-
Καλησπέρα,
Θα ήθελα τη γνώμη σας για αγορά Elantra, μοντέλο 2004, 1600 με116 hp και 133000 χλμ. Το αν είναι πραγματικά υπάρχει διαβεβαίωση του πωλητή, πως υπαρχει και το βιβλίο σέρβις φυσικά. Η τιμή είναι στα 2000 ευρώ ενώ θέλει αλλά 500 για βαψιμο. Δε με ενοχλει, τα δίνω.
Το θέμα είναι ότι είναι 3 χρόνια σε ακινησία και σιγουρα θέλει αλλαγή σε φούσκες, ιμάντα χρονισμου, αντλία νερου από όσο μου είπε μηχανικός. Δεν γνωριζω τι αλλο μπορει να θελει φτιαξιμο, ούτε ο ίδιος ο κοιταξεγιατί δεν είχε μπαταρία να του το πάω, μπορει καποιος να πει γνωμη αν συμφερει η αγορά και αν ξερει τι τελικο ποσο θα βγει πάνω κατω;
Το θέλω μόνο για αξιοπιστία, δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις για ομορφιά, επιδόσεις κλπ
Ευχαριστώ.
-
Μπορώ μόνο να σου πω ότι ήταν ένα αξιοπρεπές μοντέλο όταν ήταν καινούριο. Και ταξίδευε ευθύβολα και σχετικά ήσυχα. Από εκεί και πέρα, πας να μπλέξεις.
-
Το έχει ακόμη ο πατέρας μου μοντ 01 με 238Κ χλμ. Θα σου έλεγα ότι είναι ευκαιρία με τα χλμ που έχει αλλά με τόσα χρόνια ακινησία ακόμη και η αντλία βενζίνης ίσως έχει κολλήσει και θέλει αλλαγή. Σίγουρα πρέπει να υπολογίσεις το κόστος ενός σέρβις τα πάντα όλα καθώς και λάστιχα. Αν σε συμφέρει πάρτο και θα έχεις ένα υπερανετο αυτοκίνητο,το εσωτερικό είναι παραπάνω απο ευρύχωρο.
Η ιπποδύναμη είναι 107 και όχι 116. -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι είμαι μεταξύ αυτού και μιας alfa romeo 147 του 2007, 125hp, 186000 χλμ, 3000 ευρώ, αλλά φοβάμαι λίγο να την εμπιστευτώ.
Ο πωλητής του elantra είπε ότι θα το περάσει ΚΤΕΟ και λογικά θα αλλάξει κάποια πράγματα. Επιπλέον έχει 17ατες ζάντες και πράσινο πανέμορφο χρώμα.
-
Πάντα όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο παιζεις με τη θέα τυχη σε συνάρτηση με το πόσο κόβει το μάτι σου. Πάντως η alfa δεύτερο χέρι ή τύχη δεν είναι με το μέρος σου.
-
Πήρε ένα αντίστοιχο ένας φίλος μετά το καλοκαίρι , φαίνεται ότι για την εποχή του ήταν γεμάτο καλούδια . Άσε τις διαβεβαιώσεις του μαντρά στην άκρη , δεν πιάνουν μία , μην δώσεις 500 για βάψιμο δώσε τα λεφτά πάρε το αμάξι κάνε μαζεμένα μερικά χιλιόμετρα και δώσε αυτά τα 500ε σε ένα μεγάλο service και σε ότι ζημιά μπορεί να σου βγάλει άμεσα , άσε το βάψιμο για μετά !
-
@pasxos-0 said in Hyundai Elantra 2004:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι είμαι μεταξύ αυτού και μιας alfa romeo 147 του 2007, 125hp, 186000 χλμ, 3000 ευρώ, αλλά φοβάμαι λίγο να την εμπιστευτώ.
Ο πωλητής του elantra είπε ότι θα το περάσει ΚΤΕΟ και λογικά θα αλλάξει κάποια πράγματα. Επιπλέον έχει 17ατες ζάντες και πράσινο πανέμορφο χρώμα.
Η άλφα πονάει απίστευτα στις αναρτήσεις και στον χρονισμό των βαλβίδων.
Είναι 120 ίππους και δεν θα τους δεις ποτέ!!!αν οδηγείς σαν άνθρωπος........ χώρια ότι έχει απίστευτα κοντές σχέσεις με αποτέλεσμα να καίει τον μάνα του και τον πατέρα του.
Εξαιρετική στο τιμόνι και αίσθηση. -
@yem said in Hyundai Elantra 2004:
Πήρε ένα αντίστοιχο ένας φίλος μετά το καλοκαίρι , φαίνεται ότι για την εποχή του ήταν γεμάτο καλούδια . Άσε τις διαβεβαιώσεις του μαντρά στην άκρη , δεν πιάνουν μία , μην δώσεις 500 για βάψιμο δώσε τα λεφτά πάρε το αμάξι κάνε μαζεμένα μερικά χιλιόμετρα και δώσε αυτά τα 500ε σε ένα μεγάλο service και σε ότι ζημιά μπορεί να σου βγάλει άμεσα , άσε το βάψιμο για μετά !
Σίγουρα θα το περάσει ΚΤΕΟ, δε μπορεί να μου το δώσει έτσι είπε, άρα θα φτιάξει αυτά για τα οποία θα το έκοβαν. Έτσι λέω, το βαψιμο τελευταια όταν αρχίσει να με ενοχλεί με την καθημερινή χρήση.
-
@pasxos-0 said in Hyundai Elantra 2004:
@yem said in Hyundai Elantra 2004:
Πήρε ένα αντίστοιχο ένας φίλος μετά το καλοκαίρι , φαίνεται ότι για την εποχή του ήταν γεμάτο καλούδια . Άσε τις διαβεβαιώσεις του μαντρά στην άκρη , δεν πιάνουν μία , μην δώσεις 500 για βάψιμο δώσε τα λεφτά πάρε το αμάξι κάνε μαζεμένα μερικά χιλιόμετρα και δώσε αυτά τα 500ε σε ένα μεγάλο service και σε ότι ζημιά μπορεί να σου βγάλει άμεσα , άσε το βάψιμο για μετά !
Σίγουρα θα το περάσει ΚΤΕΟ, δε μπορεί να μου το δώσει έτσι είπε, άρα θα φτιάξει αυτά για τα οποία θα το έκοβαν. Έτσι λέω, το βαψιμο τελευταια όταν αρχίσει να με ενοχλεί με την καθημερινή χρήση.
άστο ΚΤΕΟ με ένα 20-40 χαρτζιλίκι βγαίνει ολοκαίνουριο , μιλάμε για πιθανές βλάβες που δεν θα τις ξέρει ο μαντράς λόγο ακινησίας και παλαιότητας . Απλά σε ένα τόσο παλιό όχημα με άγνωστη χρήση - ιδιοκτήτη καλύτερα να κρατήσεις αυτά τα 500ε ( που δεν κάνεις βάψιμο αλλά πασπάλισμα) να το κυκλοφορήσεις το αυτοκίνητο και πριν το καλοκαίρι θα έχεις δει τι χρειάζεται για να το επισκευάσεις . Μην δόσεις 500 για βάψιμο και μετά κανα 500 σε βλάβη έτσι το τίμιο ελάντρα των 2000 θα έχει φτάσει τα 3000.
-
@yem said in Hyundai Elantra 2004:
@pasxos-0 said in Hyundai Elantra 2004:
@yem said in Hyundai Elantra 2004:
Πήρε ένα αντίστοιχο ένας φίλος μετά το καλοκαίρι , φαίνεται ότι για την εποχή του ήταν γεμάτο καλούδια . Άσε τις διαβεβαιώσεις του μαντρά στην άκρη , δεν πιάνουν μία , μην δώσεις 500 για βάψιμο δώσε τα λεφτά πάρε το αμάξι κάνε μαζεμένα μερικά χιλιόμετρα και δώσε αυτά τα 500ε σε ένα μεγάλο service και σε ότι ζημιά μπορεί να σου βγάλει άμεσα , άσε το βάψιμο για μετά !
Σίγουρα θα το περάσει ΚΤΕΟ, δε μπορεί να μου το δώσει έτσι είπε, άρα θα φτιάξει αυτά για τα οποία θα το έκοβαν. Έτσι λέω, το βαψιμο τελευταια όταν αρχίσει να με ενοχλεί με την καθημερινή χρήση.
άστο ΚΤΕΟ με ένα 20-40 χαρτζιλίκι βγαίνει ολοκαίνουριο , μιλάμε για πιθανές βλάβες που δεν θα τις ξέρει ο μαντράς λόγο ακινησίας και παλαιότητας . Απλά σε ένα τόσο παλιό όχημα με άγνωστη χρήση - ιδιοκτήτη καλύτερα να κρατήσεις αυτά τα 500ε ( που δεν κάνεις βάψιμο αλλά πασπάλισμα) να το κυκλοφορήσεις το αυτοκίνητο και πριν το καλοκαίρι θα έχεις δει τι χρειάζεται για να το επισκευάσεις . Μην δόσεις 500 για βάψιμο και μετά κανα 500 σε βλάβη έτσι το τίμιο ελάντρα των 2000 θα έχει φτάσει τα 3000.
@yem said in Hyundai Elantra 2004:
@pasxos-0 said in Hyundai Elantra 2004:
@yem said in Hyundai Elantra 2004:
Πήρε ένα αντίστοιχο ένας φίλος μετά το καλοκαίρι , φαίνεται ότι για την εποχή του ήταν γεμάτο καλούδια . Άσε τις διαβεβαιώσεις του μαντρά στην άκρη , δεν πιάνουν μία , μην δώσεις 500 για βάψιμο δώσε τα λεφτά πάρε το αμάξι κάνε μαζεμένα μερικά χιλιόμετρα και δώσε αυτά τα 500ε σε ένα μεγάλο service και σε ότι ζημιά μπορεί να σου βγάλει άμεσα , άσε το βάψιμο για μετά !
Σίγουρα θα το περάσει ΚΤΕΟ, δε μπορεί να μου το δώσει έτσι είπε, άρα θα φτιάξει αυτά για τα οποία θα το έκοβαν. Έτσι λέω, το βαψιμο τελευταια όταν αρχίσει να με ενοχλεί με την καθημερινή χρήση.
άστο ΚΤΕΟ με ένα 20-40 χαρτζιλίκι βγαίνει ολοκαίνουριο , μιλάμε για πιθανές βλάβες που δεν θα τις ξέρει ο μαντράς λόγο ακινησίας και παλαιότητας . Απλά σε ένα τόσο παλιό όχημα με άγνωστη χρήση - ιδιοκτήτη καλύτερα να κρατήσεις αυτά τα 500ε ( που δεν κάνεις βάψιμο αλλά πασπάλισμα) να το κυκλοφορήσεις το αυτοκίνητο και πριν το καλοκαίρι θα έχεις δει τι χρειάζεται για να το επισκευάσεις . Μην δόσεις 500 για βάψιμο και μετά κανα 500 σε βλάβη έτσι το τίμιο ελάντρα των 2000 θα έχει φτάσει τα 3000.
Σίγουρα θα φτάσει τα 3000 αφού πληρώνω τέλη και μεταβίβαση εγώ. Μη φτάσει και παραπάνω δεν ξερω... Δε θέλει όλο βάψιμο, γι'αυτό και λέω 500. Αλλά πιστεύω αξίζει, είχα παλιότερα accent και έχω οδηγήσει elantra και ξέρω την οδηγική συμπεριφορά και την αξιοπιστία της μαρκας γενικώς.
-
@ggab said in Hyundai Elantra 2004:
@pasxos-0 said in Hyundai Elantra 2004:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι είμαι μεταξύ αυτού και μιας alfa romeo 147 του 2007, 125hp, 186000 χλμ, 3000 ευρώ, αλλά φοβάμαι λίγο να την εμπιστευτώ.
Ο πωλητής του elantra είπε ότι θα το περάσει ΚΤΕΟ και λογικά θα αλλάξει κάποια πράγματα. Επιπλέον έχει 17ατες ζάντες και πράσινο πανέμορφο χρώμα.
Η άλφα πονάει απίστευτα στις αναρτήσεις και στον χρονισμό των βαλβίδων.
Είναι 120 ίππους και δεν θα τους δεις ποτέ!!!αν οδηγείς σαν άνθρωπος........ χώρια ότι έχει απίστευτα κοντές σχέσεις με αποτέλεσμα να καίει τον μάνα του και τον πατέρα του.
Εξαιρετική στο τιμόνι και αίσθηση.Σαν άνθρωπος σε ένα πολύστροφο μοτέρ σημαίνει 6000+. Αν δεν το πας εκεί, απλά δεν ξέρεις να οδηγείς.
-
Τελικά τσίμπησα ένα Peugeot 206 του 2002, 1400, 75hp, με 176000 χλμ με όλα τα σέρβις του, 5θ. 1000 ευρώ, ήμουν γρήγορος. Αν έχετε γνώμη, μην ανοίξω τοπικ, μπορείτε να μου πείτε.
-
@pasxos-0 said in Hyundai Elantra 2004:
Τελικά τσίμπησα ένα Peugeot 206 του 2002, 1400, 75hp, με 176000 χλμ με όλα τα σέρβις του, 5θ. 1000 ευρώ, ήμουν γρήγορος. Αν έχετε γνώμη, μην ανοίξω τοπικ, μπορείτε να μου πείτε.
βάλε διπλά μπαστούνια και λουκέτα , μαζί με τα saxo και τα 106 έχουν γίνει τα αγαπημένα των μικρών οπαδών της Ρόμα
-
@realzeus said in Hyundai Elantra 2004:
@ggab said in Hyundai Elantra 2004:
@pasxos-0 said in Hyundai Elantra 2004:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι είμαι μεταξύ αυτού και μιας alfa romeo 147 του 2007, 125hp, 186000 χλμ, 3000 ευρώ, αλλά φοβάμαι λίγο να την εμπιστευτώ.
Ο πωλητής του elantra είπε ότι θα το περάσει ΚΤΕΟ και λογικά θα αλλάξει κάποια πράγματα. Επιπλέον έχει 17ατες ζάντες και πράσινο πανέμορφο χρώμα.
Η άλφα πονάει απίστευτα στις αναρτήσεις και στον χρονισμό των βαλβίδων.
Είναι 120 ίππους και δεν θα τους δεις ποτέ!!!αν οδηγείς σαν άνθρωπος........ χώρια ότι έχει απίστευτα κοντές σχέσεις με αποτέλεσμα να καίει τον μάνα του και τον πατέρα του.
Εξαιρετική στο τιμόνι και αίσθηση.Σαν άνθρωπος σε ένα πολύστροφο μοτέρ σημαίνει 6000+. Αν δεν το πας εκεί, απλά δεν ξέρεις να οδηγείς.
Έχεις δίκιο,αυτό το μοτέρ 6000 έχει ρελαντί!
Edit. Δεν υπήρχε λόγος για προσωπική επίθεση και τέτοιον χαρακτηρισμό. Δέχεστε προειδοποίηση. {Admin} -
Δεν μιλάς ωραία όμως και με στεναχωρείς...
-
@yem said in Hyundai Elantra 2004:
@pasxos-0 said in Hyundai Elantra 2004:
Τελικά τσίμπησα ένα Peugeot 206 του 2002, 1400, 75hp, με 176000 χλμ με όλα τα σέρβις του, 5θ. 1000 ευρώ, ήμουν γρήγορος. Αν έχετε γνώμη, μην ανοίξω τοπικ, μπορείτε να μου πείτε.
βάλε διπλά μπαστούνια και λουκέτα , μαζί με τα saxo και τα 106 έχουν γίνει τα αγαπημένα των μικρών οπαδών της Ρόμα
Και να βρει και ένα καλό συνεργείο...
-
Δεν έχω σκοπό να το κάνω καγκουριστικο, απλώς να τσουλαει χωρίς ουσιαστικά θέματα. Θα δείξει.
-
Πάντως η μετάβαση από το Elantra στο 206 προκαλεί εντυπώσεις.
Μου θύμισες εμένα που είχα το Coupe του 2007 και πήγα και το έκανα ανταλλαγή με το 207.
Αγαπημένα αυτοκίνητα και τα δύο.
-
@realzeus said in Hyundai Elantra 2004:
Δεν μιλάς ωραία όμως και με στεναχωρείς...
Προσπαθώ να μάθω να οδηγώ στις 6000-6500 και μου βγάζει εκνευρισμό!
Στο δια ταύτα,το 206 ουδεμία σχέση έχει με τον όρο αξιοπιστία,τους χώρους του Elantra και το κόστος συντήρησης του κορεατη. -
@ggab said in Hyundai Elantra 2004:
@realzeus said in Hyundai Elantra 2004:
Δεν μιλάς ωραία όμως και με στεναχωρείς...
Προσπαθώ να μάθω να οδηγώ στις 6000-6500 και μου βγάζει εκνευρισμό!
Στο δια ταύτα,το 206 ουδεμία σχέση έχει με τον όρο αξιοπιστία,τους χώρους του Elantra και το κόστος συντήρησης του κορεατη.Το ξέρω, αλλά με πωληση ένα χιλιάρικο, 5θυρο και 176000 χλμ με βιβλιο σέρβις, δε θα συγχωρουσα τον εαυτο μου αν με προλαβαινε άλλος. Επισης μια χαρα ειναι οι χωροι και ειμαι και ψηλος. Ξαναεπισης, ειναι πιο βολικο στο παρκαρισμα και την κυκλοφορια σε στενους δρομους στην πολη.
Hyundai Elantra 2004