-
Ξεκιναει το 122 απο 17.300; Ή το 140;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Δυσκολα θα ξεκιναει πανω απο 17Κ(και πολλα ειναι).
Απο καπου εκει δεν ξεκιναει και το Golf?(17.300?)
Ιδια τιμη θα εχουν?
no way!
Βγαλε τα τσιροτα απο το στομα ρε και μιλα να πουμε!
Λεγε τι ξερεις!!!!
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Ξεκιναει το 122 απο 17.300; Ή το 140;Α μαλιστα...για το 122 ελεγα εγω (θα ειναι 1.4Τ χωρις κομπρεσορα)
-
Και γω για αυτο ειπα στη χειροτερη 17Κ, για τον 122.
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Δυσκολα θα ξεκιναει πανω απο 17Κ(και πολλα ειναι).
Απο καπου εκει δεν ξεκιναει και το Golf?(17.300?)
Ιδια τιμη θα εχουν?
no way!
Βγαλε τα τσιροτα απο το στομα ρε και μιλα να πουμε!
Λεγε τι ξερεις!!!!
Aπό 17,3Κ ξεκινά το Golf 122, άρα το Leon για να πουλήσει ( ), σίγουρα 1.000 ευρώ κάτω
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Στριβει αέρα πατέρα, προβλήματα δεν έχουμε δει ούτε στα δημοσιογραφικά, έχει ίδιο μοτέρ με το S3, τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία του, την πιο 'πολεμική' θέση οδήγησης και κοστίζει 5-6 χιλιάρικα λιγότερο από το μόνο που μπορεί να πάει εξίσου γρήγορα (Golf Edition 30). Αυτό που θα έπρεπε να σε χαλάει μάλλον είναι η μεταπώληση. Προσωπικά, αυτό θα ήταν το μόνο που θα με φόβιζε στην αγορά του... αλλά μάλλον όχι τόσο ώστε να το αποφύγω
Συμφωνώ απόλυτα ...
Σπύρο κάτι βλακειούλες για υποδεέστερο τιμόνι του γκολφ δεν παίζουν προφανώς, ε;
To αντίθετο έχουν διατυπώσει οι 4 ΤΡΟΧΟΙ στο συγκριτικό new Civic-Type R, Golf GTI-Ed. 30, & Cupra, λέγοντας ότι σε πληροφόρηση είναι καλύτερο μάλλον του Golf αλλά σε αποτελεσματικότητα ίδια γεύση ... Τώρα γιά το ποιό από τα 2 είναι πιό γρήγορο (σε πίστες και στο δρόμο) νομίζω είναι περιττό να το σχολιάσουμε μιάς και έχουν μιλήσει μέχρι στιγμής όλα τα συγριτικά ...
Η προσωπική εμπειρία εδώ και 1.5 μήνα που έχω το αυτοκίνητο είναι ότι το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες μέσα στα στενά της πόλης και στους επιτόπιους ελιγμούς (το τελευταίο βοηθάει ιδιαίτερα) αλλά αλλάζει τελείως χαρακτήρα και αίσθηση όταν κανείς οδηγεί γρήγορα και σε στροφές ... Με λίγα λόγια το αυτοκίνητο έχει έναν απίστευτα αποτελεσματικό τρόπο γιά να περνάει τη δύναμη στο δρόμο χωρίς να αγχώνει και να δυστροπεί ... Εδώ είμαστε και θα δούμε και τη συνέχεια ...απο καταναλωση πως παει?
-
Ο χρήστης spyros έγραψε:
απο καταναλωση πως παει?... όπως το πας
Δύσκολα θα δεις κάτω από 10-11 πάντως.
-
Δύσκολα θα δεις κάτω από 10-11 πάντως.
Ε,ντε!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
απο καταναλωση πως παει?
... όπως το πας
Δύσκολα θα δεις κάτω από 10-11 πάντως.
