-
Ξέρει κανείς αν υπάρχουν κινητήρες type-r για μετατροπή?
-
Ας υποθεσουμε οτι το fd2(civic typer sedan) ερχεται ευρωπη,που ολοι λενε οτι ειναι γνησιο type-r και πιο σκληροπυρηνικο απο το fn2.Ποια θα ηταν τα σχολια του τυπου?Μα φυσικα το Golf και το leon καλυτερa χαχαχα .Σοβαρα τωρα το fd2 ειναι μακραν το καλυτερο προσθιοκινητο 2.0 σε αυτην τη κατηγορια.Τετοιο οχημα δε μπορει να βγει απο ευρωπαικο εργοστασιο.Οχι οτι το ευρωπαικο Type-r δεν ειναι καλο ,πολυ καλο ειναι, αλλοι θελουν να το παρουσιασουν οτι δεν ειναι .Ακουγεται οτι το 09 θα ερθει εκδοση με 225 ps και πιθανον μπλοκε για το fn2.
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Ας υποθεσουμε οτι το fd2(civic typer sedan) ερχεται ευρωπη,που ολοι λενε οτι ειναι γνησιο type-r και πιο σκληροπυρηνικο απο το fn2.Ποια θα ηταν τα σχολια του τυπου?Μα φυσικα το Golf και το leon καλυτερa χαχαχα .Νομιζω οτι πιστευεις οτι ο ειδικός τυπος πολεμαει τη Χόντα και προωθει τα ευρωπαικά μοντελα,και αυτο το φαινόμαινο ειναι αρκετα συχνο σε οπαδούς συγκεκριμένων εταιριών (το να κυνηγανε φαντασματα)
Το ότι ο ειδικος τυπος ψήφιζε 'δαγκωτο' το π[ροηγούμενο ταιπ-άρ εναντι των υπολοίπων καυτων χατσμπακ όμως,πώς το εξηγεις;Σοβαρα τωρα το fd2 ειναι μακραν το καλυτερο προσθιοκινητο 2.0 σε αυτην τη κατηγορια.Τετοιο οχημα δε μπορει να βγει απο ευρωπαικο εργοστασιο.Οχι οτι το ευρωπαικο Type-r δεν ειναι καλο ,πολυ καλο ειναι, αλλοι θελουν να το παρουσιασουν οτι δεν ειναι .Ακουγεται οτι το 09 θα ερθει εκδοση με 225 ps και πιθανον μπλοκε για το fn2.
'Πάθος για τη χόντα' θα μπορούσε να τιτλοφορηθει το παραπάνω.Καλά κανεις και τη γουσταρεις (κι'εγω αλλωστε το κανω) αλλα μην ξεχνας τα προσθιοκίνητα διαμαντια που εχει παρουσιασει εως σημερα η ευρωπαική σχολή και τα οποία παίζουν εντος εδρας όσων αφορα την οδική συμπεριφορα και αποτελεσματικότητα
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Ας υποθεσουμε οτι το fd2(civic typer sedan) ερχεται ευρωπη,που ολοι λενε οτι ειναι γνησιο type-r και πιο σκληροπυρηνικο απο το fn2.Ποια θα ηταν τα σχολια του τυπου?Μα φυσικα το Golf και το leon καλυτερa χαχαχα .Σαυτο μην το ξαναπεις.......... εδω στα Μεγαρα ξεραμε οτι θα κερδισει το leon για το καλυτερο gti πριν καν αρχισει το event!!!εαν του χρονου δινουν ενα typer δωρο οι 4τροχοι τοτε θα κερδισει το honda και θα το βγαζουν πρωτο στα test φυσικα!!!!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ας υποθεσουμε οτι το fd2(civic typer sedan) ερχεται ευρωπη,που ολοι λενε οτι ειναι γνησιο type-r και πιο σκληροπυρηνικο απο το fn2.Ποια θα ηταν τα σχολια του τυπου?Μα φυσικα το Golf και το leon καλυτερa χαχαχα .
