝΑ ΣΕΝΤΑΝ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΤΙ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΑΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΣΥΧΝΑ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ,ΣΤΟ ΟΡΕΙΝΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ,ΤΟΤΕ (ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ) ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.
ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΩΝ,Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ(ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ),ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ.
ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ LAND CRUISER 90 ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΧΩΜΑ.ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ,ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟ.Μεταξύ Α4 1.8 T Avant Quattro και Mitsubishi Pajero 3,5 Wagon ποιό θα προτιμούσες? Εννοείται ότι έχω δεύτερο αυτοκίνητο για την πόλη και η χρήση του θα είναι μόνο για ταξίδια και χειμερινές εκδρομές (σκι)
Oπως και να το δεις το Αουντι είναι καλύτερο, ο μόνος λόγος που πέρνει κάποιος SUV είναι για να εντυπωσιάσει με τον όγκο του οχήματος και να φοβίσει τους αλλους. Στον Καναδά σπάνια χρησιμοποιούμε αλυσίδες, ένα quattro με χειμερινά λάστιχα πηγαίνει παντου ακόμα και πάνω στον πάγο. Εγώ προσώπικά με all-weather λάστιχα και μπροστινη κίνηση γένικά δεν έχω προβλημα πάνω σε 10 εκατ. χιόνι.
To μόνο πλεονέκτημα τςν SUV είναι τα μεγάλα λάστιχα και η απόσταση από το έδαφος, άρα είναι καλύτερα για τους κακούσ δρομους και τα πεζοδρόμια.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Oπως και να το δεις το Αουντι είναι καλύτερο, ο μόνος λόγος που πέρνει κάποιος SUV είναι για να εντυπωσιάσει με τον όγκο του οχήματος και να φοβίσει τους αλλους. Στον Καναδά σπάνια χρησιμοποιούμε αλυσίδες, ένα quattro με χειμερινά λάστιχα πηγαίνει παντου ακόμα και πάνω στον πάγο. Εγώ προσώπικά με all-weather λάστιχα και μπροστινη κίνηση γένικά δεν έχω προβλημα πάνω σε 10 εκατ. χιόνι.
To μόνο πλεονέκτημα τςν SUV είναι τα μεγάλα λάστιχα και η απόσταση από το έδαφος, άρα είναι καλύτερα για τους κακούσ δρομους και τα πεζοδρόμια.
Ναι το SUV αρεσει σε πολλους γιατι καθεσαι ψηλα και εισαι σε πιο πολυ κοντρολ. Την πιο πολυ κινηση που βλεπουν ειναι στο freeway και στο Shopping Center.
Το Audi ειναι καλο αλλα ακριβο. Ενα Subaru Outbback H6 VDC δεν θα εχει κανενα προβλημα και θα καιει πολυ λιγοτερο απο το SUV. Βεβαια αμα εχεις τα λεφτα γιατι οχι ενα All Road. Και αμα εχεις ακομα περισσοτερα λεφτα το All Road με 8χτακιλυνδρο μοτερ.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Oπως και να το δεις το Αουντι είναι καλύτερο, ο μόνος λόγος που πέρνει κάποιος SUV είναι για να εντυπωσιάσει με τον όγκο του οχήματος και να φοβίσει τους αλλους. Στον Καναδά σπάνια χρησιμοποιούμε αλυσίδες, ένα quattro με χειμερινά λάστιχα πηγαίνει παντου ακόμα και πάνω στον πάγο. Εγώ προσώπικά με all-weather λάστιχα και μπροστινη κίνηση γένικά δεν έχω προβλημα πάνω σε 10 εκατ. χιόνι.
To μόνο πλεονέκτημα τςν SUV είναι τα μεγάλα λάστιχα και η απόσταση από το έδαφος, άρα είναι καλύτερα για τους κακούσ δρομους και τα πεζοδρόμια.
Ναι το SUV αρεσει σε πολλους γιατι καθεσαι ψηλα και εισαι σε πιο πολυ κοντρολ. Την πιο πολυ κινηση που βλεπουν ειναι στο freeway και στο Shopping Center.
Το Audi ειναι καλο αλλα ακριβο. Ενα Subaru Outbback H6 VDC δεν θα εχει κανενα προβλημα και θα καιει πολυ λιγοτερο απο το SUV. Βεβαια αμα εχεις τα λεφτα γιατι οχι ενα All Road. Και αμα εχεις ακομα περισσοτερα λεφτα το All Road με 8χτακιλυνδρο μοτερ.