Στις τιμές αυτές παίζει το 200αρι μοτέρ (σε νορμαλ οδήγηση και χαλαρούς ρυθμούς). Άρα για το 240 μάλλον θα είναι λίγο ακόμα πιο τσιμπημένη η κατανάλωση...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
απο καταναλωση πως παει?
... όπως το πας
Δύσκολα θα δεις κάτω από 10-11 πάντως.
Στις τιμές αυτές παίζει το 200αρι μοτέρ (σε νορμαλ οδήγηση και χαλαρούς ρυθμούς). Άρα για το 240 μάλλον θα είναι λίγο ακόμα πιο τσιμπημένη η κατανάλωση...
Σε νορμάλ και χαλαρή οδήγηση, το 200άρι ελάχιστα διαφέρει από το 240άρι.
-
Α για το cupra λεγαμε?
και λιγα βαζεις
απο την αλλη ποιος θα το αγορασει συνειδητα και θα απαιτει οικονομια?
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
ckosm
πάει το Οκτάβια;
Ναι εδώ και καιρό ... Στο μεταξύ μέχρι να έρθει το Cupra οδηγούσα ένα Peugeot 307 1.4 ...
ποιο octavia ειχες?
-
Μετά και από αυτό , δε με ξεπλένει ούτε ο Νιαγάρας:
Το FR είναι πολύ καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από ένα Golf GTI, πιο απόλυτο και κοφτερό από ένα Focus ST
http://fabiatou.com/2007/09/seat-leon-2 ... html#links.
-
Τι μου λες, τι μου λες... Αυτό είναι πραγματικά ενδιαφέρον...
-
Ο χρήστης spyros έγραψε:
ckosm
πάει το Οκτάβια;
Ναι εδώ και καιρό ... Στο μεταξύ μέχρι να έρθει το Cupra οδηγούσα ένα Peugeot 307 1.4 ...
ποιο octavia ειχες?
To 1.8T έκδοση Elegance (2WD) (με 16' ζάντες του RS και σπόρ ανάρτηση της Skoda), αρχικά με ΑΒΤ (193ps --> 208 μετρημενα) και αργότερα ΜΤΜ (με άλλο τούρμπο-εξάτμιση-τροποποιημένη εισαγωγή-μπέκ) με 240ps ... Στην κατοχή μου το είχα 6 χρόνια (75.000 km) ...!!!
-
Τελικά το 1.8 ΤSi κοστίζει 21400 (έκδοση stylance) κι όχι 19900 που διαφήμιζαν....και χωρίς ESP. Η έκδοση με ESP συν 17άρες αντί 16άρες και bluetooth συν 2000 δηλ. 23400 (έκδοση sport up). Λίγο ακριβό δε σας κάνει σε σχέση με το κελεπούρι που αρχικά μας παρουσιάστηκε ως τέτοιο;
Το Golf GT 170PS ως 5Θ κοστίζει 24860 κι ως 3Θ 24030 με μόνη έλλειψη έναντι του Leon στην έκδοση sport up το cruise control....Δηλαδή όλος ο καυγάς είναι για 1500 ευρώ; Αυτά κάνουν το Leon κελεπούρι έναντι του Golf GT, TSi κλπ;http://www.seat.gr/price/price_list.php ... New%20Leon
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Τελικά το 1.8 ΤSi κοστίζει 21400 (έκδοση stylance) κι όχι 19900 που διαφήμιζαν....και χωρίς ESP. Η έκδοση με ESP συν 17άρες αντί 16άρες και bluetooth συν 2000 δηλ. 23400 (έκδοση sport up). Λίγο ακριβό δε σας κάνει σε σχέση με το κελεπούρι που αρχικά μας παρουσιάστηκε ως τέτοιο;
Το Golf GT 170PS ως 5Θ κοστίζει 24860 κι ως 3Θ 24030 με μόνη έλλειψη έναντι του Leon στην έκδοση sport up το cruise control....Δηλαδή όλος ο καυγάς είναι για 1500 ευρώ; Αυτά κάνουν το Leon κελεπούρι έναντι του Golf GT, TSi κλπ;http://www.seat.gr/price/price_list.php ... New%20Leon
Tα 1500 Ε έκπτωση στο Leon (ισχύει γιά TSI, FR, Cupra) γιά αγορά μετρητοίς ή έντοκο διακανονισμό δεν τα αντελήφθεις ...???
