-
Καλησπέρα σε όλους και καλές γιορτές με υγεία.
Επειδή τώρα τελευταία στη γειτονιά έχουν παρατηρηθεί αρκετά επαναλαμβανόμενα κρούσματα κλοπών και τελευταίο θύμα ήμασταν και εμείς εχτές (μας έκλεψαν τη μπαταρία του αυτοκινήτου), ψάχνω να εγκαταστήσω ένα σύστημα στο αμάξι του αδερφού μου ώστε όταν ανοίγει κάποιος το καπό να χτυπάει η κόρνα.
Έχω βρει αυτό το διακόπτη για το καπώ:
Και θέλω να τον συνδέσω στην κόρνα του αυτοκινήτου. Θέλω όμως παράλληλα να έχω και ένα διακόπτη κρυμμένο μέσα στην καμπίνα ούτως ώστε, σε περίπτωση που θελήσω να ανοίξω το καπώ, να τον πατήσω και να το ανοίξω χωρίς να σηκώσω όλο τον κόσμο στο πόδι.
Θα χρειαστεί να βάλω κάποια ασφάλεια; Πρέπει να ψάξω για το ρελέ της κόρνας η συνδέομαι απ' ευθείας στην κόρνα;
Θέλω λίγο βοήθεια γενικότερα με το κύκλωμα.
Το ξέρω ότι φαίνεται εντελώς χαζό όμως δεν υπάρχει η δυνατότητα να παρκάρουμε αλλού και ενώ το αμάξι είναι αρκετά παλιό, είναι το αυτοκίνητο που μας πηγαινοφέρνει στη δουλειά και δεν υπάρχει η δυνατότητα για τίποτε άλλο αυτή τη στιγμή.
Ευχαριστώ!
-
Δεν ακούγεται περίπλοκο αυτό που θέλεις. Ένα απλό κύκλωμα με δύο διακόπτες είναι. Ο ένας S1 (εντός του αυτοκινήτου) θα είναι μόνιμα ενεργοποιημένος εκτός από τις στιγμές που θα τον απενεργοποιείς για να ανοίξεις το καπώ. Ο άλλος S2 σαν αυτόν που έβαλες στην εικόνα θα πρέπει να είναι μόνιμα απενεργοποιημένος (όταν είναι πατημένος δλδ) και θα ενεργοποιείται όταν πάψει να είναι πατημένος.
πρόχειρο σχεδιάγραμμα αυτό:
BAT(+)---S1----S2---(+)HORN
Το καπώ πώς το άνοιξαν και σας έκλεψαν την μπαταρία ;
-
@atrias said in Σύνδεση διακόπτη με κόρνα αυτοκινήτου:
Δεν ακούγεται περίπλοκο αυτό που θέλεις. Ένα απλό κύκλωμα με δύο διακόπτες είναι. Ο ένας S1 (εντός του αυτοκινήτου) θα είναι μόνιμα ενεργοποιημένος εκτός από τις στιγμές που θα τον απενεργοποιείς για να ανοίξεις το καπώ. Ο άλλος S2 σαν αυτόν που έβαλες στην εικόνα θα πρέπει να είναι μόνιμα απενεργοποιημένος (όταν είναι πατημένος δλδ) και θα ενεργοποιείται όταν πάψει να είναι πατημένος.
πρόχειρο σχεδιάγραμμα αυτό:
BAT(+)---S1----S2---(+)HORN
Το καπώ πώς το άνοιξαν και σας έκλεψαν την μπαταρία ;
Βρήκαν τη ντίζα του καπώ και την τράβηξαν, στραβώνοντας και λίγο το σημείο που μανταλώνει το καπώ. Επειδή απ ότι είδα είναι σχετικά έυκολα προσβάσιμη, θα μπει ενα κομμάτι μέταλλο με αυτοδιάτρητες βίδες για έξτρα ασφάλεια.
Το κύκλωμα μοιάζει σχετικά απλό, οπότε απλά θέλω και - για τους διακόπτες. Παρακάμπτω ρελέ κλπ, δεν θα υπάρχει θέμα αν δεν βάλω ασφάλεια;
Και πάλι ευχαριστώ!
-
@gazp87 said in Σύνδεση διακόπτη με κόρνα αυτοκινήτου:
Βρήκαν τη ντίζα του καπώ και την τράβηξαν, στραβώνοντας ...
Ποια είναι αυτή η πόλη - συνοικία - γειτονιά για να ξέρουμε και οι υπόλοιποι;
-
@gazp87 said in Σύνδεση διακόπτη με κόρνα αυτοκινήτου:
Θα χρειαστεί να βάλω κάποια ασφάλεια; Πρέπει να ψάξω για το ρελέ της κόρνας η συνδέομαι απ' ευθείας στην κόρνα;
Αν ρωτάμε τέτοιες ερωτήσεις, καλύτερα να μη βάζουμε χέρι, ειδικά παίρνοντας ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία του αυτοκινήτου.
Καλύτερα ένα χωριστό σύστημα με δική του μπαταρία, με προσοχή στο που περνάμε τα καλώδια από το χώρο του κινητήρα στην καμπίνα. (Όλα τα αυτοκίνητα έχουν έτοιμη τρύπα που περνούν καλώδια από το χώρο του κινητήρα στην καμπίνα, αναλόγως μοντέλου περνάει εύκολα ή δύσκολα κάποιο ακόμα. Μεγάλη προσοχή γιατί περνάνε σημαντικά καλώδια από εκεί.)
-
Υπάρχει ποιο εύκολη λύση που έχω κάνει στο δίκυκλο μου.
Συναγερμός αντικραδασμικός με δύο τηλεχειριστήρια για δίκυκλα/ποδήλατα/αυτοκίνητο. Είναι με τρεις μπαταρίες ΑΑΑ, πάμφτηνος και κάνει απίστευτο θόρυβο. Μπαίνει πανεύκολα κάτω από το καπό και μόλις κάποιος πάει να το σηκώσει ο συναγερμός ξεκινά τα δικά του.Οι μπαταρίες (3xAAA) κρατάνε για ένα χρόνο.
Σύνδεση διακόπτη με κόρνα αυτοκινήτου