Nov 16, 2006, 9:15 AM

Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:

🙂 Φιλαράκι εσύ με το Skoda TFsi , αν σου βάλανε τα 503.00 αντί των 504.00 υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Τα 503.00 δεν κάνουν για το μοτέρ σου, το φιλμ λαδιού είναι πιο λεπτό, κατάλληλο μόνο για light υπερτροφοδότηση( 1.8Τ έως 180 άλογα). Από εκεί και πάνω μπαίνει το 503.01 .
Όλα αυτά τα χρησιμοποιούσε η VAG στο πρόσφατο παρελθόν.
Στις μέρες μας οι προδιαγραφές 503.00 kai 503.01 ενοποιήθηκαν και έγιναν 504.00 το οποίο μπορεί να μπεί στη θέση των 503.00 και 503.01 αλλά ΟΧΙ 503.00 στη θέση της 504.00 .

ειναι δυνατον να εβαλαν λαδι που δεν κανει για αυτο το μοτερ

σε εξουσιοδοτημενο σκοντα πηγα ( και απο τα γνωστα στην Αθηνα) , οχι στον μαστρο-μητσο στην γειτονια μου

θελω να πιστευω οτι ειναι σοβαροι και δεν κανουν τετοιες μαιμουδιες

Σοβαροί?!

Εδω στην Subaru βάζουν 10w40 ενω το manual συνιστα 5w30 για το turbo (και 0w20 για το ατμοσφαιρικό)
Φεύγουν δηλαδή 2 σκαλία πάνω απο το manual?! Είναι τόσο διαφορετικά τα πράγματα στην Ελλάδα ?