Οϋτως ή άλλως το Leon TSI παρέχει αρκετή περισσότερο sport αίσθηση από το κατά τα άλλα καταπληκτικό Golf GT ...
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Τελικά το 1.8 ΤSi κοστίζει 21400 (έκδοση stylance) κι όχι 19900 που διαφήμιζαν....και χωρίς ESP. Η έκδοση με ESP συν 17άρες αντί 16άρες και bluetooth συν 2000 δηλ. 23400 (έκδοση sport up). Λίγο ακριβό δε σας κάνει σε σχέση με το κελεπούρι που αρχικά μας παρουσιάστηκε ως τέτοιο;
Το Golf GT 170PS ως 5Θ κοστίζει 24860 κι ως 3Θ 24030 με μόνη έλλειψη έναντι του Leon στην έκδοση sport up το cruise control....Δηλαδή όλος ο καυγάς είναι για 1500 ευρώ; Αυτά κάνουν το Leon κελεπούρι έναντι του Golf GT, TSi κλπ;http://www.seat.gr/price/price_list.php ... New%20Leon
Tα 1500 Ε έκπτωση στο Leon (ισχύει γιά TSI, FR, Cupra) γιά αγορά μετρητοίς ή έντοκο διακανονισμό δεν τα αντελήφθεις ...???
Οϋτως ή άλλως το Leon TSI παρέχει αρκετή περισσότερο sport αίσθηση από το κατά τα άλλα καταπληκτικό Golf GT ...
Αν κάνω έντοκο διακανονισμό, (με τι επιτόκιο αλήθεια;) η έκπτωση των 1500 ευρώ θα εξαλειφθεί και με το παραπάνω από την επιβάρυνση των τόκων. Οπότε ποια η διαφορά; Στο site της Seat πάλι, αναφέρει με την τιμή των 21400 ή 23400 (ανάλογα την έκδοση) τη δυνατότητα προκαταβολής 35 ή 50% της αξίας του αυτοκινήτου και το υπόλοιπο σε άτοκες δόσεις...(με τιμή βάσης αυτή των 21400 ή 23400). Αν πάλι στη φόρμα χρηματοδότησης επιλέξεις έντοκες δόσεις, όπως λες, τότε πχ για την έκδοση των 23400 ευρώ με προκαταβολή πχ 5000 ευρώ (κάτι πάνω από το 20%) κι επιτόκιο ονομαστικό μηνιαίο 0,59% δίνει με εξόφληση πχ του υπολοίπου σε 36 δόσεις μια τιμή δόσης 527,25 ευρώ ανά μήνα άρα συνολικά έχουμε 18981 ευρώ από τις 36 δόσεις συν τα 5000 ευρώ από την προκαταβολή ίσον 23981 ευρώ, δηλαδή 581 ευρώ επιβάρυνση σε σχέση με την τιμή βάσης των 23400 ευρώ για αγορά με προκαταβολή ίση με 21,36% της αξίας του αυτοκινήτου κι εξόφληση σε 36 δόσεις...Παρά την έκπτωση των 1500 ευρώ...Άρα ποια έκπτωση; Μάλλον σχετικά χαμηλό επιτόκιο είναι...
Τώρα για το θέμα του μετρητοίς, φαντάζομαι ότι όλες οι αντιπροσωπείες στο μετρητοίς κάνουν κάποια έκπτωση από τις τιμές καταλόγου, ίσως όχι 1500 ευρώ ίσως λιγότερο ίσως και παραπάνω, ανάλογα την αξία του οχήματος κλπ. Πέρα από όλα αυτά όμως, εγώ απλά εξέφρασα καλόπιστα μια απορία που από ότι είδα εκ των υστέρων είχαν εκφράσει σε άλλο Topic κι άλλοι συνφορουμίτες...Δεν έχω κάτι με το συγκεκριμένο αμάξι...Κακώς παρεξηγήθηκες (αν όντως παρεξηγήθηκες βέβαια με τα γραφόμενά μου). -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Αν κάνω έντοκο διακανονισμό, (με τι επιτόκιο αλήθεια;) η έκπτωση των 1500 ευρώ θα εξαλειφθεί και με το παραπάνω από την επιβάρυνση των τόκων. Οπότε ποια η διαφορά; Στο site της Seat πάλι, αναφέρει με την τιμή των 21400 ή 23400 (ανάλογα την έκδοση) τη δυνατότητα προκαταβολής 35 ή 50% της αξίας του αυτοκινήτου και το υπόλοιπο σε άτοκες δόσεις...(με τιμή βάσης αυτή των 21400 ή 23400). Αν πάλι στη φόρμα χρηματοδότησης επιλέξεις έντοκες δόσεις, όπως λες, τότε πχ για την έκδοση των 23400 ευρώ με προκαταβολή πχ 5000 ευρώ (κάτι πάνω από το 20%) κι επιτόκιο ονομαστικό μηνιαίο 0,59% δίνει με εξόφληση πχ του υπολοίπου σε 36 δόσεις μια τιμή δόσης 527,25 ευρώ ανά μήνα άρα συνολικά έχουμε 18981 ευρώ από τις 36 δόσεις συν τα 5000 ευρώ από την προκαταβολή ίσον 23981 ευρώ, δηλαδή 581 ευρώ επιβάρυνση σε σχέση με την τιμή βάσης των 23400 ευρώ για αγορά με προκαταβολή ίση με 21,36% της αξίας του αυτοκινήτου κι εξόφληση σε 36 δόσεις...Παρά την έκπτωση των 1500 ευρώ...Άρα ποια έκπτωση; Μάλλον σχετικά χαμηλό επιτόκιο είναι...
Τώρα για το θέμα του μετρητοίς, φαντάζομαι ότι όλες οι αντιπροσωπείες στο μετρητοίς κάνουν κάποια έκπτωση από τις τιμές καταλόγου, ίσως όχι 1500 ευρώ ίσως λιγότερο ίσως και παραπάνω, ανάλογα την αξία του οχήματος κλπ.Συγνώμη που επεμβαίνω,αλλά επειδή τυγχάνει να είμαι κάτοχος leon,θέλω να σου πω πως έχεις δίκιο,στην ουσία είναι χαμηλό επιτόκιο,η έκπτωση στην τιμή μετρητοίς είναι κόλπο του μάρκετινγκ όπως καταλαβαίνεις,το οποίο χρησιμοποιούν αρκετές εταιρείες. Αναφέρθηκες όμως στο ότι η τιμή του αυτοκινήτου με δόσεις είναι 23.400 τελικά και πως στην ουσία φτάνει την τιμή του Golf GT.Αναλογίστηκες όμως πόσο πηγαίνει το GT με δόσεις,έχοντας ιδιαίτερα υψηλό επιτόκιο? Σίγουρα ανεβαίνει αρκετά. Από εκεί και πέρα γούστα είναι αυτά,επιλέγεις ότι σου κάνει.
-
Eν τέλει, το συνολικό κόστος του αυτοκινήτου μπορεί να βγαίνει το ίδιο (ανάλογα με προκ/λή-αρ. δόσεων).
Η Seat δίνει την ευχέρεια, σε κάποιον που έχει μία καλή προκαταβολή, να αγοράσει το αυτοκίνητο άτοκα. Σε άλλη περίπτωση, κάνει έκπτωση, το ίδιο πράγμα είναι!
Απλά το αρχική τιμή '19,900' μπρεδεύει,
ιδίως όταν υπάρχει άτοκο στη μέση, οπότε σου λέει, 'α, +1,500€'Αλλά, άλλο να εμφανίζεται στους καταλόγους Leon 1.8TSI '19.900' και άλλο '21,400'. Πώς θα πουλήσει;;;
Seat Leon 2005