Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT 5oo 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT 5oo 2007
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 135
    • 136
    • 30 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    314
    2712
    46806
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tasosdev last edited by

      @HUNTER
      Εγω μπορώ να σου πώ 10 λόγους που προτιμώ να πηγαίνω στην
      δουλειά με 500άκι και όχι με παπί.(Στο φινάλε σχεδόν τον ίδιο χώρο πιάνουν).
      Εσύ μια δικαιολογία μπορείς να βρεις γι αυτόν που βρίσκεται δίπλα σου
      μποτιλιαρισμένος στον Κηφισό με το Γκράντ Τσερόκι;
      (Εκτός κι αν δεν πηγαίνει κι αυτός στην όποια του δουλεια αλλα στην ..Αράχωβα)

      Πάντως ένας απ τους πιο σοβαρους λόγους επιτυχίας των μινι, 2CV, Σκαραβαίου κλπ
      ήταν χωρις αμφιβολία η χαμηλή τους τιμή. Ηταν αυτοκίνητα του λαού κι όχι της μούρης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
        @HUNTER
        Εγω μπορώ να σου πώ 10 λόγους που ποτιμώ να πηγαίνω στην
        δουλειά με 500άκι και όχι με παπί.(Στο φινάλε σχεδόν τον ίδιο χώρο πιάνουν).
        Εσύ μια δικαιολογία μπορεις να βρεις γι αυτόν που βρίσκεται δίπλα σου
        μποτιλιαρισμένος στον Κηφισό με το Γκράντ Τσερόκι;

        Εγω προσωπικα δεν μπορω να βρω δικαιολογία ρε Τασο,αλλα αυτο ειναι δουλειά αυτουνου που με το γκραντ τσερόκι*.Εκεινος μπορει να βρεί δικαιολογίες,ποιός ξερει.
        Αυτο που ήθελα να πώ παραπάνω,ειναι οτι οι αφορισμοι κάθε ειδους ειναι τις περισσότερες φορες υπερβολές τις οποίες μπορει να χρησιμοποιήσει ο καθενας εναντίον του καθενός.

        *δίπλα στο οποίο θα επρεπε να βαλεις και τις μερτέντες,τις μεγαλες μπέμπες,τα φόρντ μοντεο,κ.λ.π μεγαλα αυτοκίνητα που δεν ειναι τζιπ,αν ήθελες να εισαι και πιό σωστος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
          Μόδα ήταν εκείνα ή αναγκη;

          Ανάγκη που έγινε μόδα. Σχετικά με το παλιό 5οο ας πούμε, πιο βολικό και πιο 'αναγκαίο' αν θέλεις ήταν, σύγχρονό του, 6οο, αλλά εκείνο δεν έγινε μόδα. Το αυτό και για το multipla της ίδιας εποχής.

          Τέσπα, πέρα από ανάγκες και μόδες, ένα ΚΑΛΟ μίνι νομίζω ότι είναι ευπρόσδεκτο στην αγορά. Και στην τελική, δεν είναι και τόσο υπερτιμημένο. Ακριβό, ναι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tazz last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

            Τέσπα, πέρα από ανάγκες και μόδες, ένα ΚΑΛΟ μίνι νομίζω ότι είναι ευπρόσδεκτο στην αγορά. Και στην τελική, δεν είναι και τόσο υπερτιμημένο. Ακριβό, ναι.

            Μου αρέσει το 500ράκι, αν έψαχνα για αυτοκίνητο στην κατηγορία σίγουρα θα ήταν στη λίστα με τα υποψήφια (πάνω-πάνω!), αλλά δεν έχω καταλάβει τι παραπάνω προσφέρει από το panda π.χ. (για να μην πάμε πιο πίσω, στο cinquecento του '94), εκτός από τις δυνατότητες customisation και ένα χαριτωμένο σουλούπι.

