Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Oι 130i, 135i, 123d, 330i, 335i θα έχουν πλέον ηλεκτρονικό μπλοκέ...εν ονόματι EDL...electronic differential lock το οποίο χρησιμοποιεί τα φρένα στους πίσω τροχούς για να σταματήσει το σπινιάρισμα...
Nίκο αυτό είναι το ίδιο με αυτό που φόραγε και η Χ3;
Όχι, όχι...είναι καινούριο το συστηματάκι αυτό. Όπως είπε και ο tsilis υποκαθιστά το μηχανικό μπλοκέ.
Oι 130i, 135i, 123d, 330i, 335i θα έχουν πλέον ηλεκτρονικό μπλοκέ...εν ονόματι EDL...electronic differential lock το οποίο χρησιμοποιεί τα φρένα στους πίσω τροχούς για να σταματήσει το σπινιάρισμα...
τον ρόλο του EDL δεν το παίζουν τα διάφορα ASR? Τα ASR νομίζω χρησιμοποιούν τα φρένα για να φρενάρουν τους τροχούς που σπινάρουν
Το ηλεκτρονικά συστήματα που αναφέρεις σε 'γλιτώνουν' από γκάφα...και φρενάρουν και τους 4 τροχούς. Όπως σωστά είπε ο tsilis το EDL δουλεύει μόνο στους πίσω τροχούς και όταν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι στο off...ακόμα και το DTC το οποίο επιτρέπει ένα σπινιάρισμα των τροχών για μια πιο σπορ οδήγηση.
οπότε τι επιπλέον έχουν οι 130i, 135i, 123d, 330i, 335i σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις? Αφού θεωρώ δεδομένο ότι και αυτές έχουν ASR. Έχει κάποια διαφορά στο λογισμικό ώστε να επιτρέπει λίγο πιο σπορ οδήγηση?
Είναι ένα επιπλέον ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο παρεμβαίνει μόνο στους πίσω τροχούς για να σταματήσει το υπερβολικό σπινιάρισμα.
Για πιο hardcore μπλοκέ...σύντομα θα είναι διαθέσιμο το DPC, Dynamic Performance Control το οποίο είναι μηχανικό μπλοκέ. Αρχικά θα ξεκινήσει όπως είχα διαβάσει από τα Χ3,Χ5,Χ6 και θα μπορεί να μπαίνει και ως έξτρα και στα υπόλοιπα μοντέλα παραγωγής. Περισσότερες πληροφορίες ίσως υπάρξουν στην έκθεση της Φρανκφούρτης.