Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορίες για κλειδί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απορίες για κλειδί
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    13
    489
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sarantism
      sarantism last edited by sarantism

      Έχω τα δύο εργοστασιακά κλειδιά του αυτοκινήτου. Προσπαθώ να χρησιμοποιώ και τα δύο. Πριν κανέναν 5ημερο πάρκαρα σε πάρκινγκ και ενώ όταν ξεκίνησα από το σπίτι άνοιξαν οι κλειδαριές πατώντας το κουμπί ξεκλειδώματος, στο πάρκινγκ με τπτ δεν κλείδωνε ασύρματα.
      Κλειδώνω την πόρτα του οδηγού (εκεί έχει μόνον κλειδαριά) και κλειδώνει μόνον αυτή lol. Οι άλλες 3 μείνανε ξεκλείδωτες. Ασύρματα ούτε για πλάκα δεν κλείδωνε.
      Με το ας πούμε 2ο κλειδί όλα κομπλέ. Κλείδωνε και ξεκλείδωνε μια χαρά. Έβγαλα τη μπαταρία από το καλό κλειδί (το 2ο) την έβαλα στο "νεκρό" και "ζωντάνεψε". Στο 2ο κλειδί έβαλα τη μπαταρία του πρώτου και δούλεψε!!
      Έβαλα ξανά τις μπαταρίες όπως ήταν και όλα εντάξει. Σήμερα και ενώ όλες τις ημέρες το προβληματικό κλειδί δούλευε μια χαρά, πάλι τα ίδια. Με τη διαφορά πως επανερχόταν κατά διαστήματα και ξανα - νεκρωνόταν.
      Είχα όμως το 2ο κλειδί το καλό και την έστρωνα την κατάσταση.
      Από όσο θυμάμαι το αυτοκίνητο έχει έναν δέκτη κάπου στον διακόπτη και το κλειδί τον πομπό για να δίνει εντολή να κλειδώνει - ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο. Μήπως αυτός ο πομπός άρχισε να αφήνει χρόνους; Σε αυτήν την περίπτωση πάω αντιπροσωπεία για γδάρσιμο ή σε κλειδαρά για να φτιάξει το κλειδί και σε ηλεκτρονικό για να προγραμματίσει το κλειδί;
      Αν γνωρίζει κανείς κανένα κόστος στο περίπου και στις δύο περιπτώσεις για Opel Astra H.
      Θέλω να αγοράσω και μια μπαταρία καινούργια μήπως η μπαταρία μας αφήνει χρόνους.

      Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a @sarantism last edited by

        @sarantism said in Απορίες για κλειδί:

        Έχω τα δύο εργοστασιακά κλειδιά του αυτοκινήτου. Προσπαθώ να χρησιμοποιώ και τα δύο. Πριν κανέναν 5ημερο πάρκαρα σε πάρκινγκ και ενώ όταν ξεκίνησα από το σπίτι άνοιξαν οι κλειδαριές πατώντας το κουμπί ξεκλειδώματος, στο πάρκινγκ με τπτ δεν κλείδωνε ασύρματα.
        Κλειδώνω την πόρτα του οδηγού (εκεί έχει μόνον κλειδαριά) και κλειδώνει μόνον αυτή lol. Οι άλλες 3 μείνανε ξεκλείδωτες. Ασύρματα ούτε για πλάκα δεν κλείδωνε.
        Με το ας πούμε 2ο κλειδί όλα κομπλέ. Κλείδωνε και ξεκλείδωνε μια χαρά. Έβγαλα τη μπαταρία από το καλό κλειδί (το 2ο) την έβαλα στο "νεκρό" και "ζωντάνεψε". Στο 2ο κλειδί έβαλα τη μπαταρία του πρώτου και δούλεψε!!
        Έβαλα ξανά τις μπαταρίες όπως ήταν και όλα εντάξει. Σήμερα και ενώ όλες τις ημέρες το προβληματικό κλειδί δούλευε μια χαρά, πάλι τα ίδια. Με τη διαφορά πως επανερχόταν κατά διαστήματα και ξανα - νεκρωνόταν.
        Είχα όμως το 2ο κλειδί το καλό και την έστρωνα την κατάσταση.
        Από όσο θυμάμαι το αυτοκίνητο έχει έναν δέκτη κάπου στον διακόπτη και το κλειδί τον πομπό για να δίνει εντολή να κλειδώνει - ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο. Μήπως αυτός ο πομπός άρχισε να αφήνει χρόνους; Σε αυτήν την περίπτωση πάω αντιπροσωπεία για γδάρσιμο ή σε κλειδαρά για να φτιάξει το κλειδί και σε ηλεκτρονικό για να προγραμματίσει το κλειδί;
        Αν γνωρίζει κανείς κανένα κόστος στο περίπου και στις δύο περιπτώσεις για Opel Astra H.
        Θέλω να αγοράσω και μια μπαταρία καινούργια μήπως η μπαταρία μας αφήνει χρόνους.

