-
Άσε τα 3200 και κοίτα καμμιά cambiocorsa 4λιτρη, γιατί μου 'σφύριξαν' ότι το Nαύπλιο 'αρέσκεται' σε τέτοιες!...
Y.Γ.
Δεν θα αντέξω όμως να σε δω σε GranSport! (και δη την μπλε...) -
GT S
http://www.4troxoi.gr/common/php/image. ... type=image -
Πριν από λίγο καιρό, μπαίνοντας στο γκαράζ της δουλειάς μου με τη μηχανή, είδα μια 4porte που μόλις είχε παρκάρει!
Αφήνω τη μηχανή, πάω στο ασανσέρ και βρίσκω εκεί έναν σχετικά νέο άντρα να περιμένει.
- Δική σας η Maserati? Πολύ όμορφη είναι. Τι λέει οδηγικά?
- Ναι, είναι όμορφη και στην οδήγηση πολύ καλή, αλλά ευτυχώς δεν είναι δική μου.
- Ευτυχώς? Γιατί?
- Με τόσα που έχουμε τραβήξει με αυτό το μπ#@#λο, ευτυχώς σου λέω...
-
Σαν την παλιά αποκλείεται να είναι πάντως. Ο γείτονάς μου έχει μία και την είχε αφήσει 2-3 μήνες στην Αθήνα για πούλημα. Ουδείς βρέθηκε.
-
Την αγοράζω με 1 ευρώ
-
τι αλλο θα ακουσουμε...
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
:whatever:
τι αλλο θα ακουσουμε...Δηλαδή, αμφισβητείς το δικαίωμα του ιδιοκτήτη να θεωρεί ότι έχει ένα μπουρδέλο αυτοκίνητο επειδή εμείς θα το παίρναμε ακόμα και τροπέτο?!
-
Ας εξηγησει πρωτα ο ιδιοκτητης τι εννοει οταν λεει μπουρδελο και θα απαντησω μετα...
-
Ζημιές φίλε μου... ζημιές...
Κάθε τρεις και λίγο στο συνεργείο ή στο γερανό ήταν το αμάξι...
Σου λέω ό,τι μου είπε.
Το αμάξι ήταν νομίζω με leasing ή κάτι τέτοιο και μου είπε επί λέξει 'ευτυχώς δεν είναι δικό μου'.
Αν μου είπε αυτός ψέμματα, σου λέω και εγώ... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Το αμάξι ήταν νομίζω με leasing ή κάτι τέτοιοΑυτό εξηγεί πολλά.
Έχω ακούσει ιστορίες φρίκης όσον αφορά τη συντήρηση των αυτοκινήτων με leasing... θα πω μόνο ότι μερικά συνεργεία ποτέ δεν αλλάζουν λάδια, μονάχα συμπληρώνουν.
-
Δε μου λέει και πολλά αυτό...
Να σου δείξω Ιαπωνικό που για 80+ χιλιάδες χλμ ΔΕΝ αλλάχτηκαν ποτέ λάδια, παρά μόνο συμπληρώθηκαν (και αν)?
Όταν πληρώνεις τόσα φράγκα για κάτι τόσο εξειδικευμένο και με αγωνιστικές καταβολές στο pedigree του, έχεις την απαίτηση να είναι απροβλημάτιστο.
Εξάλλου δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση μπορεί να έχει η κακή συντήρηση με, ας πούμε, τα ηλεκτρονικά προβλήματα? Ή μήπως πρέπει να καθαρίζουν τις καλωδιώσεις σε κάθε σέρβις?
Και γω είμαι φίλος αυτών των αυτοκινήτων και στενοχωρήθηκα-απογοητεύτηκα πάρα πολύ όταν τον άκουσα να λέει αυτά τα πράγματα, αλλά συνήθως όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Την αγοράζω με 1 ευρώκλεμμένη ατακα
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δε μου λέει και πολλά αυτό...
Να σου δείξω Ιαπωνικό που για 80+ χιλιάδες χλμ ΔΕΝ αλλάχτηκαν ποτέ λάδια, παρά μόνο συμπληρώθηκαν (και αν)?Ίδιες απαιτήσεις σε συντήρηση έχει ένα 'ιαπωνικό' και ίδιες μια Μαζεράτι;
Όταν πληρώνεις τόσα φράγκα για κάτι τόσο εξειδικευμένο και με αγωνιστικές καταβολές στο pedigree του, έχεις την απαίτηση να είναι απροβλημάτιστο.
Αρκεί να κάνεις σωστή συντήρηση.
Όταν σχεδιάζεται ένα αυτοκίνητο σαν την 4porte δεν προβλέπεται τέτοια αμελής συντήρηση γιατί πολύ απλά κάποιος που έχει τα γκαφρά να πάρει 4P πρέπει να μπορεί να τη συντηρήσει κιόλας, δε νομίζεις; Δηλαδή αν μία M5 χτύπαγε στρόφαλο επειδή ο ιδιοκτήτης της δεν είχε αλλάξει ποτέ λάδια θα κατηγορούσαμε το αυτοκίνητο και τη BMW;
-
Kyan...
Σε ξαναρωτώ...
Αν δλδ τα προβλήματα ήταν ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά φταίει η συντήρηση του αυτοκινήτου? -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το αμάξι ήταν νομίζω με leasing ή κάτι τέτοιο
Αυτό εξηγεί πολλά.
Έχω ακούσει ιστορίες φρίκης όσον αφορά τη συντήρηση των αυτοκινήτων με leasing... θα πω μόνο ότι μερικά συνεργεία ποτέ δεν αλλάζουν λάδια, μονάχα συμπληρώνουν.
Το ότι η συγκεκριμένη Quattroporte παρουσίασε πολλές βλάβες,
αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά, μπορεί και τίποτα, μιας και είναι ΜΙΑ περίπτωση.Αλλά απ' την άλλη, δε φταίει το leasing για τα ηλεκτρονικά προβλήματα!
-
Τώρα δηλαδή δεν καταλαβαίνω.
Με βάζετε να συνηγορήσω υπέρ μιας Quattroporte που δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου, η οποία μπορεί και να έχει ηλεκτρολογικά προβλήματα;
Είμαι sitting duck τελικά, ε;
-
O Κyan με προλαβε και με καλυψε...
-
Επειδή μυρίζομαι παρεξήγηση στον αέρα...
Όταν λέμε 4porte, μιλάμε για αυτή
ή για αυτή;
-
Για τη 2η υποθετω...
-
Για την συγκεκριμένη περίπτωση μιλάω για τη 2η.
Αλλά δεν καταλαβαίνω τη στάση σου kyan...
Με την ίδια λογική με βάζεις να απολογηθώ για τις απόψεις ενός χρήστη του αυτοκινήτου, ο οποίος στο κάτω-κάτω πιθανότατα ουδεμία παραπάνω σχέση δεν έχει με την εταιρεία, άρα και συμφέρον να μου πει ψέμματα και βεβαίως ούτε εγώ έχω ανάλογο συμφέρον...
Αμάν ρε παιδιά με τις θεωρίες συνομοσίας κατά των ιταλικών αυτοκινήτων... Βγήκε κάποιος και τόλμησε να πει μια κουβέντα και αμέσως είναι εγκάθετος, ο Ερμής ανάδρομος και το σύμπαν συνομοτεί εναντίον μας. Δηλαδή ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ το αμάξι να έβγαλε ένα σκασμό προβλήματα, καθότι premium ιταλικό και αυτά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να είναι προβληματικά. Αυτό μπορούν να το επιβεβαιώσουν και τα παιδιά του http://www.maseratiownersforum.gr
Τι να πουν δλδ οι κάτοχοι πολλών Merc που τους έβγαλαν το λάδι?Παρεπιπτόντως, μόλις ρώτησα και έναν συνάδελφό μου που ήταν δίπλα στο συμβάν και θυμόταν καλύτερα τη συζήτηση... Το αμάξι ήταν του αφεντικού του και τους είχε αφήσει κάμποσες φορές ξερούς, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ της αγοράς του (οπότε και αποκλείουμε το ενδεχόμενο κακής συντήρησης).
Τεσπα, τι ήθελα και μίλησα? I rest my case...
---> MASERATI FORUM