Νικος
Nικο, πρέπει να σκεφτούμε και τα δεδομένα της Ελλάδας. Το Outback είναι πολύ ακριβό εδώ λόγω κυβικών και μην ξεχνάς ότι η βενζίνη είναι πολύ ακριβή στην Ελλάδα (πρώτη φορά στην ζωή μου πλήρωσα 40 ευρώ (61 CAD) για ένα γέμισμα, συνήθως πληρώνω 35-38 CAD) οπότε ξέχνα τα πολλά κυβικά.
Η καλυτερη λύση είναι ενα Α4 Allroad quattro 1.8τ κινητήρα και ρυθμιζόμενη σε ύψος ανάρτηση και tiptronic.
PS Κάτι τύποι που οδηγούν Trailblazer στην Αθήνα πρέπει να πληρώνουν 100 ευρώ βενζίνη την ημέρα.
-
Egw tha sou elega oti ama me thn prwth eukairia pas se bouno tote na tsimphseis to SUV...kai panta milame gia deutero autokinhto.....
-
Νομίζω ότι εγώ σκέφτομαι διαφορετικά από πολλούς έλληνες
Ο χρόνος ως γνωστό έχει 365 μέρες!!!
Ε, από όλες αυτές τις ημέρες κοιτάω που και πώς οδηγάω τις περισσότερες ;
Αν είμαι κάθε μέρα στην Ομόνοια τότε ένα 206 είναι μια χαρά
Αν κάνω συχνά ταξίδια και έχω κ οικογένεια (υποθετικά μιλάω) τότε ένα C4 είναι επίσης μια χαρά
Τώρα δεν ξέρω, με βάση την δικιά μου λογική, αυτοί που έχουν τζιπάκια είναι κάθε μέρα στα βουνά ... άσε που νομίζω ότι σαν μόδα που ήταν κάποτε σαν να πέρασε -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Νομίζω ότι εγώ σκέφτομαι διαφορετικά από πολλούς έλληνες
Ο χρόνος ως γνωστό έχει 365 μέρες!!!
Ε, από όλες αυτές τις ημέρες κοιτάω που και πώς οδηγάω τις περισσότερες ;
Αν είμαι κάθε μέρα στην Ομόνοια τότε ένα 206 είναι μια χαρά
Αν κάνω συχνά ταξίδια και έχω κ οικογένεια (υποθετικά μιλάω) τότε ένα C4 είναι επίσης μια χαρά
Τώρα δεν ξέρω, με βάση την δικιά μου λογική, αυτοί που έχουν τζιπάκια είναι κάθε μέρα στα βουνά ... άσε που νομίζω ότι σαν μόδα που ήταν κάποτε σαν να πέρασεΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΤΖΙΠ ΛΟΓΩ ΜΟΔΑΣ ΤΟΤΕ....
ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ,ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΠΡΟΩΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ,ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ Ο cpp,ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΣ(ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ OFF-ROAD ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ)ΤΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΟ AUDI,ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ PAJERO. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Νομίζω ότι εγώ σκέφτομαι διαφορετικά από πολλούς έλληνες
Ο χρόνος ως γνωστό έχει 365 μέρες!!!
Ε, από όλες αυτές τις ημέρες κοιτάω που και πώς οδηγάω τις περισσότερες ;
Αν είμαι κάθε μέρα στην Ομόνοια τότε ένα 206 είναι μια χαρά
Αν κάνω συχνά ταξίδια και έχω κ οικογένεια (υποθετικά μιλάω) τότε ένα C4 είναι επίσης μια χαρά
Τώρα δεν ξέρω, με βάση την δικιά μου λογική, αυτοί που έχουν τζιπάκια είναι κάθε μέρα στα βουνά ... άσε που νομίζω ότι σαν μόδα που ήταν κάποτε σαν να πέρασεΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΤΖΙΠ ΛΟΓΩ ΜΟΔΑΣ ΤΟΤΕ....
ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ,ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΠΡΟΩΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ,ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ Ο cpp,ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΣ(ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ OFF-ROAD ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ)ΤΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΟ AUDI,ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ PAJERO.Σε αυτή την κουβέντα όλα είναι σχετικά
Αφού μιλάμε για off-road συνθήκες τότε σίγουρα ένα τζιπ είναι καλύτερο..
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ SUV H JEEP?