Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    27
    1875
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      Gol last edited by

      IMG_20231111_095509.jpg
      Χαίρετε.
      Απλός τρόπος για να αυξηθει η πιεση του τουρμπο.
      Τοποθετηθηκαν δυο κομμενες ροδελες αμφοπλευρως στον ενεργοποιητη (actuator) της θυριδος (wastegate).
      Ετσι αυξηθηκε η πιεση-ωθηση (turbo boost) στην τουρμπινα, αρα αυξηθηκε η αποδοση.
      Απο 1.2 μπαρ εφθασε 1.4 μπαρ.

      Προσοχη, χρειαζεται να γινεται με μετρο και να μετραται με καποιο οργανο ωστε να μην υποστει καποια βλαβη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • georgemit
        georgemit last edited by

        Ωραίος! Είναι ένας από τους 5 -6 τρόπους να αυξήσεις την πίεση στη τουρμπίνα! Και φαίνεται σχετικά οικονομικός. 😀
        Όταν έρθει η ώρα, ααααααν ποτέ ξεκλειδώσουν τον εγκέφαλο του i30 θα του περάσω πρόγραμμα καστομιά ή παράλληλο εγκεφαλάκι.

        i30 1.5 160 N line!

        G alexandros-k 3 Replies Last reply Reply Quote 2
        • G
          Gol @georgemit last edited by

          @georgemit said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):

          Ωραίος! Είναι ένας από τους 5 -6 τρόπους να αυξήσεις την πίεση στη τουρμπίνα! Και φαίνεται σχετικά οικονομικός. 😀
          Όταν έρθει η ώρα, ααααααν ποτέ ξεκλειδώσουν τον εγκέφαλο του i30 θα του περάσω πρόγραμμα καστομιά ή παράλληλο εγκεφαλάκι.

          Ειναι δοκιμασμενο εναμισο ετος τωρα.

          Προσοχη ομως. Μονο με οργανο και μετρημενο ας γινει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alexandros-k
            alexandros-k @georgemit last edited by

            @georgemit said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):

            Ωραίος! Είναι ένας από τους 5 -6 τρόπους να αυξήσεις την πίεση στη τουρμπίνα! Και φαίνεται σχετικά οικονομικός. 😀
            Όταν έρθει η ώρα, ααααααν ποτέ ξεκλειδώσουν τον εγκέφαλο του i30 θα του περάσω πρόγραμμα καστομιά ή παράλληλο εγκεφαλάκι.

            Υπαρχει παραλληλος για το δικο σου
            https://www.racechip.com/shop/hyundai/i30-pd-from-2016/1-5-t-gdi-1482ccm-160hp-118kw-253nm.html

            Εκτος απο προγραμμα ή παραλληλο , οι αλλοι τροποι ποιοι ειναι ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • georgemit
              georgemit last edited by

              Ναι το ξέρω ότι υπάρχει παράλληλος. Το ψήνω μαζί με pedalbox.
              Περιμένω μήπως και ξεκλειδώσει ο εγκέφαλος κάποια στιγμή να του περάσω custom πρόγραμμα σε δυναμόμετρο. Σίγουρα θα είναι καλύτερο και αυξάνει και την απόκριση στο γκάζι χωρίς pedalbox.
              Youtube Video

              i30 1.5 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • alexandros-k
                alexandros-k last edited by

                Απλα με τον παραλληλο , δεν χανεις την εγγύηση τοσο ευκολα. Τον βγαζεις και "δεν ξερεις τιποτα"

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  Gol @georgemit last edited by

                  @georgemit said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):

                  Ωραίος! Είναι ένας από τους 5 -6 τρόπους να αυξήσεις την πίεση στη τουρμπίνα! Και φαίνεται σχετικά οικονομικός. 😀
                  Όταν έρθει η ώρα, ααααααν ποτέ ξεκλειδώσουν τον εγκέφαλο του i30 θα του περάσω πρόγραμμα καστομιά ή παράλληλο εγκεφαλάκι.

                  Σχεδον μηδαμινο κοστος και ασφαλες, αρκει να γινει με μετρηση (afr, trim, Λ κλπ).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    accentwizard last edited by

                    Τι afr ειχες πριν,και τι τωρα με τερμα γκαζι?

                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      Gol @accentwizard last edited by

                      @accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):

                      Τι afr ειχες πριν,και τι τωρα με τερμα γκαζι?

                      Ομοιο.
                      11.8-12.8

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        accentwizard last edited by

                        Με 12.8 ειναι για να σπασει φιλε μου,το 11.8 καπως παλευεται,αλλα και αυτο φτωχο ειναι.
                        Ποσο σιγουρος εισαι οτι και πριν τοσο ητανε?

                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          Gol @accentwizard last edited by

                          @accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):

                          Με 12.8 ειναι για να σπασει φιλε μου,το 11.8 καπως παλευεται,αλλα και αυτο φτωχο ειναι.
                          Ποσο σιγουρος εισαι οτι και πριν τοσο ητανε?

                          Το δοκιμασα με και χωρις ροδελες.
                          11.2-12.8
                          Καποιες φορες μεχρι και 10.8 εδειξε.
                          Ξερεις εκεινη την ωρα δεν ειναι ευκολο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            accentwizard last edited by accentwizard

                            Οι συγχρονοι εγκεφαλοι,δουλεουν με στοχους.Στοχο πιεσης,στοχο afr,στοχο φορτιου,στοχο ροπης κ.ο.κ.
                            Αυτο το "κολπο" με τις ροδελες,μπορει και να επιανε αν ειχες κανα Uno,κανα 5GT κλπ.
                            Ανεβαζοντας εσυ την πιεση απο το αξονακι της wg,δεν πετυχαινεις απολυτως τιποτα,γιατι ο εγκεφαλος εχει εντολη να ανεβασει μεχρι μια συγκεκριμενη πιεση σε συγκεκριμενες στροφες,και συγκεκριμενο φορτιο.
                            Οτι και να κανεις ο εγκεφαλος οχι μονο το αγνοει,αλλα και το "κοβει" γιατι εχει συγκεκριμενς ρυθμισεις.
                            Το οτι δεν σε κοβει η δεν μπαινει σε safe mode,ειναι επειδη η διαφορα πιεσης σε σχεση με την εργοστασιακη,ειναι αμελητεα(σε παλαιοτερο πσοτ σου εγραφες απο 1.3 σε 1.4),και ισως ο εγκεφαλος δεν εχει την ταχυτητα να την διαγνωσει εγκαιρως.
                            Σε καθε περιπτωση αλλο ειναι το 10.8,αλλο το 11.8 και αλλο το 12.8.Μαθε τι afr εχει ο κινητηρας σου με τερμα γκαζι,και full boost,και ξανασυζηταμε.

                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              Gol @accentwizard last edited by Gol

                              @accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):

                              Οταν ειχανε τοποθετηθει εξι ροδελες δουλευε μονο με εργοστασιακη πιεση.
                              Επρεπε να διανυθουν 600 χλμ χωρις ροδελες ωστε να ξανα δεχθει την παρεμβαση των ροδελων η ecu.
                              Afr ελαχιστο ειναι 10.4.
                              Εχει μετρηθει afr, trim και Λ bank sensor 1.
                              Ολα ενταξει.

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                accentwizard @Gol last edited by

                                @gol said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):

                                @accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):

                                Οταν ειχανε τοποθετηθει εξι ροδελες δουλευε μονο με εργοστασιακη πιεση.
                                Επρεπε να διανυθουν 600 χλμ χωρις ροδελες ωστε να ξανα δεχθει την παρεμβαση των ροδελων.
                                Afr ελαχιστο ειναι 10.4.
                                Εχει μετρηθει afr, trim και Λ bank sensor 1.
                                Ολα ενταξει.

