-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τώρα δηλαδή δεν καταλαβαίνω.Με βάζετε να συνηγορήσω υπέρ μιας Quattroporte που δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου, η οποία μπορεί και να έχει ηλεκτρολογικά προβλήματα;
Είμαι sitting duck τελικά, ε;
Είσαι...είσαι!!!
Ελα ρε Κώστα!! Μην αρπάζεσαι ρε συ!!!...ΕΝΑΣ ιδιοκτήτης, ΕΝΟΣ αυτοκινήτου είπε ότι είχε προβλήματα! Ε και?!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τώρα δηλαδή δεν καταλαβαίνω.
Με βάζετε να συνηγορήσω υπέρ μιας Quattroporte που δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου, η οποία μπορεί και να έχει ηλεκτρολογικά προβλήματα;
Είμαι sitting duck τελικά, ε;
Είσαι...είσαι!!!
Ελα ρε Κώστα!! Μην αρπάζεσαι ρε συ!!!...ΕΝΑΣ ιδιοκτήτης, ΕΝΟΣ αυτοκινήτου είπε ότι είχε προβλήματα! Ε και?!
Μα τι είπα εγώ; Είπα ότι ένα αυτοκίνητο με leasing μπορεί να παρουσιάσει προβλήματα λόγω κακής συντήρησης και αμέσως με έκατσαν στο εδώλιο μαζί του.
taurus, ειλικρινά λυπάμαι για τη στάση σου και είσαι από εκείνους που συμπαθούσα. Όποτε βρισκόμαστε σε δύσκολη θέση πετάμε τις γνωστές ατάκες περί αλφίστι, οπαδισμού μπλα-μπλα και καθαρίζουμε...
-
Ελπίζω το οτι ενοχλήθηκα με την 'επίθεση' επειδή τόλμησα να παραθέσω ένα γεγονός να μη γίνει η αιτία να με αντιπαθήσεις.
Οφείλεις νομίζω να παραδεκτείς οτι η πρώτη σου απάντηση με το εμότικον που σφύριζε αδιάφορα δεν ήταν και ό,τι καλύτερο...
Όπως βεβαίως και η απάντηση και άλλων χρηστων εδώ μέσα...
Η εντύπωση που μου δημιουργήθηκε από την πρώτη στιγμή ήταν 'μην αγγίζεις κάποια αυτοκίνητα, τζιζ-κακά, δεν κάνει'. Αυτό δηλαδή δε θα σε ενοχλούσε σαν συνομιλητή?
Δύσκολη θέση? Ποια δύσκολη θέση? Εγώ δεν ήρθα σε καμιά δύσκολη θέση, ο ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης Μαζεράτι είναι...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Οφείλεις νομίζω να παραδεκτείς οτι η πρώτη σου απάντηση με το εμότικον που σφύριζε αδιάφορα δεν ήταν και ό,τι καλύτερο...Ποιο, το 'Αυτό εξηγεί πολλά;' Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς το εξέλαβες. Εξήγησα παρακάτω ακριβώς τι εννοούσα.
Η εντύπωση που μου δημιουργήθηκε από την πρώτη στιγμή ήταν 'μην αγγίζεις κάποια αυτοκίνητα, τζιζ-κακά, δεν κάνει'. Αυτό δηλαδή δε θα σε ενοχλούσε σαν συνομιλητή?
Αυτό που είπα είναι ότι τέτοια αυτοκίνητα χρειάζονται σωστή συντήρηση γιατί όταν σχεδιάζονται δεν προβλέπεται να δουλεύουν απροβλημάτιστα ασυντήρητα και πως η σύγκριση με 'άσπαστα' μικρομεσαία ιαπωνικά είναι άτοπη, όπως θα ήταν για οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Διαφωνείς σε αυτό;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Γιατί δεν ανοίγετε ένα MASERATI FORUM; -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Οφείλεις νομίζω να παραδεκτείς οτι η πρώτη σου απάντηση με το εμότικον που σφύριζε αδιάφορα δεν ήταν και ό,τι καλύτερο...
Ποιο, το 'Αυτό εξηγεί πολλά;' Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς το εξέλαβες. Εξήγησα παρακάτω ακριβώς τι εννοούσα.
Δεν ήταν μόνο η φράση... ήταν η φράση σε συνδιασμό με το εμότικον και τη στιγμή που δόθηκε η απάντηση και... και...
Κακά τα ψέμματα, ο γραπτός λόγος είναι πολύ εύκολο να δώσει λαθεμένες εντυπώσεις και σε αυτήν την περίπτωση (τουλάχιστον σε εμένα) έδωσε.
Αν το συζητάγαμε από κοντά πιθανότατα να μην είχε φτάσει ποτέ σε αυτό το σημείο η κουβέντα.Η εντύπωση που μου δημιουργήθηκε από την πρώτη στιγμή ήταν 'μην αγγίζεις κάποια αυτοκίνητα, τζιζ-κακά, δεν κάνει'. Αυτό δηλαδή δε θα σε ενοχλούσε σαν συνομιλητή?
Αυτό που είπα είναι ότι τέτοια αυτοκίνητα χρειάζονται σωστή συντήρηση γιατί όταν σχεδιάζονται δεν προβλέπεται να δουλεύουν απροβλημάτιστα ασυντήρητα και πως η σύγκριση με 'άσπαστα' μικρομεσαία ιαπωνικά είναι άτοπη, όπως θα ήταν για οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Διαφωνείς σε αυτό;
Μαζί σου για τα Ιαπωνικά και την (επίτηδες τραβηγμένη από τα μαλλιά) σύγκριση.
Αυτό όμως που είπα είναι οτι καλώς ή κακώς κάποια αυτοκίνητα θεωρούνται σύμβολα και οποιεσδήποτε 'αιρετικές' απόψεις καλό είναι να μην εκφράζονται καν, γιατί το θέμα καίει. Κάτι τέτοιο έγινε και τώρα. Διαφωνείς με αυτό? -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Οφείλεις νομίζω να παραδεκτείς οτι η πρώτη σου απάντηση με το εμότικον που σφύριζε αδιάφορα δεν ήταν και ό,τι καλύτερο...
Ποιο, το 'Αυτό εξηγεί πολλά;' Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς το εξέλαβες. Εξήγησα παρακάτω ακριβώς τι εννοούσα.
Δεν ήταν μόνο η φράση... ήταν η φράση σε συνδιασμό με το εμότικον και τη στιγμή που δόθηκε η απάντηση και... και...
Κακά τα ψέμματα, ο γραπτός λόγος είναι πολύ εύκολο να δώσει λαθεμένες εντυπώσεις και σε αυτήν την περίπτωση (τουλάχιστον σε εμένα) έδωσε.
Αν το συζητάγαμε από κοντά πιθανότατα να μην είχε φτάσει ποτέ σε αυτό το σημείο η κουβέντα.Μήπως, λέω μήπως, διάβασες το σχόλιο με προκατάληψη; Δεν το λέω για να σε κατηγορήσω αλλά για να το σκεφτείς.
Η εντύπωση που μου δημιουργήθηκε από την πρώτη στιγμή ήταν 'μην αγγίζεις κάποια αυτοκίνητα, τζιζ-κακά, δεν κάνει'. Αυτό δηλαδή δε θα σε ενοχλούσε σαν συνομιλητή?
Αυτό που είπα είναι ότι τέτοια αυτοκίνητα χρειάζονται σωστή συντήρηση γιατί όταν σχεδιάζονται δεν προβλέπεται να δουλεύουν απροβλημάτιστα ασυντήρητα και πως η σύγκριση με 'άσπαστα' μικρομεσαία ιαπωνικά είναι άτοπη, όπως θα ήταν για οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Διαφωνείς σε αυτό;
Μαζί σου για τα Ιαπωνικά και την (επίτηδες τραβηγμένη από τα μαλλιά) σύγκριση.
Αυτό όμως που είπα είναι οτι καλώς ή κακώς κάποια αυτοκίνητα θεωρούνται σύμβολα και οποιεσδήποτε 'αιρετικές' απόψεις καλό είναι να μην εκφράζονται καν, γιατί το θέμα καίει. Κάτι τέτοιο έγινε και τώρα. Διαφωνείς με αυτό?Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να πει κάποιος ότι ένα icon-car έχει προβλήματα αξιοπιστίας. Πολύ λιγότερο όμως θα αμαυρώσει αυτό την εικόνα του αυτοκινήτου από αν ήταν ένα απλό μικρομεσαίο.