Νομιζω οτι πιστευεις οτι ο ειδικός τυπος πολεμαει τη Χόντα και προωθει τα ευρωπαικά μοντελα,και αυτο το φαινόμαινο ειναι αρκετα συχνο σε οπαδούς συγκεκριμένων εταιριών (το να κυνηγανε φαντασματα)
Το ότι ο ειδικος τυπος ψήφιζε 'δαγκωτο' το π[ροηγούμενο ταιπ-άρ εναντι των υπολοίπων καυτων χατσμπακ όμως,πώς το εξηγεις;Σοβαρα τωρα το fd2 ειναι μακραν το καλυτερο προσθιοκινητο 2.0 σε αυτην τη κατηγορια.Τετοιο οχημα δε μπορει να βγει απο ευρωπαικο εργοστασιο.Οχι οτι το ευρωπαικο Type-r δεν ειναι καλο ,πολυ καλο ειναι, αλλοι θελουν να το παρουσιασουν οτι δεν ειναι .Ακουγεται οτι το 09 θα ερθει εκδοση με 225 ps και πιθανον μπλοκε για το fn2.
'Πάθος για τη χόντα' θα μπορούσε να τιτλοφορηθει το παραπάνω.Καλά κανεις και τη γουσταρεις (κι'εγω αλλωστε το κανω) αλλα μην ξεχνας τα προσθιοκίνητα διαμαντια που εχει παρουσιασει εως σημερα η ευρωπαική σχολή και τα οποία παίζουν εντος εδρας όσων αφορα την οδική συμπεριφορα και αποτελεσματικότητα
Και αμεσως με την ελευση του gti ολα αλλαξαν δια μαγειας.Γνωμη μου ειναι οτι το ep3 δεν εχει καμια σχεση με το gti.Διαφορετικα αυτοκινητα ,το fn2 ειναι πιο κοντα σε ενα gti.
Δε αντιλεγω σε αυτα που λες υπαρχουν σαφως καλα ευρωπαικα αυτοκινητα και φαινεται οτι εισαι γνωστης οχι οτι εχω διδακτορικο για να μπορω να σε κρινω.Σεβομαι την γνωμη σου.Θα ηθελα να μου πεις ενα μοντελο απεναντι στο integra type-r dc2 το οποιο κανονικα ηρθε στην Ευρωπη ασχετα που δε το εφερε ο Σαρακακης. -
Μα το Gti ήταν ήδη αντιπαλος τους προηγούμενου ταιπ-άρ,κι'όμως,ο ειδικος τυπος ελεγε οτι καλύτερο ηταν το χόντα (οδηγικα τουλάχιστον-πιο ολοκληρωμενο θεωρούσαν το γκόλφ)
Με την ελευση του νεου ταιπ-άρ αλλαξε η καταταξη,πραγμα που σημαίνει οτι το νεο χόντα δεν καταφερε να σταθει στο υψος του προηγούμενου.Το integra type-r dc2 δεν το εχω οδηγήσει ο ίδιος για να βγαλω απόφαση απο μόνος μου.Απο Ευρωπαικα μοντελα που οδηγησα (γρηγορα)στην πίστα,εβγαλα ενα συμπέρασμα οτι καποια απο αυτα ήταν κορυφαία οδηγικα και σίγουρα οχι υποδεεστερα του προηγούμενου ταιπ-άρ (κι'αυτο το οδηγησα στις Σερρες)
-
Μα το Gti ήταν ήδη αντιπαλος τους προηγούμενου ταιπ-άρ,κι'όμως,ο ειδικος τυπος ελεγε οτι καλύτερο ηταν το χόντα (οδηγικα τουλάχιστον-πιο ολοκληρωμενο θεωρούσαν το γκόλφ)
Με την ελευση του νεου ταιπ-άρ αλλαξε η καταταξη,πραγμα που σημαίνει οτι το νεο χόντα δεν καταφερε να σταθει στο υψος του προηγούμενου.Ελα,δε το πιστευω!Καλα αφου το λες κι εσυ (που θα τα χεις οδηγησει και τα 2 φανταζομαι ) ετσι θα ναι
Τωρα το να μιλαμε εδω μεσα για αμερικανοιαπωνικα honda,ειναι σαν το σκοινι στο στο σπιτι του κρεμασμενου
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Μα το Gti ήταν ήδη αντιπαλος τους προηγούμενου ταιπ-άρ,κι'όμως,ο ειδικος τυπος ελεγε οτι καλύτερο ηταν το χόντα (οδηγικα τουλάχιστον-πιο ολοκληρωμενο θεωρούσαν το γκόλφ)
Με την ελευση του νεου ταιπ-άρ αλλαξε η καταταξη,πραγμα που σημαίνει οτι το νεο χόντα δεν καταφερε να σταθει στο υψος του προηγούμενου.Ελα,δε το πιστευω!Καλα αφου το λες κι εσυ (που θα τα χεις οδηγησει και τα 2 φανταζομαι ) ετσι θα ναι
Τωρα το να μιλαμε εδω μεσα για αμερικανοιαπωνικα honda,ειναι σαν το σκοινι στο στο σπιτι του κρεμασμενου
τραβα να σε κοιταξει κανενας γιατρος εσενα και ζητα του να σου αλλαξει φαρμακα.
Πέρνα κι'απο οφθαλμίατρο να σου αλλαξει και τα γυαλια,μπας και ξεστραβωθεις και διαβαζεις καλύτερα -
τραβα να σε κοιταξει κανενας γιατρος εσενα και ζητα του να σου αλλαξει φαρμακα.
Πέρνα κι'απο οφθαλμίατρο να σου αλλαξει και τα γυαλια,μπας και ξεστραβωθεις και διαβαζεις καλύτερακαι μετα παμε για κοκορετσα ή για καφεδακι στην Κρηνη?
-
Ο χρήστης borbos έγραψε:
Ας υποθεσουμε οτι το fd2(civic typer sedan) ερχεται ευρωπη,που ολοι λενε οτι ειναι γνησιο type-r και πιο σκληροπυρηνικο απο το fn2.Ποια θα ηταν τα σχολια του τυπου?Μα φυσικα το Golf και το leon καλυτερa χαχαχα .Σ
αυτο μην το ξαναπεις.......... εδω στα Μεγαρα ξεραμε οτι θα κερδισει το leon για το καλυτερο gti πριν καν αρχισει το event!!!εαν του χρονου δινουν ενα typer δωρο οι 4τροχοι τοτε θα κερδισει το honda και θα το βγαζουν πρωτο στα test φυσικα!!!!!!
μα ειναι χαζος οποιος δεν γνωριζε οτι το περιοδικο δωροδοκησε τους ψηφισαντες αναγνωστες του με 50ε εκαστος για να ψηφισουν το Leon
-
50 ? εμενα μου δωσανε μονο 15
μηπως επειδη εμενα με εχουν στο μονιμο payroll?
-
Ο χρήστης borbos έγραψε:
Ας υποθεσουμε οτι το fd2(civic typer sedan) ερχεται ευρωπη,που ολοι λενε οτι ειναι γνησιο type-r και πιο σκληροπυρηνικο απο το fn2.Ποια θα ηταν τα σχολια του τυπου?Μα φυσικα το Golf και το leon καλυτερa χαχαχα .Σ
αυτο μην το ξαναπεις.......... εδω στα Μεγαρα ξεραμε οτι θα κερδισει το leon για το καλυτερο gti πριν καν αρχισει το event!!!εαν του χρονου δινουν ενα typer δωρο οι 4τροχοι τοτε θα κερδισει το honda και θα το βγαζουν πρωτο στα test φυσικα!!!!!!
Αρα και πρίν 4 χρόνια στο ίδιο διαγωνισμό που τότε είχαν βγάλει το Type-R-I μοίραζαν δώρο Honda...???
Στο Drive πάλι 'τα έπιασαν' που το Cupra ήταν στις Σέρρες 4-5 sec ταχύτερο από το νέο Type-R και 2-3 sec από το προηγούμενο ...??? Δεν θα μιλήσω γιά την ανάβαση Θίσβης γιατί εκεί τα πράγματα ήταν γιά τα γελια ...
Δεν λέει κανείς, καλό και ποιοτικό το νέο Type-R, αλλά πολύ μακρυά από τα σύγχρονα Ευρωπαϊκά GTi (Golf GTi & Ed 30, Cupra, Astra OPC, Megane RS, Focus ST) ...
-
τα μαμημένα τα λάστιχα φταινε για όλα
τεσπα,
το Χοντα βγαζει 200 αλογα για πλάκα και οι αλλοι βαζουνε τούρμπο για να τα πιάσουν
αν βαλουμε και ενα τουρμπο στο Χοντα ποσα αλογα θα πιάσει?
δε λεω να καγκουρέψουμε τα αυτοκίνητα, απλά να ανταγωνισθούν μέσω των ίδιων ακριβώς μέσων. -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
τα μαμημένα τα λάστιχα φταινε για όλατεσπα,
το Χοντα βγαζει 200 αλογα για πλάκα και οι αλλοι βαζουνε τούρμπο για να τα πιάσουν
αν βαλουμε και ενα τουρμπο στο Χοντα ποσα αλογα θα πιάσει?
δε λεω να καγκουρέψουμε τα αυτοκίνητα, απλά να ανταγωνισθούν μέσω των ίδιων ακριβώς μέσων.γιατι απαγορευσε κανενας στη Χοντα να βγαλει μοτερ με τουρμπο? Η επιλογη της ειναι η ατμοσφαιρα (καλως ή κακως) και τα αποτελεσματα τα γνωστα (παλι καλως ή κακως).
και φυσικα, για αλλη μια φορα, φταινε οι 'αλλοι'.
-
Το καινούργιο TypeR είναι πιο πολιτισμένο, πιο βαρύ με ίδια περίπου ιπποδύναμη και με χειρότερη τεχνολογικά πίσω ανάρτηση (όσον αφορά το μοχλικό).
Το γεγονός ότι με το παλαιό TypeR στις πίστες γράφει χειρότερους χρόνους είναι χωρίς αμφισβήτηση.
Αν θέλεις πραγματικά ένα εργαλείο για τη πίστα το παλαιό TypeR προσφέρει πολύ περισσότερα από ένα GTi. Το νέο από την άλλη πλησιάζει πιο κοντα στη φιλοσοφία των Gti εξ Ευρώπης και καλώς ή κακώς στην καλή άσφαλτο ούτε ο Loeb δεν θα ζητήσει το πιο εξελιγμένο πίσω μοχλικό.
Θα ήταν έξυπνη κίνηση της Honda να φέρει (ειδικα τώρα που η Subaru απόφάσισε να πάει στα 5θυρα) και το 4θυρο RR για μία πιο άγρια λύση που να καλύψει και τους πιο πουρίστες. Όμως με εξαίρεση την Αγγλία και Ελλάδα το 4θυρο RR θα πατώσει γιατί είναι 4θυρο.
Τώρα όσον αφορά το θέμα του turbo. Κακά τα ψέματα και τα 200 άλογα μόνον εμπρός είναι πάρα πολλά ήδη. Τα 240+ με ένα ελαφρύ τούρμπο και με τα 10 κιλά παραπάνω ροπή χαμηλά ναι μεν θα έδιναν στο 0-100 και στις ρεπρίζ το χαμόγελο στον οδηγό τους (και τις νίκες στα φανάρια) αλλά για μία εταιρεία που σέβεται τον ευατό της θα ήθελε και μία πιο σκλήρη ανάρτηση (ίσως με ένα ακόμα στοιχείο κάτω) με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (που θα πρόσθετε και λίγο βάρος) κάτι που θα ήταν ένα βήμα παραπάνω για το κοινό της HONDA. Βάλε και το γεγονός ότι οι χρήστες με το turbo θα διαμαρτυρόντουσαν για το turbo-lag (που μπορεί να ήταν μικρό αλλά σίγουρα δεν θα ήταν το ατμοσφαιρικό που τώρα έχουν) και βλέπετε ότι για την ώρα τουλάχιστον το παζλ δεν λύνεται εύκολα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τα μαμημένα τα λάστιχα φταινε για όλα
τεσπα,
το Χοντα βγαζει 200 αλογα για πλάκα και οι αλλοι βαζουνε τούρμπο για να τα πιάσουν
αν βαλουμε και ενα τουρμπο στο Χοντα ποσα αλογα θα πιάσει?
δε λεω να καγκουρέψουμε τα αυτοκίνητα, απλά να ανταγωνισθούν μέσω των ίδιων ακριβώς μέσων.γιατι απαγορευσε κανενας στη Χοντα να βγαλει μοτερ με τουρμπο? Η επιλογη της ειναι η ατμοσφαιρα (καλως ή κακως) και τα αποτελεσματα τα γνωστα (παλι καλως ή κακως).
και φυσικα, για αλλη μια φορα, φταινε οι 'αλλοι'.
εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα φιλοσοφίας. Σίγουρα το φν2 δεν είναι το αυτοκίνητο που ο ιδιοκτήτης του θα διαφημίσει με βάση τα τεχνικά του χαρακτηριστικά ή με βάση τις επιδόσεις του σε σχέση με τον ανταγωνισμό των τούρμπο. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όπως και το αντίστοιχο κλιο -για όσους τυχερούς το έχουν οδηγήσει- είναι φτιαγμένα για να προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση και το καταφέρνουν για τον γνώστη. Για εμάς τους υπόλοιπους ευκαιριακά γρήγορους που δεν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε παραχωρήσεις τέτοιες κατασκευές μας παραξενεύουν.
Έτσι όφειλω να παραδεχτώ ότι αυτοκίνητα σαν το γκολφ gti θα ευχαριστούν περισσότερο τον μέσο οδηγό στην καθημερινή νορμάλ οδήγηση αλλά το χαμόγελο στον ψαγμένο θα το δίνουν κατασκευές σαν το νέο type-r ή το κλιό. Ο καθένας διαλέγει τι θέλει και επιλέγει ανάλογα...
Προσωπικά επειδή έχασα την ευκαιρία να το οδηγήσω στις αφίδνες μέσα από την εκδήλωση των redliners(ελπίζω να το οδηγήσω στο μέλλον...)μένω με τις αναμνήσεις της γρήγορης βόλτας από τον Μάριο Ξανθάκο στα μέγαρα τον περασμένο Απρίλιο και τον φοβερό ήχο του κ20α όταν στρόφαρε σε εξωπραγματικά επίπεδα σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
Θυμάμαι ότι το χαμόγελο μου όταν κατέβηκα είχε φτάσει μέχρι τ'αυτιά... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τώρα όσον αφορά το θέμα του turbo. Κακά τα ψέματα και τα 200 άλογα μόνον εμπρός είναι πάρα πολλά ήδη. Τα 240+ με ένα ελαφρύ τούρμπο και με τα 10 κιλά παραπάνω ροπή χαμηλά ναι μεν θα έδιναν στο 0-100 και στις ρεπρίζ το χαμόγελο στον οδηγό τους (και τις νίκες στα φανάρια) αλλά για μία εταιρεία που σέβεται τον ευατό της θα ήθελε και μία πιο σκλήρη ανάρτηση (ίσως με ένα ακόμα στοιχείο κάτω) με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (που θα πρόσθετε και λίγο βάρος) κάτι που θα ήταν ένα βήμα παραπάνω για το κοινό της HONDA.Για μένα τα προσθιοκίνητα τουρμπάτα των 200+ ίππων και 35+ κιλών ροπής θα έπρεπε οπωσδήποτε να είχαν LSD αν θέλουν να αποκαλούνται 'GTI'. Δεν μπορείς να βάλεις κάτω τέτοια ισχύ και κυρίως ροπή σε έξοδο κλειστής στροφής. Τα ατμοσφαιρικά δεν το χρειάζονται τόσο λόγω αισθητά μικρότερη ροπής και πιο γραμμικής λειτουργίας.
Έχω την εντύπωση πως οι χρόνοι που επιτυγχάνονται με τα τουρμπάτα 'GTI' επιτυγχάνονται κυρίως λόγω της εκρηκτικής τους επιτάχυνσης αφού βγουν από τη στροφή. Ψυχρή αποτελεσματικότητα δηλαδή, Audi style. Δεν είναι όμως αυτό το ζητούμενο για ένα 'GTI'. Αλλά τι λέω τώρα, εδώ και ο όρος 'Rallye' έχει ευτελιστεί.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
τα μαμημένα τα λάστιχα φταινε για όλα
τεσπα,
το Χοντα βγαζει 200 αλογα για πλάκα και οι αλλοι βαζουνε τούρμπο για να τα πιάσουν
αν βαλουμε και ενα τουρμπο στο Χοντα ποσα αλογα θα πιάσει?
δε λεω να καγκουρέψουμε τα αυτοκίνητα, απλά να ανταγωνισθούν μέσω των ίδιων ακριβώς μέσων.γιατι απαγορευσε κανενας στη Χοντα να βγαλει μοτερ με τουρμπο? Η επιλογη της ειναι η ατμοσφαιρα (καλως ή κακως) και τα αποτελεσματα τα γνωστα (παλι καλως ή κακως).
και φυσικα, για αλλη μια φορα, φταινε οι 'αλλοι'.
εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα φιλοσοφίας. Σίγουρα το φν2 δεν είναι το αυτοκίνητο που ο ιδιοκτήτης του θα διαφημίσει με βάση τα τεχνικά του χαρακτηριστικά ή με βάση τις επιδόσεις του σε σχέση με τον ανταγωνισμό των τούρμπο. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όπως και το αντίστοιχο κλιο -για όσους τυχερούς το έχουν οδηγήσει- είναι φτιαγμένα για να προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση και το καταφέρνουν για τον γνώστη. Για εμάς τους υπόλοιπους ευκαιριακά γρήγορους που δεν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε παραχωρήσεις τέτοιες κατασκευές μας παραξενεύουν.
Έτσι όφειλω να παραδεχτώ ότι αυτοκίνητα σαν το γκολφ gti θα ευχαριστούν περισσότερο τον μέσο οδηγό στην καθημερινή νορμάλ οδήγηση αλλά το χαμόγελο στον ψαγμένο θα το δίνουν κατασκευές σαν το νέο type-r ή το κλιό. Ο καθένας διαλέγει τι θέλει και επιλέγει ανάλογα...
Προσωπικά επειδή έχασα την ευκαιρία να το οδηγήσω στις αφίδνες μέσα από την εκδήλωση των redliners(ελπίζω να το οδηγήσω στο μέλλον...)μένω με τις αναμνήσεις της γρήγορης βόλτας από τον Μάριο Ξανθάκο στα μέγαρα τον περασμένο Απρίλιο και τον φοβερό ήχο του κ20α όταν στρόφαρε σε εξωπραγματικά επίπεδα σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
Θυμάμαι ότι το χαμόγελο μου όταν κατέβηκα είχε φτάσει μέχρι τ'αυτιά...προφανως ειναι θεμα επιλογων καθε κατασκευαστη και δεκτές οι δυο λυσεις.
ειδικα για το fn2 αυτο που εγω προσωπικα θεωρω ως μεμπτο ειναι οτι ειναι αργοτερο απο τον προκατοχο του, ενω ολοι οι αντιπαλοι του εχουν βελτιωθει απο λιγο εως πολυ στο τομεα ταχυτητα* (δε μιλαω για το 0-100 βεβαιως).
- το οποιο ειναι και το ζητουμενο (μαζι με την αισθηση φυσικα) σε καθε σπορ κατασκευη, για να μην ξεχνιωμαστε κιολας.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
...
Τώρα όσον αφορά το θέμα του turbo. Κακά τα ψέματα και τα 200 άλογα μόνον εμπρός είναι πάρα πολλά ήδη. Τα 240+ με ένα ελαφρύ τούρμπο και με τα 10 κιλά παραπάνω ροπή χαμηλά ναι μεν θα έδιναν στο 0-100 και στις ρεπρίζ το χαμόγελο στον οδηγό τους (και τις νίκες στα φανάρια) αλλά για μία εταιρεία που σέβεται τον ευατό της θα ήθελε και μία πιο σκλήρη ανάρτηση (ίσως με ένα ακόμα στοιχείο κάτω) με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (που θα πρόσθετε και λίγο βάρος) κάτι που θα ήταν ένα βήμα παραπάνω για το κοινό της HONDA. Βάλε και το γεγονός ότι οι χρήστες με το turbo θα διαμαρτυρόντουσαν για το turbo-lag (που μπορεί να ήταν μικρό αλλά σίγουρα δεν θα ήταν το ατμοσφαιρικό που τώρα έχουν) και βλέπετε ότι για την ώρα τουλάχιστον το παζλ δεν λύνεται εύκολα.Τελικά όμως φάνηκε ότι μπορούν ακόμα και 240 άλογα να περάσουν αξιοπρεπώς στο δρόμο (αυτό δεν αμφισβητήθηκε από καμμία μερίδα του τύπου, ελληνικού και ξένου) και χωρίς επίσημο μπλοκέ (ένα EDL υπάρχει μόνο) στο Cupra, ενώ 260 στο MPS με κλασσικό LSD... To μυστικό γιά 240+άλογα & turbo, πέρα από το πολύ καλά μελετημένο στήσιμο, τουλάχιστον στο Cupra, φαίνεται να είναι η προοδευτική και χωρίς ξέσπασμα απόδοση της ροπής-ισχύος του κινητήρα ...
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Ας υποθεσουμε οτι το fd2(civic typer sedan) ερχεται ευρωπη,που ολοι λενε οτι ειναι γνησιο type-r και πιο σκληροπυρηνικο απο το fn2.Ποια θα ηταν τα σχολια του τυπου?Μα φυσικα το Golf και το leon καλυτερa χαχαχα .Σ
αυτο μην το ξαναπεις.......... εδω στα Μεγαρα ξεραμε οτι θα κερδισει το leon για το καλυτερο gti πριν καν αρχισει το event!!!εαν του χρονου δινουν ενα typer δωρο οι 4τροχοι τοτε θα κερδισει το honda και θα το βγαζουν πρωτο στα test φυσικα!!!!!!
Αρα και πρίν 4 χρόνια στο ίδιο διαγωνισμό που τότε είχαν βγάλει το Type-R-I μοίραζαν δώρο Honda...???
Στο Drive πάλι 'τα έπιασαν' που το Cupra ήταν στις Σέρρες 4-5 sec ταχύτερο από το νέο Type-R και 2-3 sec από το προηγούμενο ...??? Δεν θα μιλήσω γιά την ανάβαση Θίσβης γιατί εκεί τα πράγματα ήταν γιά τα γελια ...
Δεν λέει κανείς, καλό και ποιοτικό το νέο Type-R, αλλά πολύ μακρυά από τα σύγχρονα Ευρωπαϊκά GTi (Golf GTi & Ed 30, Cupra, Astra OPC, Megane RS, Focus ST) ...
που είναι για γέλια? εκεί που στρίβει πιο γρήγορα?
Το μόνο που έχει λιγότερο το αμάξι είναι άλογα. Κατά τα άλλα με τα ίδια άλογα θα τους έριχνε στα αυτιά.
Απλά δεν τα έχει και στα φανάρια θα χάνει. Από πλευρικές όμως είναι μια χαρά.
Εγω δε θα το έπερνα γιατί είναι 4θέσιο όπως αυτό που έχω τώρα. Κατά τα άλλα μια χαρά είναι. Σιγά μη πάρω ΣΕΑΤ και μετά τρέχω να μου σηκώσουν τα παράθυρα,,, Τα ξεχάσαμε αυτά?
Honda Civic Type-R 2007