-
Απο το Flash:
Μετά από συνεχείς αναβολές στην ημερομηνία παρουσίασης του πιο hot hatch στη γκάμα της Ford, του Focus RS, όλα πλέον δείχνουν να βρίσκονται στην τελική ευθεία, καθώς τον προσεχή Οκτώβριο, το RS θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Η μακρά περίοδος αναμονής, οφειλόταν σύμφωνα με το εργοστάσιο στις αλλεπάλληλες βελτιώσεις του αυτοκινήτου, σύμφωνα και με το feedback της εταιρίας από τις ανάγκες των αγοραστών ενός τέτοιου οχήματος.
Ford Focus RS
Το Focus RS των 220 ίππων (0-100 χλμ/ώρα σε 5,7''), με τον δίλιτρο κινητήρα τούρμπο, θα αποτελέσει έναν άμεσο ανταγωνιστή μοντέλων όπως το Civic Type R, το Leon Cupra R και γιατί όχι, του Impreza WRX. Το set up του αυτοκινήτου προέρχεται κατευθείαν από τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, τα καθίσματα είναι μπάκετ της Recaro, τα αγωνιστικά φρένα έχει επιμεληθεί η Brembo, ενώ οι ζάντες είναι 18 ιντσών της OZ. Στο εσωτερικό, δεσπόζουν τα ανθρακονήματα στην κεντρική κονσόλα, το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και τα μεταλλικά πεντάλ-λεβιές ταχυτήτων και χειρόφρενο.
Να σημειωθεί πως το Focus RS θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό και ως εκ τούτου, αναμένεται να είναι ακριβότερο από τα προαναφερθέντα ως ανταγωνιστικά μοντέλα. Στην Ελλάδα θα έρθουν 50 αυτοκίνητα, περίπου τα μισά από τα οποία έχουν ήδη πουληθεί (προφανώς με ανοιχτή τιμή). Αν το σκέφτεστε, θα πρέπει να κινηθείτε γρήγορα.
-
Απο το Flash:
Μετά από συνεχείς αναβολές στην ημερομηνία παρουσίασης του πιο hot hatch στη γκάμα της Ford, του Focus RS, όλα πλέον δείχνουν να βρίσκονται στην τελική ευθεία, καθώς τον προσεχή Οκτώβριο, το RS θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Η μακρά περίοδος αναμονής, οφειλόταν σύμφωνα με το εργοστάσιο στις αλλεπάλληλες βελτιώσεις του αυτοκινήτου, σύμφωνα και με το feedback της εταιρίας από τις ανάγκες των αγοραστών ενός τέτοιου οχήματος.
Ford Focus RS
Το Focus RS των 220 ίππων (0-100 χλμ/ώρα σε 5,7''), με τον δίλιτρο κινητήρα τούρμπο, θα αποτελέσει έναν άμεσο ανταγωνιστή μοντέλων όπως το Civic Type R, το Leon Cupra R και γιατί όχι, του Impreza WRX. Το set up του αυτοκινήτου προέρχεται κατευθείαν από τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, τα καθίσματα είναι μπάκετ της Recaro, τα αγωνιστικά φρένα έχει επιμεληθεί η Brembo, ενώ οι ζάντες είναι 18 ιντσών της OZ. Στο εσωτερικό, δεσπόζουν τα ανθρακονήματα στην κεντρική κονσόλα, το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και τα μεταλλικά πεντάλ-λεβιές ταχυτήτων και χειρόφρενο.
Να σημειωθεί πως το Focus RS θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό και ως εκ τούτου, αναμένεται να είναι ακριβότερο από τα προαναφερθέντα ως ανταγωνιστικά μοντέλα. Στην Ελλάδα θα έρθουν 50 αυτοκίνητα, περίπου τα μισά από τα οποία έχουν ήδη πουληθεί (προφανώς με ανοιχτή τιμή). Αν το σκέφτεστε, θα πρέπει να κινηθείτε γρήγορα.
-
Απο το Flash:
Μετά από συνεχείς αναβολές στην ημερομηνία παρουσίασης του πιο hot hatch στη γκάμα της Ford, του Focus RS, όλα πλέον δείχνουν να βρίσκονται στην τελική ευθεία, καθώς τον προσεχή Οκτώβριο, το RS θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Η μακρά περίοδος αναμονής, οφειλόταν σύμφωνα με το εργοστάσιο στις αλλεπάλληλες βελτιώσεις του αυτοκινήτου, σύμφωνα και με το feedback της εταιρίας από τις ανάγκες των αγοραστών ενός τέτοιου οχήματος.
Ford Focus RS
Το Focus RS των 220 ίππων (0-100 χλμ/ώρα σε 5,7''), με τον δίλιτρο κινητήρα τούρμπο, θα αποτελέσει έναν άμεσο ανταγωνιστή μοντέλων όπως το Civic Type R, το Leon Cupra R και γιατί όχι, του Impreza WRX. Το set up του αυτοκινήτου προέρχεται κατευθείαν από τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, τα καθίσματα είναι μπάκετ της Recaro, τα αγωνιστικά φρένα έχει επιμεληθεί η Brembo, ενώ οι ζάντες είναι 18 ιντσών της OZ. Στο εσωτερικό, δεσπόζουν τα ανθρακονήματα στην κεντρική κονσόλα, το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και τα μεταλλικά πεντάλ-λεβιές ταχυτήτων και χειρόφρενο.
Να σημειωθεί πως το Focus RS θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό και ως εκ τούτου, αναμένεται να είναι ακριβότερο από τα προαναφερθέντα ως ανταγωνιστικά μοντέλα. Στην Ελλάδα θα έρθουν 50 αυτοκίνητα, περίπου τα μισά από τα οποία έχουν ήδη πουληθεί (προφανώς με ανοιχτή τιμή). Αν το σκέφτεστε, θα πρέπει να κινηθείτε γρήγορα.
-
Gavriil οντως εισαι 'ψαχτήρι' και μπράβο σου που μοιράζεσαι τις πληροφορίες που βρίσκεις!
Ερώτηση (θα την βάλω και σε αλλο thread):Ποσο δύσκολο θα ειναι το RS να γίνει Ν?
-
Πολυ ομορφο και δυνατο αυτοκινητο το rs. Το θαυμασαμε στην περισινη εκθεση αυτοκινητου στο ΣΕΦ. Βεβαια η τιμη του ειναι απαγορευτικη. Στο περιπτερο της ford μας ειπαν πως θα εχει περι τα 17.000.000 αλλα πιστευω πως τελικα θα περασει τα 20.000.000
-
Είναι πολλά τα λεφτά YanniCRC!!!
Ξέρει κανένας να θα το βγάλει και 4κούνητο? -
Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
Πολυ ομορφο και δυνατο αυτοκινητο το rs. Το θαυμασαμε στην περισινη εκθεση αυτοκινητου στο ΣΕΦ. Βεβαια η τιμη του ειναι απαγορευτικη. Στο περιπτερο της ford μας ειπαν πως θα εχει περι τα 17.000.000 αλλα πιστευω πως τελικα θα περασει τα 20.000.000To thewrw poly akrivo giauta pou prosferei, an ontws einai toso akrivo.
Me ta idia lefta pairneis WRX i EVO7, poly kalytera kata thn tapeinh mou apopsh. An thes kati se mikrotero megethos kai 4x4, pairneis ena S3, me ligotera lefta kai hsyxazeis. Eee Oxi kai 17,000,000 to Focus RS
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πολυ ομορφο και δυνατο αυτοκινητο το rs. Το θαυμασαμε στην περισινη εκθεση αυτοκινητου στο ΣΕΦ. Βεβαια η τιμη του ειναι απαγορευτικη. Στο περιπτερο της ford μας ειπαν πως θα εχει περι τα 17.000.000 αλλα πιστευω πως τελικα θα περασει τα 20.000.000
To thewrw poly akrivo giauta pou prosferei, an ontws einai toso akrivo.
Me ta idia lefta pairneis WRX i EVO7, poly kalytera kata thn tapeinh mou apopsh. An thes kati se mikrotero megethos kai 4x4, pairneis ena S3, me ligotera lefta kai hsyxazeis. Eee Oxi kai 17,000,000 to Focus RS
KATSE PE FANI NA TO DOYME PROTA TO ERGALEIO!!!!!!!!
MPOREI NA SKIZEI. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
KATSE PE FANI NA TO DOYME PROTA TO ERGALEIO!!!!!!!!
MPOREI NA SKIZEI.Ontws mporei, alla kai pali tapeinh mou apopsh, de nomizw na einai kalytero apo STi WRX i EVO7 ta opoia einai kai 4x4, kai kamia 50aria atia parapanw.........twra ama to Focus RS htane Sierra/Escort Cosworth, tote nai ta edina euxaristws (ama ta eixa!!!)
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Gavriil οντως εισαι 'ψαχτήρι' και μπράβο σου που μοιράζεσαι τις πληροφορίες που βρίσκεις!Ερώτηση (θα την βάλω και σε αλλο thread):Ποσο δύσκολο θα ειναι το RS να γίνει Ν?
Χεχεχε Δεν εχω ιδεα, αλλα δεν πρεπει να ειναι πολυ δυσκολο. Η δυσκολια ειναι να βρεις τα λεφτα και τον χρονο. Αλλιως ολα γινοντε.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Είναι πολλά τα λεφτά YanniCRC!!!
Ξέρει κανένας να θα το βγάλει και 4κούνητο?Ειμαι 99% σιγουρος οτι το αυτοκινητο ειναι τετρακινητο μονο σε αυτη την εκδοση. Αλλιως δεν βλεπω πως τα 5.7 δ. με αυτα τα λαστιχα και μπροστινη κινηση.
-
Με βάση τα οσα εχουν κυκλοφορήσει ακόμα και απο την ιδια την Ford,ο κωδικός RS θα δινόταν στο κορυφαίο αυτοκίνητο παραγωγής και αυτό θα ηταν τετρακίνητο και ευθέως ανταγωνιστικό των Mitsubishi και Subaru.
Αρα πρέπει να ειναι τετρακίνητο.Εκτός αν ακολουθήσουν το παράδειγμα της Audi και βγάλουν ενα χωρίς τετρακίνηση και ενα τετρακίνητο (!!).Αν βγάλουν πάντως προσθιοκίνητο δεν το βλέπω να μπορεί να ξεκινήσει απο το πολύ σπινάρισμα!!! -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πολυ ομορφο και δυνατο αυτοκινητο το rs. Το θαυμασαμε στην περισινη εκθεση αυτοκινητου στο ΣΕΦ. Βεβαια η τιμη του ειναι απαγορευτικη. Στο περιπτερο της ford μας ειπαν πως θα εχει περι τα 17.000.000 αλλα πιστευω πως τελικα θα περασει τα 20.000.000
To thewrw poly akrivo giauta pou prosferei, an ontws einai toso akrivo.
Me ta idia lefta pairneis WRX i EVO7, poly kalytera kata thn tapeinh mou apopsh. An thes kati se mikrotero megethos kai 4x4, pairneis ena S3, me ligotera lefta kai hsyxazeis. Eee Oxi kai 17,000,000 to Focus RS
Λοιπον, το rs θα ειναι 4wd και θα κοστιζει περιπου 17.000.000 συμφωνα με τις πληροφοριες που μου εδωσε ο πωλητης της ford στο περυσινο σαλονι αυτοκινητου στο ΣΕΦ.
-
Τοτε και τα Mitsubishi και τα Subaru θα εχουν πρόβλημα!!
Ειδικά μάλιστα αν η Ford ακολουθήσει επιθετική πολιτική marketing! -
Θα σας απογοητεύσω αλλά δεν είναι 4WD. Σύμφωνα με την μπροσούρα του στο site http://www.focusrs.net/
-
Παιδια για να ξεκαθαρισουμε:Το focus RS θα ειναι μπροστοκινητο,το τετρακινητο focus που αναφερατε οντως θα κυκλοφορησει (κατα πασα πιθανοτητα) υπο την ονομασια focus cosworth.Ναι ειναι αληθεια επιτελους η cosworth μετα απο αποχη αρκετων χρονων απο τα αυτοκινητα επιδοσεων παραγωγης θα ξαναχτυπησει (πιθανοτατα) με εναν ενδοξο συνεχιστη των sierra και escort cosworth!!!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Θα σας απογοητεύσω αλλά δεν είναι 4WD. Σύμφωνα με την μπροσούρα του στο site http://www.focusrs.net/Οντως είναι όπως τα λές. Μόνο πού κάθε άλλο παρά απογοητευτική ιδέα είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Συμφωνα με Ανακοίνωση Τύπου της εταιρείας με ημερομηνία 06/08/2002 τα χαρακτηριστικά είναι τα ακόλουθα :
WRC inspired, high-performance Focus
Duratec RS 2.0-litre engine, advanced turbo-charging system with 65 per cent more power than standard
2.0-litre: 215PS @ 5,500rpm/ 310Nm @ 3,500rpm
Quaife torque-biasing differential for optimal front-wheel-drive tractability
RS performance: 0-60 mph in 6.4 seconds, 0-100 mph in 15.5 seconds, 100-0mph in just 4.1 seconds, top speed of 144 mph
Aggressive style inspired by the Focus WRC, including chassis layout and competition-themed interior
Shared suppliers, including Sparco, Garrett Technologies, O.Z. Racing, Brembo, Sachs Racing and AP Racing
Production limited to 30 units per day in Ford's Saarlouis Plant, Germany, with volume production starting mid-September 2002
On sale in UK October 2002, with prices announced September 2002 -
Guys, το Focus RS είναι μπροστοκούνητο και όπως καταλαβαίνεται δεν αξίζει για Ν. Οσο για το Focus coswourth αυτό βγαίνει το 2004 και θα είναι 4χ4 και 300!!! άλογα!!!(βοήθεια) Φωτό στο προτελευταίο DRIVE.
Τον Οκτώβριο στην αγορά το Focus RS