-
γενικά ο καθένας θα έπρεπε να αποφεύγει σε μεγάλο βαθμό τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από τη στιγμή που ενδιαφέρεται για το καλύτερο δυνατό για το αυτοκίνητό του , να κινηθεί μόνος του και να επιλέξει το ανταλλακτικό του από την ελεύθερη αγορά και τέλος να οδηγηθεί σε συνεργείο τηςεπιλογής του , ιδιώτη!Όλα αυτά κοστίζουν πολύ λιγότερο σε χρήματα αλλά και σε ψυχική ταραχή λόγω απάτης και κακοδουλειάς!
-
Και'γω σε μαστρο-Μήτσο(Δημήτρης λέγεται ο μηχανικός μου ) πάω όλα τα αυτοκίνητα της οικογένειας με αμεσότατη εξυπηρέτηση-ευγένεια εκτίμηση συνέπεια και ειδική συμφωνία(όλα τα ανταλλακτικά του τα πάω εγώ).
Γι'αυτό και του έχω στείλει τουλάχιστον 7 σταθερούς πελάτες. (κοντεύει να ειδικευτεί στα peugeot-citroen)
Ειδικά στο δικό μου ότι χρειαστεί είμαι από πάνω του (του αυτ/του) όχι του μηχανικού φυσικά για να τον ελέγξω,αλλά γιατί θέλω να μαθαίνω όσο πιο πολλά μπορώ για το αυτ/τό μου. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε αλλάξει μαζί αμορτσέρ φρένα(εξαέρωση,εγώ έκανα το πάτα-άσε).
Όσον αφορά τις τιμές του δεν είναι φθηνός αλλά ούτε και ακριβός.Έκανα αμάν και πως να τελειώσει η εγγύηση(ευτυχώς 1 έτος) για να του το πηγαίνω και να έχω πραγματικά ήσυχο το κεφάλι μου
Στο μόνο που βλέπω χρήσιμα τα εξουσιοδοτημένα είναι σε κάποια ηλεκτονική βλάβη που δεν ανιχνεύεται με τίποτα παρά μόνο με τον περιβόητο εγκέφαλό τους(πλέον όμως πολλά άλλα συνεγεία έχουν εξοπλιστεί με ανάλογα διαγνωστικά μηχανήματα).
-
Σκεφτήκατε ποτέ ότι υπάρχουν πολλά 'ανεξάρτητα' συνεργεία που δεν θέλουν να μπουν στο λούκι της αντιπροσωπίας;
Γνωρίζω προσωπικά περίπτωση 'μάστορα' που τον παρακαλάνε από την επίσημη αντιπροσωπία (ειδικές τιμές, κλπ) και δεν μπαίνει επ'ουδενί στο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων.
-
Vasilios και gatony μιλάτε πολύ σωστά!Όταν επιμένεις στη σωστή δουλειά και ενδιαφέρεσαι , πάντα βρίσκεις ανάλογη ανταπόκριση και το απαιτούμενο αποτέλεσμα!
-
ÌåñéêÝò öïñÝò ôá åîïõóéïäïôçìÝíá /áíôéðñïóùðåßåò üíôáò êáëõìÝíá -óå áðëÜ åëëçíéêÜ âïëåìÝíá- îáìïëÜíå ðïëý ðåñßåñãåò äéáãíþóåéò ,áëëéþò äåí èá ìðïñïýóå íá åîçãçèåß ôï ãåãïíüò üôé óå ðñüâëçìá çëåêôñéêþí Ýöôáéãå ôï immobilizer óå 1400 ôïõ 92 Áêüìá øÜ÷íù ôï âéâëßï ôïõ êáôáóêåõáóôÞ ãéá áõôü ôï êïõëü
ÊáôÜ óõìðôùóç ï ìç÷áíéêüò ðïõ öñïíôßæåé ôï áõôïêßíçôï åßíáé êáé ðéï öôçíüò
êáé ðéï ÅÐÁÃÅËÌÁÔÉÁÓ áëëÜæïíôáò ÁõôÜ ðïõ ðñÝðåé íá áëëá÷èïýí üôáí ðñÝðåé ðñéí ãßíïõí ÷ïíôñÜ æüñéá
Ôþñá áí áíáöÝñù üôé ôïí ëÝíå êáé ÄçìÞôñç ;
Ôï Ý÷åé ôï üíïìá; -
Kαλά βρε παιδιά, θα συμφωνήσω για κάποιους, αλλά τι εγγύηση δίνει ο κάθε μαστρο-Μήτσος;;;;;
Η αντιπροσωπεία (κάθε αντιπροσωπεία) δίνει εγγύηση για κάθε ανταλλακτικό που θα βάλει και κάθε εργασία που θα κάνει. Και μιλάει τώρα καμμένος από συνεργείο της VW. Εάν ο κάθε μαστρο-Μήτσος κάνει κάτι στραβά και προκαλέσει ζημιά, ποιος θα την αποκαταστήσει;;; Ο ίδιος;;;;
Επιτρέψτε μου να αμφιβάλω. Ενώ η αντιπροσωπεία θα την αποκαταστήσει. Το λέω γιατί μου συνέβη.Χώρια που δεν ξέρω ούτε τι γνώσεις έχει ένας μάστορας, ούτε τι ανταλλακτικά χρησιμοποιεί. Κάποιοι μπορεί να εκπαιδεύονται συνεχώς και να είναι κορυφαίοι, αλλά αυτό ποιος το εγγυάται;;;; Τα σαΐνια σε κάθε αντιπροσωπεία οφείλουν κάθε φορά που βγαίνει καινούργιο μοντέλο να επανεκπαιδεύονται. Χώρια που σίγουρα χρησιμοποιούν γνήσια ανταλλακτικά.
