-
Πως σας φαίνεται το παρακάτω line-up:
[list:13g8rk6z]Citroen: Sainz, Loeb, Sola
Peugeot: Gronholm, Loix, Carlsson
Mitsubishi: Panizzi, Paasonen
Ford: Martin, Duval, Tuohino
Subaru: Burns, Solberg
Hyundai: Schwarz, Rovanpera
Skoda: Gardemeister, Auriol [/list:u:13g8rk6z]Εναλλακτικά, ο Mακ στην Πεζώ, ενώ και στη Skoda θα μπορούσε να παίξει ο Loix (γιατί τον Auriol λίγο χλωμό τον βλέπω τελευταία). Για McRae στη Skoda δύσκολο...
-
Λέτε να μην εξασφαλίσει εργοστασιακό bucket ολόκληρος McRae; Είναι τρελός αυτός ο υπό συζήτηση κανονισμός περί τρίτου οδηγού...
Προς το παρόν ακούγεται παράλογο. θα μας λείψει (χτυπάω ξύλο). Ακόμα και οι έξοδοί του...
-
Ο χρήστης inforally.4t.com έγραψε:
Λέτε να μην εξασφαλίσει εργοστασιακό bucket ολόκληρος McRae; Είναι τρελός αυτός ο υπό συζήτηση κανονισμός περί τρίτου οδηγού...Προς το παρόν ακούγεται παράλογο. θα μας λείψει (χτυπάω ξύλο). Ακόμα και οι έξοδοί του...
Το βλέπω πολύ πιθανό, αν κοιτάξει κάποιος την πορεία του οδηγού τα τελευταία χρόνια. Παρόλαυτά, το marketing παίζει σημαντικό ρόλο και ένα όνομα σαν του McRae παίζει πολύ δυνατά σε αυτό το παιχνίδι. Ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων
-
Ο χρήστης sanidas έγραψε:
Λέτε να μην εξασφαλίσει εργοστασιακό bucket ολόκληρος McRae; Είναι τρελός αυτός ο υπό συζήτηση κανονισμός περί τρίτου οδηγού...
Προς το παρόν ακούγεται παράλογο. θα μας λείψει (χτυπάω ξύλο). Ακόμα και οι έξοδοί του...
Το βλέπω πολύ πιθανό, αν κοιτάξει κάποιος την πορεία του οδηγού τα τελευταία χρόνια. Παρόλαυτά, το marketing παίζει σημαντικό ρόλο και ένα όνομα σαν του McRae παίζει πολύ δυνατά σε αυτό το παιχνίδι. Ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων
Δηλαδή να μη βρει μπακετ ο Μακ Ρεϊ επειδή είναι ζημιάρης ? Ελπίζω να εννοείς αυτό τουλάχιστον ! Όχι ότι υπάρχει τέτοια περίπτωση, αλλά λέμε τώρα ... Δε νομίζω να αμφισβητείς την ταχύτητα του !!
Ο Μακ Ρεϊ είναι ακόμα πολύ 'ζεστός' για να 'χει ανάγκη το μαρκετινγκ για να βρει μπακετ ... -
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Δηλαδή να μη βρει μπακετ ο Μακ Ρεϊ επειδή είναι ζημιάρης ? Ελπίζω να εννοείς αυτό τουλάχιστον ! Όχι ότι υπάρχει τέτοια περίπτωση, αλλά λέμε τώρα ... Δε νομίζω να αμφισβητείς την ταχύτητα του !!
Ο Μακ Ρεϊ είναι ακόμα πολύ 'ζεστός' για να 'χει ανάγκη το μαρκετινγκ για να βρει μπακετ ...Μιλάω ακριβώς γιαυτό! Πόσες φορές έχει βγεί; Δεν μπορώ να τι μετρήσω...
Είναι ανταγωνιστικός, αλλά το κακό συμβαίνει πολύσυχνά με δική του υπαιτιότητα! -
Marlboro Peugeot Team Total: Marcus Gronholm - ???? ????? - Fredy Loix - Daniel Carlsonn - Jusso Pyckalisto - Cedric Robert
Total Team Citroen : Seb Loeb - Carlos Sainz - ?? ???
555 Subaru Prodrive: Petter Solberg - Richard Burns
Castrol Ford: Markko Martin - Janne Tuohino - Mikko Hirvonen - Francois Duval - Jarri Matti Latvala - Mark Higgins
MSD Hyunday: Armin Scwarts - Harry Rovampera - Jastin Dale - Jussy Valimaki
Skoda Motorsport: Tony Gardemaister - Didier Auriol
Ralliart Mitsubishi: Alister McRae - Gilles Panizzi - Giggi Galli
Kai mas eminan sto rafi, Colin McCrash , Jianni Paasonen, Brice Tirambasi kai Simon Jean Joseph, Renato Travaglia, Paolo Adreuchi, Daniel Sola
Oloi aftoi tha kanoun tis omades
-
Ο χρήστης sanidas έγραψε:
Μιλάω ακριβώς γιαυτό! Πόσες φορές έχει βγεί; Δεν μπορώ να τι μετρήσω...
Είναι ανταγωνιστικός, αλλά το κακό συμβαίνει πολύσυχνά με δική του υπαιτιότητα!Για τη φετινή χρονιά ας συνυπολογίσουμε και την αλλαγή του συνοδηγού για τα ατυχή αποτελέσματα. Είναι από τους αντικειμενικά ταχύτερους, με καλή ηλικία και με τις περισσότερες νίκες. Δεν τα 'χουν αυτά πολλοί.
Και μια εικασία ... Άν η Φορντ θέλει πρωτάθλημα του χρόνου δεν μπορεί να στηριχθεί μόνο στον Μάρτιν (και στον Λοριό - ο νοών νοείτω ...). Ίσως ο Κόλιν να είναι κοντά ...
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Πως σας φαίνεται το παρακάτω line-up:[list:16cqe2gq]Citroen: Sainz, Loeb, Sola
Peugeot: Gronholm, Loix, Carlsson
Mitsubishi: Panizzi, Paasonen
Ford: Martin, Duval, Tuohino
Subaru: Burns, Solberg
Hyundai: Schwarz, Rovanpera
Skoda: Gardemeister, Auriol [/list:u:16cqe2gq]Εναλλακτικά, ο Mακ στην Πεζώ, ενώ και στη Skoda θα μπορούσε να παίξει ο Loix (γιατί τον Auriol λίγο χλωμό τον βλέπω τελευταία). Για McRae στη Skoda δύσκολο...
Λοιπόν θα ήταν πολύ καλή η χρονιά με τέτοιες συνθέσεις, αλλά...
Peugeot να στηριχθεί στον άπειρο μικρό και στον τρελλοΒέλγο το βλέπω δύσκολο, δηλαδή να πάει ένα βήμα πιο πέρα και να έχει δυο οδηγούς που ανήκουν στο γκρούπ των τρίτων και μόνο μια φίρμα... Μπα δεν μου φέρνει πολύ σε Provera αυτό. Η Mitsu διατυμπανίζει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι ο Alister είναι σίγουρος και αν τρέξει με δυο αυτοκίνητα αυτός και ο 'οδηγώ και αγχώνομαι' μάλλον θα είναι το line up. Μην ξεχνάτε χαρτιά όπως ο Ντελετρελλέ και η μαρκετιστική δύναμη (και η οδηγική μην λέμε ότι θέλουμε...) του Κόλιν. Ας περιμένουμε όμως ίσως έχουμε καμμιά τρελλή έκπληξη. -
Eχω μια αισθηση οτι ο Colin θα παει Peugeot. Καθεται καλα η ολη ιστορια. Δεν νομιζω να φυγει ο Sainz απο Citroen. K εξελισει κ οδηγαει με αποτελεσματα. Kαποιος απο τους 2 θα πρεπει να φυγει κ νομιζω οτι με δεδομενο ανοιγμα στην Peugeot θα ειναι καλη ευκαιρια για τον McRae να επιστρεψει στις επιτυχιες.
-
Ο χρήστης NormalEna έγραψε:
Η Mitsu διατυμπανίζει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι ο Alister είναι σίγουρος και αν τρέξει με δυο αυτοκίνητα αυτός και ο 'οδηγώ και αγχώνομαι' μάλλον θα είναι το line up. Μην ξεχνάτε χαρτιά όπως ο Ντελετρελλέ και η μαρκετιστική δύναμη (και η οδηγική μην λέμε ότι θέλουμε...) του Κόλιν. Ας περιμένουμε όμως ίσως έχουμε καμμιά τρελλή έκπληξη.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Η MITSU ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ALISTER...ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΑΣΕ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΟΔΗΓΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΑ TEST ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΑΛΛΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ...O ALISTER ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΑ ΑΛΛΟΥ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ. ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ DELECOUR...ΚΑΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ! ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΑΝ 3ΟΣ ΟΔΗΓΟΣ...
ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ Ο 2ΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΝ PEUGEOT ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ...ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ CITROEN...Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ PEUGEOT ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ!!!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Eχω μια αισθηση οτι ο Colin θα παει Peugeot.Δεν το βλέπω, είναι θέμα φιλοσοφίας. Νομίζω ότι δεν του ταιριάζει. Η Pug πάλι, εν όψη του 307 και την εξελιξή του, ίσως να μην δώσει του χρόνου χρήματα για μεγάλο όνομα. Robert και Pykalisto περιμένουν.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Eχω μια αισθηση οτι ο Colin θα παει Peugeot.
Δεν το βλέπω, είναι θέμα φιλοσοφίας. Νομίζω ότι δεν του ταιριάζει. Η Pug πάλι, εν όψη του 307 και την εξελιξή του, ίσως να μην δώσει του χρόνου χρήματα για μεγάλο όνομα.
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕΝΕΙ Ο COLIN ΧΩΡΙΣ BUCKET!!! Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ!
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΦΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ (GRIST) ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο COLIN ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΗ MITSUBISHI...
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ...O WILSON ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΤΟΥ DUVAL... -
-
Δεν το πιστεύω να συμβεί. Ωστόσο στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπάρχει ένα μικρό ερώτημα: πόση πραγματική υποστήριξη θα πάρει ο Burns από την Peugeot τώρα που πάει Subaru ? (υπενθυμίζω το παράδειγμα της Lancia με τον Auriol το '92 - 6 νίκες αλλά πρωτάθλημα δεν πήρε...)
-
Colin στη Ford ? Ξαφνικά βρήκαν budget να τον πληρώνουν ? (αυτόν και τα σασί που καταστρέφει )
-
Αυτή η σύνδεση του Carlsson με την Peugeot μου αρέσει σαν ιδέα αλλά δεν τη βρίσκω πιθανή. Από Γάλλους (έχει σημασία... ) πιτσιρικάδες στην Peugeot μπορούμε να δούμε ευκολότερα τον Cedric Robert (κάπως υπερεκτιμημένος μου φαίνεται, όταν έτρεχε με S1600 (2001) δεν είχε κάνει τίποτα (ΟΚ και το 206 τότε ήταν μπάζο) αλλά στην Peugeot τον υποστηρίζουν πολύ) ή ακόμα και τον Tirabassi (αν πάρει το JWRC φέτος γιατί όχι ?).
-
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
- Δεν το πιστεύω να συμβεί. Ωστόσο στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπάρχει ένα μικρό ερώτημα: πόση πραγματική υποστήριξη θα πάρει ο Burns από την Peugeot τώρα που πάει Subaru ? (υπενθυμίζω το παράδειγμα της Lancia με τον Auriol το '92 - 6 νίκες αλλά πρωτάθλημα δεν πήρε...).
το βρίσκω λίγο παράλογο να τον 'εγκαταλείψουν στην μοίρα του', καθώς με την τακτική που ακολουθεί καταφέρνει να μαζεύει βαθμούς όχι μόνο για πρωτάθλημα οδηγών αλλά και για το κατασκευαστών και έχει και το μικρότερο ποσοστό αποχωρήσεων φέτος απο τους υπόλοιπους οδηγούς της γαλλικής ομάδας...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Eχω μια αισθηση οτι ο Colin θα παει Peugeot.
Δεν το βλέπω, είναι θέμα φιλοσοφίας. Νομίζω ότι δεν του ταιριάζει. Η Pug πάλι, εν όψη του 307 και την εξελιξή του, ίσως να μην δώσει του χρόνου χρήματα για μεγάλο όνομα.
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕΝΕΙ Ο COLIN ΧΩΡΙΣ BUCKET!!! Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ!
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΦΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ (GRIST) ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο COLIN ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΗ MITSUBISHI...
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ...O WILSON ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΤΟΥ DUVAL...Ο Colin ειναι πολυ μεγαλος οδηγος κ σε καλη ηλικια (35) για να μεινει χωρις bucket. Aν ειχε καλυτερα αποτελεσματα πιστευω οτι θα εμενε σιγουρα στη Citroen. Aλλα τωρα δεν ξερω. Νομιζω οτι μεχρι στιγμης η πλαστιγγα γερνει υπερ του Ισπανου. Anyway σε περιπτωση που φυγει ο McRae απο Citroen νομιζω οτι το bucket της Peugeot θα ηταν οτι καλυτερο γι αυτον. Κ θα ταρακουνουσε αρκετα κ τον Mr Cool Gronholm. Ο ΜcRae διψαει για πρωταθλημα οσο κ οι υπολοιποι κ η Peugeot θα ξαναβγαλει winning car. K καλυτερη εξελιξη θα εχουν με τον McRae k Gronholm στην ιδια ομαδα.
Απο την αλλη τα κουτσομπολια της Φινλανδιας ειναι παντα πολυ υπολογισιμα κ πολυ φοβαμαι οτι αν ο McRae παει στην Mitsu τοτε νομιζω οτι θα δουμε μια απο τα ιδια. Δηλ. εναν McRae με υποδεεστερο αυτοκινητο να παλευει κερδιζοντας καποιες ειδικες k τιποτα περισσοτερο. Δεν νομιζω η Mitsubisy να κανει κατι το ιδιαιτερο.
Αν οντως ολοκληρωθει αυτη η μεταγραφη ελπιζω να κανω λαθος k να δωσουν ενα ανταγωνιστικο αυτοκινητο στον Colin. Ουτως η αλλιως χρειαζεται to WRC εναν ακομα κατασκευαστη που να διεκδικει με αξιωσεις την κορυφη. -
Προς cmarine
Κωστα μηπως γινεται να βαλουμε τις προβλεψεις σε κανενα διαγωνισμο ?
Επαθλο στον νικητη : Ενα γευμα μαζι με τους Προβερα,Γουιλσον,Κοουαν,
Γουαιτχεντ,Φρεγκλεν,Γιανεμπα και Ριτσαρντς. -
ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ...
ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΣΧ OTAN ΕΠΕΜΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ JEAN-JOSEPH...
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ (RENAULT SPORT) ΤΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ WRC ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ CITROEN!!!MENEI NA ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ CITROEN...ΠΟΣΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΓΝΩΣΤΟ...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ...
ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΣΧ OTAN ΕΠΕΜΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ JEAN-JOSEPH...
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ (RENAULT SPORT) ΤΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ WRC ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ CITROEN!!!MENEI NA ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ CITROEN...ΠΟΣΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΓΝΩΣΤΟ...
Στο σχετικο link: http://www.wrc.com/en_GB/News/2003/011/ ... ITROEN.htm
-
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η CITROEN ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ...Ο SIMON ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ 3ΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ...ΘΕΤΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ!
ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ -
Ισως να μην ειναι ενδεικτικο αλλα στο Acropolis εριξε 1 λεπτο στον Tirabassi που κερδισε τα 1600.
ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