Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σέρβις "Μαστρο-Μήτσος"
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σέρβις "Μαστρο-Μήτσος"
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    35
    597
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zeitmesser last edited by

      γενικά ο καθένας θα έπρεπε να αποφεύγει σε μεγάλο βαθμό τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από τη στιγμή που ενδιαφέρεται για το καλύτερο δυνατό για το αυτοκίνητό του , να κινηθεί μόνος του και να επιλέξει το ανταλλακτικό του από την ελεύθερη αγορά και τέλος να οδηγηθεί σε συνεργείο τηςεπιλογής του , ιδιώτη!Όλα αυτά κοστίζουν πολύ λιγότερο σε χρήματα αλλά και σε ψυχική ταραχή λόγω απάτης και κακοδουλειάς!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gatony last edited by

        Και'γω σε μαστρο-Μήτσο(Δημήτρης λέγεται ο μηχανικός μου ) πάω όλα τα αυτοκίνητα της οικογένειας με αμεσότατη εξυπηρέτηση-ευγένεια εκτίμηση συνέπεια και ειδική συμφωνία(όλα τα ανταλλακτικά του τα πάω εγώ).

        Γι'αυτό και του έχω στείλει τουλάχιστον 7 σταθερούς πελάτες. (κοντεύει να ειδικευτεί στα peugeot-citroen)

        Ειδικά στο δικό μου ότι χρειαστεί είμαι από πάνω του (του αυτ/του) όχι του μηχανικού φυσικά για να τον ελέγξω,αλλά γιατί θέλω να μαθαίνω όσο πιο πολλά μπορώ για το αυτ/τό μου. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε αλλάξει μαζί αμορτσέρ φρένα(εξαέρωση,εγώ έκανα το πάτα-άσε).
        Όσον αφορά τις τιμές του δεν είναι φθηνός αλλά ούτε και ακριβός.

        Έκανα αμάν και πως να τελειώσει η εγγύηση(ευτυχώς 1 έτος) για να του το πηγαίνω και να έχω πραγματικά ήσυχο το κεφάλι μου

        Στο μόνο που βλέπω χρήσιμα τα εξουσιοδοτημένα είναι σε κάποια ηλεκτονική βλάβη που δεν ανιχνεύεται με τίποτα παρά μόνο με τον περιβόητο εγκέφαλό τους(πλέον όμως πολλά άλλα συνεγεία έχουν εξοπλιστεί με ανάλογα διαγνωστικά μηχανήματα).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilios last edited by

          Σκεφτήκατε ποτέ ότι υπάρχουν πολλά 'ανεξάρτητα' συνεργεία που δεν θέλουν να μπουν στο λούκι της αντιπροσωπίας;

          Γνωρίζω προσωπικά περίπτωση 'μάστορα' που τον παρακαλάνε από την επίσημη αντιπροσωπία (ειδικές τιμές, κλπ) και δεν μπαίνει επ'ουδενί στο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zeitmesser last edited by

            Vasilios και gatony μιλάτε πολύ σωστά!Όταν επιμένεις στη σωστή δουλειά και ενδιαφέρεσαι , πάντα βρίσκεις ανάλογη ανταπόκριση και το απαιτούμενο αποτέλεσμα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gskarmou last edited by

              ÌåñéêÝò öïñÝò ôá åîïõóéïäïôçìÝíá /áíôéðñïóùðåßåò üíôáò êáëõìÝíá -óå áðëÜ åëëçíéêÜ âïëåìÝíá- îáìïëÜíå ðïëý ðåñßåñãåò äéáãíþóåéò ,áëëéþò äåí èá ìðïñïýóå íá åîçãçèåß ôï ãåãïíüò üôé óå ðñüâëçìá çëåêôñéêþí Ýöôáéãå ôï immobilizer óå 1400 ôïõ 92 Áêüìá øÜ÷íù ôï âéâëßï ôïõ êáôáóêåõáóôÞ ãéá áõôü ôï êïõëü
              ÊáôÜ óõìðôùóç ï ìç÷áíéêüò ðïõ öñïíôßæåé ôï áõôïêßíçôï åßíáé êáé ðéï öôçíüò
              êáé ðéï ÅÐÁÃÅËÌÁÔÉÁÓ áëëÜæïíôáò ÁõôÜ ðïõ ðñÝðåé íá áëëá÷èïýí üôáí ðñÝðåé ðñéí ãßíïõí ÷ïíôñÜ æüñéá
              Ôþñá áí áíáöÝñù üôé ôïí ëÝíå êáé ÄçìÞôñç ;
              Ôï Ý÷åé ôï üíïìá;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                markvag last edited by

