Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 315
    • 316
    • 11 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    75184
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Η σχετική διαφορά στη κατανάλωση είναι 30-40% άρα θα έχεις και παρόμοια αύξηση στην ισχύ του κινητήρα, κάτι δεν είδες καλά γιατί τέτοια αύξηση δεν είναι δυνατή (μήπως ανέβαζε τέτοια κατανάλωση και πριν).

      Όντως, έτσι είναι...

      Α!
      Τα Total τα βρίσκω 10 ευρώ το λίτρο, από κατάστημα της Θεσσαλονίκης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        traveller last edited by

        Οι προδιαγραφές GF2 και GF3, τι σημαίνουν παιδιά;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgep last edited by

          Έχει κανείς σχόλια για λάδια απο μέρη όπως Makro, Practiker κλπ?
          Βρήκα το Mobil1 0W-40 με 11 το λίτρο, όταν οι γνωστοί λαδάδες στη Φρατζή το δίνουν 14 και πάνω.
          Δεν το συζητάμε για τιμές σε βενζινάδικο.

          Υπάρχει περίπτωση να είναι τιποτα β' διαλογής ή κάτι παρόμοιο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sokos last edited by

            εγω τι να πω που το βρήκα 35 στον Πειραιά το 4λιτρο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mousatos last edited by

              Μερικά 'προχωρημένα' links περί λιπαντικών για όσους τυχόν ενδιαφέρονται.

              http://www.iantaylor.org.uk/papers.htm

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                boofy last edited by

                Ο χρήστης sokos έγραψε:
                εγω τι να πω που το βρήκα 35 στον Πειραιά το 4λιτρο?

                40 στο Carrefour πρίν απο 2-3 μήνες

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  miltellas last edited by

                  Προχθές μεσημέρι έβαλα τα AMSOIL 5W40. Δουλεύουν όπως περίμενα. Δεν βιάζομαι να κρίνω γιατί στην αρχή όλα καλά είναι. Εξάλλου ποτέ δεν έβαλα παρά μόνο πολύ καλά λάδια στον κινητήρα μου. Είναι η τρίτη μέρα και συνεχίζει η γλυστερή αίσθηση και η ήσυχη ευρυθμία στο μοτέρ (στα πολλά γκάζια τώρα ο ήχος από την εξάτμιση επισκιάζει του κινητήρα).
                  Αλλά το αξιοσημείωτο που αξίζει να κρατήσω είναι ότι παίρνει μπρος με αισθητά λιγότερο γύρισμα της μίζας! Δημήτριε παρατήρησες κι εσύ κάτι τέτοιο; Βέβαια το δικό μου λόγω εκκεντροφόρων και ψυχρότερων μπουζί DENSO ήθελε τρία έως πέντε γυρίσματα της μίζας για να πάρει και τώρα με τα AMSOIL θέλει ενάμιση με δύομισι. Γεγονός!
                  Πάντως πριν την βελτίωση (εκκεντροφόροι-μπουζί) έπαιρνε με τη μία, οπότε σε μαμά μοτέρ ίσως να μην γίνεται να παρατηρηθεί αυτό που λέω.
                  Αυτό σίγουρα σημαίνει ότι έχουν μειωθεί οι τριβές. Το προηγούμενο λάδι ήταν το IGOL 5W40 Symbol Ceramic (πολύ καλό και οικονομικό δουλεύει σαν TOTAL-ELF - το προτείνω) και το άλλαξα μετά 3+ μήνες και 6400χλμ οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν λίπαινε σωστά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Εγώ πάντως δεν παρατήρησα καμιά διαφορά. Αλλά ο κινητήρας δουλεύει ήσυχα. Και πριν πάλι το ίδιο έκανε δηλαδή...

                    Δεν μπορώ να πω ότι εντόπισα διαφορές. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει επ' ουδενί ότι το λάδι δεν είναι εξαιρετικό!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      miltellas last edited by

                      Παλιότερα κάθε φορά που άλλαζα λάδι έλεγα τί φοβερό λάδι έβαζα ανεξαρτήτως μάρκας... Στην διάρκεια φαίνεται η διαφορά. Και δυστυχώς μεταξύ πολύ καλών λιπαντικών μπορεί να φαίνεται μόνο με εργαστηριακή ανάλυση...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        s3 last edited by

                        Εγω μετα το φιασκο με τα 10-60, μπορω να πω πως απογοητευτηκα και απο τα 5-40 γιατι ειχα τραχυ ηχο, και καταναλωση περι τα 400 ml λαδι.
                        Ολα αυτα μεχρι τα 3000 χλμ μετα την αλλαγη, γιατι απο τοτε που προσθεσα λαδι ολα αλλαξαν.
                        Το μοτερ ακουγεται παλι υγιες και γλυκο, δεν εχω καταναλωση,δλδ το μοτερ βρηκε τον παλιο καλο εαυτο του.
                        Απο τοτε εχω κανει αλλα 2000 χλμ, δλδ 5000 μετα την αλλαγη με 5-40 και πλεον τωρα μπορω να πω πως ειμαι ευχαριστημενος με τα λαδια μου.
                        Να δουμε αν θα βγαλουν και τα 10000 χλμ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miltellas last edited by

                          Μέχρι τώρα δεν βρήκα λάδι για 10000χλμ και δεν πιστεύω ότι υπάρχει όσο κι αν μιλάει η AMSOIL ότι τα δικά της πάνε για 40000χλμ/1χρόνο ή τα μισά αν τρέχεις σε αγώνες!!!
                          Πάνω από 7500χλμ δεν δούλευε καλά ούτε το TOTAL, ούτε ELF, ούτε IGOL, ούτε και καναδυο ακόμη και όλα σε 5W40. Με ένα-δύο 10W40 ήταν φυσικά ακόμη χειρότερα. Και δεν συζητάμε για 10W60. Αν βγάζουν 5000χλμ ευχαριστημένοι να είστε. Τώρα θα μου πείτε πώς καταλαβαίνω αν την βγάζουν... Εμπειρικά, με το αυτί αλλά και με την γενικότερη ευρυθμία χαμηλά-ψηλά, στο πρωινό ξεκίνημα, μετά από σκίσιμο κλπ! Μετά από 15χρόνια με άπειρα πλακωμένα χιλιόμετρα και σπασμένα μοτέρ, κάποτε (αν θέλεις) μαθαίνεις να ακούς!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tiger last edited by

                            Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                            Μέχρι τώρα δεν βρήκα λάδι για 10000χλμ και δεν πιστεύω ότι υπάρχει όσο κι αν μιλάει η AMSOIL ότι τα δικά της πάνε για 40000χλμ/1χρόνο ή τα μισά αν τρέχεις σε αγώνες!!!
                            Πάνω από 7500χλμ δεν δούλευε καλά ούτε το TOTAL, ούτε ELF, ούτε IGOL, ούτε και καναδυο ακόμη και όλα σε 5W40. Με ένα-δύο 10W40 ήταν φυσικά ακόμη χειρότερα. Και δεν συζητάμε για 10W60. Αν βγάζουν 5000χλμ ευχαριστημένοι να είστε. Τώρα θα μου πείτε πώς καταλαβαίνω αν την βγάζουν... Εμπειρικά, με το αυτί αλλά και με την γενικότερη ευρυθμία χαμηλά-ψηλά, στο πρωινό ξεκίνημα, μετά από σκίσιμο κλπ! Μετά από 15χρόνια με άπειρα πλακωμένα χιλιόμετρα και σπασμένα μοτέρ, κάποτε (αν θέλεις) μαθαίνεις να ακούς!

                            Φιλε μου θα σε απογοητευσω αλλα μετα απο 15 χρονια...ακουστικων συμπερασμάτων δεν έμαθες απολύτως τίποτα,και αυτό ειναι λογικότατο με την μεθοδο που ακολουθησες.
                            Τα καλα συνθετικά θα φανούν μετά τα 10.000χλμ.Τα αγωνιστικα λαδια ειναι αλλη κατηγορια και ας μην τα μπλέκουμε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jim-theo last edited by

                              Μπορει καποιος σας παρακαλω να μου προσδιορισει τον ορο 'καλα συνθετικα' και 'αγωνιστικα' λαδια για να μην χανουμε την μπαλα!
                              Ας πουμε - υποθετικη ερωτηση - καλο ειναι αυτο που αντεχει πανω απο 10000χλμ η αυτο που σε προστατευει καλυτερα απο το παραπανω μεχρι τα 10000χλμ;
                              Και με ποιο τροπο προσδιοριζεται αυτη η εννοια οταν το Χ λαδι ειναι ακαταλληλο για τις οδηγικες μου συνηθειες και τον τυπο αυτοκινητου μου ενω μπορει ταυτοχρονα να ειναι 'τελειο' για το αυτοκινητο του διπλανου;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                ohn,

                                We would recommend that you run a quality race synthetic for the track
                                stuff.

                                Silkolene PRO S 5w-40 or Motul 300V 5w-40

                                These oils are capable of 10 track hours or 9000 road miles.
                                Cheers
                                Simon
                                Opie Oils

                                ORDER ONLINE at HTTP://WWW.OPIEOILS.CO.UK
                                or CALL GUY or SIMON on 01209 215164

                                Silkolene, Fuchs, Motul, Mobil, Castrol, Amsoil, Brembo, Purolator
                                Filters, Denso Spark Plugs, Splitfire Gauges, DNX Exhausts and more.......
                                From: website@opieoils.co.uk [mailto:website@opieoils.co.uk]
                                Sent: Sat 28/01/2006 09:56
                                To: sales@opieoils.co.uk
                                Subject: Website: Oil Recommendation

                                CustomerTitle: Mr
                                CustomerName: john **********
                                CustomerPhone: 00302********
                                CustomerEmail: johnkyr@yahoo.com
                                VehicleMake: peugeot
                                VehicleModel: 106 Gti
                                VehicleYear: 2000
                                VehicleEngineType: Petrol
                                VehicleEngineModel: 16V 122Hp
                                VehicleModifications: peugeot sport GrA suspension
                                semi slicks tyres

                                engine ---only free air filter
                                VehicleDrivingStyle:
                                50% motorway
                                40% town
                                10% track

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tiger last edited by

                                  Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                                  Μπορει καποιος σας παρακαλω να μου προσδιορισει τον ορο 'καλα συνθετικα' και 'αγωνιστικα' λαδια για να μην χανουμε την μπαλα!
                                  Ας πουμε - υποθετικη ερωτηση - καλο ειναι αυτο που αντεχει πανω απο 10000χλμ η αυτο που σε προστατευει καλυτερα απο το παραπανω μεχρι τα 10000χλμ;
                                  Και με ποιο τροπο προσδιοριζεται αυτη η εννοια οταν το Χ λαδι ειναι ακαταλληλο για τις οδηγικες μου συνηθειες και τον τυπο αυτοκινητου μου ενω μπορει ταυτοχρονα να ειναι 'τελειο' για το αυτοκινητο του διπλανου;

                                  Το καλο συνθετικο λαδι θα αντεξει πολυ.Και οσο περισσότερο το κρατησεις τοσο μικροτερη φθορα θα εχει η μηχανη σου.(Νομιζω καποιος εχε ξαναγραψει για τις αυξημένες φθορες στα πρωτα χλμ μετα την αλλαγη λαδιών).Δεν θα ονοματίσω συγκεκριμένα λάδια,αλλα οι επισημες προδιαγραφες ειναι ενας καλος οδηγός.

                                  Τα αγωνιστικα λάδια δίνουν έμφαση στην προστασία στις υψηλες θερμοκρασίες,δηλαδη εκει που φτανει το μοτερ μετά απο Χ γύρους,καμία σχέση με καθημερινη λειτουργία ή 'σκίσιμο' εντος πόλης.

                                  Τωρα απο εκει και περα να εχετε στο μυαλο σας οτι ολα τα λαδια ειναι ιδια,με την εννοια οτι δεν υπαρχει περιπτωση το Χ λαδι με τις επισημες προδιαγραφές, να ειναι καλο για τον Πετρο και σκατα για τον Μήτσο,εκτός
                                  βέβαια εαν ο Μήτσος ζει στην Αλάσκα και κανει αποστάσεις του 1 χλμ και ο Πέτρος ειναι ταρίφας στην Αίγυπτο, οπότε μια διαφοροποιηση στο ιξώδες είναι προφανές οτι θα χρειαστεί.[/list]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    s3 last edited by

                                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                                    Τωρα απο εκει και περα να εχετε στο μυαλο σας οτι ολα τα λαδια ειναι ιδια,με την εννοια οτι δεν υπαρχει περιπτωση το Χ λαδι με τις επισημες προδιαγραφές, να ειναι καλο για τον Πετρο και σκατα για τον Μήτσο,εκτός
                                    βέβαια εαν ο Μήτσος ζει στην Αλάσκα και κανει αποστάσεις του 1 χλμ και ο Πέτρος ειναι ταρίφας στην Αίγυπτο, οπότε μια διαφοροποιηση στο ιξώδες είναι προφανές οτι θα χρειαστεί.[/list]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jim-theo last edited by

                                      Να υποθεσω τοτε φιλε Tiger συμφωνα με τα λεγομενα σου πως για σενα αναλογως καλο αυτοκινητο ειναι αυτο που κρατα πολλα χιλιομετρα συμφωνα ας πουμε με το TUV (πχ τα Toyota) κι οχι τα BMW, Merc κλπ 'κουτια' που ειναι πισω στην λιστα αξιοπιστιας;
                                      Μηπως να ξανασκεφτεις την απαντηση σου;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        miltellas last edited by

                                        Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                        Φιλε μου θα σε απογοητευσω αλλα μετα απο 15 χρονια...ακουστικων συμπερασμάτων δεν έμαθες απολύτως τίποτα,και αυτό ειναι λογικότατο με την μεθοδο που ακολουθησες.

                                        Ναι, βέβαια...
                                        Τότε θα μπορείς να μου απαντήσεις-αναλύσεις τα παρακάτω. Χρειάζομαι τις γνώσεις σου.

                                        Τα καλα συνθετικά θα φανούν μετά τα 10.000χλμ.Τα αγωνιστικα λαδια ειναι αλλη κατηγορια και ας μην τα μπλέκουμε.

                                        Τα καλά συνθετικά φαίνονται σε ορισμένες περιπτώσεις από 0χλμ ή όταν συγκρίνονται με ημισυνθετικά υπερβελτιωμένα αρχίζουν να φαίνονται μετά από μερικές εκατοντάδες ή και χιλιάδες χιλιόμετρα (και όχι απαραίτητα πολλά - το πολύ μέχρι 5000χλμ) και όσο περνάει ο καιρός τα προτερήματά τους φαίνονται περισσότερο. Τα πραγματικά καλά συνθετικά είναι και καλά αγωνιστικά λάδια. Τα ημισυνθετικά αγωνιστικά είναι υπερβελτιωμένα ορυκτέλαια που όμως 'πέφτουν' γρήγορα. Που είμαι λάθος;

                                        Το καλο συνθετικο λαδι θα αντεξει πολυ.Και οσο περισσότερο το κρατησεις τοσο μικροτερη φθορα θα εχει η μηχανη σου.(Νομιζω καποιος εχε ξαναγραψει για τις αυξημένες φθορες στα πρωτα χλμ μετα την αλλαγη λαδιών).Δεν θα ονοματίσω συγκεκριμένα λάδια,αλλα οι επισημες προδιαγραφες ειναι ενας καλος οδηγός.

                                        Εύχομαι να μπορείς να μου το εξηγήσεις αυτό... Το έχω ξανακούσει (το λένε στις αντιπροσωπείες-εξουσιοδοτημένα και μόνο) και όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα λογική απάντηση και συμπέρανα ότι το λένε για να δικαιολογήσουν τα μεγάλα διαστήματα service. Αν δεν έχεις εξήγηση, μπορώ να σου εξηγήσω για ποιόν λόγο θεωρώ λάθος αυτό που αναφέρεις (προσωπική άποψη και όχι επιστημονική).

                                        Τωρα απο εκει και περα να εχετε στο μυαλο σας οτι ολα τα λαδια ειναι ιδια,με την εννοια οτι δεν υπαρχει περιπτωση το Χ λαδι με τις επισημες προδιαγραφές, να ειναι καλο για τον Πετρο και σκατα για τον Μήτσο,εκτός
                                        βέβαια εαν ο Μήτσος ζει στην Αλάσκα και κανει αποστάσεις του 1 χλμ και ο Πέτρος ειναι ταρίφας στην Αίγυπτο, οπότε μια διαφοροποιηση στο ιξώδες είναι προφανές οτι θα χρειαστεί.[/list]

                                        Εννοείς εάν έχουν τον ίδιο κινητήρα γιατί με διαφορετικό κινητήρα οι προδιαγραφές αλλάζουν οπότε το λάδι του ενός μπορεί να μην είναι το ίδιο καλό για τον άλλο όπως και να έχει.

                                        Και όχι, δεν τα ξέρω όλα σε καμία περίπτωση. Γηράσκω αεί διδασκόμενος, και το πιστεύω ακράδαντα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tiger last edited by

                                          @Miltellas

                                          Αυτο που εγραψες πριν για λαδια που δεν αντεχουν πανω απο 10.000 ειναι τελειως λαθος.Θα μπορουσε να ισχυει για μη συνθετικα.

                                          Οσον αφορα αυτα που εγραψες τωρα, εχω να παρατηρησω στα εξής:

                                          Τα πραγματικά καλά συνθετικά είναι και καλά αγωνιστικά λάδια.

                                          Ειναι αλλες οι συνθηκες του αγώνα,αλλα τα μοτόρια τα αγωνιστικα, και άλλες οι απαιτήσεις.Βέβαια κατά βασην μιλαμε για...λάδια ,οποτε δεν μπορουμε να περιμενουμε διαφορες η μερα με την νύχτα.Η βασικη διαφορα ειναι οτι στα αγωνιστικα διδεται βαρος στην λειτουργια σε υψηλες στροφες και θερμοκρασίες.

                                          Σχετικα με την φθορα:Ορθως σου το εχουν πει στα εξουσιοδοτημενα.Νομιζεις αυτοι δεν θα ηθελαν να σε εχουν καθε 5.000 στο μαγαζι να τους τα σκας;Η αληθεια ειναι ομως και το λαδι θελει το στρώσιμο του.Προσωπικα συνεργαστηκα για αρκετο καιρο με μεγαλη εταιρεία λαδιων και εμαθα πολλα απο εκει.Φυσικα δεν ειχα προσβαση στα εργαστήρια τους,αλλα τουλάχιστον ειχα προσβαση στην γνωση που απεκόμιζαν.

                                          Οσον αφορα τον Μητσο και τον Πετρο , ειναι οπως τα λες,με την επισημανση που κανω για μια ακομη φορα:μην παραμυθιαζόμαστε οτι τα λαδια μεταξυ τους εχουν χαοτικες διαφορες και οτι αν βαλουμε το Χ η μηχανη θα...εκραγει ενω με το Ψ θα προσπεράσουμε την porsche κτλ.Καποτε ενας αθλητης τελειωσε το Paris-Dacar με...μια μπανάνα αντι για λάδι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kouk last edited by

                                            Σήμερα έβαλα τα Castrol RS 10/60 στην 325.
                                            Πρώτες εντυπώσεις...θετικές.
                                            Λιγότερο κροτάλισμα των βαλβίδων την στιγμή που εκκινεί ο κινητήρας.
                                            Ανέβασμα πιο εύκολα της θερμοκρασίας λαδιού αλλά χωρίς να υπερβαίνει το φυσιολογικό όριο.

                                            Γράψατε ότι τα Castrol πλέον είναι εισαγωγής...σωστά?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 11 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr