Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δηλαδη ας πουμε οτι το συνεργειο αγοραζει απο Λαμπριανιδη με 10,50 ευρω το λιτρο, δηλαδη 8,82 +ΦΠΑ, ποσο % θελει να βγαλει το συνεργειο???????????????????
Απο τα 8,82 μεχρι τα 18,50 πληρωνεις την 'ποδια' και το κατσαβιδι στο 'αφτι' του συνεργειατζη??????
Πρέπει να βγάλει το εμπορικό κέρδος από τη πώληση των λαδιών συν τα εργατικά για την αλλαγή. Εγώ αγοράζω τα λάδια και τα αλλάζω σε συνεργείο, φιλική τιμή 10-15 ευρώ. Ο άνθρωπος είναι πολύ καλός μηχανικός και κάνει έλεγχο του αυτοκινήτου από κάτω. Ποτέ δεν χαλάει η τάπα, μερικές φορές βάζει ροδέλα (κόστος αντιπροσωπείας 0,60 - Σαρακάκης) και είσαι σίγουρος ότι το αμάξι είναι εντάξει. Αυτό πληρώνεις.
Ναι πρεπει να βγαλει και εμπορικο κερδος, αλλα πανω απο 100%? Αυτο δεν λεγεται εμπορικο κερδος αλλα αισχροκερδια
Τωρα, επειδη η δουλεια μου ειναι συνιφασμενη να μπαινω και μεσα στα συνεργεια και εχω και πολλους πελατες απο τον χωρο να σου πω το εξεις:
Οταν εγω πουλαω αναλωσιμα χαρτια στα συνεργεια η αληθεια ειναι οτι δεν μπορουν να χρεωσουν τον πελατη για αυτα, διοτι ειναι για εσωτερικη καταναλωση του συνεργειου, απο την αλλη ομως οι εταιριες λιπαντικων για να μπουνε σε ενα συνεργειο προσφερουν γη και υδωρ, τους βαζουν μηχανηματα, αναβατωρια κτλ κτλ, με ανταλλαγμα καποιο μινιμουν καταναλωση ανα χρονο. Αρα το συνεργειο σιγουρα επωφελειται απο την συμφωνια με τις εταιριες, απο κει και περα ομως το να αισχροκερδη απεναντι στον καταναλωτη σε αναλωσιμα προιοντα ειναι εγκληματικο, δηλαδη ποσο θελουν να βγαζουν? Σε μια εποχη που ολοι σφιγγουμε το ζωναρι αλλοι θελουν να τα κονομανε εις βαρος μας, και τα συνεργεια ειναι πρωτοποροι σε αυτο
Και επειδη δεν τρωμε κουτοχορτο, δεν μπορουν να σε 'απειλουν' οτι δεν σου σφραγιζουν το βιβλιο η οτι παραβιαζεται η εγγυηση διοτι υπαρχει νομος που ειναι υποχρεωμενοι να βαλουν οτι λαδια επιλεξει ο πελατης αρκει να πληρουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη. Οπως επισης ειναι υποχρεωμενοι να αλλαξουν λαδια σε οποιονδηποτε παει στο συνεργειο τους, ασχετος μαρκας αυτοκινητου διοτι βαση νομου τα συνεργεια ειναι και 'συλλεκτες' των χρησιμοποιημενων λιπαντικων και θεωρουνται σημεια συλλογης αυτων για περαιτερω εναλλακτικη διαχειριση. Αρα μπορω να παω σε ενα συνεργειο VW ασχετα αν εχω Suzuki και να μου αλλαξουν λαδια, φυσικα με την αναλογη χρεωση που εχει αναρτισμενο στο τιμολογιο του.
Το οτι τα συνεργεια κονομανε απο δυο μεριες, εργασια και εμπορια ειναι γνωστο, ας το κανουνε, αλλα να ειναι και μεσα στα πλαισια της λογικης, το λαδι δεν ειναι ανταλλακτικο, αναλωσιμο ειναι