-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η σχετική διαφορά στη κατανάλωση είναι 30-40% άρα θα έχεις και παρόμοια αύξηση στην ισχύ του κινητήρα, κάτι δεν είδες καλά γιατί τέτοια αύξηση δεν είναι δυνατή (μήπως ανέβαζε τέτοια κατανάλωση και πριν).Όντως, έτσι είναι...
Α!
Τα Total τα βρίσκω 10 ευρώ το λίτρο, από κατάστημα της Θεσσαλονίκης. -
Οι προδιαγραφές GF2 και GF3, τι σημαίνουν παιδιά;;
-
Έχει κανείς σχόλια για λάδια απο μέρη όπως Makro, Practiker κλπ?
Βρήκα το Mobil1 0W-40 με 11 το λίτρο, όταν οι γνωστοί λαδάδες στη Φρατζή το δίνουν 14 και πάνω.
Δεν το συζητάμε για τιμές σε βενζινάδικο.Υπάρχει περίπτωση να είναι τιποτα β' διαλογής ή κάτι παρόμοιο?
-
εγω τι να πω που το βρήκα 35 στον Πειραιά το 4λιτρο?
-
Μερικά 'προχωρημένα' links περί λιπαντικών για όσους τυχόν ενδιαφέρονται.
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
εγω τι να πω που το βρήκα 35 στον Πειραιά το 4λιτρο?40 στο Carrefour πρίν απο 2-3 μήνες
-
Προχθές μεσημέρι έβαλα τα AMSOIL 5W40. Δουλεύουν όπως περίμενα. Δεν βιάζομαι να κρίνω γιατί στην αρχή όλα καλά είναι. Εξάλλου ποτέ δεν έβαλα παρά μόνο πολύ καλά λάδια στον κινητήρα μου. Είναι η τρίτη μέρα και συνεχίζει η γλυστερή αίσθηση και η ήσυχη ευρυθμία στο μοτέρ (στα πολλά γκάζια τώρα ο ήχος από την εξάτμιση επισκιάζει του κινητήρα).
Αλλά το αξιοσημείωτο που αξίζει να κρατήσω είναι ότι παίρνει μπρος με αισθητά λιγότερο γύρισμα της μίζας! Δημήτριε παρατήρησες κι εσύ κάτι τέτοιο; Βέβαια το δικό μου λόγω εκκεντροφόρων και ψυχρότερων μπουζί DENSO ήθελε τρία έως πέντε γυρίσματα της μίζας για να πάρει και τώρα με τα AMSOIL θέλει ενάμιση με δύομισι. Γεγονός!
Πάντως πριν την βελτίωση (εκκεντροφόροι-μπουζί) έπαιρνε με τη μία, οπότε σε μαμά μοτέρ ίσως να μην γίνεται να παρατηρηθεί αυτό που λέω.
Αυτό σίγουρα σημαίνει ότι έχουν μειωθεί οι τριβές. Το προηγούμενο λάδι ήταν το IGOL 5W40 Symbol Ceramic (πολύ καλό και οικονομικό δουλεύει σαν TOTAL-ELF - το προτείνω) και το άλλαξα μετά 3+ μήνες και 6400χλμ οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν λίπαινε σωστά. -
Εγώ πάντως δεν παρατήρησα καμιά διαφορά. Αλλά ο κινητήρας δουλεύει ήσυχα. Και πριν πάλι το ίδιο έκανε δηλαδή...
Δεν μπορώ να πω ότι εντόπισα διαφορές. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει επ' ουδενί ότι το λάδι δεν είναι εξαιρετικό!
-
Παλιότερα κάθε φορά που άλλαζα λάδι έλεγα τί φοβερό λάδι έβαζα ανεξαρτήτως μάρκας... Στην διάρκεια φαίνεται η διαφορά. Και δυστυχώς μεταξύ πολύ καλών λιπαντικών μπορεί να φαίνεται μόνο με εργαστηριακή ανάλυση...
-
Εγω μετα το φιασκο με τα 10-60, μπορω να πω πως απογοητευτηκα και απο τα 5-40 γιατι ειχα τραχυ ηχο, και καταναλωση περι τα 400 ml λαδι.
Ολα αυτα μεχρι τα 3000 χλμ μετα την αλλαγη, γιατι απο τοτε που προσθεσα λαδι ολα αλλαξαν.
Το μοτερ ακουγεται παλι υγιες και γλυκο, δεν εχω καταναλωση,δλδ το μοτερ βρηκε τον παλιο καλο εαυτο του.
Απο τοτε εχω κανει αλλα 2000 χλμ, δλδ 5000 μετα την αλλαγη με 5-40 και πλεον τωρα μπορω να πω πως ειμαι ευχαριστημενος με τα λαδια μου.
