-
ΕΙΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 15000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ 307 1.4. ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΙΚΟ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΤΟΧΟΣ 307 ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ Η ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ;
-
ΕΙΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 15000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ 307 1.4. ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΙΚΟ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΤΟΧΟΣ 307 ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ Η ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ;
-
ΕΙΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 15000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ 307 1.4. ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΙΚΟ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΤΟΧΟΣ 307 ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ Η ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ;
-
Κοιτα ειναι καλο αυτοκινητο, αλλα πολυ πολυ αργο. Πιστευω οτι θα το βαρεθεις γρηγορα και στο 1ο ταξιδι που θα κανεις ειναι σιγουρο οτι θα το μετανιωσεις. Εδω το 206 1,4 που εχω οδηγησει, αν του βαλεις 2-3 ατομα μεσα και a/c γινεται πραγματικα πολυ αργο, σκεψου τι θα γινεται με το 307 που ειναι ηδη πολυ πιο βαρυ.
Κακα τα ψεματα, με 3-4 ατομα και a/c το αυτοκινητο σε επαρχιακους και εθνικους δρομους θα ειναι σχεδον αδυνατον να προσπερασει με ασφαλεια.
Θελεις λυσεις?
Ibiza 101 hp
Clio 98 hp
Polo 100 hpΔιαλεγεις και παιρνεις, οπως και αλλα μοντελα βεβαια!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Κοιτα ειναι καλο αυτοκινητο, αλλα πολυ πολυ αργο. Πιστευω οτι θα το βαρεθεις γρηγορα και στο 1ο ταξιδι που θα κανεις ειναι σιγουρο οτι θα το μετανιωσεις. Εδω το 206 1,4 που εχω οδηγησει, αν του βαλεις 2-3 ατομα μεσα και a/c γινεται πραγματικα πολυ αργο, σκεψου τι θα γινεται με το 307 που ειναι ηδη πολυ πιο βαρυ.Κακα τα ψεματα, με 3-4 ατομα και a/c το αυτοκινητο σε επαρχιακους και εθνικους δρομους θα ειναι σχεδον αδυνατον να προσπερασει με ασφαλεια.
Θελεις λυσεις?
Ibiza 101 hp
Clio 98 hp
Polo 100 hpΔιαλεγεις και παιρνεις, οπως και αλλα μοντελα βεβαια!
Διαφωνω καλε μου φιλε!το 206 1.4 δεν ειναι σιγουρα ο,τι πιο γρήγορο αλλά υπό τις συνθηκες που περιγραφεις παει αξιοπρεπώς.
-
Ο χρήστης lionman έγραψε:
Κοιτα ειναι καλο αυτοκινητο, αλλα πολυ πολυ αργο. Πιστευω οτι θα το βαρεθεις γρηγορα και στο 1ο ταξιδι που θα κανεις ειναι σιγουρο οτι θα το μετανιωσεις. Εδω το 206 1,4 που εχω οδηγησει, αν του βαλεις 2-3 ατομα μεσα και a/c γινεται πραγματικα πολυ αργο, σκεψου τι θα γινεται με το 307 που ειναι ηδη πολυ πιο βαρυ.
Κακα τα ψεματα, με 3-4 ατομα και a/c το αυτοκινητο σε επαρχιακους και εθνικους δρομους θα ειναι σχεδον αδυνατον να προσπερασει με ασφαλεια.
Θελεις λυσεις?
Ibiza 101 hp
Clio 98 hp
Polo 100 hpΔιαλεγεις και παιρνεις, οπως και αλλα μοντελα βεβαια!
Διαφωνω καλε μου φιλε!το 206 1.4 δεν ειναι σιγουρα ο,τι πιο γρήγορο αλλά υπό τις συνθηκες που περιγραφεις παει αξιοπρεπώς.
Φιλε μου, χωρις καμια διαθεση αντιπαραθεσης μαζι σου, δεν εχεις δικιο. Δε ξερω εαν το εχεις οδηγησει, εγω εχω κανει πολλα χλμ με αυτο διοτι το εχει ο κολλητος μου. Μιλαω λοιπον απο πρωτο χερι. Το 206 1,4 με 3-4 ατομα και a/c ειναι αργο, δε θα ελεγα επικυνδυνο, αλλα ειναι αργο ειδικα σε δυσκολους δρομους (ανηφορικους), απλα επειδη εχει καλη οδικη συμπεριφορα μπορεις να το οδηγεις με τη 'φορα'. Προσπεραση ομως δε μπορεις να κανεις παντα με τη 'φορα'............
-
Ανώμαλο ελληνικό κράτος.
Οι Γάλλοι κρατούν τον 8βάλβιδο 1.4 χωρίς ουσιαστικές εξελίξεις εδώ και δύο δεκαετίες, γιατί ελάχιστοι τον αγοράζουν στον 'πολιτισμένο' κόσμο. Αντίθετα ο t-diesel του 1.4 λίτρου αποδίδει 70 αλογάκια και λίγο πάνω από 12kgm ροπή και τον έχουν για τα entry level μοντέλα τους. Λίγο πιο αργό από τον 1.4 βενζίνης, αλλά πολύ πιο οικονομικό. Υπάρχει και ο 2λιτρος των 110 ίππων για τους πιο 'σβέλτους'.
Αλλά εδώ είναι Μπαλκάνια...
-
ΦΙΛΕ ΔΩΣΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕ 1.6. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ. ΕΓΩ ΕΧΩ 1.6 ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΑ. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΕΡΝΩ ΕΥΚΟΛΟΤΑΤΑ ΜΕ 2α Η 3η. ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ.
-
Έχω οδηγήσει σε test drive το μοντέλο που σκέφτεσαι. Ενώ το κιβώτιο είναι καλό και ο κινητήρας πρόθυμος, τα κιλά είναι πολλά. Δεν πάει με τίποτα πάνω από 130 (μάλλον εγώ δεν είχα την υπομονή να περιμένω), ενώ από τα 120 και πάνω σε ταλαιπωρεί ο θόρυβος του κινητήρα. Πάρε το 1.6 να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να είσαι ασφαλής.
-
συμφωνω με ολα τα παραπανω, το 1400 δεν αξιζει και μπορει να γινει και επικυνδυνο. Δωσε κατι παραπανω και δε θα το μετανιωσεις με τιποτα...
-
Εντυπώσεις από 307 1.6
Το διήμερο που πέρασε έκανα μερικά χιλιόμετρα με 307 1.6 στο Ηράκλειο. Το αυτοκίνητο είχε 10.000 χλμ. στο οδόμετρο. Έχοντας μακρά εμπειρία από Opel Astra 1.6 και αρκετή με 306 1.4 θεωρώ ότι το 307 πλησιάζει πάρα πολύ το Astra και βρίσκεται μακριά από το 306. Κοινώς από τη συμπεριφορά του ψιλοαπογοητεύτηκα. Βέβαια διατηρεί την χαρακτηριστική για γαλλικό θαυμάσια συνύπαρξη 'σφιχτής' οδικής συμπεριφοράς-άνεσης. Για μία ακόμη φορά (έχω οδηγήσει και το 206XS) ο 1.6 αποδεικνύεται 'απολαυστικός' κινητήρας. Σβέλτος με δυνατό τράβηγμα από χαμηλά, αρκετά ήσυχος με ωραίο όμως μουγκριτό αν πιεστεί. Δυστυχώς, παρόλο που το 307 σε θέμα ποιότητας κατασκευής έχει κάνει εμφανή βήματα προς τα εμπρός, ακόμη δεν θεωρώ ότι μπορεί να συγκριθεί με τους αντίπαλους εκ Γερμανίας. Συγκεκριμένα το Astra με 60.000 όχι τόσο 'εύκολα' χιλιόμετρα έδινε πιο συμπάγή αίσθηση (τιμόνι, φρένα, πλαστικά εσωτερικού) σε σχέση με το 307. Σημειωτέον βέβαια ότι ο ιδιοκτήτης του δεν είναι και ιδιαίτερα 'ευγενικός', ενώ και οι δρόμοι του Ηρακλείου ενδείκνυνται μόνο για... τρακτέρ.
Θετικός απολογισμός, αν και ως Πεζάκιας συνεχώς αναπολούσα το παρελθόν...
-
Εγω αν ημουν στη θεση σου θα προτιμουσα το citroen xsara 1.6.Ειναι αρκετα γρηγορο,ανετο,καλοστημενο και στα 2 σχεδον χρονια που το εχω δεν εχει καψει ουτε λαμπακι.Κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ καλη επιλογη στα 15.000 ευρω.Η επομενη επιλογη μου θα ηταν το seat leon 1.6.
Προσωπικη μου αποψη ειναι να προτιμησεις τα κυβικα απο το στυλ και το σχεδιασμο ειδικα αν κανεις ταξιδια.Δεν ειπα βεβαια να παρεις lada αλλα ευρωπαικα αυτοκινητα οπως τα xsara και leon τα οποια στα 1600 cc τα βρισκεις με 15.000 ευρω περιπου.Καλη τυχη στην αναζητηση σου. -
μαλλον πρεπει να βαλεις προτεραιότητες στις αναγκες σου.
το 1.4 με φουλ εξτρα,
ή το 1.6 σε λιτο εξοπλισμό - όσο μπορεις να πεις λιτό το 307!! (15.050-15450 ε),
ειναι στα χρηματα που δινεις, 15000 ευρω.Εγω θα επαιρνα το 1.4 - προτιμω τον εξοπλισμό.
μηπως αυτοι που σου λενε ασθενικό, έχουν άλλες προτεραιότητες απο σένα?
Απο αργά και ασθενικά δεν ξερω τίποτα. 3 φορες το χρονο που θα βρεθώ +σε στροφιλικια, +πισω απο πουλμαν, +με 3 ατομα μεσα, +με ac on, εεεε του π....
εχω 2 επιλογες:
υπομονή,
ή με 2-3η και το γκαζι στο πάτωμα, και με την ταυτοτητα στα δοντια... -
Οτι και να βαλεις στα δοντια σου, ασφαλες και γρηγορο προσπερασμα δε θα εχεις
Το γκαζι χρειαζεται παντα, και οχι μονο 2-3 φορες το χρονο. Αλλωστε και το 1600 δεν ειναι και κανενα τρεας απο πλευρας ισχυος, απλα επαρκεις ειναι οι 110 ιπποι για το βαρος του.
Φυσικα το καλυτερο ειναι ο φιλος που θελει να τα οδηγησει και τα 2. Τοτε μονο θα καταλαβει τι λεω
-
Χθες σκοτώθηκε ένας άνθρωπος που τον είχα συναντήσει κάποτε. Οδηγούσε 307 1.4 και πήγε να προσπεράσει στην Εθνική Χανίων-Ρεθύμνου στην περιοχή του Καβρού, αλλά έμεινε ΠΟΛΛΗ ώρα στο αντίθετο ρεύμα λόγω έλλειψης ισχυός. Δεν είχε πολλά άτομα μέσα (αυτός και η γυναίκα του ήταν στο αυτοκίνητο). Πήγα και είδα το κουφάρι του αυτοκινήτου (και κάτι υπολείμματα - αίματα, σάρκες - από τα πτώματα του οδηγού και της γυναίκας του) στη μάντρα της ΕΛΠΑ... Ο λεβιές του κιβωτίου ήταν στην 3η. Ναι, με 2α-3η και ταυτότητα στο στόμα.
Μην κάνετε ανοησίες. Τα 307 1.4 είναι, όπως και οι BX Atout (1.1), τα Golf/Jetta 1.050 και Peugeot 305 1.1 - και, σήμερα, το Stilo 1.2, κανονικές σκοτώστρες επειδή δεν έχουν καθόλου γκάζι και σε αφήνουν ξεκρέμαστο στο αντίθετο ρεύμα πολλή ώρα.
Αν έχεις τάσεις αυτοκτονίας ή αν 'δεν είσαι ραλλίστας', πάρε το 1.4. Αν όμως θες να είσαι ασφαλής, το 1.6 είναι μονόδρομος.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
υπολείμματα, αίματα, σάρκες, πτώματα(C) 2002 Liagkas, Star Channel
Υπάρχει και άλλο: και την F2002 να οδηγάς, αν κάνεις μια λάθος εκτίμηση στο διαθέσιμο χρόνο vs. δυνατότητες ix, θα την πατήσεις.