Θα δεχθώ βέβαια ότι πολλές αντιπροσωπείες είναι yatabaza, αλλά πιστεύω πως το να πας το του του σου σε μαστρο-Μήτσο είναι στοίχημα...
Όσο για τις τιμές, αν είναι να πληρώσω 100 ευρώ και να πάρει φωτιά το μοτέρ, καλύτερα να πληρώσω 1000 και να είμαι ήσυχος...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Εάν ο κάθε μαστρο-Μήτσος κάνει κάτι στραβά και προκαλέσει ζημιά, ποιος θα την αποκαταστήσει;;; Ο ίδιος;;;;
Επιτρέψτε μου να αμφιβάλω. Ενώ η αντιπροσωπεία θα την αποκαταστήσει. Το λέω γιατί μου συνέβη.Αν μηχανικός είναι σοβαρός και θα αναγνωρίσει τη ζημιά και θα αναλάβει την αντικατάσταση όποιου ανταλλακτικού είναι ελλατωματικό.
Τα ανταλλακτικά και αυτός τα παίρνει από κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα και έχει σαφώς την άνεση να του τα επιστρέψει και αυτό με τη σειρά του να τα αντικαταστήσει
Έχω τύχει σε συνεργείο να φτιάχνει ζημιά(καμμένη φλάντζα) και μετά από 1 μέρα ο πελάτης να του επιστρέφει το αυτ/το λόγω υψηλών θερμοκρασιών του κινητήρα!(είχε ξεφύγει κάποιο χιλιοστό το καπάκι στον τόρνο που το είχε στείλει.) Χωρίς δεύτερη κουβέντα του το έφτιαξε και του είπε και συγνώμη(και ας μην ήταν δικό του το λάθος).Χώρια που δεν ξέρω ούτε τι γνώσεις έχει ένας μάστορας, ούτε τι ανταλλακτικά χρησιμοποιεί.
Οι περισσότεροι χρησιμοποιούνε ανταλλακτικάπου προορίζονται για το συγκεκριμένο μοντέλο και για κανένα άλλο, απλά έξω απ'το κουτί τους δεν γράφουν τη μάρκα του αυτ/του αλλά τη μάρκα του αντ/κού(που πολλές φορές είναι και πιο καλά και από τα γνήσια!!!
Δηλ.το ανταλλακτικό μπορεί να είναι της bosch και να γράφει απ'έξω το κουτί VW και να το πάρεις από ένα άλλο κατάστημα και να γράφει bosch....πες μου πια η διαφοράΌσο για τις τιμές, αν είναι να πληρώσω 100 ευρώ και να πάρει φωτιά το μοτέρ, καλύτερα να πληρώσω 1000 και να είμαι ήσυχος...
...ασε καλύτερα στο θέμα της τιμής εγώ πληρώνω 100 Ε και είμαι ήσυχος και'συ 1000 και είσαι και πάλι ήσυχος γιατί έχεις πληρώσει υψηλότατα ενοίκια,μισθούς πολλών υπαλλήλων,τη φίρμα έξω απ΄το εξουσιοδοτημένο,τις διαφημίσεις του.... α και την όποια εργασία του!!!!!
-
Αν ειχατε δει και στο θεμα''αμελειες απο συνεργεια'' ειχα παει το αμαξι για αλλαγη δισκου και μετα απο 2 μερες δεν ειχα καθολου συμπλεκτη του το πηγα μου το φτιαξε φυσικα τζαμπα και μου ζητησε και συγνωμη!!
Δε μπορει να κανει μαλακι@ και να μη στο φτιαξει εεε τοτε τον αρπαζεις απο το σβερκο ......... και στο φτειαχνει !!! -
Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
Δε μπορει να κανει μαλακι@ και να μη στο φτιαξει εεε τοτε τον αρπαζεις απο το σβερκο ......... και στο φτειαχνει !!!