                Kαλά βρε παιδιά, θα συμφωνήσω για κάποιους, αλλά τι εγγύηση δίνει ο κάθε μαστρο-Μήτσος;;;;;

                Η αντιπροσωπεία (κάθε αντιπροσωπεία) δίνει εγγύηση για κάθε ανταλλακτικό που θα βάλει και κάθε εργασία που θα κάνει. Και μιλάει τώρα καμμένος από συνεργείο της VW. Εάν ο κάθε μαστρο-Μήτσος κάνει κάτι στραβά και προκαλέσει ζημιά, ποιος θα την αποκαταστήσει;;; Ο ίδιος;;;;
                Επιτρέψτε μου να αμφιβάλω. Ενώ η αντιπροσωπεία θα την αποκαταστήσει. Το λέω γιατί μου συνέβη.

                Χώρια που δεν ξέρω ούτε τι γνώσεις έχει ένας μάστορας, ούτε τι ανταλλακτικά χρησιμοποιεί. Κάποιοι μπορεί να εκπαιδεύονται συνεχώς και να είναι κορυφαίοι, αλλά αυτό ποιος το εγγυάται;;;; Τα σαΐνια σε κάθε αντιπροσωπεία οφείλουν κάθε φορά που βγαίνει καινούργιο μοντέλο να επανεκπαιδεύονται. Χώρια που σίγουρα χρησιμοποιούν γνήσια ανταλλακτικά.

                Θα δεχθώ βέβαια ότι πολλές αντιπροσωπείες είναι yatabaza, αλλά πιστεύω πως το να πας το του του σου σε μαστρο-Μήτσο είναι στοίχημα...

                Όσο για τις τιμές, αν είναι να πληρώσω 100 ευρώ και να πάρει φωτιά το μοτέρ, καλύτερα να πληρώσω 1000 και να είμαι ήσυχος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gatony last edited by

                  Ο χρήστης markvag έγραψε:
                  Εάν ο κάθε μαστρο-Μήτσος κάνει κάτι στραβά και προκαλέσει ζημιά, ποιος θα την αποκαταστήσει;;; Ο ίδιος;;;;
                  Επιτρέψτε μου να αμφιβάλω. Ενώ η αντιπροσωπεία θα την αποκαταστήσει. Το λέω γιατί μου συνέβη.

                  Αν μηχανικός είναι σοβαρός και θα αναγνωρίσει τη ζημιά και θα αναλάβει την αντικατάσταση όποιου ανταλλακτικού είναι ελλατωματικό.
                  Τα ανταλλακτικά και αυτός τα παίρνει από κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα και έχει σαφώς την άνεση να του τα επιστρέψει και αυτό με τη σειρά του να τα αντικαταστήσει
                  Έχω τύχει σε συνεργείο να φτιάχνει ζημιά(καμμένη φλάντζα) και μετά από 1 μέρα ο πελάτης να του επιστρέφει το αυτ/το λόγω υψηλών θερμοκρασιών του κινητήρα!(είχε ξεφύγει κάποιο χιλιοστό το καπάκι στον τόρνο που το είχε στείλει.) Χωρίς δεύτερη κουβέντα του το έφτιαξε και του είπε και συγνώμη(και ας μην ήταν δικό του το λάθος).

                  Χώρια που δεν ξέρω ούτε τι γνώσεις έχει ένας μάστορας, ούτε τι ανταλλακτικά χρησιμοποιεί.

                  Οι περισσότεροι χρησιμοποιούνε ανταλλακτικάπου προορίζονται για το συγκεκριμένο μοντέλο και για κανένα άλλο, απλά έξω απ'το κουτί τους δεν γράφουν τη μάρκα του αυτ/του αλλά τη μάρκα του αντ/κού(που πολλές φορές είναι και πιο καλά και από τα γνήσια!!!
                  Δηλ.το ανταλλακτικό μπορεί να είναι της bosch και να γράφει απ'έξω το κουτί VW και να το πάρεις από ένα άλλο κατάστημα και να γράφει bosch....πες μου πια η διαφορά

                  Όσο για τις τιμές, αν είναι να πληρώσω 100 ευρώ και να πάρει φωτιά το μοτέρ, καλύτερα να πληρώσω 1000 και να είμαι ήσυχος...

                  ...ασε καλύτερα στο θέμα της τιμής εγώ πληρώνω 100 Ε και είμαι ήσυχος και'συ 1000 και είσαι και πάλι ήσυχος γιατί έχεις πληρώσει υψηλότατα ενοίκια,μισθούς πολλών υπαλλήλων,τη φίρμα έξω απ΄το εξουσιοδοτημένο,τις διαφημίσεις του.... α και την όποια εργασία του!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dartman1980 last edited by

                    Αν ειχατε δει και στο θεμα''αμελειες απο συνεργεια'' ειχα παει το αμαξι για αλλαγη δισκου και μετα απο 2 μερες δεν ειχα καθολου συμπλεκτη του το πηγα μου το φτιαξε φυσικα τζαμπα και μου ζητησε και συγνωμη!!
                    Δε μπορει να κανει μαλακι@ και να μη στο φτιαξει εεε τοτε τον αρπαζεις απο το σβερκο ......... και στο φτειαχνει !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilios last edited by

                      Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:

                      Δε μπορει να κανει μαλακι@ και να μη στο φτιαξει εεε τοτε τον αρπαζεις απο το σβερκο ......... και στο φτειαχνει !!!

                      Αντώνη δεν χρειάζεται να γίνεσαι βίαιος και με τους μάστορες!!

                      Απλώς πρέπει να σκεφτούμε ότι τα συνεργεία αυτά βασίζονται στο 'όνομα' που δημιουργούν στην πιάτσα και οι πελάτες έρχονται λόγω ενημέρωσης από στόμα σε στόμα. Η καλή δουλειά είναι διαφήμιση για οποιοδήποτε επαγγελματία, αλλά ειδικά για τα συνεργεία που δεν έχουν την κάλυψη της αντιπροσωπίας είναι μονόδρομος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgex last edited by

                        Σε κάποιο άλλο θέμα το είχα ξαναγράψει αλλά ας το γράψω και εδώ.

                        Φίλος μηχανικός πήρε καινούργιο αυτοκίνητο (όχι ίδια μάρκα με το συνεργείο που δουλεύει) και ενώ είχε 3 χρόνια εγγύηση στα μηχανικά μέρη, δεν το πήγε ποτέ σε εξουσιοδοτημένο για service. Έτσι βέβαια έχανε την εγγύηση, αλλά προτίμησε αυτό, από το να ακουμπάνε το αυτοκίνητό του άλλοι μηχανικοί, ακόμα και για τις απλές εργασίες των πρώτων service.

                        Άπό την άλλη το πρόβλημα που έχω δεί εγώ σε 'μαστρο-Μήτσο' είναι ότι στην αρχή σε προσέχουν και μετά καθώς περνάει ο καιρός αρχίζουν και αυτοί να σε αρμέγουν κανονικά. Θέλει προσοχή ΣΥΝΕΧΕΙΑ και καμμία εμπιστοσύνη, όσο καιρό και να πηγαίνετε σε κάποιο συνεργείο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dartman1980 last edited by

                          Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                          Αντώνη δεν χρειάζεται να γίνεσαι βίαιος και με τους μάστορες!!

                          Γιατι ρε Bill Εχω δωσει την εντυπωση ενος βιαιου ανθρωπου?
                          Ειμαι πολυ ηρεμο ατομο απλα καμια φορα μονο ετσι κανεις τη δουλεια σου και βρισκεις το δικιο σου!!Καμια φορα ειναι μονοδρομος σπανια μεν αλλα καμια φορα... ...!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Ο χρήστης gatony έγραψε:
                            Αν μηχανικός είναι σοβαρός και θα αναγνωρίσει τη ζημιά και θα αναλάβει την αντικατάσταση όποιου ανταλλακτικού είναι ελλατωματικό.
                            Τα ανταλλακτικά και αυτός τα παίρνει από κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα και έχει σαφώς την άνεση να του τα επιστρέψει και αυτό με τη σειρά του να τα αντικαταστήσει
                            Έχω τύχει σε συνεργείο να φτιάχνει ζημιά(καμμένη φλάντζα) και μετά από 1 μέρα ο πελάτης να του επιστρέφει το αυτ/το λόγω υψηλών θερμοκρασιών του κινητήρα!(είχε ξεφύγει κάποιο χιλιοστό το καπάκι στον τόρνο που το είχε στείλει.) Χωρίς δεύτερη κουβέντα του το έφτιαξε και του είπε και συγνώμη(και ας μην ήταν δικό του το λάθος).

                            Σωστός, αλλά πιστεύω πως είναι η μειοψηφία...

                            Οι περισσότεροι χρησιμοποιούνε ανταλλακτικάπου προορίζονται για το συγκεκριμένο μοντέλο και για κανένα άλλο, απλά έξω απ'το κουτί τους δεν γράφουν τη μάρκα του αυτ/του αλλά τη μάρκα του αντ/κού(που πολλές φορές είναι και πιο καλά και από τα γνήσια!!!
                            Δηλ.το ανταλλακτικό μπορεί να είναι της bosch και να γράφει απ'έξω το κουτί VW και να το πάρεις από ένα άλλο κατάστημα και να γράφει bosch....πες μου πια η διαφορά

                            Όταν μιλούσα για τις γνώσεις δεν αναφερόμουν μόνο στα ανταλλακτικά. Μιλούσα και για τις νέες τεχνολογίες που κάθε μέρα ενσωματώνονται στα αυτοκίνητα. Και δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι όλοι τις παρακολουθούν. Όσο για τα ανταλλακτικά, προσωπικά δεν μπορώ να ξέρω (εγώ που δεν γνωρίζω και τόσα πράγματα) ποιο ταιριάζει στο αμάξι μου. Έτσι προτιμώ την αντιπροσωπεία που θα βάλει σίγουρα μαμά.

                            ...ασε καλύτερα στο θέμα της τιμής εγώ πληρώνω 100 Ε και είμαι ήσυχος και'συ 1000 και είσαι και πάλι ήσυχος γιατί έχεις πληρώσει υψηλότατα ενοίκια,μισθούς πολλών υπαλλήλων,τη φίρμα έξω απ΄το εξουσιοδοτημένο,τις διαφημίσεις του.... α και την όποια εργασία του!!!!!

                            Μμμμ, επίσης πληρώνω και εγγύηση.

                            Να ξαναπώ, ότι συμφωνώ πως κάποιοι 'μαστρο-Μήτσοι' είναι πραγματικά άπαιχτοι και κορυφαίοι στη δουλειά τους, αλλά εάν δεν ξέρεις κάποιον τέτοιον, ποιον να εμπιστευθείς;;; Την αντιπροσωπεία ή τον τρίτο;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Ξέρει κανεις να επιβεβαιώσει τα κάτωθι:

                              1. Οι κατά τόπους εξουσιοδοτημένοι έχουν από τον κεντρικό εισαγωγέα στόχους για κάθε χρόνια στις πωλήσεις ανταλλακτικών οι οποίοι αν δεν επιτευχθούν δίνουν την δυνατότητα στην αντιπροσωπία να ανακαλέσει την εξουσιοδότηση
                                Άραγε αλλάζουν σε κάποιους εξαρτήματα χωρίς λόγο?