... και τελικά καταλήγουμε στα ίδια συμπεράσματα : 'αν είσαι χ πάρε ψ...'
-
Καλά σου λέει ρε Skullone, τι είναι αυτά που γράφεις μεσημεριάτικα;
Γλαφυρότατος!
-
Αν μπορώ να βοηθήσω...
Αγόρασα πριν 2 μήνες το Peugeot 307 1.6. Το αυτοκίνητο επιλέχτηκε μετά από εξονυχιστική μελέτη 2 μηνών με κριτήρια: τιμή, επιδόσεις, χώρους, ασφάλεια, ηλικία μοντέλου, εξοπλισμός.
Οι επιδόσεις του στα προσπεράσματα στην 'εθνική' οδό είναι απόλυτα ικανοποιητικές. Για μένα που πέρασα σ' αυτό μετά από χρόνια οδήγησης διαφόρων Nissan και Toyota Starlet των 50-55 ίππων μου φαίνεται αεροπλάνο κυριολεκτικά. Δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, ούτε είναι GTI..
Είναι ένα σύγχρονο, ασφαλέστατο οικογενειακό αυτοκίνητο. Η έκδοση είναι η φτηνότερη, η XR που τα έχει όλα...εκτός από αυτόματο κλιματισμό (δεν μου λείπει), ραδιο-CD (θα βάλω εγώ άλλο που να παίζει και mp3), προβολείς ομίχλης (γιατί να τους πληρώσω:), ηλεκτρικούς και ηλεκτρικά θερμαινόμενους καθρέπτες (...), προφυλακτήρες και καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος (εδώ γελάνε). Όλα αυτά έκαναν περίπου 700000 δρχ.
Δεν θα πρότεινα με τίποτα το 1.4. Καλύτερα λιγότερος εξοπλισμός παρά ταλαιπωρία για να προσπεράσεις ένα τρακτέρ. -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Καλά σου λέει ρε Skullone, τι είναι αυτά που γράφεις μεσημεριάτικα;Γλαφυρότατος!
Ε, τι να κάνω αφού τα είδα; Αν ήμουν πάντως παρών στο ατύχημα, θα σας περιέγραφα και όλο το ξεκοίλιασμα που έμαθα πως έλαβε χώρα.
Και καλά θα κάνει ο spiros που συμβουλεύει (ΠΟΛΥ κακώς) για αγορά του 1400αριού να θυμηθεί πόσες εκατοντάδες άνθρωποι δολοφονήθηκαν από τα VW Golf/Jetta 1.050, Peugeot 305 1.1, SEAT Ibiza Junior και άλλα τέτοια ασθενικά κατασκευάσματα που πωλήθηκαν στην ελεεινή απομίμηση βυζαντινού πορνείου που με θράσος χιλίων πιθήκων αυτοαποκαλείται 'Ελλάς'. Εγώ πάντως έχω δει σε τρυφερή ηλικία πολλά τέτοια δυστυχήματα και μπορώ να σας διαβεβαιώσω όλους πως αναπόδραστη συνέπεια της αγοράς ενός αυτοκινήτου με δυσανάλογα αδύναμη μηχανή για τα κιλά και το μέγεθός του είναι ένα φρικιαστικό σάντουιτς με τεμαχισμένα/απανθρακωμένα πτώματα, εντόσθια και τσαλακωμένες λαμαρίνες.
Αν η ανθρώπινη ζωή είναι λιγότερο σημαντική από δυο ηλεκτρικούς καθρέπτες και προφυλακτήρες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος, πάσο.
Αλλά ξέρετε... Αυτός που, οδηγώντας ένα σαλίγκαρο, θα σκοτωθεί σε μετωπική θα πρέπει σε κάποιον να πέσει.
Αν, λοιπόν, θες να σκοτωθείς αγοράζοντας ένα επικίνδυνα αργό όχημα, ελεύθερα, τι να σου πω. Όχι όμως επάνω μου.
-
Τα γράφεις λίγο χύμα και αποκρουστικά Skullone, αλλα έχεις 101% δίκιο και αμα τα λες και με τέτοιο γλαφυρό τρόπο, τότε προσέχουμε 2 φορές αυτα που γράφεις!!
ΑΓΟΡΑ PEUGEOT 307 1.4