Να δουμε αν θα βγαλουν και τα 10000 χλμ! -
Μέχρι τώρα δεν βρήκα λάδι για 10000χλμ και δεν πιστεύω ότι υπάρχει όσο κι αν μιλάει η AMSOIL ότι τα δικά της πάνε για 40000χλμ/1χρόνο ή τα μισά αν τρέχεις σε αγώνες!!!
Πάνω από 7500χλμ δεν δούλευε καλά ούτε το TOTAL, ούτε ELF, ούτε IGOL, ούτε και καναδυο ακόμη και όλα σε 5W40. Με ένα-δύο 10W40 ήταν φυσικά ακόμη χειρότερα. Και δεν συζητάμε για 10W60. Αν βγάζουν 5000χλμ ευχαριστημένοι να είστε. Τώρα θα μου πείτε πώς καταλαβαίνω αν την βγάζουν... Εμπειρικά, με το αυτί αλλά και με την γενικότερη ευρυθμία χαμηλά-ψηλά, στο πρωινό ξεκίνημα, μετά από σκίσιμο κλπ! Μετά από 15χρόνια με άπειρα πλακωμένα χιλιόμετρα και σπασμένα μοτέρ, κάποτε (αν θέλεις) μαθαίνεις να ακούς! -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Μέχρι τώρα δεν βρήκα λάδι για 10000χλμ και δεν πιστεύω ότι υπάρχει όσο κι αν μιλάει η AMSOIL ότι τα δικά της πάνε για 40000χλμ/1χρόνο ή τα μισά αν τρέχεις σε αγώνες!!!
Πάνω από 7500χλμ δεν δούλευε καλά ούτε το TOTAL, ούτε ELF, ούτε IGOL, ούτε και καναδυο ακόμη και όλα σε 5W40. Με ένα-δύο 10W40 ήταν φυσικά ακόμη χειρότερα. Και δεν συζητάμε για 10W60. Αν βγάζουν 5000χλμ ευχαριστημένοι να είστε. Τώρα θα μου πείτε πώς καταλαβαίνω αν την βγάζουν... Εμπειρικά, με το αυτί αλλά και με την γενικότερη ευρυθμία χαμηλά-ψηλά, στο πρωινό ξεκίνημα, μετά από σκίσιμο κλπ! Μετά από 15χρόνια με άπειρα πλακωμένα χιλιόμετρα και σπασμένα μοτέρ, κάποτε (αν θέλεις) μαθαίνεις να ακούς!Φιλε μου θα σε απογοητευσω αλλα μετα απο 15 χρονια...ακουστικων συμπερασμάτων δεν έμαθες απολύτως τίποτα,και αυτό ειναι λογικότατο με την μεθοδο που ακολουθησες.
Τα καλα συνθετικά θα φανούν μετά τα 10.000χλμ.Τα αγωνιστικα λαδια ειναι αλλη κατηγορια και ας μην τα μπλέκουμε. -
Μπορει καποιος σας παρακαλω να μου προσδιορισει τον ορο 'καλα συνθετικα' και 'αγωνιστικα' λαδια για να μην χανουμε την μπαλα!
Ας πουμε - υποθετικη ερωτηση - καλο ειναι αυτο που αντεχει πανω απο 10000χλμ η αυτο που σε προστατευει καλυτερα απο το παραπανω μεχρι τα 10000χλμ;
Και με ποιο τροπο προσδιοριζεται αυτη η εννοια οταν το Χ λαδι ειναι ακαταλληλο για τις οδηγικες μου συνηθειες και τον τυπο αυτοκινητου μου ενω μπορει ταυτοχρονα να ειναι 'τελειο' για το αυτοκινητο του διπλανου; -
ohn,
We would recommend that you run a quality race synthetic for the track
stuff.Silkolene PRO S 5w-40 or Motul 300V 5w-40
These oils are capable of 10 track hours or 9000 road miles.
Cheers
Simon
Opie OilsORDER ONLINE at HTTP://WWW.OPIEOILS.CO.UK
or CALL GUY or SIMON on 01209 215164Silkolene, Fuchs, Motul, Mobil, Castrol, Amsoil, Brembo, Purolator
Filters, Denso Spark Plugs, Splitfire Gauges, DNX Exhausts and more.......
From: website@opieoils.co.uk [mailto:website@opieoils.co.uk]
Sent: Sat 28/01/2006 09:56
To: sales@opieoils.co.uk
Subject: Website: Oil RecommendationCustomerTitle: Mr
CustomerName: john **********
CustomerPhone: 00302********
CustomerEmail: johnkyr@yahoo.com
VehicleMake: peugeot
VehicleModel: 106 Gti
VehicleYear: 2000
VehicleEngineType: Petrol
VehicleEngineModel: 16V 122Hp
VehicleModifications: peugeot sport GrA suspension
semi slicks tyresengine ---only free air filter
VehicleDrivingStyle:
50% motorway
40% town
10% track -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Μπορει καποιος σας παρακαλω να μου προσδιορισει τον ορο 'καλα συνθετικα' και 'αγωνιστικα' λαδια για να μην χανουμε την μπαλα!
Ας πουμε - υποθετικη ερωτηση - καλο ειναι αυτο που αντεχει πανω απο 10000χλμ η αυτο που σε προστατευει καλυτερα απο το παραπανω μεχρι τα 10000χλμ;
Και με ποιο τροπο προσδιοριζεται αυτη η εννοια οταν το Χ λαδι ειναι ακαταλληλο για τις οδηγικες μου συνηθειες και τον τυπο αυτοκινητου μου ενω μπορει ταυτοχρονα να ειναι 'τελειο' για το αυτοκινητο του διπλανου;Το καλο συνθετικο λαδι θα αντεξει πολυ.Και οσο περισσότερο το κρατησεις τοσο μικροτερη φθορα θα εχει η μηχανη σου.(Νομιζω καποιος εχε ξαναγραψει για τις αυξημένες φθορες στα πρωτα χλμ μετα την αλλαγη λαδιών).Δεν θα ονοματίσω συγκεκριμένα λάδια,αλλα οι επισημες προδιαγραφες ειναι ενας καλος οδηγός.
Τα αγωνιστικα λάδια δίνουν έμφαση στην προστασία στις υψηλες θερμοκρασίες,δηλαδη εκει που φτανει το μοτερ μετά απο Χ γύρους,καμία σχέση με καθημερινη λειτουργία ή 'σκίσιμο' εντος πόλης.
Τωρα απο εκει και περα να εχετε στο μυαλο σας οτι ολα τα λαδια ειναι ιδια,με την εννοια οτι δεν υπαρχει περιπτωση το Χ λαδι με τις επισημες προδιαγραφές, να ειναι καλο για τον Πετρο και σκατα για τον Μήτσο,εκτός
βέβαια εαν ο Μήτσος ζει στην Αλάσκα και κανει αποστάσεις του 1 χλμ και ο Πέτρος ειναι ταρίφας στην Αίγυπτο, οπότε μια διαφοροποιηση στο ιξώδες είναι προφανές οτι θα χρειαστεί.[/list] -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τωρα απο εκει και περα να εχετε στο μυαλο σας οτι ολα τα λαδια ειναι ιδια,με την εννοια οτι δεν υπαρχει περιπτωση το Χ λαδι με τις επισημες προδιαγραφές, να ειναι καλο για τον Πετρο και σκατα για τον Μήτσο,εκτός
βέβαια εαν ο Μήτσος ζει στην Αλάσκα και κανει αποστάσεις του 1 χλμ και ο Πέτρος ειναι ταρίφας στην Αίγυπτο, οπότε μια διαφοροποιηση στο ιξώδες είναι προφανές οτι θα χρειαστεί.[/list] -
Να υποθεσω τοτε φιλε Tiger συμφωνα με τα λεγομενα σου πως για σενα αναλογως καλο αυτοκινητο ειναι αυτο που κρατα πολλα χιλιομετρα συμφωνα ας πουμε με το TUV (πχ τα Toyota) κι οχι τα BMW, Merc κλπ 'κουτια' που ειναι πισω στην λιστα αξιοπιστιας;
Μηπως να ξανασκεφτεις την απαντηση σου; -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Φιλε μου θα σε απογοητευσω αλλα μετα απο 15 χρονια...ακουστικων συμπερασμάτων δεν έμαθες απολύτως τίποτα,και αυτό ειναι λογικότατο με την μεθοδο που ακολουθησες.Ναι, βέβαια...
Τότε θα μπορείς να μου απαντήσεις-αναλύσεις τα παρακάτω. Χρειάζομαι τις γνώσεις σου.Τα καλα συνθετικά θα φανούν μετά τα 10.000χλμ.Τα αγωνιστικα λαδια ειναι αλλη κατηγορια και ας μην τα μπλέκουμε.
Τα καλά συνθετικά φαίνονται σε ορισμένες περιπτώσεις από 0χλμ ή όταν συγκρίνονται με ημισυνθετικά υπερβελτιωμένα αρχίζουν να φαίνονται μετά από μερικές εκατοντάδες ή και χιλιάδες χιλιόμετρα (και όχι απαραίτητα πολλά - το πολύ μέχρι 5000χλμ) και όσο περνάει ο καιρός τα προτερήματά τους φαίνονται περισσότερο. Τα πραγματικά καλά συνθετικά είναι και καλά αγωνιστικά λάδια. Τα ημισυνθετικά αγωνιστικά είναι υπερβελτιωμένα ορυκτέλαια που όμως 'πέφτουν' γρήγορα. Που είμαι λάθος;
Το καλο συνθετικο λαδι θα αντεξει πολυ.Και οσο περισσότερο το κρατησεις τοσο μικροτερη φθορα θα εχει η μηχανη σου.(Νομιζω καποιος εχε ξαναγραψει για τις αυξημένες φθορες στα πρωτα χλμ μετα την αλλαγη λαδιών).Δεν θα ονοματίσω συγκεκριμένα λάδια,αλλα οι επισημες προδιαγραφες ειναι ενας καλος οδηγός.
Εύχομαι να μπορείς να μου το εξηγήσεις αυτό... Το έχω ξανακούσει (το λένε στις αντιπροσωπείες-εξουσιοδοτημένα και μόνο) και όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα λογική απάντηση και συμπέρανα ότι το λένε για να δικαιολογήσουν τα μεγάλα διαστήματα service. Αν δεν έχεις εξήγηση, μπορώ να σου εξηγήσω για ποιόν λόγο θεωρώ λάθος αυτό που αναφέρεις (προσωπική άποψη και όχι επιστημονική).
Τωρα απο εκει και περα να εχετε στο μυαλο σας οτι ολα τα λαδια ειναι ιδια,με την εννοια οτι δεν υπαρχει περιπτωση το Χ λαδι με τις επισημες προδιαγραφές, να ειναι καλο για τον Πετρο και σκατα για τον Μήτσο,εκτός
βέβαια εαν ο Μήτσος ζει στην Αλάσκα και κανει αποστάσεις του 1 χλμ και ο Πέτρος ειναι ταρίφας στην Αίγυπτο, οπότε μια διαφοροποιηση στο ιξώδες είναι προφανές οτι θα χρειαστεί.[/list]Εννοείς εάν έχουν τον ίδιο κινητήρα γιατί με διαφορετικό κινητήρα οι προδιαγραφές αλλάζουν οπότε το λάδι του ενός μπορεί να μην είναι το ίδιο καλό για τον άλλο όπως και να έχει.
Και όχι, δεν τα ξέρω όλα σε καμία περίπτωση. Γηράσκω αεί διδασκόμενος, και το πιστεύω ακράδαντα.
-
Αυτο που εγραψες πριν για λαδια που δεν αντεχουν πανω απο 10.000 ειναι τελειως λαθος.Θα μπορουσε να ισχυει για μη συνθετικα.
Οσον αφορα αυτα που εγραψες τωρα, εχω να παρατηρησω στα εξής:
Τα πραγματικά καλά συνθετικά είναι και καλά αγωνιστικά λάδια.
Ειναι αλλες οι συνθηκες του αγώνα,αλλα τα μοτόρια τα αγωνιστικα, και άλλες οι απαιτήσεις.Βέβαια κατά βασην μιλαμε για...λάδια ,οποτε δεν μπορουμε να περιμενουμε διαφορες η μερα με την νύχτα.Η βασικη διαφορα ειναι οτι στα αγωνιστικα διδεται βαρος στην λειτουργια σε υψηλες στροφες και θερμοκρασίες.
Σχετικα με την φθορα:Ορθως σου το εχουν πει στα εξουσιοδοτημενα.Νομιζεις αυτοι δεν θα ηθελαν να σε εχουν καθε 5.000 στο μαγαζι να τους τα σκας;Η αληθεια ειναι ομως και το λαδι θελει το στρώσιμο του.Προσωπικα συνεργαστηκα για αρκετο καιρο με μεγαλη εταιρεία λαδιων και εμαθα πολλα απο εκει.Φυσικα δεν ειχα προσβαση στα εργαστήρια τους,αλλα τουλάχιστον ειχα προσβαση στην γνωση που απεκόμιζαν.
Οσον αφορα τον Μητσο και τον Πετρο , ειναι οπως τα λες,με την επισημανση που κανω για μια ακομη φορα:μην παραμυθιαζόμαστε οτι τα λαδια μεταξυ τους εχουν χαοτικες διαφορες και οτι αν βαλουμε το Χ η μηχανη θα...εκραγει ενω με το Ψ θα προσπεράσουμε την porsche κτλ.Καποτε ενας αθλητης τελειωσε το Paris-Dacar με...μια μπανάνα αντι για λάδι.
-
Σήμερα έβαλα τα Castrol RS 10/60 στην 325.
Πρώτες εντυπώσεις...θετικές.
Λιγότερο κροτάλισμα των βαλβίδων την στιγμή που εκκινεί ο κινητήρας.
Ανέβασμα πιο εύκολα της θερμοκρασίας λαδιού αλλά χωρίς να υπερβαίνει το φυσιολογικό όριο.Γράψατε ότι τα Castrol πλέον είναι εισαγωγής...σωστά?
Περι λιπαντικών γενικώς