-
Ναι, στην άκρη έχουν κάνει αυτάκι, εννοώντας ότι έχουν λίγο μεγαλύτερο πάχος απ' ότι στο σημείο που πατάει το τακάκι. Παρόλα αυτά δεν έχουν κάνει πατούρες σε συγκεκριμένα σημεία.
Πατέντες δεν έκανα ποτέ και δε θα κάνω ποτέ στο αυτοκίνητο. Πάντα χρησιμοποιώ καινούργια και καλά ανταλλακτικά και σκοπεύω να συνεχίσω να πράττω το ίδιο
Προβλήματα υπερθέρμανσης δεν έχω παρότι τα φρένα είναι μικρά και με δίσκους μόνο μπροστά μιας και ήδη το αυτοκίνητο φοράει Brembo (απλές μη αεριζόμενες) με τακάκια Ferodo, σε συνδυασμό με κάποιο καλό DOT 4 υγρό φρένων. Στην επόμενη αλλαγή σκοπεύω αντί για τα απλά Premier να βάλω κάποιο μοντέλο DS, απλά μου φαίνεται περίεργο να θέλουν αλλαγή οι δισκόπλακες τόσο σύντομα, μιας κα ζήτημα είναι να έχουν διανύσει 30000 χλμ, έστω και όχι ιδιαίτερα ήρεμα
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ναι, στην άκρη έχουν κάνει αυτάκι, εννοώντας ότι έχουν λίγο μεγαλύτερο πάχος απ' ότι στο σημείο που πατάει το τακάκι. Παρόλα αυτά δεν έχουν κάνει πατούρες σε συγκεκριμένα σημεία.Πατέντες δεν έκανα ποτέ και δε θα κάνω ποτέ στο αυτοκίνητο. Πάντα χρησιμοποιώ καινούργια και καλά ανταλλακτικά και σκοπεύω να συνεχίσω να πράττω το ίδιο
Προβλήματα υπερθέρμανσης δεν έχω παρότι τα φρένα είναι μικρά και με δίσκους μόνο μπροστά μιας και ήδη το αυτοκίνητο φοράει Brembo (απλές μη αεριζόμενες) με τακάκια Ferodo, σε συνδυασμό με κάποιο καλό DOT 4 υγρό φρένων. Στην επόμενη αλλαγή σκοπεύω αντί για τα απλά Premier να βάλω κάποιο μοντέλο DS, απλά μου φαίνεται περίεργο να θέλουν αλλαγή οι δισκόπλακες τόσο σύντομα, μιας κα ζήτημα είναι να έχουν διανύσει 30000 χλμ, έστω και όχι ιδιαίτερα ήρεμα
Δεν είναι πατέντα αυτό που σου προτείνω, οι πιο γρήγορες εκδόσεις του Tipo είχαν αεριζόμενα φρένα, που είναι ίδια με του Uno ή του Punto (δεν θυμάμαι ακριβώς, νομίζω του Uno πάντως...). Είναι απλά μια bolt-on αλλαγή, τα πάντα βιδώνουν όπως είναι, χωρίς πρόβλημα. Κι εγώ είμαι ενάντιος σε περίεργες μετατροπές, αλλά εδώ μιλάμε για εργοστασιακά ανταλλακτικά που απλά τοποθετούνται στο αυτοκίνητο...
Οι δισκόπλακες αν δεν έχουν κάνει μεγάλη πατούρα, δεν θέλουν αλλαγή λογικά, αν ήθελα θα είχες και θόρυβο (ελαφρό τρίξιμο όταν δεν πατάς το φρένο...).
Τα 30Κ χιλιόμετρα ίσως είναι λίγα, ίσως και πολλά, ανάλογα πόσο σκληρά είναι τα τακάκια σου... Αν είναι σκληρά, τότε άνετα μπορούν να τις φάνε σε 30Κ, ή και λιγότερα χιλιόμετρα...
[/u] -
Το δεν κάνω πατέντες πήγαινε στο: 'τότε μπορείς να τα τορνίσεις, ή να τα λιμάρεις αν έχεις όρεξη και χέρια'.
Χαλαρά θα έβαζα μεγαλύτερα φρένα από κάποιο ισχυρότερο μοντέλο, αρκεί να ήξερα πού να τα βρω, χωρίς να με 'γδάρουν'...
Τρίξιμο τα φρένα έχουν σχεδόν πάντα, το είχαν όμως από την αρχή και οφείλεται όντως στα σκληρά τακάκια.
Εξαρχής παραξενεύτηκα γιατί τα τακάκια έχουν πολύ πάστα ακόμα, και οι δικόπλακες, παρότι φθαρμένες, δείχνουν να έχουν ζωή. Ήθελα απλά να εξακριβώσα κάπως το αν το ότι δείχνουν ότι έχουν ζωή σημαίνει ότι έχουν και ζωή.
Αλλιώς απλά δε ξέρω γιατί ανάβει το λαμπάκι φθορά των φρένων όταν πατάω το φρένο στη μέση ή περισσότερο.Σ' ευχαριστώ για τις συνεχείς απαντήσεις σου
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Το δεν κάνω πατέντες πήγαινε στο: 'τότε μπορείς να τα τορνίσεις, ή να τα λιμάρεις αν έχεις όρεξη και χέρια'.Χαλαρά θα έβαζα μεγαλύτερα φρένα από κάποιο ισχυρότερο μοντέλο, αρκεί να ήξερα πού να τα βρω, χωρίς να με 'γδάρουν'...
Τρίξιμο τα φρένα έχουν σχεδόν πάντα, το είχαν όμως από την αρχή και οφείλεται όντως στα σκληρά τακάκια.
Εξαρχής παραξενεύτηκα γιατί τα τακάκια έχουν πολύ πάστα ακόμα, και οι δικόπλακες, παρότι φθαρμένες, δείχνουν να έχουν ζωή. Ήθελα απλά να εξακριβώσα κάπως το αν το ότι δείχνουν ότι έχουν ζωή σημαίνει ότι έχουν και ζωή.
Αλλιώς απλά δε ξέρω γιατί ανάβει το λαμπάκι φθορά των φρένων όταν πατάω το φρένο στη μέση ή περισσότερο.Σ' ευχαριστώ για τις συνεχείς απαντήσεις σου
Μεγαλύτερα φρένα θα βρεις ανάλογα από Uno ή Punto ή ακόμη και Alfa 155/145/146 (κατά σειρά...εμφάνισης! ). Το που θα τα βρεις , παίζει, ανάλογα με την περίπτωση: η ακριβότερη λύση , αλλά και αυτή που θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, αν κάποιο έχει πρόβλημα-στο αλλάζουν αμέσως χωρίς πρόβλημα, είναι με μια βόλτα στην Φραντζή στο νέο κόσμο. Οι τιμές θα παίξουν από 100
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μετα την αλλαγη,το πενταλ ειχε πρεσαριστει και ανεβει στη σωστη του θεση,και κατόπιν ξαναβυθίστηκε στο πάτωμα και έχασες την ισχύ του,ή εφτασες στα 60 χλμ χωρις να εχει δουλευτει καθόλου το πενταλ και απλά συμειδητοποίησες εκεινη τη στιγμη οτι δεν εχεις φρενα;Ξερεις οτι μετα απο αλλαγη τακακιών χρειαζεται μερικα πρεσαρίσματα για να πιάσουν τα τακάκια πάνω στο δίσκο,έτσι δεν είναι;
Το αυτοκίνητο έκανε τέσσερις μικρές βέβαια διαδρομές μέσα στην πόλη (ΙΚΕΑ-Όλγας-Κέντρο-Όλγας-Πυλαία), σε διάστημα τριών ημερών και σήμερα έκανα το ταξίδι. Υποθέτω ότι αν ήταν να γίνει το 'στρώσιμο' του πεντάλ, θα είχε γίνει στις διαδρομές εντός πόλης. Δεν ήταν δηλαδή το πρώτο πάτημα του φρένου όταν διαπίστωσα ότι το πόδι μου βυθίζεται και ότι δεν έχω αντίσταση από το πεντάλ.
@Hi-Fi
Όχι, μεταχειρισμένη και μάλιστα αν γίνεται και ελαττωματική θα βάλω! Και μετά θα πάμε βόλτα με τον drdino, τον mirage (τον LOST) και τον adis4gr. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
@Hi-Fi
Όχι, μεταχειρισμένη και μάλιστα αν γίνεται και ελαττωματική θα βάλω! Και μετά θα πάμε βόλτα με τον drdino, τον mirage (τον LOST) και τον adis4gr.Πάρε και τον traveler μαζί , να μην μου την λέει για το Υ...(άσχετο.. ) !
-
Ξέρει κανείς για την ερώτηση περί μη εμφάνισης της βλάβης ξανά; Μην αλλάζω αντλίες χωρίς λόγο...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
:lol:Ξέρει κανείς για την ερώτηση περί μη εμφάνισης της βλάβης ξανά; Μην αλλάζω αντλίες χωρίς λόγο...
Τσιγκούνη...
-
Τελείωσε! Εσύ, όταν με το κακό ανέβεις Θεσσαλονίκη, έχεις πρόσκληση για Ειδική Διαδρομή στο λούνα παρκ Λείβηθρα!
ΜΕ το Σάνι!
ΥΓ. και θα έχω και τις τσιγκουνιές μου στα φρένα!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μετα την αλλαγη,το πενταλ ειχε πρεσαριστει και ανεβει στη σωστη του θεση,και κατόπιν ξαναβυθίστηκε στο πάτωμα και έχασες την ισχύ του,ή εφτασες στα 60 χλμ χωρις να εχει δουλευτει καθόλου το πενταλ και απλά συμειδητοποίησες εκεινη τη στιγμη οτι δεν εχεις φρενα;
Ξερεις οτι μετα απο αλλαγη τακακιών χρειαζεται μερικα πρεσαρίσματα για να πιάσουν τα τακάκια πάνω στο δίσκο,έτσι δεν είναι;
@Hi-Fi
Όχι, μεταχειρισμένη και μάλιστα αν γίνεται και ελαττωματική θα βάλω! Και μετά θα πάμε βόλτα με τον drdino, τον mirage (τον LOST) και τον adis4gr.τι λεει ο νεος ρε....ευτυχως που λειπει και ο λοστ..
φερε να το παω εγω ρε συκια...πρωτη φορα θα μαι χωρις φρενα?
-
και κάποιος άλλος υπάρχει για βόλτα χωρίς φρένα στα λείβηθρα...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ξέρει κανείς πώς μπορώ να καταλάβω αν οι δισκόπλακες θέλουν αλλαγή;
Το αυτοκίνητο στο οποίο αναφέρομαι είναι ένα Fiat Tipo 1.4, το θέμα όμως είναι ότι δε γνωρίζω ποιό ήταν το αρχικό πάχος τους.Όχι τίποτα άλλο, αλλά ανάβει η ένδειξη φθοράς στα τακάκια όταν πατάω έντονα το φρένο και αυτά έχουν διανύσει ~7000 χλμ και δείχνουν να έχουν πολύ πάστα ακόμα...
Πολλες φορες το μινιμουμ παχος το γραφουν και επανω τους οι δισκοπλακες.Επισης κοιτα μηπως το καλωδιο απο τα τακακια εχει φαγωθει και κανει επαφη οταν πατας πολυ το φρενο.
-
Βάζω σε Citroen Xantia 1998 1,8 16V μπροστά :δισκόπλακες zipperman (ή κάπως έτσι) και τακάκια taxar (textar ή κάπως έτσι) μεσαία. 160€+50€+30€ εργασία. Τι γνώμη έχετε για ποιότητα και τιμή; Ευχαριστώ.
ΥΓ
Οι προηγούμενες στράβωσαν όταν έκανα την βλακεία να ρίξω νερό με ζεστά φρένα. Τις πήγα για ίσιωμα αλλά ξαναστράβωσαν. Αληθεύει :
• Ότι με τορνίρισμα πάνω στο αυτοκίνητο δεν ξαναστραβώνουν;
• Ότι τα σκληρά τακάκια φθείρουν τις δισκόπλακες περισσότερο από τα μαλακά;!
• Ότι με στραβές δισκόπλακες μπορεί να γίνει ζημία στην κρεμαγιέρα;
Όλα αυτά μου τα είπε το συνεργείο που θα κάνει την αλλαγή και κλονίστηκε κάπως η εμπιστοσύνη μου αλλά λόγω βιασύνης προχωράμε με αυτόν… -
[quote='mesastou']Βάζω σε Citroen Xantia 1998 1,8 16V μπροστά :δισκόπλακες zipperman (ή κάπως έτσι) και τακάκια taxar (textar ή κάπως έτσι) μεσαία. 160
-
Καλά δεν περίμενα τόσο γρήγορα απάντηση!
Είναι πολλά τα 210€; Τι λέει η ποιότητα των ανταλλακτικών
Ο φρενάς είπε το ανάποδο, ότι τα μαλακά τακάκια φθείρουν περισσότερο τις δισκόπλακες! Κουφάθηκα επειδή ήξερα διαφορετικά.
Άσχετο: Τι παθαίνει το σύμβολο του EUR (€) όταν το κάνουμε quote;
Ευχαριστώ και πάλι
-
[quote='HighFidelity']Μεγαλύτερα φρένα θα βρεις ανάλογα από Uno ή Punto ή ακόμη και Alfa 155/145/146 (κατά σειρά...εμφάνισης! ). Το που θα τα βρεις , παίζει, ανάλογα με την περίπτωση: η ακριβότερη λύση , αλλά και αυτή που θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, αν κάποιο έχει πρόβλημα-στο αλλάζουν αμέσως χωρίς πρόβλημα, είναι με μια βόλτα στην Φραντζή στο νέο κόσμο. Οι τιμές θα παίξουν από 100
-
[quote]
-
Πήγα τελικά σε ειδικό συνεργείο για φρένα.
Ο τύπος είπε ότι η αντλία δεν έχει πρόβλημα και ότι αυτό που μου συνέβη ήταν από υπερθέρμανση. Μόλις κατάλαβε ότι εγώ δεν είχα πατήσει φρένο καθόλου για να υπερθερμανθεί τίποτα, απεφάνθη ότι έσφιξαν πολύ τα τακάκια στο σέρβις και αυτά τρίβονταν (ελάχιστα) κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, και όταν τα ζήτησα αρνήθηκαν να φρενάρουν. Για αυτό και το πρόβλημα εξαφανίστηκε αφού άφησα το αυτοκίνητο να κρυώσει. Λέει ότι το πρόβλημα δεν θα επανεμφανιστεί, αφού μάλλον ξέσφιξαν μετά από το περιστατικό, απόδειξη ότι είχα φρένο στις υπόλοιπες διαδρομές και στην επιστροφή.
-
Πολύ πιθανό. Βέβαια αυτό το «έσφιξαν πολύ τα τακάκια» είναι άλλα αντί άλλων. Το πιθανότερο είναι κάποιο τακάκι να κώλυσε πατημένο και ακουμπώντας συνέχεια πάνω στο δίσκο να έκανε την υπερθέρμανση. Καλό θα ήταν για να συγουρευτείς ότι δεν θα ξανά γίνει το «κακό, την επόμενη φορά που θα πας στο συνεργείο να τους βάλεις να ελέγξουν τα εμβολάκια των δαγκάνων καθώς και τους χώρους όπου «γλιστρούν» μήπως έχουν πιάσει βρωμιά ή έχουν κάνει δόντι. Ένα καλό καθάρισμα με ένα ψιλό γυαλόχαρτο κανένα ποτέ δεν έβλαψε.
-
[quote='mesastou']Καλά δεν περίμενα τόσο γρήγορα απάντηση!
Είναι πολλά τα 210
Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)