Αντώνη δεν χρειάζεται να γίνεσαι βίαιος και με τους μάστορες!!
Απλώς πρέπει να σκεφτούμε ότι τα συνεργεία αυτά βασίζονται στο 'όνομα' που δημιουργούν στην πιάτσα και οι πελάτες έρχονται λόγω ενημέρωσης από στόμα σε στόμα. Η καλή δουλειά είναι διαφήμιση για οποιοδήποτε επαγγελματία, αλλά ειδικά για τα συνεργεία που δεν έχουν την κάλυψη της αντιπροσωπίας είναι μονόδρομος.
-
Σε κάποιο άλλο θέμα το είχα ξαναγράψει αλλά ας το γράψω και εδώ.
Φίλος μηχανικός πήρε καινούργιο αυτοκίνητο (όχι ίδια μάρκα με το συνεργείο που δουλεύει) και ενώ είχε 3 χρόνια εγγύηση στα μηχανικά μέρη, δεν το πήγε ποτέ σε εξουσιοδοτημένο για service. Έτσι βέβαια έχανε την εγγύηση, αλλά προτίμησε αυτό, από το να ακουμπάνε το αυτοκίνητό του άλλοι μηχανικοί, ακόμα και για τις απλές εργασίες των πρώτων service.
Άπό την άλλη το πρόβλημα που έχω δεί εγώ σε 'μαστρο-Μήτσο' είναι ότι στην αρχή σε προσέχουν και μετά καθώς περνάει ο καιρός αρχίζουν και αυτοί να σε αρμέγουν κανονικά. Θέλει προσοχή ΣΥΝΕΧΕΙΑ και καμμία εμπιστοσύνη, όσο καιρό και να πηγαίνετε σε κάποιο συνεργείο.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Αντώνη δεν χρειάζεται να γίνεσαι βίαιος και με τους μάστορες!!
Γιατι ρε Bill Εχω δωσει την εντυπωση ενος βιαιου ανθρωπου?
Ειμαι πολυ ηρεμο ατομο απλα καμια φορα μονο ετσι κανεις τη δουλεια σου και βρισκεις το δικιο σου!!Καμια φορα ειναι μονοδρομος σπανια μεν αλλα καμια φορα... ...!!!! -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Αν μηχανικός είναι σοβαρός και θα αναγνωρίσει τη ζημιά και θα αναλάβει την αντικατάσταση όποιου ανταλλακτικού είναι ελλατωματικό.
Τα ανταλλακτικά και αυτός τα παίρνει από κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα και έχει σαφώς την άνεση να του τα επιστρέψει και αυτό με τη σειρά του να τα αντικαταστήσει
Έχω τύχει σε συνεργείο να φτιάχνει ζημιά(καμμένη φλάντζα) και μετά από 1 μέρα ο πελάτης να του επιστρέφει το αυτ/το λόγω υψηλών θερμοκρασιών του κινητήρα!(είχε ξεφύγει κάποιο χιλιοστό το καπάκι στον τόρνο που το είχε στείλει.) Χωρίς δεύτερη κουβέντα του το έφτιαξε και του είπε και συγνώμη(και ας μην ήταν δικό του το λάθος).Σωστός, αλλά πιστεύω πως είναι η μειοψηφία...
Οι περισσότεροι χρησιμοποιούνε ανταλλακτικάπου προορίζονται για το συγκεκριμένο μοντέλο και για κανένα άλλο, απλά έξω απ'το κουτί τους δεν γράφουν τη μάρκα του αυτ/του αλλά τη μάρκα του αντ/κού(που πολλές φορές είναι και πιο καλά και από τα γνήσια!!!
Δηλ.το ανταλλακτικό μπορεί να είναι της bosch και να γράφει απ'έξω το κουτί VW και να το πάρεις από ένα άλλο κατάστημα και να γράφει bosch....πες μου πια η διαφοράΌταν μιλούσα για τις γνώσεις δεν αναφερόμουν μόνο στα ανταλλακτικά. Μιλούσα και για τις νέες τεχνολογίες που κάθε μέρα ενσωματώνονται στα αυτοκίνητα. Και δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι όλοι τις παρακολουθούν. Όσο για τα ανταλλακτικά, προσωπικά δεν μπορώ να ξέρω (εγώ που δεν γνωρίζω και τόσα πράγματα) ποιο ταιριάζει στο αμάξι μου. Έτσι προτιμώ την αντιπροσωπεία που θα βάλει σίγουρα μαμά.
...ασε καλύτερα στο θέμα της τιμής εγώ πληρώνω 100 Ε και είμαι ήσυχος και'συ 1000 και είσαι και πάλι ήσυχος γιατί έχεις πληρώσει υψηλότατα ενοίκια,μισθούς πολλών υπαλλήλων,τη φίρμα έξω απ΄το εξουσιοδοτημένο,τις διαφημίσεις του.... α και την όποια εργασία του!!!!!
Μμμμ, επίσης πληρώνω και εγγύηση.
Να ξαναπώ, ότι συμφωνώ πως κάποιοι 'μαστρο-Μήτσοι' είναι πραγματικά άπαιχτοι και κορυφαίοι στη δουλειά τους, αλλά εάν δεν ξέρεις κάποιον τέτοιον, ποιον να εμπιστευθείς;;; Την αντιπροσωπεία ή τον τρίτο;;;
-
Ξέρει κανεις να επιβεβαιώσει τα κάτωθι:
-
Οι κατά τόπους εξουσιοδοτημένοι έχουν από τον κεντρικό εισαγωγέα στόχους για κάθε χρόνια στις πωλήσεις ανταλλακτικών οι οποίοι αν δεν επιτευχθούν δίνουν την δυνατότητα στην αντιπροσωπία να ανακαλέσει την εξουσιοδότηση
Άραγε αλλάζουν σε κάποιους εξαρτήματα χωρίς λόγο? -
Αφήνοντας κάποιος το αμάξι του για service αφήνει και την άδεια κυκλοφορίας η οποία αποτελεί και την εγγύηση. Πολλοί εξουσιοδοτημένοι δηλώνουν εικονικές βλάβες σε αυτά τα αυτοκίνητα και παίρνουν δωρεάν ανταλλακτικά τα οποία τα βάζουν στην αποθήκη κα τα χρησιμοποιούν μετά σε άλλα αυτοκίνητα με το ανάλογο κέρδος. Εν αγνοία πάντα του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου εντός εγγύησης.
-
Σε κάποια συνεργεία ακούγεται ότι βγάζουν καλά ανταλλακτικά και τα φυλάνε για γνωστούς ως μεταχειρισμένα σε πολύ καλή κατάσταση
-
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Äå ìðïñåé íá êáíåé ìáëáêé@ êáé íá ìç óôï öôéáîåé ååå ôïôå ôïí áñðáæåéò áðï ôï óâåñêï ......... êáé óôï öôåéá÷íåé !!!
Áíôþíç äåí ÷ñåéÜæåôáé íá ãßíåóáé âßáéïò êáé ìå ôïõò ìÜóôïñåò!!
Áðëþò ðñÝðåé íá óêåöôïýìå üôé ôá óõíåñãåßá áõôÜ âáóßæïíôáé óôï 'üíïìá' ðïõ äçìéïõñãïýí óôçí ðéÜôóá êáé ïé ðåëÜôåò Ýñ÷ïíôáé ëüãù åíçìÝñùóçò áðü óôüìá óå óôüìá. Ç êáëÞ äïõëåéÜ åßíáé äéáöÞìéóç ãéá ïðïéïäÞðïôå åðáããåëìáôßá, áëëÜ åéäéêÜ ãéá ôá óõíåñãåßá ðïõ äåí Ý÷ïõí ôçí êÜëõøç ôçò áíôéðñïóùðßáò åßíáé ìïíüäñïìïò.
Äßêéï êáé ðïëý ìÜëéóôá ,áëëÜ åßíáé êïììáôÜêé ñßóêï ãéá êÜðïéïí ðïõ äåí Ý÷åé áêïýóåé .
Éäáßôåñá ôþñá ðïõ ç êáñáìÝëá ôçò åããýçóçò ãßíåôáé áíÜñðáóôç êáé ôá áõôïêßíçôá åêôüò áðï ôï êëáóóéêü êáôóáâßäé èÝëïõí êáé åíá õðïëïãéóôÞ äßðëá ãéá ôéò ñõèìßóåéò ôùí çëåêôñéêþí -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Δίκιο και πολύ μάλιστα ,αλλά είναι κομματάκι ρίσκο για κάποιον που δεν έχει ακούσει .
Ιδαίτερα τώρα που η καραμέλα της εγγύησης γίνεται ανάρπαστη και τα αυτοκίνητα εκτός απο το κλασσικό κατσαβίδι θέλουν και ενα υπολογιστή δίπλα για τις ρυθμίσεις των ηλεκτρικώνΓιάννη έχεις δίκιο, γι'αυτό πρέπει να είναι κανείς κάπως φυλλαγμένος τον πρώτο καιρό τουλάχιστον.
Δεν μιλάμε για το συνεργείο της γειτονιάς που έφτιαχνε τα παλιά Fiat. Σχεδόν όλα τα σοβαρά συνεργεία έχουν 'εγκέφαλο' πλέον.
Για την 'καραμέλα της εγγύησης' αξίζει να ανοιχτεί νέο θέμα... τι λες;
-
Ðåò ðùò Ýãéíå
Σέρβις "Μαστρο-Μήτσος"