Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σύνδεση διακόπτη με κόρνα αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σύνδεση διακόπτη με κόρνα αυτοκινήτου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    561
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gazp87 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους και καλές γιορτές με υγεία.

      Επειδή τώρα τελευταία στη γειτονιά έχουν παρατηρηθεί αρκετά επαναλαμβανόμενα κρούσματα κλοπών και τελευταίο θύμα ήμασταν και εμείς εχτές (μας έκλεψαν τη μπαταρία του αυτοκινήτου), ψάχνω να εγκαταστήσω ένα σύστημα στο αμάξι του αδερφού μου ώστε όταν ανοίγει κάποιος το καπό να χτυπάει η κόρνα.

      Έχω βρει αυτό το διακόπτη για το καπώ:

      cac6571e-741a-4744-abf0-2f64c1ed8bb4-product-26620-550x550h.png

      Και θέλω να τον συνδέσω στην κόρνα του αυτοκινήτου. Θέλω όμως παράλληλα να έχω και ένα διακόπτη κρυμμένο μέσα στην καμπίνα ούτως ώστε, σε περίπτωση που θελήσω να ανοίξω το καπώ, να τον πατήσω και να το ανοίξω χωρίς να σηκώσω όλο τον κόσμο στο πόδι.

      Θα χρειαστεί να βάλω κάποια ασφάλεια; Πρέπει να ψάξω για το ρελέ της κόρνας η συνδέομαι απ' ευθείας στην κόρνα;

      Θέλω λίγο βοήθεια γενικότερα με το κύκλωμα.

      Το ξέρω ότι φαίνεται εντελώς χαζό όμως δεν υπάρχει η δυνατότητα να παρκάρουμε αλλού και ενώ το αμάξι είναι αρκετά παλιό, είναι το αυτοκίνητο που μας πηγαινοφέρνει στη δουλειά και δεν υπάρχει η δυνατότητα για τίποτε άλλο αυτή τη στιγμή.

      Ευχαριστώ!

      antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        atrias last edited by

        Δεν ακούγεται περίπλοκο αυτό που θέλεις. Ένα απλό κύκλωμα με δύο διακόπτες είναι. Ο ένας S1 (εντός του αυτοκινήτου) θα είναι μόνιμα ενεργοποιημένος εκτός από τις στιγμές που θα τον απενεργοποιείς για να ανοίξεις το καπώ. Ο άλλος S2 σαν αυτόν που έβαλες στην εικόνα θα πρέπει να είναι μόνιμα απενεργοποιημένος (όταν είναι πατημένος δλδ) και θα ενεργοποιείται όταν πάψει να είναι πατημένος.

        πρόχειρο σχεδιάγραμμα αυτό:

        BAT(+)---S1----S2---(+)HORN

        Το καπώ πώς το άνοιξαν και σας έκλεψαν την μπαταρία ;

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gazp87 @atrias last edited by gazp87

          @atrias said in Σύνδεση διακόπτη με κόρνα αυτοκινήτου:

          Δεν ακούγεται περίπλοκο αυτό που θέλεις. Ένα απλό κύκλωμα με δύο διακόπτες είναι. Ο ένας S1 (εντός του αυτοκινήτου) θα είναι μόνιμα ενεργοποιημένος εκτός από τις στιγμές που θα τον απενεργοποιείς για να ανοίξεις το καπώ. Ο άλλος S2 σαν αυτόν που έβαλες στην εικόνα θα πρέπει να είναι μόνιμα απενεργοποιημένος (όταν είναι πατημένος δλδ) και θα ενεργοποιείται όταν πάψει να είναι πατημένος.

          πρόχειρο σχεδιάγραμμα αυτό:

          BAT(+)---S1----S2---(+)HORN

          Το καπώ πώς το άνοιξαν και σας έκλεψαν την μπαταρία ;

          Βρήκαν τη ντίζα του καπώ και την τράβηξαν, στραβώνοντας και λίγο το σημείο που μανταλώνει το καπώ. Επειδή απ ότι είδα είναι σχετικά έυκολα προσβάσιμη, θα μπει ενα κομμάτι μέταλλο με αυτοδιάτρητες βίδες για έξτρα ασφάλεια.

          Το κύκλωμα μοιάζει σχετικά απλό, οπότε απλά θέλω και - για τους διακόπτες. Παρακάμπτω ρελέ κλπ, δεν θα υπάρχει θέμα αν δεν βάλω ασφάλεια;

          Και πάλι ευχαριστώ!

          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • monman2
            monman2 @gazp87 last edited by

            @gazp87 said in Σύνδεση διακόπτη με κόρνα αυτοκινήτου:

            Βρήκαν τη ντίζα του καπώ και την τράβηξαν, στραβώνοντας ...

            Ποια είναι αυτή η πόλη - συνοικία - γειτονιά για να ξέρουμε και οι υπόλοιποι;

            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • antonakis
              antonakis @gazp87 last edited by antonakis

              @gazp87 said in Σύνδεση διακόπτη με κόρνα αυτοκινήτου:

              Θα χρειαστεί να βάλω κάποια ασφάλεια; Πρέπει να ψάξω για το ρελέ της κόρνας η συνδέομαι απ' ευθείας στην κόρνα;

              Αν ρωτάμε τέτοιες ερωτήσεις, καλύτερα να μη βάζουμε χέρι, ειδικά παίρνοντας ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία του αυτοκινήτου.

              Καλύτερα ένα χωριστό σύστημα με δική του μπαταρία, με προσοχή στο που περνάμε τα καλώδια από το χώρο του κινητήρα στην καμπίνα. (Όλα τα αυτοκίνητα έχουν έτοιμη τρύπα που περνούν καλώδια από το χώρο του κινητήρα στην καμπίνα, αναλόγως μοντέλου περνάει εύκολα ή δύσκολα κάποιο ακόμα. Μεγάλη προσοχή γιατί περνάνε σημαντικά καλώδια από εκεί.)

              Moments before detonation...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • storm
                storm last edited by

                Υπάρχει ποιο εύκολη λύση που έχω κάνει στο δίκυκλο μου.
                Συναγερμός αντικραδασμικός με δύο τηλεχειριστήρια για δίκυκλα/ποδήλατα/αυτοκίνητο. Είναι με τρεις μπαταρίες ΑΑΑ, πάμφτηνος και κάνει απίστευτο θόρυβο. Μπαίνει πανεύκολα κάτω από το καπό και μόλις κάποιος πάει να το σηκώσει ο συναγερμός ξεκινά τα δικά του.

                Οι μπαταρίες (3xAAA) κρατάνε για ένα χρόνο.

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr