-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Μας φτάνουν και μας παραφτάνουν και μια χαρούλα πάει το astra με τα 90του,
δέν κατάλαβα δηλαδή, ξαφνικά γίναμε όλοι χεράδες και θέλουμε 300 άλογα και βάλε κάτω απο τα καπό μας?
ακομα και το focus με τα 80του μια χαρούλα αμαξάκι είναι, επειδή δέν αφήνει λάστιχα στον δρόμο είναι για τα μπάζα?-
Σε διακοπές πρίν λίγες μέρες με Astra 1.4 90ps, 3 άτομα + αποσκευές, ούτε στην ευθεία δεν προσπέρναγες....
-
Focus με 80ps, 1 άτομο, διαδρομή σε βουνό, στην προσπέραση χρειαζόνταν επειγόντως αλλαγή ταχύηττας, αλλιώς θα έμενες στην προσπάθεια
-
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μας φτάνουν και μας παραφτάνουν και μια χαρούλα πάει το astra με τα 90του,
δέν κατάλαβα δηλαδή, ξαφνικά γίναμε όλοι χεράδες και θέλουμε 300 άλογα και βάλε κάτω απο τα καπό μας?
ακομα και το focus με τα 80του μια χαρούλα αμαξάκι είναι, επειδή δέν αφήνει λάστιχα στον δρόμο είναι για τα μπάζα?-
Σε διακοπές πρίν λίγες μέρες με Astra 1.4 90ps, 3 άτομα + αποσκευές, ούτε στην ευθεία δεν προσπέρναγες....
-
Focus με 80ps, 1 άτομο, διαδρομή σε βουνό, στην προσπέραση χρειαζόνταν επιγόντως αλλαγή ταχύηττας, αλλιώς θα έμενες στην προσπάθεια
υπερ-βολες...
σπευδε βραδεως....
-
-
To Astra 1,4 δυσκολεύεται μέχρι και στην εκκίνηση καθώς η ροπή του πέφτει σε επίπεδα υπό του μηδενός.
Ανατριχιαστικά αδύναμο...
-
Το Astra G (σε σεντάν, αλλά και στην 5θυρη) πάντως με τον 1.4αρη ήταν αρκετά καλό. Προ Twinport τουλάχιστον!
-
Θέλει τρόπο. Καλό χειρισμό του ηλεκτρόγκαζου (εκεί την πατάνε οι περισσότεροι) και μια κάποια πείρα στο πως βγάζει τα άτια ο κινητήρας.
Με λίγα λόγια, βουρ για τις 2.000 στροφές γρήγορα για να μη μας πάρει η κατηφόρα. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
-
Σε διακοπές πρίν λίγες μέρες με Astra 1.4 90ps, 3 άτομα + αποσκευές, ούτε στην ευθεία δεν προσπέρναγες....
-
Focus με 80ps, 1 άτομο, διαδρομή σε βουνό, στην προσπέραση χρειαζόνταν επιγόντως αλλαγή ταχύηττας, αλλιώς θα έμενες στην προσπάθεια
Αφού τώρα αν βρείς αυτοκίνητο κάτω από 1300κιλα είσαι τυχερός.
Το αρχαίο μου Citroen ZX 1.6 90hp 8-βάλβιδο, 1020kgr, χωρίς abs/ac:
ΠΟΤΕ (άντε ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ) δεν χρειάστηκε να κατεβάσω ταχύτητα για
προσπέραση, ήσυχο, ροπή και ελαστικότητα στην 4η και 5η ΑΠΙΘΑΝΗ.Αν το focus μου ΤΩΡΑ είχε τον ίδιο κινητήρα, όντας 320 κιλά βαρύτερο θα ΕΚΛΑΙΓΕ.
Οτιδήποτε κάτω από 90hp πρέπει να είναι ΕΛΑΦΡΥ (κάπου στον
ένα τόνο), αλλιώς κλάφτα -
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Θέλει τρόπο. Καλό χειρισμό του ηλεκτρόγκαζου (εκεί την πατάνε οι περισσότεροι) και μια κάποια πείρα στο πως βγάζει τα άτια ο κινητήρας.
Με λίγα λόγια, βουρ για τις 2.000 στροφές γρήγορα για να μη μας πάρει η κατηφόρα.Προσυπογράφω το μανιφέστο του manosk. Αρκεί να μιλάει για το προηγούμενο Astra και όχι για το τωρινό, αφού δεν έχω εμπειρία!
Το Φόκους το 1.4αρι αν είναι μη φορτωμένο, κινείται αξιοπρεπώς, αν και χρειάζεται να το ταλαιπωρήσεις. Φορτωμένο, μάλλον θα πρέπει να ταλαιπωρηθούν οι επιβάτες να σπρώχνουν!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν βγαίνεις εφόσον δεν σε παίρνει. Αυτή είναι η κορυφαία ενεργητική ασφάλεια, να είναι ενεργό το μυαλό σου.αααααα γειά σου..........
να'γειάσει το στόμα σου ρε manosk....
όταν λοιπον οδηγουμε με το μυαλό μας και όχι με τον εγωισμό μας
τότε όλα τα αμάξια είναι μιά χαρά. σε πάνε και σε φέρνουν μια χαρα
και ας κάνεις και μισή και μία ωρα παραπάνω........τουλάχιστον .......
θα φτασεις μεχρι το τέλος -
Σύμφωνοι, η σύνεση είναι πολύ σημαντική αρετή, καθώς και το να ξέρεις τι οδηγάς. Αλλά το να είσαι κολλημένος πίσω από νταλίκα που ντουμανιάζει στην Κατάρα ανεβαίνοντας, και να έχεις την διάθεση να μείνεις εκεί πίσω δεν είναι και το πιο εύκολο και ασφαλές πράγμα, δεν είναι;
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
όταν λοιπον οδηγουμε με το μυαλό μας και όχι με τον εγωισμό μας
τότε όλα τα αμάξια είναι μιά χαρά. σε πάνε και σε φέρνουν μια χαρα
και ας κάνεις και μισή και μία ωρα παραπάνω........τουλάχιστον .......
θα φτασεις μεχρι το τέλοςΤο να κολλήσεις πίσω από την νταλίκα στην εθνική, που σου κόβει την ορατότητα, σου πετάει σαβούρα από την καρότσα και ανά πάσα στιγμή μπορεί να φρενάρει, το θεωρείς πιο ασφαλές από το να τον προσπεράσεις και να έχεις καθαρό οπτικό πεδίο μπροστά σου;
Αν είναι έτσι, δε βλέπω το λόγο γιατί να μην κινούμαστε όλοι με matiz και atos στις εθνικές (εκτός αν τα μικρομεσαία τα χρειαζόμαστε μόνο για τα μπαγκάζια και την πεθερά )
-
δεν είπε κανείς οτι ειναι ωραιο πραγμα να είσαι πίσω απο τη νταλίκα στη κατάρα,
αλλα επειδή και η νταλίκα έχει προβλημα εκεί και πάει με 20-30 και οχι με 80-90
κάποια στιγμή η 2α σου θα την κάνει την δουλειά της. σε σωστό σημειο έτσι? -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
όταν λοιπον οδηγουμε με το μυαλό μας και όχι με τον εγωισμό μας
τότε όλα τα αμάξια είναι μιά χαρά. σε πάνε και σε φέρνουν μια χαρα
και ας κάνεις και μισή και μία ωρα παραπάνω........τουλάχιστον .......
θα φτασεις μεχρι το τέλοςΤο να κολλήσεις πίσω από την νταλίκα στην εθνική, που σου κόβει την ορατότητα, σου πετάει σαβούρα από την καρότσα και ανά πάσα στιγμή μπορεί να φρενάρει, το θεωρείς πιο ασφαλές από το να τον προσπεράσεις και να έχεις καθαρό οπτικό πεδίο μπροστά σου;
Αν είναι έτσι, δε βλέπω το λόγο γιατί να μην κινούμαστε όλοι με matiz και atos στις εθνικές (εκτός αν τα μικρομεσαία τα χρειαζόμαστε μόνο για τα μπαγκάζια και την πεθερά )
tazz?
είπαμε οτι αν δέν μπορείς να προσπεράσεις κάθεσε απο πίσω σε αποσταση ασφαλείας και
περιμένεις μέχρι να ανοιξει ο δρόμος (2η λωρίδα).
είπαμε......δέν τρεχει και τίποτα αν χάσεις και κανα μισάωρο!! -
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Δεν βγαίνεις εφόσον δεν σε παίρνει. Αυτή είναι η κορυφαία ενεργητική ασφάλεια, να είναι ενεργό το μυαλό σου.
αααααα γειά σου..........
να'γειάσει το στόμα σου ρε manosk....
όταν λοιπον οδηγουμε με το μυαλό μας και όχι με τον εγωισμό μας
τότε όλα τα αμάξια είναι μιά χαρά. σε πάνε και σε φέρνουν μια χαρα
και ας κάνεις και μισή και μία ωρα παραπάνω........τουλάχιστον .......
θα φτασεις μεχρι το τέλοςandykar...
θα τα έλεγες αυτά εάν το i30 είχε το μοτέρ του ΤSi με τα 140 ή το 1.6Τ της Opel ;
εγώ γιατί νομίζω ότι θα τα έκανες γαργάρα...
-
Δέν καταλαβαίνω την ερώτηση σου!!!
Να κάνω γαργάρα, τι? -
Εσείς λέτε ότι θέλετε. Εγώ θα το πάρω το i30!!!
-
Ο χρήστης Patrinos έγραψε:
Εσείς λέτε ότι θέλετε. Εγώ θα το πάρω το i30!!!καλοτάξιδο...δεν σου είπε κανείς να μην το πάρεις.
απλά κοιτάμε και λίγο τον ανταγωνισμό...κουβέντα να γίνεται δηλ.
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
όταν λοιπον οδηγουμε με το μυαλό μας και όχι με τον εγωισμό μας
τότε όλα τα αμάξια είναι μιά χαρά. σε πάνε και σε φέρνουν μια χαρα
και ας κάνεις και μισή και μία ωρα παραπάνω........τουλάχιστον .......
θα φτασεις μεχρι το τέλοςΤο να κολλήσεις πίσω από την νταλίκα στην εθνική, που σου κόβει την ορατότητα, σου πετάει σαβούρα από την καρότσα και ανά πάσα στιγμή μπορεί να φρενάρει, το θεωρείς πιο ασφαλές από το να τον προσπεράσεις και να έχεις καθαρό οπτικό πεδίο μπροστά σου;
Αν είναι έτσι, δε βλέπω το λόγο γιατί να μην κινούμαστε όλοι με matiz και atos στις εθνικές (εκτός αν τα μικρομεσαία τα χρειαζόμαστε μόνο για τα μπαγκάζια και την πεθερά )
tazz?
είπαμε οτι αν δέν μπορείς να προσπεράσεις κάθεσε απο πίσω σε αποσταση ασφαλείας και
περιμένεις μέχρι να ανοιξει ο δρόμος (2η λωρίδα).
είπαμε......δέν τρεχει και τίποτα αν χάσεις και κανα μισάωρο!!Να είσαι βέβαιος ότι δεν τρέχει τίποτα ακόμα κι αν χάσεις και 3 και 4 ώρες κοκ...Επίσης δεν τρέχει τίποτα αν φτάσεις λίγο ιδρωμένος και λίγο κοπανημένος από το ντάκα ντούκα κοκ...Το 'δεν τρέχει τίποτα' λοιπόν δεν έχει τελειωμό (και με 50 ίππους για 1300 κιλά ασφαλέστατα θα φτάσεις αν οδηγείς αναλόγως) και είναι αναμφίβολο ότι η ανθρώπινη ζωή και η ασφάλεια προέχουν των άλλων και μπορείς ΠΑΝΤΑ (όσο εξαρτάται από σένα) να τις διαφυλάξεις με συνετή οδήγηση...Νομίζω όμως ότι έτσι έχασες το νόημα της συζήτησης....
Επίσης είναι λάθος να θεωρείς 'ικανοποιητικούς' τους ίππους που εσύ εκτιμάς ότι είναι 'αρκετοί' : ούτε αυτό τελειώνει ποτέ . Εσύ έχεις κάποιες οδηγικές εμπειρίες Α, ένα πορτοφόλι Β, κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο....
Ο Λάτσης έχει άλλες εμπειρίες και άλλο πορτοφόλι και είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο να σου πεί ότι ο,τιδήποτε κάτω από 300 ίππους δεν θα έπρεπε να ονομάζεται 'αυτοκίνητο' και δεν θα διενοείτο να μπει σε ένα τόσο ανασφαλές όχημα...Το να λες το αυτονόητο ότι δηλ 'όταν λοιπον οδηγουμε με το μυαλό μας και όχι με τον εγωισμό μας τότε όλα τα αμάξια είναι μιά χαρά' δεν προάγει στο παραμικρό την κουβέντα, είναι απλά μια δήλωση ορθή μεν αλλά χωρίς σχέση με το θέμα σύγκρισης μοντέλων αυτοκινήτων μεταξύ τους...
-
Άσχετο και δεν προάγει την συζήτηση:
Αν έχανα σε κάθε ταξίδι ένα μισάωρο λόγω έλλειψης γκαζιού θα κατέληγα ή στο Θιβέτ να κάνω ασκήσεις ζεν ή στον ψυχίατρο.Το ίδιο και αρκετοί άλλοι εδώ μέσα, νομίζω.
-
Πάμε για gb εκδρομής στο θιβέτ;
-
@koutsan
Η κουβέντα ξεκίνησε απο εμένα όταν ο dimgr άφησε κάποια υπονοούμενα περι ασφάλειας
για το i30 και απάντησα για κάποιες υπερβολές που γράφονται κατα καιρούς.
Και φυσικά η κουβέντα εχει φτάσει εδώ που έχει φτάσει.
Πήγαινε λίγο πιό πίσω και ξαναδιάβασε.
Και φυσικά το θέμα μας εδώ είναι το i30 και όχι σύγκριση μοντέλων μεταξύ τους.
Αν το θές έτσι τότε είμαστε όλοι εκτός θέματος.
Hyundai i30