            Παραδόξως, ούτε ένα από τα άρθρα που διάβασα στον ειδικό τύπο δεν επικεντρώνεται στον οδηγικό του χαρακτήρα, οι δε περισσότεροι λένε ότι πιο ταιριαστός κινητήρας είναι ο 1.2, και όχι ο 1.4.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης tazz έγραψε:
              Παραδόξως, ούτε ένα από τα άρθρα που διάβασα στον ειδικό τύπο δεν επικεντρώνεται στον οδηγικό του χαρακτήρα, οι δε περισσότεροι λένε ότι πιο ταιριαστός κινητήρας είναι ο 1.2, και όχι ο 1.4.

              No, no, no!
              Ο ΣΧ στη γνωριμία του γράφει και λίγο οδηγικά, αλλά είναι στο εξωτερικό και γι' αυτό δεν μπορείς να πεις περισσότερα. Στην Ελλάδα, θα τα πούμε όλα. Πάντως το καλό μοτέρ είναι σίγουρα το 100άρι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stavrosg last edited by

                Ο χρήστης tazz έγραψε:
                Μου αρέσει το 500ράκι, αν έψαχνα για αυτοκίνητο στην κατηγορία σίγουρα θα ήταν στη λίστα με τα υποψήφια (πάνω-πάνω!), αλλά δεν έχω καταλάβει τι παραπάνω προσφέρει από το panda π.χ. (για να μην πάμε πιο πίσω, στο cinquecento του '94), εκτός από τις δυνατότητες customisation και ένα χαριτωμένο σουλούπι.

                Αυτό μετράει πολύ περισσότερο στις κατηγορίες αγοραστών που απευθύνεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  j-marr last edited by

                  kruzzz

                  επειδή το ξανάγραψες οι διαφορές απο εξωτερικό σε ελλάδα οφείλονται στη διαφορετική ποιότητα ασφάλτου???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tazz last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                    Παραδόξως, ούτε ένα από τα άρθρα που διάβασα στον ειδικό τύπο δεν επικεντρώνεται στον οδηγικό του χαρακτήρα, οι δε περισσότεροι λένε ότι πιο ταιριαστός κινητήρας είναι ο 1.2, και όχι ο 1.4.

                    No, no, no!
                    Ο ΣΧ στη γνωριμία του γράφει και λίγο οδηγικά, αλλά είναι στο εξωτερικό και γι' αυτό δεν μπορείς να πεις περισσότερα. Στην Ελλάδα, θα τα πούμε όλα. Πάντως το καλό μοτέρ είναι σίγουρα το 100άρι.

                    Πρόσεξε, δε λέω πιο καλός κινητήρας, λέω πιο ταιριαστός. Αν μιλάμε για αυτοκίνητο που το 90% του χρόνου θα το περνάει εντός αστικών τειχών, νομίζω ότι το ζητούμενο είναι οι ροπές χαμηλά, και απ' ό,τι διαβάζω (αλλά κι απ' ό,τι έχω οδηγήσει από το γρήγορο panda) o 100άρης χαμηλά δεν είναι υπόδειγμα ζωντάνιας...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                      kruzzz

                      επειδή το ξανάγραψες οι διαφορές απο εξωτερικό σε ελλάδα οφείλονται στη διαφορετική ποιότητα ασφάλτου???

                      Ναι, και πιθανόν και σε διαφορετικά λάστιχα που θα φοράνε τα παραγωγής από τα παρουσίασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        d-jet last edited by

                        Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
                        Πάντως ένας απ τους πιο σοβαρους λόγους επιτυχίας των μινι, 2CV, Σκαραβαίου κλπ
                        ήταν χωρις αμφιβολία η χαμηλή τους τιμή.

                        O σκαραβαίος δεν ήταν ποτέ φτηνός στην αγορά.
                        ΙΜΗΟ, η ουσία πίσω από το 5οο είναι οτι με σχετικά χαμηλό κόστος μπορείς να πάρεις ένα καλό (κατά γενική ομολογία) και πρακτικό αμαξάκι, το οποίο σου φτιάχνει τη διάθεση όταν το βλέπεις μέσα-έξω (γιατί πρέπει να δαιμονοποιούμε ντε και καλά την αισθητική απόλαυση του πράγματος;; ) και ίσως, για κάποιους, να εκπληρώνει και κανένα δυο απωθημένα από το παρελθόν που δεν κατάφεραν να εκπληρώσουν (κλασσικό 5οο).
                        Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή του κόσμου να παίρνει τα κομπιουτεράκια στο χέρι εδώ τη στιγμή που γιά άλλες απολαύσεις, λιγότερο ευγενείς συχνά, τα σκάει κανονικότατα. Με άλλα λόγια μου φαίνεται αστείο να λέει κανείς ότι δε θα δώσω ποτέ 1-1.5χιλιάρικο παραπάνω για ένα αυτοκίνητο που απλά είναι όμορφο και με φτιάχνει αισθητικά ενώ το ίδιο βράδυ θα σκάσει ένα 500ρικο για να βγει να πιεί και να κάνει κέφι... Για ενα ακριβό ρούχο γιατί τα σκάει; Γιατί να παρεις μια μπλούζα Βenetton η DUR και όχι μια απλή μπλούζα δλδ;
                        Τα έχεις και σου αρέσει; Σκάστα και να το ευχαριστηθείς χωρίς κλάψες. Δεν τα έχεις ή δε σου αρέσει; ΟΚ, κανένα πρόβλημα!

                        Λοιπόν, η δική μου άποψη είναι η εξής:
                        Μ'αρέσει το 5οο και δε θα το αγόραζα για να μπω στο μάτι του τζιπά στην παραλιακή αλλά διότι είναι από τα λίγα σύγχρονα αυτοκίνητα που με ικανοποιούν αισθητικά και απο πλευράς πρακτικότητας ταυτόχρονα. Υπάρχουν και άλλα τέτοια (όχι πολλά) αλλά το 5οο έχει ένα σοβαρό πλεονέκτημα έναντι των άλλων. Μπορώ να το αγοράσω!

                        Είναι μόδα και θα περάσει; Θα βγουν πολλά στο δρόμο και δε θα είναι σπάνιο θέαμα;Αδιαφορώ! Εμένα θα μου αρέσει ούτως ή άλλως!

                        Σε γαλάζιο, πάντα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsilis last edited by

                          η άποψις Δ-ΓΕΤΟΥ με βρίσκει απολύτως σύμφωνο...η αισθητική δαιμονοποιήθηκε μόνο απο τον ολοκληρωτισμό και σαφώς δεν βρίσκω μεμπτή την αγορά κάποιου τεχνουργήματος,απλώς και μόνο λόγω αισθητικής πληρώσεως...

                          Ζούμε δύσκολη καθημερινότητα και η αναζήτηση της ομορφιάς μπορεί να μην είναι αυτοσκοπός της καθ'ημέρα πράξης,ωστόσο δεν θα πρέπει και να εξαφανίζεται στο βωμό της πρακτικότητας...

                          Όλοι θέλουμε ένα 'παιχνιδάκι' να παίζουμε...

                          Τί θα είναι αυτό?
                          Αυτοκίνητο,i pod,υπολογιστές,σκάφη,αεροπλάνο, ελάχιστη σημασία έχει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Eφόσον έχουμε τα γκαφρά, γιατί όχι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsilis last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Eφόσον έχουμε τα γκαφρά, γιατί όχι;

                              Καθείς όπως μπορεί βρε παιδί μου,δεν κολλάμε σε τέτοια..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                                Όλοι θέλουμε ένα 'παιχνιδάκι' να παίζουμε...
                                Τί θα είναι αυτό?
                                Αυτοκίνητο,i pod,υπολογιστές,σκάφη,αεροπλάνο, ελάχιστη σημασία έχει...

                                Πέστα ρε τσάιλις....

                                Αρκεί να είναι γαλάζιο, πάντα, έτσι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tasosdev last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                  @HUNTER
                                  Εγω μπορώ να σου πώ 10 λόγους που ποτιμώ να πηγαίνω στην
                                  δουλειά με 500άκι και όχι με παπί.(Στο φινάλε σχεδόν τον ίδιο χώρο πιάνουν).
                                  Εσύ μια δικαιολογία μπορεις να βρεις γι αυτόν που βρίσκεται δίπλα σου
                                  μποτιλιαρισμένος στον Κηφισό με το Γκράντ Τσερόκι;

                                  Εγω προσωπικα δεν μπορω να βρω δικαιολογία ρε Τασο,αλλα αυτο ειναι δουλειά αυτουνου που με το γκραντ τσερόκι*.Εκεινος μπορει να βρεί δικαιολογίες,ποιός ξερει.
                                  Αυτο που ήθελα να πώ παραπάνω,ειναι οτι οι αφορισμοι κάθε ειδους ειναι τις περισσότερες φορες υπερβολές τις οποίες μπορει να χρησιμοποιήσει ο καθενας εναντίον του καθενός.

                                  *δίπλα στο οποίο θα επρεπε να βαλεις και τις μερτέντες,τις μεγαλες μπέμπες,τα φόρντ μοντεο,κ.λ.π μεγαλα αυτοκίνητα που δεν ειναι τζιπ,αν ήθελες να εισαι και πιό σωστος

                                  Φίλε μου τις απόψεις μου τις χαρακτηρίζεις αφορισμούς, κάτι που δεν τον δέχομαι
                                  μιας και δεν προτείνουν ποινικοποίηση η άλλη δράση.
                                  Ειναι κριτική απέναντι σε μια κοινωνική συμπεριφορά.
                                  (Εστω της μορφής ΚΡΑ ΚΡΑ)
                                  Η δράση υπάρχει στην απέναντι πλευρά.
                                  Αυτή ρυπαίνει και πιάνει χώρο και όχι οι απόψεις μου.

                                  Η γιαγιά δεν οδηγάει και πηγαίνει με το λεωφορείο όπου χρειάζεται.
                                  Μένει στην Αθήνα και αναπνέει το βενζόλιο και το μονοξείδιο του κάθε
                                  3λιτρου. Και δεν έχει τις ίδιες ευκαιρίες απόδρασης με τους κατόχους
                                  των θηρίων. Δεν μπορεί να πάει Σαββατοκύριακο στον Παρνασσό να αναπνεύσει.
                                  Το μικρό παιδί που και αυτό δεν οδηγάει, είναι κίτρινο και η υγεία του
                                  ευαίσθητη.
                                  Ο πλανήτης έχει τρελαθεί, και χρόνο με τον χρόνο το κλίμα αλλάζει δραματικά.
                                  Υπάρχει πρόβλημα.

                                  Εγώ φέτος θα αγοράσω ένα μεταχειρισμένο yaris 1000 κυβικά για να πηγαίνω στην
                                  δουλεια, για να μην πηγαίνω με το focus μου.Το θεωρώ υπερβολικά ρυπογόνο(1600)
                                  και καίει κατα μο 9l/100kmh
                                  Αν δεν το χρειαζόμουν και κατα την διάρκεια του 8ωρου, θα πήγαινα με ΜΜΜ.

                                  Αυτά.
                                  (Και για να μην βγώ εντελώς off topic άν 'έβγαινα' θα αγόραζα ένα fiat 500)

                                  ΥΓ Το Τζίπ κολάει στην νέα αντίληψη πουλμουρ του νεοέλληνα και όχι
                                  στην συμπαθή πλην όμως παρεξηγημένη κατηγορία.