                                Γιατι βαζεις ροδελες?Δεν εχει παξιμαδι η wg?λ και AFR ειναι το ιδιο πραγμα.Trim τι εννοεις?Τα fuel trims?10.4 ειναι πολυ πλουσιο απο την αλλη.Δεν σου σταζει βενζινη απο την εξατμιση?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  Gol last edited by

                                  Εργοστασιακη πιεση 1.2 (1.3 overboost)
                                  Με ροδελες μεχρι 1.4.

                                  Afr με και χωρίς ροδελες δεν ειχε σημειωτεα διαφορα.
                                  Περισσοτερο με O2 sensor 1 παρατηρηθηκε.

                                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    Gol @Gol last edited by Gol

                                    @gol said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):

                                    Εργοστασιακη πιεση 1.2 (1.3 overboost)
                                    Με ροδελες μεχρι 1.4.

                                    Afr με και χωρίς ροδελες δεν ειχε σημειωτεα διαφορα.
                                    Περισσοτερο με O2 sensor 1 παρατηρηθηκε.

                                    Χωρις ροδελες.
                                    12.3
                                    Με ροδελες
                                    12.2

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      accentwizard last edited by accentwizard

                                      Στιγμιαια,μπορει να κανει ενα spike η πιεση σε ολα τα αμαξια,ειδικα αν δωσεις τερμα γκαζι,με υψηλο φορτιο,πχ σε καποια ανηφορα,απο χαμηλες στροφες με μεγαλη σχεση...
                                      Δεν σημαινει οτι δουλευει στο 1.4 επειδη το επιασε μια φορα,και υπο συγκεκριμενες συνθηκες.Κανονικα ποσο δουλευει?Που να το βλεπεις συνεχεια δηλαδη...
                                      Τα δε afr που βλεπω,ειναι για να σπασει το αμαξι...

                                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        Gol @accentwizard last edited by

                                        @accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):

                                        Στιγμιαια,μπορει να κανει ενα spike η πιεση σε ολα τα αμαξια,ειδικα αν δωσεις τερμα γκαζι,με υψηλο φορτιο,πχ σε καποια ανηφορα,απο χαμηλες στροφες με μεγαλη σχεση...
                                        Δεν σημαινει οτι δουλευει στο 1.4 επειδη το επιασε μια φορα,και υπο συγκεκριμενες συνθηκες.Κανονικα ποσο δουλευει?Που να το βλεπεις συνεχεια δηλαδη...
                                        Τα δε afr που βλεπω,ειναι για να σπασει το αμαξι...

                                        Και ομως με και χωρις ροδελες ετσι δουλευει.
                                        Χωρις ροδελες ποτε δεν φθανει περισσοτερο απο 1.2.
                                        Ως επι το πλειστον δειχνει 10.8-12 κατι. Ως ελαχιστη τιμη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          accentwizard last edited by

                                          Oπως νομιζεις.Εγω στη θεση σου,θα το πηγαινα σε ενα δυναμομετρο,να δω τι αποδιδει,και ολες τις παραμετρους οπως μειγμα,πυρομετρο κλπ....
                                          Το αυτοκινητο ΔΕΝ εχει το εξτρα καυσιμο,για τον εξτρα αερα που του δινεις,και θα το χαλασεις...

                                          G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            Gol @accentwizard last edited by

                                            @accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):

                                            Oπως νομιζεις.Εγω στη θεση σου,θα το πηγαινα σε ενα δυναμομετρο,να δω τι αποδιδει,και ολες τις παραμετρους οπως μειγμα,πυρομετρο κλπ....
                                            Το αυτοκινητο ΔΕΝ εχει το εξτρα καυσιμο,για τον εξτρα αερα που του δινεις,και θα το χαλασεις...

                                            Το αμαξι τοσο καιρο ειναι αψογο με τις ροδελες.
                                            Θα καταγραψω το afr και θα αναφερθει.

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr