Λέτε να μην εξασφαλίσει εργοστασιακό bucket ολόκληρος McRae; Είναι τρελός αυτός ο υπό συζήτηση κανονισμός περί τρίτου οδηγού...
Προς το παρόν ακούγεται παράλογο. θα μας λείψει (χτυπάω ξύλο). Ακόμα και οι έξοδοί του...
Rally, Παναθηναικός, WEB
Λέτε να μην εξασφαλίσει εργοστασιακό bucket ολόκληρος McRae; Είναι τρελός αυτός ο υπό συζήτηση κανονισμός περί τρίτου οδηγού...
Προς το παρόν ακούγεται παράλογο. θα μας λείψει (χτυπάω ξύλο). Ακόμα και οι έξοδοί του...
Οι φήμες σχετικά με την αποχώρηση του Makinen στο τέλος της χρονιάς και την επιστροφή των Burns - Reid στην ομάδα της Subaru επιβαιβεώνονται επίσημα.
Έτσι φθάνει στο τέλος της η μεγάλη καριέρα του Tommi. Περισσότερα: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=89875#89875
Ο πρωταθλητής 2001 και υποψήφιος για τον φετινό τίτλο Richard Burns επιστρέφει στην SWRT. Προς το παρόν δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ως οπαδός της Subaru, καθώς αντικειμενικά ο Burns είναι κορυφαίος οδηγός, ή να στεναχωρηθώ καθώς δεν τον συμπαθώ ιδιαίτερα.
Κατά τα άλλα, ελπίζω στην επιστροφή των Ιταλών στα μεγάλα σαλόνια του WRC (θα προτιμούσα βέβαια με το σήμα της Lancia, ή, γιατί όχι, της Alfa Romeo).
Είναι πράγματι... Νεότερος από τον Sainz είναι πάντως και δεν μεταφέρει την σφραγίδα του συνταξιούχου την οποία ο Carlos είναι υποχρεωμένος να ανεχτεί.
Σε κάποιο σημείο ενός αγώνα εννοώ. Για παράδειγμα θεωρώ πολύ καλή την επίδοση του Sainz στο φετινό Ακρόπολις, στο οποίο τερμάτισε δεύτερος χωρίς κινήσεις εντυπωσιασμού. Αντίστοιχη τακτική ακολουθόύν (όταν οι περιστάσεις το απαιτούν) και νεότεροι οδηγοί (πχ. Rovanpera).
Όσον αφορά την περίπτωση να κερδίσει ο Burns το πρωτάθλημα χωρίς νίκη, συμφωνώ ότι δεν θα είναι ωραίο. Κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατο με το παλιό σύστημα βαθμολόγησης. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο Burns δεν θα το αξίζει.
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Δηλ.αν σε μιά εταπ 20κμ η διαφορά του Α απο τον Β ειναι 10'(γιατι για τέτοιες και μικρότερες διαφορές μιλάμε) ο Β εκανε αγώνα τακτικής???????
Δεν νομίζω.Εγώ πάντως νομίζω πως πρόκειται για οδηγούς που ναι μπορούν να ρυθμίσουν την οδήγησή τους ακόμα και σε ρυθμούς 0.5 δευτ/χλμ πιο γρήγορα ή πιο αργά.
Πράγματι. Και εφόσον ο Β (πχ Sainz) βρίσκεται σε τέτοιο επίπεδο, ώστε να μπορεί να πιέζει όσο ακριβώς πρέπει για να κερδίσει (10, 8 ή 6 βαθμούς), μόνο άδικα δεν βρίσκεται στο bucket. Άλλωστε για rally πρόκειται, η προστασία του αυτοκινήτου ήταν, είναι (και θα είναι;) απαραίτητη. Το δίλλημα της ψηφοφορίας πιστεύω ότι δεν υφίσταται. Και οι δύο προσεγγίσεις είναι απαραίτητες την κατάλληλη στιγμή.
King Carlos is here.
Γεια σας foroumαδες. Επιστρέφω μετά από πολύ καιρό στο forum, λόγω Πανελληνίων αρχικά, προβλημάτων με τον ΟΤΕ ( δηλαδή όχι internet) στη συνέχεια.
Θεωρώ απαράδεκτη μια επιστροφή των πρωταθλημάτων 2 χρόνια πίσω. Όσο παρακολουθώ τα εγχώρια αγωνιστικά δρώμενα, ποτέ δεν θυμάμαι συναρπαστικότερο και ανταγωνιστικότερο πρωτάθλημα (οποιασδήποτε μορφής) από το ΠΠΡ του 2002 (και το φετινό βέβαια).
Όπως έχει ήδη προαναφερθεί, οι προσπάθειες θα πρέπει να εστιαστούν στην προσέλκυση χορηγών και θεατών και στη εξασφάλιση σοβαρής τηλεοπτικής στέγης.
Θεωρώ αυτονόητο το γεγονός ότι ένα S1600 0-2 ετών είναι ανταγωνιστικότερο από ένα F2 5 χρόνια πίσω σε εξέλιξη. Σε παγκόσμιο επίπεδο σύγχρονα F2 δεν υπάρχουν πλέον. Τα S1600 στην άσφαλτο μπορούν να κινηθούν ταχύτερα από τα Ν/4 και συνεπώς να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα.
Θα μπορούσαν να ενταχθούν όλοι οι αγώνες των κυπέλλων στο πρωτάθλημα με ένα σύστημα συντελεστών; Ίσως κάτι τέτοιο να διευκόλυνε τους 'ασφάλτινους' κυρίως, οι οποίοι (θεωρητικά τουλάχιστον) θα μπορούσαν να διεκδικήσουν Πανελλήνιο Πρωτάθλημα με 2 - 3 φορές χώμα το χρόνο. Απόψεις;
Το site μου παρεμπιπτόντως είναι πλήρως ανακαινισμένο και σας περιμένει!
Τελικά η κατάργηση των WRC έπιασε τόπο. Τρια εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα διεκδικούν το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα (θυμίζω ότι πέρυσι ο Βωβός το είχε εξασφάλίσει από το 'Αχαιός' -αν θυμάμαι καλά-) . Προσωπικά υποστηρίζω τον Χατζητσοπάνη και του εύχομαι να είναι το τελευταίο του πανελλήνιο πρωτάθλημα... Ο Λεωνίδας Κύρκος ας προσφέρει θέαμα με Α αποφεύγοντας την ανάμειξη στην υπόθεση τίτλος. Σε δύο χρόνια μακάρι να βλέπουμε τον Πάνο (και τον Junior φυσικά) επί ελληνικού εδάφους μόνο στο Ακρόπολις και το ΕΛΠΑ (και στο ευρωπαικό ΔΕΘ, γιατί όχι). Εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η μάχη στα 1400. Το φετινό πρωτάθλημα θα ήταν ιδανικό, αν υπήρχε και έντονος ανταγωνισμός στην κορυφή της F3.
SOLBERG φυσικά... Οδηγεί πάντα στο 110%, δεν σκέφτεται βαθμούς και τερματισμούς, ευχαριστιέται τον αγώνα περισσότερο από κάθε άλλο οδηγό και οδηγεί για την (διαχρονικά) αγαπημένη μου Subaru. Η πρώτη νίκη δεν αργεί!
pettersolberg.com