Χάρη, κλπ
γιατί δεν κάνουμε κουβέντα το πως βλέποθμε την εξέλιξη του WRC-2003 αγώνα με αγώνα...
Πιστεύω πως ο Μπερνς θα δοκιμάσει να πυροβολήσει στην Αυστραλία, αλλά αν ο Γκρενχολμ δεν καντεμιαστεί θα το πάρει εύκολα... Εκεί ο βρετανός έχει κάνει καλούς αγώνες μεν, αλλά ο ψηλός δεν παίζεται. Οπλα του άγγλου σε σχέη με τον Φινλανδό αγαπημένο μας τα ασφάλτινα όπου μπορεί να τσουλήσει πιό γρήγορα αλλά και το RAC που δείχνει αήτητος. Ούτε ο Κμακρει δεν του έχει κουνηθεί εκείπέρα. Το ρόλο της θα παίξει πάντως και η βαθμολογία των κατασκευαστών. Ο προβερά ενδιαφέρεται καταρχήν για τον τίτλο των κατασκευαστών... Η πεζώ δεν είναι ομάδα βρετανών περισσότερο ή λιγότερο απατεώνες, αλλά συμμετέχει το ίδιο το εργοστάσιο. Τους ακολουθεί μάλιστα η Σιτροέν... Θα πεθάνει κάνοντας υπολογισμούς ο Κοραντό. Θα μασάει τοπούρο του και άντε πάλι...
Συναισθηματικά ακούγεται ωραία η πιθανότητα Μάρτιν. Ο νέος είναι ωραίος (όχι στην κυριολεξία... παναγία μου), αλλά δύσκολα θα συνεχιστεί το σερί του. Στη γερμανία το φόκους πέταγε, αλλά εκεί δεν ήταν ασφάλτινο ράλι. Κάπως έτσι μπορεί να εξελιχθεί το Σαν Ρέμο αν βρέχει, ενώ κάπου, κάποτε γλιστράει και στην Ισπανία.
Πάντως αν το φόκους δουλεύει θα τα δούμε όλα. θα χάνει από πανί και λεμπ στην άσφαλτο, αλλά όλους τους άλλους φαίνεται πως τους έχει. και τους σιτροέν και τους πεζαίους...
πάω να ψηφίσω αυστραλία...
ερώτηση-ασχετη
το 2004, ο 3ος οδηγός μπορεί να αλλάζει από αγώνα σε αγώνα αν πληρεί τις προδιαγραφές περί βάθρου? ακούγεται πως νικολά και προβερά θέλουν και κάρλσον και λόιξ ο οποίος λέγεται πως έχει υπογράψει....
ΣΧ
ΥΓ... Γιάννη αν έχεις χρόνο δώσε μας μία ιδέα για το πως πάνε τα 3 τελευταία χρόνια σε Αυστρ, καταλ, Σαν Ρεμο, Κορσικη και Βρετανία οι 3...