                                  ΥΓ2 Στο αστεράκι σου μπορεις να προσθέσεις εκτός απο τις κατηγορίες αυτοκινήτων που αναφέρεις, τα εξοχικά που κόβουν την πρόσβαση στην θάλασσα, τις βίλες στα καμένα δάση και ότι άλλο ρυπογόνο αγαπάς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Fiat cuts price as 500 guns for MINI

                                    http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... t_500.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stavrosg last edited by

                                      Εδώ το Mini One ξεκινάει στα 18600;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitris60 last edited by

                                        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                        Πάντως ένας απ τους πιο σοβαρους λόγους επιτυχίας των μινι, 2CV, Σκαραβαίου κλπ
                                        ήταν χωρις αμφιβολία η χαμηλή τους τιμή.

                                        O σκαραβαίος δεν ήταν ποτέ φτηνός στην αγορά.
                                        ΙΜΗΟ, η ουσία πίσω από το 5οο είναι οτι με σχετικά χαμηλό κόστος μπορείς να πάρεις ένα καλό (κατά γενική ομολογία) και πρακτικό αμαξάκι, το οποίο σου φτιάχνει τη διάθεση όταν το βλέπεις μέσα-έξω (γιατί πρέπει να δαιμονοποιούμε ντε και καλά την αισθητική απόλαυση του πράγματος;; ) και ίσως, για κάποιους, να εκπληρώνει και κανένα δυο απωθημένα από το παρελθόν που δεν κατάφεραν να εκπληρώσουν (κλασσικό 5οο).
                                        Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή του κόσμου να παίρνει τα κομπιουτεράκια στο χέρι εδώ τη στιγμή που γιά άλλες απολαύσεις, λιγότερο ευγενείς συχνά, τα σκάει κανονικότατα. Με άλλα λόγια μου φαίνεται αστείο να λέει κανείς ότι δε θα δώσω ποτέ 1-1.5χιλιάρικο παραπάνω για ένα αυτοκίνητο που απλά είναι όμορφο και με φτιάχνει αισθητικά ενώ το ίδιο βράδυ θα σκάσει ένα 500ρικο για να βγει να πιεί και να κάνει κέφι... Για ενα ακριβό ρούχο γιατί τα σκάει; Γιατί να παρεις μια μπλούζα Βenetton η DUR και όχι μια απλή μπλούζα δλδ;
                                        Τα έχεις και σου αρέσει; Σκάστα και να το ευχαριστηθείς χωρίς κλάψες. Δεν τα έχεις ή δε σου αρέσει; ΟΚ, κανένα πρόβλημα!

                                        Λοιπόν, η δική μου άποψη είναι η εξής:
                                        Μ'αρέσει το 5οο και δε θα το αγόραζα για να μπω στο μάτι του τζιπά στην παραλιακή αλλά διότι είναι από τα λίγα σύγχρονα αυτοκίνητα που με ικανοποιούν αισθητικά και απο πλευράς πρακτικότητας ταυτόχρονα. Υπάρχουν και άλλα τέτοια (όχι πολλά) αλλά το 5οο έχει ένα σοβαρό πλεονέκτημα έναντι των άλλων. Μπορώ να το αγοράσω!

                                        Είναι μόδα και θα περάσει; Θα βγουν πολλά στο δρόμο και δε θα είναι σπάνιο θέαμα;Αδιαφορώ! Εμένα θα μου αρέσει ούτως ή άλλως!

                                        Σε γαλάζιο, πάντα!

                                        +1

                                        Ας βγουν πολλα στο δρόμο , αφού με τις επιλογές που δίνει η FIAT υπάρχουν απειροι συνδιασμοί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          montecarlo last edited by

                                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                          Σε γαλάζιο, πάντα!

                                          .....

                                          Τσ ..τσ ...τσ....

                                          Λευκό 'Gioioso'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stavrosg last edited by

                                            Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                            Σε γαλάζιο, πάντα!

                                            .....

                                            Τσ ..τσ ...τσ....

                                            Λευκό 'Gioioso'

                                            +500

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 30 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr