-
απλα περιμενα να ναι πιο ανετο
-
http://img111.imageshack.us/img111/5277/dsc00029qb4.jpg
μια φωτογραφια του πισω αμορτισερ (αν βοηθαει)
-
ωπα..ωπα..σιγα σιγα!Παει η σελιδα ξεχειλωσε!
-
Μαλλον μανίσια ειναι.Ας περιμενουμε επιβεβαίωση απο κανεναν κάτοχο 147.
μπορεις να μικρυνεις τη φωτο;
-
Πάντως φίλε με την 147 ρίξε μια ματιά και στην πίεση των ελαστικών. Εγώ με 17' και λίγο χαμηλότερα ελατήρια (Ti) είχα φοβερό πρόβλημα με την άνεση και νόμιζα ότι το πρόβλημα είχε να κάνει από ψαλίδια μέχρι αμορτισέρ. Τελικά υπήρχε σημαντική διαφορά ανάμεσα στην πίεσξ δεξιών και αριστερών ελαστικών και τώρα είμαι μια χαρά.
Με 15' θα πρέπει να είσαι μια χαρά. Αν πάλι έχεις πρόβλημα με 400 ευρά νομίζω βάνεις αμορτισέρ Sachs που μου είχαν πει ότι είναι πολύ καλά για άνεση και θα είσαι μια χαρά. -
Για στιβαρότητα αμαξώματος στην 147 μην ψάχνεις άδικα... είναι απλά ανύπαρκτη σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
Για τα κρατήματα και την οδική της συμπεριφορά θα έπρεπε να σου φαίνεται αισθητά καλύτερη απο starlet και mazda 323... -
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Για στιβαρότητα αμαξώματος στην 147 μην ψάχνεις άδικα... είναι απλά ανύπαρκτη σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
Για τα κρατήματα και την οδική της συμπεριφορά θα έπρεπε να σου φαίνεται αισθητά καλύτερη απο starlet και mazda 323...το ξερω....τεσπα, θα το παω στο συνεργειο της αλφα να το ελεγξουν να τελειωνει η υποθεση...anyway, ευχαριστω για το ενδιαφερον που δειξατε
-
Με τροχούς 15' η 147 κατ'εμέ είναι 'μαγικό χαλί' αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση αμορτισέρ και ψαλίδια-σινεμπλόκ-drop links. Η δική μου με ζάντες 7.5x17', κίτρινα Koni, τρίποντα Eibach και αντιστρεπτικές από GTA είναι απλά αποδεκτή αλλά δεν μπορώ να πω ότι κοπανάει, καταφέρνει και στρογγυλεύει αρκετά τις ανωμαλίες.
Προτείνω ανεπιφύλακτα τοποθέτηση αντιστρεπτικών GTA με οποιαδήποτε ανάρτηση ή τροχούς. Μειώνει αισθητά τις κλίσεις και κάνει το αυτοκίνητο πιο rear-biased χωρίς επιδείνωση της άνεσης.
Για όσους δεν είναι ικανοποιημένοι από την ακαμψία του σασί προτείνω την τοποθέτηση των δυο διαμήκων μπαρών ενίσχυσης που έχουν τα εξακύλινδρα μοντέλα, οι οποίες πιάνουν στο μπροστινό υποπλαίσιο και στο πάτωμα κάτω από τα πόδια οδηγού-συνοδηγού. Επίσης να σας πω πως ενδεχόμενη τοποθέτηση μπάρας θόλων έχει μηδενική επίδραση στην αίσθηση του τιμονιού και ελάχιστη στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου (λίγο πιο άμεσο turn-in), κάτι που για μένα λέει ότι τουλάχιστον το μπροστινό μέρος είναι αρκετά άκαμπτο και η ανάρτηση σωστά στηριγμένη.
-
παντως, εχω την εντυπωση οτι τα λαστιχα δημιουργουν το προβλημα, γιατι απ' τη μια τα ψαλιδια τα ελεγξαν πριν κανα μηνα, αμορτισερ νταξ δεν ειναι ουτε τριων χρονων και απ΄την αλλη σε μια φαση οταν περασα πανω απο κατι νερα το αμαξι εχασε πολυ προσφυση (μιλαμε τον νερο ηταν πολυ λιγο αλλα παρολα αυτα το αμαξι σπινιαρε σαν τρελο, γεγονος που εμενα προσωπικα μου λεει οτι τα ελαστικα δεν πολυ στεκουν - ειναι και μαρκα με καψες kleber dynaxer ).και για αυτο σκεφτομαι να βαλω τα bridgestone potenza( πιο απ' ολα τα potenza δεν ξερω ακομη)
-
15αρια potenza δεν υπάρχουν πλέον.Αλλα και να υπήρχαν,θα απείχαν πολύ απο το να χαρακτηρηστούν ώς 'ανετα'
-
Νομίζω ότι σε 15άρια εχει βγάλει καινούρια ποθ λέγονται turanza
-
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Νομίζω ότι σε 15άρια εχει βγάλει καινούρια ποθ λέγονται turanzaΔεν ειναι καινούρια.Υπήρχαν παραλληλα με τα ποτεντζα εδω και χρόνια.Απλά εμειναν πλέον μόνα τους σε αυτες τις διαστασεις,μιας και η μπρίτζεστοουν κατηργησε τα ποτεντζα
-
το οτι σε καθε λακουβα κουνιεται το τιμονι ειναι χαρακτηριστικο του αυτοκινητου?
-
η 'καλή αίσθηση' στο τιμόνι έχει και τα αρνητικά της...
-
Ο χρήστης bladerasas έγραψε:
το οτι σε καθε λακουβα κουνιεται το τιμονι ειναι χαρακτηριστικο του αυτοκινητου?Καλά,γιατι δεν το οδηγησες πριν το αγορασεις;Τωρα τα ανακαλύπτεις ολα τα αρνητικά;
-
Ο χρήστης bladerasas έγραψε:
το οτι σε καθε λακουβα κουνιεται το τιμονι ειναι χαρακτηριστικο του αυτοκινητου?Αυτό νομίζω είναι αποτέλεσμα της μικρής διαμέτρου στροφής (2,2 από lock σε lock). Που να δεις τι ωραία που είναι με 17ρια... Νιώθεις και το παραμικρό χαλικάκι στο δρόμο...
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
το μονο αρνητικο που εχει η αλφα ρομεο ειναι οτι
λεγεται αλφα ρομεο..
τσουζει απ τα παλια..Απ'ότι φαίνεται στη συγκεκριμενη περίπτωση,ο φίλος ήθελε αλφαρομεο Νασο.Το μετρούσε στα θετικα το όνομα,και εκλεισε τα ματια και το πήρε χωρις να το οδηγήσει να δει αν του ταιριαζει
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
το οτι σε καθε λακουβα κουνιεται το τιμονι ειναι χαρακτηριστικο του αυτοκινητου?
Αυτό νομίζω είναι αποτέλεσμα της μικρής διαμέτρου στροφής (2,2 από lock σε lock). Που να δεις τι ωραία που είναι με 17ρια... Νιώθεις και το παραμικρό χαλικάκι στο δρόμο...
Ναι αλλα δε νιωθεις αν το νομισμα που μολις πατησες ηταν κορωνα ή γραμματα...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
το μονο αρνητικο που εχει η αλφα ρομεο ειναι οτι
λεγεται αλφα ρομεο..
τσουζει απ τα παλια..Απ'ότι φαίνεται στη συγκεκριμενη περίπτωση,ο φίλος ήθελε αλφαρομεο Νασο.Το μετρούσε στα θετικα το όνομα,και εκλεισε τα ματια και το πήρε χωρις να το οδηγήσει να δει αν του ταιριαζει
δυστυχως η ευτυχως ετσι ειναι...ειχα φαει ασχημο σκαλωμα και πραγματικα αν επαιρνα αλλο αμαξι θα σκαγα
υ.γ. δε το θεωρω αρνητικο που κουνιεται το τιμονι, απλα ρωτησα για να σιγουρευτω οτι δεν αποτελει προβλημα
-
Τώρα ειλικρινα (μάρτυς μου ο GTI που την οδήγησε και πρώτος από το Μοσχού μέχρι το σπίτι), η πρώτη φορά που ΜΠΗΚΑ (πόσο μάλλον οδήγησα) σε 147 γενικά ήταν όταν ήρθε αγορασμένη κάτω από το σπίτι μου...
ΑLFA ROMEO FORUM