        Πρωτα αλλαξε μπαταρια στο κλειδι, μετα κοιτα τη μπαταρια του αυτοκινητου, υστερα ολα τα υπολοιπα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • katafractos17
          katafractos17 last edited by

          Πρώτα σιγουρέψου ότι όταν κλείδωνες το αυτοκίνητο δεν είχες αφήσει μέσα στη καμπίνα το δεύτερο κλειδί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • sarantism
            sarantism last edited by

            Θα αλλάξω τη μπαταρία όσο γίνεται γρηγορότερα. Εκείνο όμως που μου προκαλεί απορία, είναι γιατί όταν πήγα να το κλειδώσω χειροκίνητα, κλείδωσε μόνον η πόρτα του οδηγού!! Καλά δηλαδή που δοκίμασα να δω αν έχει ξεκλειδώσει η πίσω πόρτα των επιβατών και κατέληξα να ανοίγω και τις υπόλοιπες 4 πόρτες μαζί με αυτή του πορτπαγκάζ...
            Δεν το έχω ξανακλειδώσει - ξεκλειδώσει χειροκίνητα για να ξέρω αν είναι κάτι.....φυσιολογικό.
            Το δεύτερο κλειδί όποτε κάνω πειράματα με το πρώτο είναι εκτός καμπίνας και γενικά μακρυά από το αυτοκίνητο...

            Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

            k-m I 2 Replies Last reply Reply Quote 2
            • k-m
              k-m @sarantism last edited by

              @sarantism said in Απορίες για κλειδί:

              Θα αλλάξω τη μπαταρία όσο γίνεται γρηγορότερα. Εκείνο όμως που μου προκαλεί απορία, είναι γιατί όταν πήγα να το κλειδώσω χειροκίνητα, κλείδωσε μόνον η πόρτα του οδηγού!! Καλά δηλαδή που δοκίμασα να δω αν έχει ξεκλειδώσει η πίσω πόρτα των επιβατών και κατέληξα να ανοίγω και τις υπόλοιπες 4 πόρτες μαζί με αυτή του πορτπαγκάζ...
              Δεν το έχω ξανακλειδώσει - ξεκλειδώσει χειροκίνητα για να ξέρω αν είναι κάτι.....φυσιολογικό.
              Το δεύτερο κλειδί όποτε κάνω πειράματα με το πρώτο είναι εκτός καμπίνας και γενικά μακρυά από το αυτοκίνητο...

              Μήπως έχει στο μενού επιλογές αν θα ανοίγει κλίνει μονο οδηγού?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a @sarantism last edited by

                @sarantism said in Απορίες για κλειδί:

                Θα αλλάξω τη μπαταρία όσο γίνεται γρηγορότερα. Εκείνο όμως που μου προκαλεί απορία, είναι γιατί όταν πήγα να το κλειδώσω χειροκίνητα, κλείδωσε μόνον η πόρτα του οδηγού!! Καλά δηλαδή που δοκίμασα να δω αν έχει ξεκλειδώσει η πίσω πόρτα των επιβατών και κατέληξα να ανοίγω και τις υπόλοιπες 4 πόρτες μαζί με αυτή του πορτπαγκάζ...
                Δεν το έχω ξανακλειδώσει - ξεκλειδώσει χειροκίνητα για να ξέρω αν είναι κάτι.....φυσιολογικό.
                Το δεύτερο κλειδί όποτε κάνω πειράματα με το πρώτο είναι εκτός καμπίνας και γενικά μακρυά από το αυτοκίνητο...

                Χειροκινητα ισως χρειαζεται και δευτερη φορα ξεκλειδωμα για τις υπολοιπες πορτες και το μπαγκαζ, του οδηγου με την πρωτη, δοκιμασε το για να το γνωριζεις.

                sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • sarantism
                  sarantism @ilias-a last edited by sarantism

                  @ilias-a said in Απορίες για κλειδί:

                  @sarantism said in Απορίες για κλειδί:

                  Θα αλλάξω τη μπαταρία όσο γίνεται γρηγορότερα. Εκείνο όμως που μου προκαλεί απορία, είναι γιατί όταν πήγα να το κλειδώσω χειροκίνητα, κλείδωσε μόνον η πόρτα του οδηγού!! Καλά δηλαδή που δοκίμασα να δω αν έχει ξεκλειδώσει η πίσω πόρτα των επιβατών και κατέληξα να ανοίγω και τις υπόλοιπες 4 πόρτες μαζί με αυτή του πορτπαγκάζ...
                  Δεν το έχω ξανακλειδώσει - ξεκλειδώσει χειροκίνητα για να ξέρω αν είναι κάτι.....φυσιολογικό.
                  Το δεύτερο κλειδί όποτε κάνω πειράματα με το πρώτο είναι εκτός καμπίνας και γενικά μακρυά από το αυτοκίνητο...

                  Χειροκινητα ισως χρειαζεται και δευτερη φορα ξεκλειδωμα για τις υπολοιπες πορτες και το μπαγκαζ, του οδηγου με την πρωτη, δοκιμασε το για να το γνωριζεις.

                  To χειροκίνητο Ηλία δεν το δοκίμασα αυτό που προτείνεις. Εκεί έχω ακόμη θέμα.
                  Έβαλα μπαταρία στο προβληματικό κλειδί και δεν δούλευε καθόλου....Καινούργια μπαταρία. Δοκίμασα τη μπαταρία του καλού και δούλευε lol. Δε γίνεται λέω. Παρατήρησα πως αν και οι διαστάσεις των μπαταριών είναι ολόιδιες με την μπαταρία του καλού σαν να κλειδώνει η μπαταρία.
                  Έχει κάτι ελάσματα στο κέλυφος τα δείχνω με τα βελάκια. Δεν είμαι μάστορα, με βάση την κοινή λογική κινήθηκα, με πολύ προσοχή "έβαλα" - πίεσα λίγο ποιο μέσα τα ελάσματα και πλέον δουλεύε μια χαρά με όποια μπαταρία και αν βάλω.
                  Ίσως μέχρι να παρουσιάσει κάτι στο άμεσο ή μεσο-μακρινό μέλλον εκεί είναι το πρόβλημα. Το δοκίμασα και το μεσημέρι και το απόγευμα και πριν λίγο και όλα καλά.
                  Θέλω όμως να κάνω αυτό με το διπλοκλείδωμα που μου επισημαίνεις Ηλία για το χειροκίνητο.
                  Πήγα και για την κόρνα.....Κόρνα, κλιματισμός και ημίμπαρα ήταν τα στανταράκια αυτού του μοντέλου για τα οποία πριν καμιά 10αριά χρόνια στο opel club παραπονιόταν οι ιδιοκτήτες και ήρθε και σειρά μου.
                  Νεκρώθηκε και ο ηλεκτρολόγος την επανέφερε με δεξιόστροφες και αριστερόστροφες τιμονιές μέχρι το τέρμα της κρεμαγίερας με τρόπο όμως μην αρχίσει και αυτή τα δικά της (προς το παρόν είναι ήσυχη). Κάποιο καλώδι στη σερπαντίνα μάλλον είναι να αφήσει χρόνους. Δεν το πείραξε. Μου πρότεινε να δούμε πότε θα μας αποχαιρετήσει μόνιμα και τότε βλέπουμε για φλασιέρα, σερπαντίνα γιατί σε αυτήν έχει και καλώδιο για τον αερόσακο και για το τιμόνι πολλαπλών χρήσεων (που και αυτό δεν δουλεύει lol) αν γίνει αλλαγή θα χρειαστεί προγραμματισμός της νέας φλασιέρας για τον εγκέφαλο από όσο κατάλαβα καλά.
                  Έχει πολλές συγκινήσεις το Astra-κι όταν το πιάνει.!
                  Astra H.png

                  Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a @sarantism last edited by

                    @sarantism said in Απορίες για κλειδί:

                    @ilias-a said in Απορίες για κλειδί:

                    @sarantism said in Απορίες για κλειδί:

                    Θα αλλάξω τη μπαταρία όσο γίνεται γρηγορότερα. Εκείνο όμως που μου προκαλεί απορία, είναι γιατί όταν πήγα να το κλειδώσω χειροκίνητα, κλείδωσε μόνον η πόρτα του οδηγού!! Καλά δηλαδή που δοκίμασα να δω αν έχει ξεκλειδώσει η πίσω πόρτα των επιβατών και κατέληξα να ανοίγω και τις υπόλοιπες 4 πόρτες μαζί με αυτή του πορτπαγκάζ...
                    Δεν το έχω ξανακλειδώσει - ξεκλειδώσει χειροκίνητα για να ξέρω αν είναι κάτι.....φυσιολογικό.
                    Το δεύτερο κλειδί όποτε κάνω πειράματα με το πρώτο είναι εκτός καμπίνας και γενικά μακρυά από το αυτοκίνητο...

                    Χειροκινητα ισως χρειαζεται και δευτερη φορα ξεκλειδωμα για τις υπολοιπες πορτες και το μπαγκαζ, του οδηγου με την πρωτη, δοκιμασε το για να το γνωριζεις.

                    To χειροκίνητο Ηλία δεν το δοκίμασα αυτό που προτείνεις. Εκεί έχω ακόμη θέμα.
                    Έβαλα μπαταρία στο προβληματικό κλειδί και δεν δούλευε καθόλου....Καινούργια μπαταρία. Δοκίμασα τη μπαταρία του καλού και δούλευε lol. Δε γίνεται λέω. Παρατήρησα πως αν και οι διαστάσεις των μπαταριών είναι ολόιδιες με την μπαταρία του καλού σαν να κλειδώνει η μπαταρία.
                    Έχει κάτι ελάσματα στο κέλυφος τα δείχνω με τα βελάκια. Δεν είμαι μάστορα, με βάση την κοινή λογική κινήθηκα, με πολύ προσοχή "έβαλα" - πίεσα λίγο ποιο μέσα τα ελάσματα και πλέον δουλεύε μια χαρά με όποια μπαταρία και αν βάλω.
                    Ίσως μέχρι να παρουσιάσει κάτι στο άμεσο ή μεσο-μακρινό μέλλον εκεί είναι το πρόβλημα. Το δοκίμασα και το μεσημέρι και το απόγευμα και πριν λίγο και όλα καλά.
                    Θέλω όμως να κάνω αυτό με το διπλοκλείδωμα που μου επισημαίνεις Ηλία για το χειροκίνητο.
                    Πήγα και για την κόρνα.....Κόρνα, κλιματισμός και ημίμπαρα ήταν τα στανταράκια αυτού του μοντέλου για τα οποία πριν καμιά 10αριά χρόνια στο opel club παραπονιόταν οι ιδιοκτήτες και ήρθε και σειρά μου.
                    Νεκρώθηκε και ο ηλεκτρολόγος την επανέφερε με δεξιόστροφες και αριστερόστροφες τιμονιές μέχρι το τέρμα της κρεμαγίερας με τρόπο όμως μην αρχίσει και αυτή τα δικά της (προς το παρόν είναι ήσυχη). Κάποιο καλώδι στη σερπαντίνα μάλλον είναι να αφήσει χρόνους. Δεν το πείραξε. Μου πρότεινε να δούμε πότε θα μας αποχαιρετήσει μόνιμα και τότε βλέπουμε για φλασιέρα, σερπαντίνα γιατί σε αυτήν έχει και καλώδιο για τον αερόσακο και για το τιμόνι πολλαπλών χρήσεων (που και αυτό δεν δουλεύει lol) αν γίνει αλλαγή θα χρειαστεί προγραμματισμός της νέας φλασιέρας για τον εγκέφαλο από όσο κατάλαβα καλά.
                    Έχει πολλές συγκινήσεις το Astra-κι όταν το πιάνει.!

                    Στη φωτο εχεις βαλει αναποδα την μπαταρια.

                    sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • sarantism
                      sarantism last edited by

                      Προγραμματισμό για τον αερόσακο ήθελα να γράψω. Οπότε είπαμε μην μπούμε στη διαδικασία και να περιμένουμε. Παιδιά αν κουμπώσει και το κλειδί με πρόβλημα και τπτ άλλο εντάξει πάμε για όλα μια και καλή!! Έχω δέκα χρόνια το αμάξι (μεταχειρισμένο το πήρα) και 10 μέρες χάρηκα το τιμόνι πολλαπλών χρήσεων. Αλλά εντάξει το αγνόησα και εγώ και πατσίσαμε.

                      Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • sarantism
                        sarantism @ilias-a last edited by sarantism

                        @ilias-a said in Απορίες για κλειδί:

                        @sarantism said in Απορίες για κλειδί:

                        @ilias-a said in Απορίες για κλειδί:

                        @sarantism said in Απορίες για κλειδί:

                        Θα αλλάξω τη μπαταρία όσο γίνεται γρηγορότερα. Εκείνο όμως που μου προκαλεί απορία, είναι γιατί όταν πήγα να το κλειδώσω χειροκίνητα, κλείδωσε μόνον η πόρτα του οδηγού!! Καλά δηλαδή που δοκίμασα να δω αν έχει ξεκλειδώσει η πίσω πόρτα των επιβατών και κατέληξα να ανοίγω και τις υπόλοιπες 4 πόρτες μαζί με αυτή του πορτπαγκάζ...
                        Δεν το έχω ξανακλειδώσει - ξεκλειδώσει χειροκίνητα για να ξέρω αν είναι κάτι.....φυσιολογικό.
                        Το δεύτερο κλειδί όποτε κάνω πειράματα με το πρώτο είναι εκτός καμπίνας και γενικά μακρυά από το αυτοκίνητο...

                        Χειροκινητα ισως χρειαζεται και δευτερη φορα ξεκλειδωμα για τις υπολοιπες πορτες και το μπαγκαζ, του οδηγου με την πρωτη, δοκιμασε το για να το γνωριζεις.

                        To χειροκίνητο Ηλία δεν το δοκίμασα αυτό που προτείνεις. Εκεί έχω ακόμη θέμα.
                        Έβαλα μπαταρία στο προβληματικό κλειδί και δεν δούλευε καθόλου....Καινούργια μπαταρία. Δοκίμασα τη μπαταρία του καλού και δούλευε lol. Δε γίνεται λέω. Παρατήρησα πως αν και οι διαστάσεις των μπαταριών είναι ολόιδιες με την μπαταρία του καλού σαν να κλειδώνει η μπαταρία.
                        Έχει κάτι ελάσματα στο κέλυφος τα δείχνω με τα βελάκια. Δεν είμαι μάστορα, με βάση την κοινή λογική κινήθηκα, με πολύ προσοχή "έβαλα" - πίεσα λίγο ποιο μέσα τα ελάσματα και πλέον δουλεύε μια χαρά με όποια μπαταρία και αν βάλω.
                        Ίσως μέχρι να παρουσιάσει κάτι στο άμεσο ή μεσο-μακρινό μέλλον εκεί είναι το πρόβλημα. Το δοκίμασα και το μεσημέρι και το απόγευμα και πριν λίγο και όλα καλά.
                        Θέλω όμως να κάνω αυτό με το διπλοκλείδωμα που μου επισημαίνεις Ηλία για το χειροκίνητο.
                        Πήγα και για την κόρνα.....Κόρνα, κλιματισμός και ημίμπαρα ήταν τα στανταράκια αυτού του μοντέλου για τα οποία πριν καμιά 10αριά χρόνια στο opel club παραπονιόταν οι ιδιοκτήτες και ήρθε και σειρά μου.
                        Νεκρώθηκε και ο ηλεκτρολόγος την επανέφερε με δεξιόστροφες και αριστερόστροφες τιμονιές μέχρι το τέρμα της κρεμαγίερας με τρόπο όμως μην αρχίσει και αυτή τα δικά της (προς το παρόν είναι ήσυχη). Κάποιο καλώδι στη σερπαντίνα μάλλον είναι να αφήσει χρόνους. Δεν το πείραξε. Μου πρότεινε να δούμε πότε θα μας αποχαιρετήσει μόνιμα και τότε βλέπουμε για φλασιέρα, σερπαντίνα γιατί σε αυτήν έχει και καλώδιο για τον αερόσακο και για το τιμόνι πολλαπλών χρήσεων (που και αυτό δεν δουλεύει lol) αν γίνει αλλαγή θα χρειαστεί προγραμματισμός της νέας φλασιέρας για τον εγκέφαλο από όσο κατάλαβα καλά.
                        Έχει πολλές συγκινήσεις το Astra-κι όταν το πιάνει.!

                        Στη φωτο εχεις βαλει αναποδα την μπαταρια.

                        Από το internet είναι Ηλία. Από τον Aliexpress. Aυτοί κάνανε το ατόπημα!!
                        Κάνω ένα edit
                        Εδώ είναι η δική μου περίπτωση. Την έβγαλα φωτογραφία για να τη δει το μαγαζί που μου έδωσε την καινούργια.
                        Astra H 17.jpg

                        Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • I
                          ilias-a @sarantism last edited by

                          @sarantism said in Απορίες για κλειδί:

                          @ilias-a said in Απορίες για κλειδί:

                          @sarantism said in Απορίες για κλειδί:

                          @ilias-a said in Απορίες για κλειδί:

                          @sarantism said in Απορίες για κλειδί:

                          Θα αλλάξω τη μπαταρία όσο γίνεται γρηγορότερα. Εκείνο όμως που μου προκαλεί απορία, είναι γιατί όταν πήγα να το κλειδώσω χειροκίνητα, κλείδωσε μόνον η πόρτα του οδηγού!! Καλά δηλαδή που δοκίμασα να δω αν έχει ξεκλειδώσει η πίσω πόρτα των επιβατών και κατέληξα να ανοίγω και τις υπόλοιπες 4 πόρτες μαζί με αυτή του πορτπαγκάζ...
                          Δεν το έχω ξανακλειδώσει - ξεκλειδώσει χειροκίνητα για να ξέρω αν είναι κάτι.....φυσιολογικό.
                          Το δεύτερο κλειδί όποτε κάνω πειράματα με το πρώτο είναι εκτός καμπίνας και γενικά μακρυά από το αυτοκίνητο...

                          Χειροκινητα ισως χρειαζεται και δευτερη φορα ξεκλειδωμα για τις υπολοιπες πορτες και το μπαγκαζ, του οδηγου με την πρωτη, δοκιμασε το για να το γνωριζεις.

                          To χειροκίνητο Ηλία δεν το δοκίμασα αυτό που προτείνεις. Εκεί έχω ακόμη θέμα.
                          Έβαλα μπαταρία στο προβληματικό κλειδί και δεν δούλευε καθόλου....Καινούργια μπαταρία. Δοκίμασα τη μπαταρία του καλού και δούλευε lol. Δε γίνεται λέω. Παρατήρησα πως αν και οι διαστάσεις των μπαταριών είναι ολόιδιες με την μπαταρία του καλού σαν να κλειδώνει η μπαταρία.
                          Έχει κάτι ελάσματα στο κέλυφος τα δείχνω με τα βελάκια. Δεν είμαι μάστορα, με βάση την κοινή λογική κινήθηκα, με πολύ προσοχή "έβαλα" - πίεσα λίγο ποιο μέσα τα ελάσματα και πλέον δουλεύε μια χαρά με όποια μπαταρία και αν βάλω.
                          Ίσως μέχρι να παρουσιάσει κάτι στο άμεσο ή μεσο-μακρινό μέλλον εκεί είναι το πρόβλημα. Το δοκίμασα και το μεσημέρι και το απόγευμα και πριν λίγο και όλα καλά.
                          Θέλω όμως να κάνω αυτό με το διπλοκλείδωμα που μου επισημαίνεις Ηλία για το χειροκίνητο.
                          Πήγα και για την κόρνα.....Κόρνα, κλιματισμός και ημίμπαρα ήταν τα στανταράκια αυτού του μοντέλου για τα οποία πριν καμιά 10αριά χρόνια στο opel club παραπονιόταν οι ιδιοκτήτες και ήρθε και σειρά μου.
                          Νεκρώθηκε και ο ηλεκτρολόγος την επανέφερε με δεξιόστροφες και αριστερόστροφες τιμονιές μέχρι το τέρμα της κρεμαγίερας με τρόπο όμως μην αρχίσει και αυτή τα δικά της (προς το παρόν είναι ήσυχη). Κάποιο καλώδι στη σερπαντίνα μάλλον είναι να αφήσει χρόνους. Δεν το πείραξε. Μου πρότεινε να δούμε πότε θα μας αποχαιρετήσει μόνιμα και τότε βλέπουμε για φλασιέρα, σερπαντίνα γιατί σε αυτήν έχει και καλώδιο για τον αερόσακο και για το τιμόνι πολλαπλών χρήσεων (που και αυτό δεν δουλεύει lol) αν γίνει αλλαγή θα χρειαστεί προγραμματισμός της νέας φλασιέρας για τον εγκέφαλο από όσο κατάλαβα καλά.
                          Έχει πολλές συγκινήσεις το Astra-κι όταν το πιάνει.!

                          Στη φωτο εχεις βαλει αναποδα την μπαταρια.

                          Από το internet είναι Ηλία. Από τον Aliexpress. Aυτοί κάνανε το ατόπημα!!

                          οκ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • sarantism
                            sarantism last edited by

                            Δε δουλεύει Ηλία με το διπλό κλείδωμα. Δεν ξέρω όμως αν παίζει ρόλο ο συναγερμός. Δεν τον έχω αναφέρει γιατί είναι απενεργοποιημένος....

                            Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tgd last edited by

                              Είναι ο συναγερμός σε χωριστό τηλεχειριστήριο ή με το ίδιο;
                              Εμένα μου φαίνεται ότι δεν ακολουθούν τα δύο τηλεχειριστήρια το μοτίβο του "κυλιόμενου κωδικού" του συναγερμού. Μήπως όταν βγάζεις τις μπαταρίες γίνονται reset και επανέρχονται στο σωστό μοτίβο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr