-
Η Mercedes πυροβολεί τα πόδια της: τέλος σε A και B-Class.
https://cartalk.gr/titloi-telous-gia-tis-mercedes-a-class-kai-b-class-tria-chronia/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Η Mercedes πυροβολεί τα πόδια της: τέλος σε A και B-Class.
https://cartalk.gr/titloi-telous-gia-tis-mercedes-a-class-kai-b-class-tria-chronia/
Πολύ καλά θα το κάνει. Σαφέστατα απομυθοποίησε τον θρύλο της για κάμποσα είναι αλήθεια αργύρια. Τώρα που η αυτοκίνηση φαίνεται ότι πάει πάλι να γίνει για λιγότερους, θα προσπαθήσει να ξεχωρίσει για τους πιο ανοιχτοχέρηδες.
-
Mazda, λατρεμένα κι οδηγοκεντρικά: να σε ποιες διαδρομές πρέπει να τα οδηγήσετε!
https://cartalk.gr/kalyteres-diadromes-ston-kosmo-montela-tis-mazda/
-
Opel Crossland, κυκλοφορούν περισσότερα από μισό εκατομμύριο από δαύτα ανάμεσά μας!
https://cartalk.gr/crossland-echoun-parachthei-perissotera-apo-500-000-aftokinita/
-
Αυτό κι αν θα σπάσει τα ταμεία: full-hybrid SUV, μικρότερο από το Yaris Cross, φέρτε το να γίνει λαϊκό προσκύνημα στις αντιπροσωπείες Toyota.
https://cartalk.gr/toyota-hyryder-neo-yvridiko-suv-mikrotero-apo-yaris-cross/
-
Συνθετικά καύσιμα από την Hyundai. Γιατί καλά τα ηλεκτρικά, αλλά κάπως πρέπει να κινούνται και τα οχήματα εσωτερικής καύσης που θα παραμείνουν σε λειτουργία.
https://cartalk.gr/hyundai-aramco-kai-kaust-erevnoun-tin-anaptyksi-neou-e-fuel/
-
Πεταγόμαστε μία στο Golden Hall να οδηγήσουμε τη νέα Mustang;
https://cartalk.gr/deite-odigiste-nea-ford-mustang-mach-e-sto-golden-hall/
-
Πριν μια ώρα έβγαζε λογύδρια ενάντια στην οδήγηση υπό την επήρεια του αλκοόλ, μια ώρα μετά κοπάνησε σε δέντρο τύφλα στο μεθύσι.
-
Τέλος στα ΜΕΚ από το 2035, υπάρχει όμως μια χαραμάδα ελπίδας.
https://cartalk.gr/oristiko-telos-thermika-ochimata-apo-2035-stin-evropi/
-
Φαινόταν καιρό αυτή η προοπτική. Αφού επένδυαν πολλά στα οικολογικά καύσιμα
-
Ψηλό σημαίνει κι άχαρο; Η Citroen λέει πως όχι και μας παρουσιάζει το νέο C4 X!
https://cartalk.gr/nea-citroen-e-c4-kai-c4-epitelous-ligi-kompsotita-sta-suv/
-
Να πω την αλήθεια είχα διαβάσει για C4 sedan και περίμενα κάτι καλύτερο του Elyze, αλλά αυτό είναι το αντίστοιχο του 408, που σημαίνει ότι η Citroen θα έχει δύο γκάμες ψηλών αυτοκινήτων, κλασσικών suv και coupe suv ή crossover.
Προφανώς θα είναι φτηνότερο από το 408 και θα έχει μεγαλύτερους χώρους, ενώ μου κάνει εντύπωση που το 5 aircross έχει νέα κονσόλα και εσωτερικό, ενώ το ds7 παρέμεινε στα παλιά του.
-
Η ηλεκτροκίνηση θα απελευθερώσει τα χέρια των σχεδιαστών, μας έλεγαν, αφού δε θα υπάρχουν ογκώδεις κινητήρες εκεί μπροστά. Και τι; Αυτό είναι το καλύτερο που κατάφεραν;
https://cartalk.gr/hyundai-apokalyptei-amigos-ilektriko-ioniq-6-0-21/
-
Όταν αναβιώνεις την 3.0 CSL, ακόμα και το καμουφλάζ που θα ντύσεις το πρωτότυπο εξέλιξης πρέπει να είναι ιδιαίτερο.
https://cartalk.gr/bmw-3-0-csl-akoma-kai-kamouflaz-kouvalaei-tonous-istorias/
-
H Jag επέστρεψε στη φωλιά της, οπότε δε φοβάμαι πια τα αντίποινα. Δε θα τολμήσουν να με αγγίξουν αυτή την εβδομάδα καθώς κυκλοφορώ (πάλι) με τετρακίνητο Suzuki χιχιχι.
Πάμε λοιπόν με ΔΟΚΙΜΗ τετρακίνητου Βιτ! -
@dimsabas said in CarTalk.gr:
H Jag επέστρεψε στη φωλιά της, οπότε δε φοβάμαι πια τα αντίποινα. Δε θα τολμήσουν να με αγγίξουν αυτή την εβδομάδα καθώς κυκλοφορώ (πάλι) με τετρακίνητο Suzuki χιχιχι.
Πάμε λοιπόν με ΔΟΚΙΜΗ τετρακίνητου Βιτ!Η βαθμολογία euroncap έχει λήξει πλέον, οπότε καλό είναι να μπαίνει ως κενό στη δοκιμή.
-
Στα πόσα χρόνια λήγει; Το σάιτ την αναφέρει κανονικά.
-
Είσαι βελτιωτής κι εν γνώση σου αυξάνεις τα καυσαέρια που παράγει ένα όχημα; Μπουζούριασμα!
https://cartalk.gr/veltiotis-paei-fylaki-logo-kafsaerion-ton-veltiomenon/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Στα πόσα χρόνια λήγει; Το σάιτ την αναφέρει κανονικά.
7 χρόνια μπορεί να ισχύει (ώστε να πιάνει και facelift)
https://www.euroncap.com/en/results/suzuki/vitara/20389 -> rating validity
-
Ωραίος, κάτι μάθαμε και σήμερα, το διορθώνω.
CarTalk.gr