-
Πριν 3 χρόνια είχαμε κάνει μετατροπή από ΦΙΧ σε επιβατικό. Βρήκαμε καθίσματα, ζώνες, πέρασε εκτελωνισμο, ΚΤΕΟ κλπ και τέλος. Ο εκτελωνιστής τα ανέλαβε όλα, είναι όμως δικός μας, δηλαδή ασχολείται με οτιδήποτε έχει να κάνει με τους εκτελωνισμους της εταιρείας σε εμπορεύματα όπως και μεταχειρισμένα που πήραμε από έξω.
Μπορεί να βρήκε κανένα παραθυράκι. -
Μπορεί να χτύπησε αλλά νούμερα, νόμιμα πάντως δεν το έκανε
-
@panos2171 said in Αλλαγή Φορτηγού Ι.Χ. σε Επιβατικό Ι.Χ.:
Πριν 3 χρόνια είχαμε κάνει μετατροπή από ΦΙΧ σε επιβατικό. Βρήκαμε καθίσματα, ζώνες, πέρασε εκτελωνισμο, ΚΤΕΟ κλπ και τέλος. Ο εκτελωνιστής τα ανέλαβε όλα, είναι όμως δικός μας, δηλαδή ασχολείται με οτιδήποτε έχει να κάνει με τους εκτελωνισμους της εταιρείας σε εμπορεύματα όπως και μεταχειρισμένα που πήραμε από έξω.
Μπορεί να βρήκε κανένα παραθυράκι.Υπήρχε σύστημα παλιότερα που έπαιρναν μικρά van από ευρώπη, τα άλλαζαν σε επιβατικά και τα ταξινομούσαν Ελλάδα.
Ο μόνος τρόπος να το καταλάβεις ήταν με το vin στην αντιπροσωπεία μετά.
Φυσικά με εκτελωνισμό στο όνομα του αγοραστή, καταλαβαίνεις ποιος τρέχει στο τέλος. -
Βρήκα μία διάταξη του 1992 για μετατροπή των προ του 1992 ΦΙΧ κάτω των 3,5 τόνων σε ΙΧΕ επιβατικά, με πληρωμή του φόρου πρακτικά, ήτοι 300 δρχ ανά κ.εκ. Ισχυσε μόνο για λίγους μήνες μέχρι 30-6-93.
Μετά επειδή το δικό μου είναι ανοικτό τύπου τζιπ που λέγαμε παλιά δεν ξέρω αν υπάρχει παραθυράκι.
Πάντως ο φόρος ήταν περίπου το 30 % της αξίας τσιφ της λεγόμενης, όπως τον υπολόγισα...
-
Εμάς μας είχανε πως αν ο κατασκευαστής το βγάζει τύπου van αλλά και επιβατικό δεν υπάρχει θέμα. Μιλάμε για hatch back όπως πλέον κυκλοφορούν πολλά στο δρόμο όχι κλουβακι
Αλλαγή Φορτηγού Ι.Χ. σε Επιβατικό Ι.Χ.