-
Χαίρετε.
Απλός τρόπος για να αυξηθει η πιεση του τουρμπο.
Τοποθετηθηκαν δυο κομμενες ροδελες αμφοπλευρως στον ενεργοποιητη (actuator) της θυριδος (wastegate).
Ετσι αυξηθηκε η πιεση-ωθηση (turbo boost) στην τουρμπινα, αρα αυξηθηκε η αποδοση.
Απο 1.2 μπαρ εφθασε 1.4 μπαρ.Προσοχη, χρειαζεται να γινεται με μετρο και να μετραται με καποιο οργανο ωστε να μην υποστει καποια βλαβη.
-
Ωραίος! Είναι ένας από τους 5 -6 τρόπους να αυξήσεις την πίεση στη τουρμπίνα! Και φαίνεται σχετικά οικονομικός.
Όταν έρθει η ώρα, ααααααν ποτέ ξεκλειδώσουν τον εγκέφαλο του i30 θα του περάσω πρόγραμμα καστομιά ή παράλληλο εγκεφαλάκι. -
@georgemit said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):
Ωραίος! Είναι ένας από τους 5 -6 τρόπους να αυξήσεις την πίεση στη τουρμπίνα! Και φαίνεται σχετικά οικονομικός.
Όταν έρθει η ώρα, ααααααν ποτέ ξεκλειδώσουν τον εγκέφαλο του i30 θα του περάσω πρόγραμμα καστομιά ή παράλληλο εγκεφαλάκι.Ειναι δοκιμασμενο εναμισο ετος τωρα.
Προσοχη ομως. Μονο με οργανο και μετρημενο ας γινει.
-
@georgemit said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):
Ωραίος! Είναι ένας από τους 5 -6 τρόπους να αυξήσεις την πίεση στη τουρμπίνα! Και φαίνεται σχετικά οικονομικός.
Όταν έρθει η ώρα, ααααααν ποτέ ξεκλειδώσουν τον εγκέφαλο του i30 θα του περάσω πρόγραμμα καστομιά ή παράλληλο εγκεφαλάκι.Υπαρχει παραλληλος για το δικο σου
https://www.racechip.com/shop/hyundai/i30-pd-from-2016/1-5-t-gdi-1482ccm-160hp-118kw-253nm.htmlΕκτος απο προγραμμα ή παραλληλο , οι αλλοι τροποι ποιοι ειναι ?
-
Ναι το ξέρω ότι υπάρχει παράλληλος. Το ψήνω μαζί με pedalbox.
Περιμένω μήπως και ξεκλειδώσει ο εγκέφαλος κάποια στιγμή να του περάσω custom πρόγραμμα σε δυναμόμετρο. Σίγουρα θα είναι καλύτερο και αυξάνει και την απόκριση στο γκάζι χωρίς pedalbox.
Youtube Video -
Απλα με τον παραλληλο , δεν χανεις την εγγύηση τοσο ευκολα. Τον βγαζεις και "δεν ξερεις τιποτα"
-
@georgemit said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):
Ωραίος! Είναι ένας από τους 5 -6 τρόπους να αυξήσεις την πίεση στη τουρμπίνα! Και φαίνεται σχετικά οικονομικός.
Όταν έρθει η ώρα, ααααααν ποτέ ξεκλειδώσουν τον εγκέφαλο του i30 θα του περάσω πρόγραμμα καστομιά ή παράλληλο εγκεφαλάκι.Σχεδον μηδαμινο κοστος και ασφαλες, αρκει να γινει με μετρηση (afr, trim, Λ κλπ).
-
Τι afr ειχες πριν,και τι τωρα με τερμα γκαζι?
-
@accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):
Τι afr ειχες πριν,και τι τωρα με τερμα γκαζι?
Ομοιο.
11.8-12.8 -
Με 12.8 ειναι για να σπασει φιλε μου,το 11.8 καπως παλευεται,αλλα και αυτο φτωχο ειναι.
Ποσο σιγουρος εισαι οτι και πριν τοσο ητανε? -
@accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):
Με 12.8 ειναι για να σπασει φιλε μου,το 11.8 καπως παλευεται,αλλα και αυτο φτωχο ειναι.
Ποσο σιγουρος εισαι οτι και πριν τοσο ητανε?Το δοκιμασα με και χωρις ροδελες.
11.2-12.8
Καποιες φορες μεχρι και 10.8 εδειξε.
Ξερεις εκεινη την ωρα δεν ειναι ευκολο. -
Οι συγχρονοι εγκεφαλοι,δουλεουν με στοχους.Στοχο πιεσης,στοχο afr,στοχο φορτιου,στοχο ροπης κ.ο.κ.
Αυτο το "κολπο" με τις ροδελες,μπορει και να επιανε αν ειχες κανα Uno,κανα 5GT κλπ.
Ανεβαζοντας εσυ την πιεση απο το αξονακι της wg,δεν πετυχαινεις απολυτως τιποτα,γιατι ο εγκεφαλος εχει εντολη να ανεβασει μεχρι μια συγκεκριμενη πιεση σε συγκεκριμενες στροφες,και συγκεκριμενο φορτιο.
Οτι και να κανεις ο εγκεφαλος οχι μονο το αγνοει,αλλα και το "κοβει" γιατι εχει συγκεκριμενς ρυθμισεις.
Το οτι δεν σε κοβει η δεν μπαινει σε safe mode,ειναι επειδη η διαφορα πιεσης σε σχεση με την εργοστασιακη,ειναι αμελητεα(σε παλαιοτερο πσοτ σου εγραφες απο 1.3 σε 1.4),και ισως ο εγκεφαλος δεν εχει την ταχυτητα να την διαγνωσει εγκαιρως.
Σε καθε περιπτωση αλλο ειναι το 10.8,αλλο το 11.8 και αλλο το 12.8.Μαθε τι afr εχει ο κινητηρας σου με τερμα γκαζι,και full boost,και ξανασυζηταμε. -
@accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):
Οταν ειχανε τοποθετηθει εξι ροδελες δουλευε μονο με εργοστασιακη πιεση.
Επρεπε να διανυθουν 600 χλμ χωρις ροδελες ωστε να ξανα δεχθει την παρεμβαση των ροδελων η ecu.
Afr ελαχιστο ειναι 10.4.
Εχει μετρηθει afr, trim και Λ bank sensor 1.
Ολα ενταξει. -
@gol said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):
@accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):
Οταν ειχανε τοποθετηθει εξι ροδελες δουλευε μονο με εργοστασιακη πιεση.
Επρεπε να διανυθουν 600 χλμ χωρις ροδελες ωστε να ξανα δεχθει την παρεμβαση των ροδελων.
Afr ελαχιστο ειναι 10.4.
Εχει μετρηθει afr, trim και Λ bank sensor 1.
Ολα ενταξει.Γιατι βαζεις ροδελες?Δεν εχει παξιμαδι η wg?λ και AFR ειναι το ιδιο πραγμα.Trim τι εννοεις?Τα fuel trims?10.4 ειναι πολυ πλουσιο απο την αλλη.Δεν σου σταζει βενζινη απο την εξατμιση?
-
Εργοστασιακη πιεση 1.2 (1.3 overboost)
Με ροδελες μεχρι 1.4.Afr με και χωρίς ροδελες δεν ειχε σημειωτεα διαφορα.
Περισσοτερο με O2 sensor 1 παρατηρηθηκε. -
@gol said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):
Εργοστασιακη πιεση 1.2 (1.3 overboost)
Με ροδελες μεχρι 1.4.Afr με και χωρίς ροδελες δεν ειχε σημειωτεα διαφορα.
Περισσοτερο με O2 sensor 1 παρατηρηθηκε.Χωρις ροδελες.
12.3
Με ροδελες
12.2 -
Στιγμιαια,μπορει να κανει ενα spike η πιεση σε ολα τα αμαξια,ειδικα αν δωσεις τερμα γκαζι,με υψηλο φορτιο,πχ σε καποια ανηφορα,απο χαμηλες στροφες με μεγαλη σχεση...
Δεν σημαινει οτι δουλευει στο 1.4 επειδη το επιασε μια φορα,και υπο συγκεκριμενες συνθηκες.Κανονικα ποσο δουλευει?Που να το βλεπεις συνεχεια δηλαδη...
Τα δε afr που βλεπω,ειναι για να σπασει το αμαξι... -
@accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):
Στιγμιαια,μπορει να κανει ενα spike η πιεση σε ολα τα αμαξια,ειδικα αν δωσεις τερμα γκαζι,με υψηλο φορτιο,πχ σε καποια ανηφορα,απο χαμηλες στροφες με μεγαλη σχεση...
Δεν σημαινει οτι δουλευει στο 1.4 επειδη το επιασε μια φορα,και υπο συγκεκριμενες συνθηκες.Κανονικα ποσο δουλευει?Που να το βλεπεις συνεχεια δηλαδη...
Τα δε afr που βλεπω,ειναι για να σπασει το αμαξι...Και ομως με και χωρις ροδελες ετσι δουλευει.
Χωρις ροδελες ποτε δεν φθανει περισσοτερο απο 1.2.
Ως επι το πλειστον δειχνει 10.8-12 κατι. Ως ελαχιστη τιμη. -
Oπως νομιζεις.Εγω στη θεση σου,θα το πηγαινα σε ενα δυναμομετρο,να δω τι αποδιδει,και ολες τις παραμετρους οπως μειγμα,πυρομετρο κλπ....
Το αυτοκινητο ΔΕΝ εχει το εξτρα καυσιμο,για τον εξτρα αερα που του δινεις,και θα το χαλασεις... -
@accentwizard said in Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost):
Oπως νομιζεις.Εγω στη θεση σου,θα το πηγαινα σε ενα δυναμομετρο,να δω τι αποδιδει,και ολες τις παραμετρους οπως μειγμα,πυρομετρο κλπ....
Το αυτοκινητο ΔΕΝ εχει το εξτρα καυσιμο,για τον εξτρα αερα που του δινεις,και θα το χαλασεις...Το αμαξι τοσο καιρο ειναι αψογο με τις ροδελες.
Θα καταγραψω το afr και θα αναφερθει.
Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost)