-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Youtube Videoειλικρινά δεν ξέρω πως το έκανε...
το βαψε....
-
Βρε παιδιά δεν είναι απαραίτητο ότι έκανε 145km με αυτή τη μέση κατανάλωση...
spyros.s γίνεται μόνο σε ανοιχτό κατηφορικό δρόμο, χωρίς φανάρια και με μηδενική κίνηση, όπου δεν χρειάζεται να καταφεύγεις συχνά στο γκάζι, σε αλλαγές ταχυτήτων και σταμάτα-ξεκίνα.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Βρε παιδιά δεν είναι απαραίτητο ότι έκανε 145km με αυτή τη μέση κατανάλωση...spyros.s γίνεται μόνο σε ανοιχτό κατηφορικό δρόμο, χωρίς φανάρια και με μηδενική κίνηση, όπου δεν χρειάζεται να καταφεύγεις συχνά στο γκάζι, σε αλλαγές ταχυτήτων και σταμάτα-ξεκίνα.
θεωρώ δεδομένη την κίνηση του στα 100χλμ περίπου με το cruise control και την 6η για 145χλμ. Επίσης δέχομαι ότι δεν έχει κάνει κάποια απάτη.
Άρα μάλλον στην Ισπανία υπάρχουν δρόμοι που μπορεί κάποιος να κινηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα με αυτό τον ρυθμό. Στο Ελλάδα αυτό είναι ουτοπική κατανάλωση για 1,8 τουλάχιστον με όσα κατέχω εγώ...
Αυτό που με κουφαίνει και ίσως σας φανεί αφελές είναι το ακόλουθο...
Από τα λίγα που θυμάμαι από φυσική όντας 4δεσμίτης( ) είναι ο τύπος της ευθύγραμμης ομαλής κίνησης δηλαδή ταχύτητα=διάστημα προς χρόνο. Αν εκείνος λοιπόν πήγαινε με 100 και διένυσε 145 χιλιόμετρα θα πρέπει να οδηγούσε για σχεδόν 2 ώρες. Αυτό μου φαίνεται περίεργο... -
Ανέφερε ο ίδιος κάποια στοιχεία επ'αυτού σε κάποιο forum του εξωτερικού ή υποθέσεις κάνουμε βάσει ενδείξεων χιλιομετρητή και trip computer στο ταμπλώ του αυτοκινήτου στο βίντεο?
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Αν εκείνος λοιπόν πήγαινε με 100 και διένυσε 145 χιλιόμετρα θα πρέπει να οδηγούσε για σχεδόν 2 ώρες. Αυτό μου φαίνεται περίεργο...επειδή εσύ δεν έχεις χρόνο
Προχτές έκανα 50 κμ σε μία ώρα για να κοιτάει ο μικρός τη θάλασσα....
Αμα δεν εχεις τι να κάνεις....
Πιστεύω ότι θα έκαψε γύρω στα 7/100.... κοιτώντας το δείκτη και τα λεφτά που βάζω στις ενδιάμεσες διαδρομές καθώς ξέρω τι καίει στην εθνική
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Αν εκείνος λοιπόν πήγαινε με 100 και διένυσε 145 χιλιόμετρα θα πρέπει να οδηγούσε για σχεδόν 2 ώρες. Αυτό μου φαίνεται περίεργο...
επειδή εσύ δεν έχεις χρόνο
Προχτές έκανα 50 κμ σε μία ώρα για να κοιτάει ο μικρός τη θάλασσα....
Αμα δεν εχεις τι να κάνεις....
μάλλον η διάθεση μου λείπει...δεν θα μπορούσα να πηγαίνω με 90 για ώρες για να κάψει 1-2 λίτρα λιγότερο...πόσο μάλλον με άδειο δρόμο...θα του δινα το i-vtec στο χέρι...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Αν εκείνος λοιπόν πήγαινε με 100 και διένυσε 145 χιλιόμετρα θα πρέπει να οδηγούσε για σχεδόν 2 ώρες. Αυτό μου φαίνεται περίεργο...
επειδή εσύ δεν έχεις χρόνο
Προχτές έκανα 50 κμ σε μία ώρα για να κοιτάει ο μικρός τη θάλασσα....
Αμα δεν εχεις τι να κάνεις....
μάλλον η διάθεση μου λείπει...δεν θα μπορούσα να πηγαίνω με 90 για ώρες για να κάψει 1-2 λίτρα λιγότερο...πόσο μάλλον με άδειο δρόμο...θα του δινα το i-vtec στο χέρι...
Να δω ποιος θα μπορουσε να συγκρατηθει για να κανει τετοιου ειδους μετρηση με ανοιχτο δρομο μπροστα του σε εθνικο δικτυο....
Αυτο που μας καιει τους περισοτερους ειναι η καταναλωση εντος πολης.
Τωρα αν καιει 4-5-6 στην εθνικη ειναι ελαχιστη η διαφορα....
Step on it και πιες του το αιμα! -
Για να κάψει τόσο λίγο πρέπει να είσαι στην εθνική, να πιάσεις δεξιά, να βάλεις το cruise στο 60 και να αφήνεις τις νταλίκες να σε περνάνε.
-
Λοιπόν
-
Η υγρασία βοηθά. Χαμηλή θερμοκρασία σημαίνει πιο πυκνός αέρας άρα και καλύτερη αναπνοή. Η υγρασία δε έχει ως αποτέλεσμα να μειώνει την θερμοκρασία του μείγματος με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη θερμιδική απόδοση.
-
Με το CC όλα γίνονται. Στην Εθνική στην πραγματικότητα τα πόδια μου ασχολούνται με άλλα πράγματα και όχι με την οδήγηση. Το αριστερό χέρι κρατά χαλαρά το τιμόνι και το δεξί χέρι παίζει με το χειρόγκαζο και το κιβώτιο αν αυτό χρειαστεί.
Το 5.2 είναι καλή κατανάλωση πολύ κοντά σε αυτό που λέει ο κατασκευαστής για τα 90 km/h.
Αν μου έλεγε για 3.2 ή 4.2 τότε θα είχα τρελαθεί.
Τώρα αν κατέβεις ένα βουνό χαλαρά για 50 χιλιόμετρα και μετά πας χαλαρά για άλλα 100 τότε θα δεις και καταναλώσεις μικρότερες αυτής του ECE (hypermiler). Άλλες τεχνικές είναι τα ελαστικά μπαλόνια (δηλαδή αντί για 2.0 να έχεις 2.4 bar) αλλά δεν το συνιστώ στους Ελληνικούς δρόμους, να μειώσεις το βάρος (πχ έξω ρεζέρβα, πατάκια πορτ-παγκάζ και καύσιμο πάντα από το 1/6 ως το 1/2, βιβλιάρακι κατασκευαστή και ελάχιστο υγρό για το πλυστικό) να αλλάξεις τα ελαστικά με άλλα στενότερα (από τα 225 στα 205 πχ. έχουμε μείωση κατά 5% της τριβής κύλισης αν δεχτούμε γραμμική σχέση) και από 17 ίντσες να πάς σε 16 (μικρότερες ζάντες άρα μικρότερο βάρος), να κλείσεις μέρος των αεραγωγών εμπρός (εφόσον κινείσαι τον χειμώνα) ή να αφαιρέσεις τους υαλοκαθαριστήρες το καλοκαίρι για καλύτερη αεροδυναμική κ.α. που άπτονται στην αφαίρεση περιττών εξαρτημάτων αλλά δεν είναι επί του παρόντος.
-
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
2. Με το CC όλα γίνονται.Εκτός αν έχει απότομες ανηφόρες/κατηφόρες, εκεί καίει περισσότερο βενζίνη προσπαθώντας να διατηρήσει τη ταχύτητα στο ανέβασμα και φρενάροντας (με το κινητήρα) στο κατέβασμα.
Με περισσότερη ζέστη το αμάξι μάλλον θα καίει λιγότερο (εκτός αν έχει τόσο ζέστη που χρειάζεται a/c ).
Πιο ζεστός αέρας = λιγότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις και μεγαλύτερες θερμοκρασίες λιπαντικού = χαμηλότερες εσωτερικές τριβές. -
Μήπως τα 145,1 Km που γράφει δεν είναι τα χιλιόμετρα που διήνυσε με αυτή την κατανάλωση αλλά ο χιλιομετρητής του αυτοκινήτου? (αυτός που μπορούμε να μηδενίσουμε πατώντας το κουμπάκι). Όταν πήγα να το δω δεν υπήρχε ούτε ένα για δείγμα στην εδώ αντιπροσωπεία (και ούτε τώρα υπάρχει) οπότε δεν έχω μπει καν σε civic για να ξέρω σίγουρα αλλά μου φαίνεται πολύ μικρή η κατανάλωση.
Νταξ ο κινητήρας είναι σίγουρα οικονομικός αλλά 1.8 είναι ρε γμτ, δεν μπορεί να κάψει τόσο λίγο για τόσα πολλά χιλιόμετρα. -
Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
Μήπως τα 145,1 Km που γράφει δεν είναι τα χιλιόμετρα που διήνυσε με αυτή την κατανάλωση αλλά ο χιλιομετρητής του αυτοκινήτου? (αυτός που μπορούμε να μηδενίσουμε πατώντας το κουμπάκι)[...]Όχι. Η μέση κατανάλωση που εμφανίζει ανά πάσα στιγμή αντιστοιχεί στον κάθε μερικό χιλομετρητή Trip (Α και Β) και μηδενίζει μαζί με αυτόν.
Πάντως σε επιστροφή από χιονοδρομικό -με την ανάλογη κίνηση, δλδ ρολλάροντας σχεδ'ον σε όλη την κατάβαση- εγώ είχα δει και 0.1 για τα 20-30χλμ
Με άλλα τόσα με μια νορμάλ ~6 η μέση βγαίνει 3.0 για καμιά 60αριά χιλιόμετρα. Με άλλα 60χλμ με 6Lt/100 πας 4.5 κ.ο.κ. -
Ο χρήστης ΔΙΟΝΥΣΗΣ έγραψε:
Κάποιος να μου εξηγήσει παρακαλώ το ρόλο της υγρασίας στη χαμηλή κατανάλωση. Ευχαριστώ!Nevermore καλοτάξιδο!! (Άντε να δούμε και τον CivGr να παίρνει το δικό του!!!!). Πες μας ποιό μοντέλο έχεις.
Επικοινωνησα με παπρα και μου ειπε περιμενει καραβιά 10-20 Σεπτεμβρη, οποτε αν ειναι μεσα παμε για αρχες Οκτωβρη.Ακομα και ο πωλητης αυτη τη φορα φανηκε αμηχανος με την καθυστερηση και ειπε οτι προφανως φταιει η ηλιοροφη. Η αληθεια ειναι οτι μου προτεινε τον Ιουλη ενα μαυρο χωρις ηλιοροφη που ειχε μαλλον απο ακυρωση αλλα δε δεχτηκα....φαγαμε το γάιδαρο στην ουρα θα κολλησουμε;Παντως απο αυτα που διαβαζω αξιχει η αναμονη, αν και με τη γκαντεμια που εχω, βλεπω να βουλιαζει το καραβι που θα εχει το αμαξι μου μεσα
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Κάποιος να μου εξηγήσει παρακαλώ το ρόλο της υγρασίας στη χαμηλή κατανάλωση. Ευχαριστώ!
Nevermore καλοτάξιδο!! (Άντε να δούμε και τον CivGr να παίρνει το δικό του!!!!). Πες μας ποιό μοντέλο έχεις.
Επικοινωνησα με παπρα και μου ειπε περιμενει καραβιά 10-20 Σεπτεμβρη, οποτε αν ειναι μεσα παμε για αρχες Οκτωβρη.Ακομα και ο πωλητης αυτη τη φορα φανηκε αμηχανος με την καθυστερηση και ειπε οτι προφανως φταιει η ηλιοροφη. Η αληθεια ειναι οτι μου προτεινε τον Ιουλη ενα μαυρο χωρις ηλιοροφη που ειχε μαλλον απο ακυρωση αλλα δε δεχτηκα....φαγαμε το γάιδαρο στην ουρα θα κολλησουμε;Παντως απο αυτα που διαβαζω αξιχει η αναμονη, αν και με τη γκαντεμια που εχω, βλεπω να βουλιαζει το καραβι που θα εχει το αμαξι μου μεσα
φίλε civgr ξεπέρασες ακόμα και τον δικό μου...σπαραγμό αναμονής. Σε λίγες μέρες όμως θα είσαι ευτυχισμένος...θα έχεις το πλέον καινούριο σιβικ του τόπικ
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Κάποιος να μου εξηγήσει παρακαλώ το ρόλο της υγρασίας στη χαμηλή κατανάλωση. Ευχαριστώ!
Nevermore καλοτάξιδο!! (Άντε να δούμε και τον CivGr να παίρνει το δικό του!!!!). Πες μας ποιό μοντέλο έχεις.
Επικοινωνησα με παπρα και μου ειπε περιμενει καραβιά 10-20 Σεπτεμβρη, οποτε αν ειναι μεσα παμε για αρχες Οκτωβρη.Ακομα και ο πωλητης αυτη τη φορα φανηκε αμηχανος με την καθυστερηση και ειπε οτι προφανως φταιει η ηλιοροφη. Η αληθεια ειναι οτι μου προτεινε τον Ιουλη ενα μαυρο χωρις ηλιοροφη που ειχε μαλλον απο ακυρωση αλλα δε δεχτηκα....φαγαμε το γάιδαρο στην ουρα θα κολλησουμε;Παντως απο αυτα που διαβαζω αξιχει η αναμονη, αν και με τη γκαντεμια που εχω, βλεπω να βουλιαζει το καραβι που θα εχει το αμαξι μου μεσα
φίλε civgr ξεπέρασες ακόμα και τον δικό μου...σπαραγμό αναμονής. Σε λίγες μέρες όμως θα είσαι ευτυχισμένος...θα έχεις το πλέον καινούριο σιβικ του τόπικ
τουλαχιστον θα εχω να λεω οτι ειχα το μεγαλυτερο χρονο αναμονης στο τοπικ
-
λοιπόν...μόλις μου έφεραν το αυτοκίνητο από το πρώτο σερβις.
Χρεώσεις...
φιλτρο 8,44
υγρο καθαρισμου παρμπριζ 1,32
ροδελα καρτερ 0,32
λάδι 10 40 41,40σύνολο με φπα 61,26
εργατικά17,85
σύνολο 79 ευρώ.Επίσης μου έφτιαξαν τις αναρτήσεις...απλά εσφιξαν το δεξί bump stop και όλα είναι πλέον καλά.
(Αντρέα...Άλλαξε ο ήχος έχεις δίκιο...βέβαια έφαγε μια δευτερα στις 7000 για να το ελέγξω...άλλο που δεν ήθελα)
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
λοιπόν...μόλις μου έφεραν το αυτοκίνητο από το πρώτο σερβις.
Χρεώσεις...
φιλτρο 8,44
υγρο καθαρισμου παρμπριζ 1,32
ροδελα καρτερ 0,32
λάδι 10 40 41,40σύνολο με φπα 61,26
εργατικά17,85
σύνολο 79 ευρώ.Επίσης μου έφτιαξαν τις αναρτήσεις...απλά εσφιξαν το δεξί bump stop και όλα είναι πλέον καλά.
(Αντρέα...Άλλαξε ο ήχος έχεις δίκιο...βέβαια έφαγε μια δευτερα στις 7000 για να το ελέγξω...άλλο που δεν ήθελα)
σαρακάκης? μάλλον εγω βάζω ακριβότερα λάδια by far....
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Επίσης μου έφτιαξαν τις αναρτήσεις...απλά εσφιξαν το δεξί bump stop και όλα είναι πλέον καλά. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
λοιπόν...μόλις μου έφεραν το αυτοκίνητο από το πρώτο σερβις.
Χρεώσεις...
φιλτρο 8,44
υγρο καθαρισμου παρμπριζ 1,32
ροδελα καρτερ 0,32
λάδι 10 40 41,40σύνολο με φπα 61,26
εργατικά17,85
σύνολο 79 ευρώ.Επίσης μου έφτιαξαν τις αναρτήσεις...απλά εσφιξαν το δεξί bump stop και όλα είναι πλέον καλά.
(Αντρέα...Άλλαξε ο ήχος έχεις δίκιο...βέβαια έφαγε μια δευτερα στις 7000 για να το ελέγξω...άλλο που δεν ήθελα)
σαρακάκης? μάλλον εγω βάζω ακριβότερα λάδια by far....
τα λάδια που βαζει ο αντιπροσωπος...ούτε είδα τι ήταν...στην τελική 6 μηνες θα μείνουν επάνω...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
λοιπόν...μόλις μου έφεραν το αυτοκίνητο από το πρώτο σερβις.
Χρεώσεις...
φιλτρο 8,44
υγρο καθαρισμου παρμπριζ 1,32
ροδελα καρτερ 0,32
λάδι 10 40 41,40σύνολο με φπα 61,26
εργατικά17,85
σύνολο 79 ευρώ.Επίσης μου έφτιαξαν τις αναρτήσεις...απλά εσφιξαν το δεξί bump stop και όλα είναι πλέον καλά.
(Αντρέα...Άλλαξε ο ήχος έχεις δίκιο...βέβαια έφαγε μια δευτερα στις 7000 για να το ελέγξω...άλλο που δεν ήθελα)
σαρακάκης? μάλλον εγω βάζω ακριβότερα λάδια by far....
τα λάδια που βαζει ο αντιπροσωπος...ούτε είδα τι ήταν...στην τελική 6 μηνες θα μείνουν επάνω...
αυτο λέω κι εγω.... τα δικά μου ειναι αλλα....
Ηonda Civic 2005