Στην 4porte που υποτίθεται πως είναι από τα λίγα υπερσεντάν με ψυχή όπως λέει και ο Κουν μπορεί κάποιος πιο εύκολα να συγχωρήσει κάποια μικροπροβληματάκια στα ηλεκτρονικά π.χ. Αλλά ένα σοβαρό μηχανικό πρόβλημα (π.χ. χτυπημένος στρόφαλος μετά από σκίσιμο) δεν συγχωρείται.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αυτό που είπα είναι ότι τέτοια αυτοκίνητα χρειάζονται σωστή συντήρηση γιατί όταν σχεδιάζονται δεν προβλέπεται να δουλεύουν απροβλημάτιστα ασυντήρητα και πως η σύγκριση με 'άσπαστα' μικρομεσαία ιαπωνικά είναι άτοπη, όπως θα ήταν για οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Διαφωνείς σε αυτό;H 4porte ανταγωνίζεται τις E-Class και 5-series. Σε αυτή την κατηγορία παίζει και είναι λογικό όποιος αγοράζει αυτά τα αυτοκίνητα να έχει και αντίστοιχες απαιτήσεις. Δεν μπορεί πχ να θες να κάνεις επείγον επαγγελματικό ταξίδι και να σε κρεμάσει πριν ή στα μέσα της διαδρομής. Μην ξεχνάμε αντίστοιχα μοντέλα επιλέγουν ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων, αξιωματούχοι, ακόμα και βουλευτές και διπλωμάτες. Αλοίμονο αν κάποιος δεν έχει απαίτηση να είναι αξιόπιστα και να είναι πιθανό να τον κρεμάσουν στα μέσα της διαδρομής ή να ασχολείται όλη την ώρα με προβλήματα τους.
Για τη συντήρηση θα διαφωνήσω καθώς δεν πρόκειται για μοντέλο 3-5+ ετών, αλλά για πολύ πιο πρόσφατο! Τι σωστή συντήρηση να μην έχει γίνει? Προφανώς τα προβλήματα αφορούν καίνουργιο αυτοκίνητο και προφανώς ήταν προβλήματα από την κατασκευή του (ή ελλατωματικά εξαρτήματα) και όχι λόγω χρήσης. Και από τη στιγμή που τα εμφάνισε αναγκαστικά το πήγαν συνεργείο. Τι σωστή συντήρηση μπορεί να μην έχει γίνει δηλαδή?
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Στην 4porte που υποτίθεται πως είναι από τα λίγα υπερσεντάν με ψυχή όπως λέει και ο Κουν μπορεί κάποιος πιο εύκολα να συγχωρήσει κάποια μικροπροβληματάκια στα ηλεκτρονικά π.χ. Αλλά ένα σοβαρό μηχανικό πρόβλημα (π.χ. χτυπημένος στρόφαλος μετά από σκίσιμο) δεν συγχωρείται.Mα ένα μικροπροβληματάκι που σε αφήνει ξερό στο δρόμο, για κάποιον που έχει σκάσει ένα φορτηγό λεφτά είναι μεγάλο, όση ψυχη και να έχει το αυτοκίνητο αυτό (που δεν αμφιβάλω καθόλου οτι έχει).
Ιδιαίτερα αν το/τα προβληματάκι/α επαναλαμβάνεται/νονται σε τακτική βάση για ένα κατά τα άλλα καινούριο αυτοκίνητο, μάλλον δικαίως θα του επισυνάψεις τον χαρακτηρισμό μπ@##@λο...Μικροπροβληματάκια στα ηλεκτρονικά (πχ αισθητήρας ρελαντί) έχω συγχωρέσει στο δικό μου, ταπεινό σάξο, ξέροντας οτι δεν μπορώ να έχω πάρα πολλές απαιτήσεις από ένα αμάξι αυτής της τιμής. Στην 4porte δεν ξέρω αν θα τα συγχωρούσα...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Για τη συντήρηση θα διαφωνήσω καθώς δεν πρόκειται για μοντέλο 3-5+ ετών, αλλά για πολύ πιο πρόσφατο! Τι σωστή συντήρηση να μην έχει γίνει? Προφανώς τα προβλήματα αφορούν καίνουργιο αυτοκίνητο και προφανώς ήταν προβλήματα από την κατασκευή του (ή ελλατωματικά εξαρτήματα) και όχι λόγω χρήσης. Και από τη στιγμή που τα εμφάνισε αναγκαστικά το πήγαν συνεργείο. Τι σωστή συντήρηση μπορεί να μην έχει γίνει δηλαδή?Πόσα χρόνια είναι η QP στην παραγωγή; Πού ξέρεις ότι είναι καινούργιο μοντέλο; Ξαναδιάβασα τα ποστ του taurus και δεν είδα πουθενά να αναφέρει χρονιά κατασκευής.
Επίσης, ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται από π.χ. έναν πωλητή με πολλά ταξίδια εκτός έδρας από πόλη σε πόλη μπορεί να μαζέψει πολλά χιλιόμετρα σε λίγο χρόνο.
Κακή συντήρηση είναι π.χ. να μην αλλάζεις ποτέ λάδια αλλά μονάχα να συμπληρώνεις. Και όπως έγραψα αυτό γίνεται κατά κόρον σε αυτοκίνητα με leasing που συντηρούνται με έξοδα της εταιρείας ενοικιάσεως. Επίσης αν το συνεργείο δεν μπορεί/δεν θέλει/βαριέται να κάνει σωστή διάγνωση και αλλάζει συνέχεια πράγματα που δεν είναι χαλασμένα για να χρεώνει τσάμπα μπορεί να μετατρέψει ένα αυτοκίνητο με ένα απλό πρόβλημα σε 'μπουρδέλο'. Το έχω δει πολλές φορές αυτό.
Τελικά συνεχίζουμε να συζητάμε για ένα αυτοκίνητο για το οποίο και για τον οδηγό του δεν ξέρουμε τίποτα. Πού ξέρετε ότι δεν είναι κανας παράξενος που θεωρεί ότι μια καμμένη λάμπα ή ένας χαλασμένος γρύλος παραθύρου είναι 'πολύ σοβαρό πρόβλημα';
-
Εχετε καταλάβει τι συζητάτε?
Συζητάτε, αν δεν το έχετε καταλάβει, την άποψη ενός ανθρώπου που δεν ξέρουμε, για ένα αυτοκίνητο που δεν έχουμε δει!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κακή συντήρηση είναι π.χ. να μην αλλάζεις ποτέ λάδια αλλά μονάχα να συμπληρώνεις. Και όπως έγραψα αυτό γίνεται κατά κόρον σε αυτοκίνητα με leasing που συντηρούνται με έξοδα της εταιρείας ενοικιάσεως. Επίσης αν το συνεργείο δεν μπορεί/δεν θέλει/βαριέται να κάνει σωστή διάγνωση και αλλάζει συνέχεια πράγματα που δεν είναι χαλασμένα για να χρεώνει τσάμπα μπορεί να μετατρέψει ένα αυτοκίνητο με ένα απλό πρόβλημα σε 'μπουρδέλο'. Το έχω δει πολλές φορές αυτό.Σε αυτό το σημείο είναι που διαφωνώ! Όντως δεν γνωρίζουμε περισσότερα στοιχεία για το που πως και γιατί εμφάνισε ότι μπορεί να εμφάνισε, αλλά από ότι έχω δει από προσωπική εμπειρία αυτό που λες για τα κακομεταχειρισμένα αυτοκίνητα leasing ισχύει κυρίως για τα μικρά/μικρομεσαία ή και μεσαία μοντέλα. Τα ακριβά αυτοκίνητα (της μεγάλης κατηγορίας) που ανήκουν σε μεγαλοστελέχη κτλ συντηρούνται κατά κανόνα όπως πρέπει. Έχω δει ακόμα και προέδρους εταιριών κτλ ενώ δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με αυτοκίνητα να δίνουν εντολή να γίνει service και να αλλαχθεί ότι χρειάζεται (λάστιχα κτλ) σε αυτοκίνητο leasing που είχαν. Με αυτά μετακινούνται οι ίδιοι! Αλοίμονο αν δεν φρόντιζαν για την ασφάλειά τους. Και σε αυτοκίνητα τέτοιας αξίας τα περισσότερα κάνουν σωστή συντήρηση.
-
Όποιος έχει 4P με leasing, στην Πειραώς λχ, προφανώς έχει και κεφάλαιο στην Πειραιώς, οπότε μάλλον δεν συμφέρει την Πειραιώς να μην ΑΠΑΙΤΕΙ το η 4Ρ να συντηρείται άψογα από το εκάστοτε συνεργείο.. Απλά μαθηματικά είναι..
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τελικά συνεχίζουμε να συζητάμε για ένα αυτοκίνητο για το οποίο και για τον οδηγό του δεν ξέρουμε τίποτα. Πού ξέρετε ότι δεν είναι κανας παράξενος που θεωρεί ότι μια καμμένη λάμπα ή ένας χαλασμένος γρύλος παραθύρου είναι 'πολύ σοβαρό πρόβλημα';Μα δε μιλάω για λαμπάκια και τέτοια ψιλά...
Έγραψα και πιο πάνω οτι ο άνθρωπος μου είπε επί λέξει οτι από την πρώτη στιγμή το αμάξι τους έκανε νερά (άρα δε μιλάμε για κακή συντήρηση) και οτι τους έχει πάρει ο γερανός κάμποσες φορές (άρα δε μιλάμε και για ψιλοπροβλήματα και ενδεχόμενη παραξενιά του ιδιοκτήτη-οδηγού). -
Vasgti και Kid, δεν λέω ότι οι οδηγοί τους δεν προσπαθούν να τα συντηρήσουν σωστά. Αυτό που λέω είναι ότι η κακή συντήρηση γίνεται από τα συνεργεία εν αγνοία των οδηγών τους, ενδεχομένως αλλά όχι απαραίτητα με την συνενοχή των εταιρειών leasing. Πάνε π.χ. οι οδηγοί τα αυτοκίνητα για αλλαγή λαδιών στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα και το συνεργείο απλώς συμπληρώνει λάδια και χρεώνει αλλαγή λαδιών.
Για την εν λόγω QP αρνούμαι να συζητήσω περαιτέρω για τους λόγους που εξήγησε επιγραμματικά ο kouk.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Για την εν λόγω QP αρνούμαι να συζητήσω περαιτέρω για τους λόγους που εξήγησε επιγραμματικά ο kouk.Μαζί σου... αλλά να σου θυμίσω οτι δεν ήμουν εγώ που ξεκίνησα τη συζήτηση, το μόνο που έκανα ήταν να παραθέσω ένα γεγονός, όποια αίτια ή αποτελέσματα και να είχε αυτό.
Εσύ προσπάθησες να εξηγήσεις (τι και γιατί?), βγάζοντας εύκολο συμπέρασμα ('τώρα εξηγούνται πολλά'), αναθεματίζοντας την κακή χρήση, τους μάστορες, το leasing και δεν ξέρω τι άλλο, χαρακτηρίζοντας 'πιθανότατα παράξενο' τον ιδιοκτήτη του, ενώ παράλληλα γυρνάς και λες 'δε θα συνηγορήσω για ένα αμάξι που δεν έχω δει ποτέ' (ενώ βέβαια δε σου το ζήτησε κανένας), πράγμα που στην τελική κάνεις 2 σελίδες τώρα, άγνωστο γιατί...
Με όλο μου το σεβασμό λοιπόν, μήπως έχω δίκιο να μου κακοφαίνονται κάποιες αντιδράσεις, οι οποίες κλείνουν με το 'αρνούμαι να συζητήσω', πράγμα που μου θυμίζει τις απαντήσεις των γονιών μου, όταν πιτσιρίκος τους στρίμωχνα στον τοιχο με τα επιχειρήματά μου?
-
Ελπίζω να μη μου ξέφυγε στο ψάξιμο και να μην υπήρχε ήδη...
Πρώτο τεστ της Granturismo που βρήκα
Youtube Videoκαι ένα σε μαύρο για ποικιλία
http://www.youtube.com/watch?v=9P_0JP4S ... ed&search= -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
H 4porte ανταγωνίζεται τις E-Class και 5-series.
jesus...
-
Ό,τι πεις... βαρέθηκα να λέω ξανά και ξανά λίγα απλά πράγματα και εσείς να ψάχνετε την κακή πρόθεση και τον φανατισμό από πίσω.
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
H 4porte ανταγωνίζεται τις E-Class και 5-series.
jesus...
Μήπως σου διαφεύγουν κάποιες γρήγορες εκδόσεις τους όπως M5 και Ε 63 AMG ή CLS 63 AMG (που βασίζεται στην E)? Λέω εγώ τώρα...
Κάποιος που θα κοιτάξει Maserati το πιθανότερο είναι να του αρέσει η σπορ αίσθηση και να μη δίνει τόσο πολύ σημασία στην άνεση. Που βλέπεις λοιπόν το παράξενο? Εσύ δηλαδή εννοείς πως κάποιος δεν θα μπει καν στον κόπο να κοιτάξει τα παραπάνω αυτοκίνητα που παίζουν στην τιμή της Quattroporte ή μήπως ότι η τελευταία είναι τόσο πολύ υπεράνω σε σχέση με αυτά που δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί τους?
---> MASERATI FORUM