                              2. Αφήνοντας κάποιος το αμάξι του για service αφήνει και την άδεια κυκλοφορίας η οποία αποτελεί και την εγγύηση. Πολλοί εξουσιοδοτημένοι δηλώνουν εικονικές βλάβες σε αυτά τα αυτοκίνητα και παίρνουν δωρεάν ανταλλακτικά τα οποία τα βάζουν στην αποθήκη κα τα χρησιμοποιούν μετά σε άλλα αυτοκίνητα με το ανάλογο κέρδος. Εν αγνοία πάντα του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου εντός εγγύησης.

                              3. Σε κάποια συνεργεία ακούγεται ότι βγάζουν καλά ανταλλακτικά και τα φυλάνε για γνωστούς ως μεταχειρισμένα σε πολύ καλή κατάσταση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gskarmou last edited by

                                Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                                Äå ìðïñåé íá êáíåé ìáëáêé@ êáé íá ìç óôï öôéáîåé ååå ôïôå ôïí áñðáæåéò áðï ôï óâåñêï ......... êáé óôï öôåéá÷íåé !!!

                                Áíôþíç äåí ÷ñåéÜæåôáé íá ãßíåóáé âßáéïò êáé ìå ôïõò ìÜóôïñåò!!

                                Áðëþò ðñÝðåé íá óêåöôïýìå üôé ôá óõíåñãåßá áõôÜ âáóßæïíôáé óôï 'üíïìá' ðïõ äçìéïõñãïýí óôçí ðéÜôóá êáé ïé ðåëÜôåò Ýñ÷ïíôáé ëüãù åíçìÝñùóçò áðü óôüìá óå óôüìá. Ç êáëÞ äïõëåéÜ åßíáé äéáöÞìéóç ãéá ïðïéïäÞðïôå åðáããåëìáôßá, áëëÜ åéäéêÜ ãéá ôá óõíåñãåßá ðïõ äåí Ý÷ïõí ôçí êÜëõøç ôçò áíôéðñïóùðßáò åßíáé ìïíüäñïìïò.

                                Äßêéï êáé ðïëý ìÜëéóôá ,áëëÜ åßíáé êïììáôÜêé ñßóêï ãéá êÜðïéïí ðïõ äåí Ý÷åé áêïýóåé .
                                Éäáßôåñá ôþñá ðïõ ç êáñáìÝëá ôçò åããýçóçò ãßíåôáé áíÜñðáóôç êáé ôá áõôïêßíçôá åêôüò áðï ôï êëáóóéêü êáôóáâßäé èÝëïõí êáé åíá õðïëïãéóôÞ äßðëá ãéá ôéò ñõèìßóåéò ôùí çëåêôñéêþí

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasilios last edited by

                                  Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

                                  Δίκιο και πολύ μάλιστα ,αλλά είναι κομματάκι ρίσκο για κάποιον που δεν έχει ακούσει .
                                  Ιδαίτερα τώρα που η καραμέλα της εγγύησης γίνεται ανάρπαστη και τα αυτοκίνητα εκτός απο το κλασσικό κατσαβίδι θέλουν και ενα υπολογιστή δίπλα για τις ρυθμίσεις των ηλεκτρικών

                                  Γιάννη έχεις δίκιο, γι'αυτό πρέπει να είναι κανείς κάπως φυλλαγμένος τον πρώτο καιρό τουλάχιστον.

                                  Δεν μιλάμε για το συνεργείο της γειτονιάς που έφτιαχνε τα παλιά Fiat. Σχεδόν όλα τα σοβαρά συνεργεία έχουν 'εγκέφαλο' πλέον.

                                  Για την 'καραμέλα της εγγύησης' αξίζει να ανοιχτεί νέο θέμα... τι λες;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gskarmou last edited by

                                    Ðåò ðùò Ýãéíå

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 2 / 2
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr