-
Τι παιζει με τα Agip? Ημισυνθετικα λογικα ε?
-
Γιαννη μην συγκρινεις τα 16v με τα 8v.
Τα μονα κοινα που εχουν ειναι ο κωδικος TU,τιποτα αλλο...
Ναι μεν στα TU5J4/JP4 τα 5W40 ή 10W40 δουλευουν απροβληματιστα,καμια ομως σχεση δεν εχουν τα ταπεινα 8v,ακομα και αν ειναι 1600αρια που στην ουσια μιλαμε για τον ιδιο κορμο.
Οι ανοχες των 16v ειναι εντελως διαφορετικες απο αυτες των υπολοιπων TU.Ακομα και στα 16v ομως,το πολυ λεπτο ιξωδες εχει αντικτυπο στην λειτουργια των ωστηριων οταν οι θερμοκρασιες παρουν την αγουσα,για αυτο και σε καμια περιπτωση δεν θα δεις καποιο μοτερ που πιεζεται να χρησιμοποιει τοσο λεπτο ιξωδες.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Τι παιζει με τα Agip? Ημισυνθετικα λογικα ε?http://www.agip.eni.it/agip/internal.do ... d=14096822
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι παιζει με τα Agip? Ημισυνθετικα λογικα ε?
http://www.agip.eni.it/agip/internal.do ... d=14096822
Aυτο το ειδα και εγω. Κατι περισσοτερο?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Τι παιζει με τα Agip? Ημισυνθετικα λογικα ε?
http://www.agip.eni.it/agip/internal.do ... d=14096822
Aυτο το ειδα και εγω. Κατι περισσοτερο?
-
'Νταξ, βρηκα ενα .pdf στα Ιταλικα, και κουτσα στραβα καταλαβα τι παιζει...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
'Νταξ, βρηκα ενα .pdf στα Ιταλικα, και κουτσα στραβα καταλαβα τι παιζει...Ωχ σοβαρα το ελεγες;
διπλα απο τον καταλογο με τα λαδια που εβαλα εχει και το pdf για το καθε ενα στα αγγλικα. -
Ναι, αλλα δεν ανοιγε το λινκ...
-
Σημερα πηγα για αλλαγη λαδιων στο α4. Το προβλημα ειναι οτι του ξεφυγε ελαφρως στο γεμισμα και ο δεικτης ειναι στο 1 δαχτυλο περιπου πανω απο το max. Να το αφησω ετσι η να παω να το ρουφηξει (Δεδομενου οτι σε 2000 κμ θα το καψει); Ο ιδιος μου ειπε οτι δεν εχει προβλημα, του στυλ εφυγε λιγο παραπανω αλλα ενταξει. Τι θα κανατε σ'αυτη την περιπτωση;
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Σημερα πηγα για αλλαγη λαδιων στο α4. Το προβλημα ειναι οτι του ξεφυγε ελαφρως στο γεμισμα και ο δεικτης ειναι στο 1 δαχτυλο περιπου πανω απο το max. Να το αφησω ετσι η να παω να το ρουφηξει (Δεδομενου οτι σε 2000 κμ θα το καψει); Ο ιδιος μου ειπε οτι δεν εχει προβλημα, του στυλ εφυγε λιγο παραπανω αλλα ενταξει. Τι θα κανατε σ'αυτη την περιπτωση;Να το αφαιρεσεις.
-
αν εβαλε 100-200μλ παραπανω αστο οπως ειναι.
-
Πήρα κάτι Motul 300V 10-40 και πάνω δέν γράφει καμία προδιαγραφή η συσκευασία. Το μόνο που λέει είναι exceeds oil standards ή κάτι τέτοιο.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
το SSO δεν είναι πιστοποιημένο κατά Α5?
http://www.amsoil.com/storefront/sso.aspx
APPLICATIONS
AMSOIL Signature Series 0W-30 Synthetic Motor Oil is recommended for use in gasoline engines, diesel engines (API CF, ACEA B5) and other applications requiring SAE 0W-30, 5W-30 or 10W-30 with the following worldwide specifications:• API SM/CF, SL, SJ …
• ILSAC GF-4, 3 …
•ACEA A5/B5-04
...Όχι δεν είναι, όπως δεν είναι και κανένα redline, ούτε τα royal purple XPR, ούτε το Motul 300V κλπ.
Έχει γράψει ο Μίλτος καθώς και εγώ παλαιότερα για το θέμα αυτό. Εύκολα βρίσκω αυτό που είχε γράψει ο Dave-Redline σχετικά:>>One more question:
Why are you not listed here?
http://eolcs.api.org/FindBrandByViscosi ... sity=5W-20That is a list of API licensed products, we don't submit any of our products.
These tests are not a quality test but a pass/fail, they are not mandatory. They are extremely expensive so would add substantially to the cost of the product, we would also need to reformulate products reducing the protection offered. Neither of these seem to be a very good value to our customers.Το έχω γράψει λίγο πριν πως δεν είναι.
Να και το λινκ για πιστοποιημένα motul : http://eolcs.api.org/DisplayLicenseInfo ... nseNo=0609Για τι χρήση το θέλεις; Μήπως πρέπει να πας να το αλλάξεις με κάτι άλλο ...
-
Ευχαριστώ! Τα λάδια δέν είναι για μένα, πήρα 2-3 κούτες για να τα πουλήσω στο βενζινάδικο. Οπότε καλύτερα να τα δίνω μόνο σε όσους τα ζητάνε και να μήν τα προτείνω για γενική χρήση?
-
τα 300V πρέπει να έχουν πολύ λίγα καθαριστικά. Σε καθημερινό αυτοκίνητο στο παρελθόν, που τα είχα βάλει για 2 φορές 2χ7500κλμ, λόγω ασχετοσύνης και αγνείας, δεν έδειξαν να του προκάλεσαν πρόβλημα. Σε όσους τα πουλάς, να τους λες τουλάχιστον να τα αλλάζουν γρήγορα.
-
Τα 300V δεν έχουν τυπωμένες προδιαγραφές γιατί είναι κυρίως για σκληρή/αγωνιστική χρήση, για το λόγο αυτό δεν έχουν πολλά καθαριστικά πρόσθετα. Αντέχουν 5.000 χλμ το πολύ και δεν συνιστούνται για καθημερινή χρήση, προσέξτε το αυτό
-
Συμφωνω και επαυξανω επι τουτου,καθαριστικες ιδιοτητες μηδεν(2500 χλμ και ηταν καταξανθα),καιγονται πανευκολα και κοστιζουν και τα κερατα τους.
Μετανιωσα την ωρα και την στιγμη που ειχα παρει 2 τετραλιτρα...Μπορει υπο συγκεκριμενες συνθηκες να αποδιδουν(αγωνιστικα μοτερ,κλπ) αλλα σιγουρα δεν αποτελουν καλη λυση για καθημερινο μοτερ.
-
Το είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα και παρόλο που γράφουν racing στη συσκευασία, περιέχουν κάποια πρόσθετα για να αντέχουν και σε καθημερινή χρήση (αν τα αλλάζεις συχνά, 5-8Κ).
(σ' αυτό το θέμα είναι αλλά δεν μπορώ να βρω την συζήτηση)
edit http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1202488#p1202488 -
Eπί του θέματος της χρήσης ημι-αγωνιστικών λαδιών για track days, από τον 'πολεμιστή του Σαββατοκύριακου', τίθεται και το ερώτημα της συμβατότητας αυτών των λαδιών με τις προδιαγραφές του κινητήρα. Πρέπει να έχει ξανατεθεί και εξηγηθεί από τον Μίλτο, αλλά τρέχα βρες το σε τόσες σελίδες.
Δηλαδή ΟΚ, λαδάρες τα 300V για πίστα, και ΟΚ, τα αλλάζουμε πολύ συχνότερα από άλλα (που είναι λαδάρες μεν, γενικής χρήσης δε). Αλλά, μήπως αν δεν καλύπτουν συγκεκριμένη προδιαγραφή κατασκευαστή υπάρχει περαιτέρω ασυμβατότητα;
Μπορεί δηλαδή, πχ, όταν η BMW λέει 'προδιαγραφή LL04', να έχει λάβει υπ' όψη συγκεκριμένα πρόσθετα για βελτιστοποίηση της λειτουργίας του κινητήρα ως προς τις συγκεκριμένες εκπομπές καυσαερίων. Αν ο αισθητήρας Λ του καταλύτη διαβάσει άλλα αντ' άλλων, δεν θα δώσει αυτά τα στοιχεία στην ECU καταμπερδεύοντάς την; -
τα v300 χρησιμοποηω και γω εδω και 20000χλμ περιεργο λαδι γενικα αλλα με οτι αλλο εχω δοκιμασει εχει το κατι διαφορετικο . . .
πολυ πιο σμουθ ο κινητηρας οταν τα εβαλα,το βαζω μπροστα χειμωνα και δουλευει λες και ειναι ζεστα,τρελο θορυβι στις ψηλες στροφες δεν ξερω γιατι ομως.ακουγετε ενα ουρλιαχτο απο το μοτερ αλλα ειναι πολυ σμουθ και γουργουριζει σε βαθμο που παραξενευτικα στην αρχη οταν τα εβαλα μου εκανε πολυ εντυπωση,τωρα ποια μετα απο τοσα χιλιομετρα εχω συνηθησει τον ηχο.καιω παραπανω οντως απο οτι εκαιγε με αλλα λιπαντικα ιδιου αλλα και διαφορετικου ιξωδους.αλλαγες καθε 5000χλμ και καμια φορα καθε 4000χλμ.
ειναι ακριβουτσικα αλλα για λαδι δεν τσιγκουνευομαι . . .οταν τα ειχα βαλει που ειχαν πει και τα παιδια απο το φορουμ εδω οτι ειναι περιεργα και δεν κανουν για καθημερινη χρηση μαλιστα ορισμενοι επεμεναν κιολας και γω το πιστευω οτι δεν κανουν και εχουν δικιο αλλα επειδη ακουω το μοτερ να δουλευει πολυ στρωτα και αθορυβα συνεχισα να τα βαζω . . .
Περι λιπαντικών γενικώς