-
Βαρυ μπροστα τα williams. Καμία σχέση με τα ραλλάκια που ήταν σαν μυγα.
Το type r δύο κατηγορίες πάνω. Καμία σχέση.
Και ο loeb αν δεν κάνω λάθος δεν το αλλάζει το ραλλάκι του. Κάτι θα γνωρίζει και αυτός. -
Να σας ξενερώσω λίγο...
Οι χίπηδες ψάχνουν για μπαλαντέζα: το ID.BUZZ ξεπούλησε, του χρόνου πάλι.
https://cartalk.gr/volkswagen-id-buzz-ilektriko-van-ksepoulise-stin-evropi/
-
Επειδή τα έχω οδηγήσει όμως όλα αυτά, θεωρώ τα PSA υπερτιμημένα. Το καλύτερο PSA ήταν το 306 Race!
-
Το θέμα είναι που τα οδηγησες, μια βολτουλα; Αυτό λέω. Και εγώ έχω οδηγήσει τριαξονικο φορτηγό, άρα έχω άποψη
-
Από πίστες, μέχρι ειδικές διαδρομές. Ειδικά τα Σαξοραλλα για μένα ήταν απλά για να παίζουμε. Μετά τα 120, φτερά στον άνεμο, ειδικά σε πατημένες 4ες-5ες...
-
Τα σαξοραλα ήταν για κλειστές διαδρομές. Εκεί ήταν βασιλιάδες. Για ανοιχτές καμπές δεν έκαναν, εκεί εκαναν τα μεγαλύτερα σε κατηγορία οχήματα.
Την οδηγική ευχαρίστηση όμως την παίρνεις σε κλειστές διαδρομές. Ήταν όπως το λέει το όνομα τους ραλλάκια
Υ.γ Οδηγησες σε ειδικές διαδρομές ραλλάκια; Και έβγαλες και συμεπρασμα;
Πως γίνεται να σου δίνουν όλοι τα αυτοκίνητα τους και να τα οδηγείς στο όριο χωρίς να τα γνωρίζεις πρωτύτερα και να βγάζεις και πορίσματα για αυτά;
Απο ferrari f40 μέχρι ταπεινά ραλλάκια και williams ; Απορία το έχω; Μου έχει τύχει και εμένα με πανάκριβα αυτοκίνητα να τα οδηγήσω και να μου τα εμπιστευτούν φίλοι, κάποια όντως τα πάτησα δυνατά κάποια αλλα όχι, αλλά δεν μου έχει τυχει και για όλα τα μοντέλα και αυτοκίνητα που συζητούμε.Τι κάνεις και έχεις οδηγήσει τα πάντα στο όριο τους; Πες το μυστικό
-
Σιγά το δύσκολο να έχεις οδηγήσει ένα Ραλλάκι στο όριο ρε Λαπ. Τότε οι μισοί φίλοι τέτοια είχαν. Και ποιος είπε ότι η ευχαρίστηση είναι σε κλειστές διαδρομές; Το να στραμπουλάς ένα αυτοκίνητο με 2α-3η είναι ότι πιο βαρετό για μένα. Οι συναντήσεις του Φόρουμ παλιά ήταν από Ραλλάκια μέχρι Ferrari, και οι φίλοι ανταλλάσσαμε ό,τι είχαμε. Μπορεί να μην ήταν απόλυτο όριο, αλλά ήταν σε ειδικές διαδρομές του Χολομώντα και σε πίστες.
Υπάρχει σκηνικό που το μπροστινο γκρουπ, χάθηκε από το πίσω (που οδηγούσε Μ3 Ε46) γιατί χάθηκαμε σε μια στροφή στην ΕΔ Πετροκέρασα.
-
Καλά αν δεν έχεις γνώσεις από ραλλάκι και το πιέσεις σε λάθος άσφαλτο μια χαρά βγαίνεις εκτός, από αυτά που λες μάλλον δεν οδηγησες γρηγορα ένα ραλλάκι. Απλά βολτουλα έκανες και το πάτησες λίγο όπου μπορούσες.
Διαφωνώ ως προς την απόλαυση. Άλλωστε και τα πραγματικά ράλλυ είναι στο πρότυπο που λέω. Μικρές και στενές διαδρομές. Εκεί φαίνεται η μαεστρία της οδήγησης. Στις μεγάλες καμπές στρίβει το αυτοκίνητο όχι ο οδηγός. Δεν έχει σασπένς
Εγώ πάντως δεν θα έδινα ένα σπορ αυτοκίνητο σε κάποιον που δεν το γνωρίζει πρωτύτερα. Και δη το δικό μου.
-
Βασικά όριο ήταν (σε σημείο που γλίστραγε με τα 4), αλλά μη σου χαλάσω το αφήγημα που έχεις στήσει...
-
Άστα τα μαλλάκια σου, ανακατεμένα... Με 700 ίππους, θα χρειαστείτε ένα κομμωτήριο μετά από μια γρήγορη βόλτα.
https://cartalk.gr/aston-martin-v12-vantage-roadster-250-kommatia-ola-poulimena/
-
Αμερικάνικος οίκος αναβιώνει την 993. Διατηρεί τον αερόψυκτο κινητήρα που πλέον αποδίδει 700 ίππους, ενώ την ελαφρώνει κατά 200+ κιλά. Μην περιμένετε βέβαια να είναι φθηνή...
https://cartalk.gr/gunther-werks-project-tornado-mia-sygchroni-993-700-ippous/
-
Το FBI κυκλοφορεί κι οπλοφορεί ηλεκτρικά!
https://cartalk.gr/fbi-empistevetai-kai-kykloforei-ilektriki-mustang-mach-e/
-
Τα οχήματά μας, όγδοο επεισόδιο: RX-8, ένα Miata σε οικογενειακή έκδοση. Στο λίγο πιο μακρύ και στο (αρκετά) πιο γρήγορο.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Το FBI κυκλοφορεί κι οπλοφορεί ηλεκτρικά!
https://cartalk.gr/fbi-empistevetai-kai-kykloforei-ilektriki-mustang-mach-e/
Οι Άγγλοι βέβαια έχουν άλλη άποψη...
https://www.thedrive.com/news/british-cops-say-evs-run-out-of-puff-may-be-unsuitable-for-police-duty
-
-
-
Τελικά άξιζε το ηλεκτρικό; Μετά από 8 μήνες και 8.000 χιλιόμετρα, ο κάτοχος του ηλεκτρικού 2008 αξιολογεί την αγορά του.
https://cartalk.gr/peugeot-e-2008-allure-5i-anafora-okto-mines-8-000-chiliometra/
-
Θες να μειώσεις τα θύματα των τροχαίων; Δώσε ασφαλές αμάξι στους νέους!
https://cartalk.gr/epidotisi-antikatastasis-palaion-ochimaton-gia-neous-odigous/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Είστε λάτρης του παλιού Jimny; Ίσα που προλαβαίνετε να αγοράσετε ένα από τα τελευταία στη Βραζιλία!
https://cartalk.gr/telos-gia-palio-jimny-nai-ftiachnotan-akoma-sti-vrazilia/
Είναι όπως λέμε "θέλετε να συνδυάσετε πολυγαμία και αποπλάνηση ανηλίκων; Γίνετε Σαουδάραβας όσο προλαβαίνετε, μόνο η περιτομή θα πονέσει λίγο..."
-
MX-5 Shooting Brake, ένα Miata για να πάρεις το κορίτσι και να γυρίσεις την Ευρώπη (και τις πίστες της).
https://cartalk.gr/mazda-mx-5-shooting-brake-mimeitai-tin-z3-coupe-kai-tou-paei/
CarTalk.gr