-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
το μικρα ειναι πολυ πιο γρηγορο αυτοκινητο απο διαφορα αλλα wannabe γρηγορα της κατηγοριας του και απο στησιμο ειναι απο ουδετερο εως παιχνιδιαρικο(διωχνει και κωλο αν θες).
πηγαινε οδηγα το και βγαλε συμπερασμα μονος σου.
ασε που δεν θα κανει τσικ ποτε.Και με ένα τιμόνι ανέκδοτο βέβαια...
Και η ανάρτηση πίσω με τον άκαμπτο άξονα επίσης παλιό κι αγαπημένο...
Το ωραίο με τις μετρήσεις του AutoTriti είναι πως το...Ypsilon είναι από τα πιο γρήγορα μικρά! Φαινεται πως παραείναι γρήγορο , γι' αυτό χαλάει, όπως επισταμένως έχει τονίσει το καλό περιοδικό... Που 'σαι βρε Traveler! -
Ο χρήστης qwazix έγραψε:
Επίσης είναι καταπληκτικός ο τρόπος που ανοίγει το πορτ μπαγκάζ. Επιχείρημα ε; Πιστεύω πως μετά απ'αυτό δεν τίθεται θέμα επιλογής... χεχε
Αχρείαστη, εφετζίδικη πολυπλοκότητα...
Το άνοιγμα σε δύο μέρη θα εξυπηρετούσε κυρίως σε αυτοκίνητα με μεγάλη τρίτη πόρτα, βλ. Roomster, ώστε να μην κάνεις ελιγμό αποφυγής αποκεφαλισμού κάθε φορά που την ανοίγεις, ή σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει μεγάλος διαθέσιμος χώρος, π.χ. στενό parking... Στο Skoda θα έπρεπε να υπάρχει κάτι τέτοιο, όχι στο C2...
Eπιπλέον, θα πρέπει κάποια στιγμή η Citroen να αλλάξει προμηθευτή αμορτισέρ 3ης πόρτας, καθώς τα υπάρχοντα έχουν ανύπαρκτη σχεδόν προοδευτικότητα στο κλείσιμο, με αποτέλεσμα ένα ξερό κοπάνημα, που δεν αφήνει και τις καλύτερες εντυπώσεις...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
το μικρα ειναι πολυ πιο γρηγορο αυτοκινητο απο διαφορα αλλα wannabe γρηγορα της κατηγοριας του και απο στησιμο ειναι απο ουδετερο εως παιχνιδιαρικο(διωχνει και κωλο αν θες).
πηγαινε οδηγα το και βγαλε συμπερασμα μονος σου.
ασε που δεν θα κανει τσικ ποτε.Και με ένα τιμόνι ανέκδοτο βέβαια...
δεν διαφωνω
απεχει σιγουρα απο την κορυφη αλλα υπαρχουν και χειροτερα...Και η ανάρτηση πίσω με τον άκαμπτο άξονα επίσης παλιό κι αγαπημένο...
αν δεν κανω λαθος,αν εξαιρεσεις καποια γαλλακια παλιας γενιας (σαν το δικο μου ) που ειχαν υστερουντες βραχιονες, ολα τα υπολοιπα εχουν ημιακαμπτο αξονα πισω,οπως και το Υ σου.
δεν ξερω για το Υ ποσο γρηγορο ειναι,αλλα τα τελευταια punto sporting 1,4 16v με τα 95 αλογα ηταν πολυ γρηγορα για την κατηγορια τους
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Και η ανάρτηση πίσω με τον άκαμπτο άξονα επίσης παλιό κι αγαπημένο...
αν δεν κανω λαθος,αν εξαιρεσεις καποια γαλλακια παλιας γενιας (σαν το δικο μου ) που ειχαν υστερουντες βραχιονες, ολα τα υπολοιπα εχουν ημιακαμπτο αξονα πισω,οπως και το Υ σου.
δεν ξερω για το Υ ποσο γρηγορο ειναι,αλλα τα τελευταια punto sporting 1,4 16v με τα 95 αλογα ηταν πολυ γρηγορα για την κατηγορια τους
Εχω το παλιό Υ που έχει υστερούντες βραχίονες και όχι ημιάκαμπτο. Αρα είμαστε...συνάδελφοι!
Τέλος, ουδεμία σχέση ο άκαμπτος με τον ημιάκαμπτο... Το Micra αν δεν λαθεύω, έχει τον πρώτο... -
twingo GT
-
Πότε έρχεται το Twingo είπαμε;
[Η παραπάνω ένσταση μου αναφορικά με τη Renault εδώ, παραμένει...] -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Και η ανάρτηση πίσω με τον άκαμπτο άξονα επίσης παλιό κι αγαπημένο...
αν δεν κανω λαθος,αν εξαιρεσεις καποια γαλλακια παλιας γενιας (σαν το δικο μου ) που ειχαν υστερουντες βραχιονες, ολα τα υπολοιπα εχουν ημιακαμπτο αξονα πισω,οπως και το Υ σου.
δεν ξερω για το Υ ποσο γρηγορο ειναι,αλλα τα τελευταια punto sporting 1,4 16v με τα 95 αλογα ηταν πολυ γρηγορα για την κατηγορια τους
Εχω το παλιό Υ που έχει υστερούντες βραχίονες και όχι ημιάκαμπτο. Αρα είμαστε...συνάδελφοι!
Τέλος, ουδεμία σχέση ο άκαμπτος με τον ημιάκαμπτο... Το Micra αν δεν λαθεύω, έχει τον πρώτο...λαθευεις! αλλα, οκ, κανεις δεν ειναι...ασφαλτος
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Πότε έρχεται το Twingo είπαμε;
[Η παραπάνω ένσταση μου αναφορικά με τη Renault εδώ, παραμένει...]Kαι να παραμείνει μάλλον! Γνώμη μου και εμένα είναι να πάρεις κάτι με καλή αντιπροσωπεία στο νησί, με δυνατές ρεπρίζ -όντως το προσπέρασμα χρειάζεται ΠΟΛΥ εκεί πέρα. Τώρα, για τις στριφτερές διαδρομές, δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να χρεωθείς κάτι ενεργοβόρο (σκέτο βενζινοβόρο έπρεπε να γράψω, αλλά ας όψεται η φήμη του ντίζελ) για τον Προφήτη Ηλία, τον Έμπωνα και την ανάβαση των 300!
Προσωπικά, αν έμενα στη Ρόδο, το μόνο που θα με ένοιαζε είναι η απροβλημάτιστη μετακίνηση και οι σχετικά καλές ρεπρίζ. Βλέπεις, δεν με νοιάζει και πολύ το 'φαίνεσθαι', οπότε αφήνω έξω τη Μερσεντέ!!!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τώρα, για τις στριφτερές διαδρομές, δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να χρεωθείς κάτι ενεργοβόρο (σκέτο βενζινοβόρο έπρεπε να γράψω, αλλά ας όψεται η φήμη του ντίζελ) για τον Προφήτη Ηλία, τον Έμπωνα και την ανάβαση των 300!Προσωπικά, αν έμενα στη Ρόδο, το μόνο που θα με ένοιαζε είναι η απροβλημάτιστη μετακίνηση και οι σχετικά καλές ρεπρίζ.
Πως συνδέεις τις στριφτερές διαδρομές με ενεργοβόρο όχημα; Ίσα ίσα που τις στριφτερές διαδρομές τις απολαμβάνεις με ένα όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ και μικρό όχημα... Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις μεγαλύτερων οχημάτων που είναι τέλεια στημένα κλπ. κλπ.
Πάντως για το φίλο μας το Σταύρο, χθες πήγα στη διαδρομή Ελεούσα - Πλατάνια - Απόλλωνα. Είχα πολλά χρόνια να περάσω από εκεί και κυριολεκτικά έμεινα άφωνος! Δρόμος ολοκαίνουριος, πολύ φαρδύς, με φοβερές διαδοχικές στροφές, χωρίς ίχνος ευθείας. Η ΤΕΛΕΙΑ ορεινή στριφτερή διαδρομή! Θα την επαναλάβω με στρωμένο το S-Max...
Επίσης πολύ καλές διαδρομές με πιο ανοικτές στροφές και ολοκαίνουριο επίσης δρόμο, είναι Σάλακος - Καλαβάρδα και Σορωνή - Διμυλιά. Φαίνεται έπεσε πολύ χρήμα στο νησί τελευταία για οδοποιΐα και εγώ δεν είχα πάρει πρέφα...
Χαίρομαι πάντως που βρίσκεται και ένας να καταλάβει ότι στη Ρόδο χρειάζονται τα γρήγορα αμάξια, αφού οι ευκαιρίες για προσπέρασμα είναι λίγες.
-
Σταύρο, τελικά με όλη αυτή την κουβέντα, δεν κάνεις μια ανακεφαλαίωση σχετικά με τα μοντέλα που έχεις πλέον υποψήφια για αγορά, για να βάλουμε την κουβέντα σε ένα... αυλάκι;
-
Καλά, τώρα καλοκαίρι καντες ανύπαρκτες, όχι απλά λίγες...
[Και από Διμυλιά προς Αρχίπολη έχει ή στρώνεται τώρα καλό δρόμο, αν και πιο στενό και κλειστό... πολλά γούστα ]Η ανακεφαλαίωση το βραδάκι, αφού έχω οδηγήσει το Colt, ίσως και το Swift.
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Και η ανάρτηση πίσω με τον άκαμπτο άξονα επίσης παλιό κι αγαπημένο...
αν δεν κανω λαθος,αν εξαιρεσεις καποια γαλλακια παλιας γενιας (σαν το δικο μου ) που ειχαν υστερουντες βραχιονες, ολα τα υπολοιπα εχουν ημιακαμπτο αξονα πισω,οπως και το Υ σου.
δεν ξερω για το Υ ποσο γρηγορο ειναι,αλλα τα τελευταια punto sporting 1,4 16v με τα 95 αλογα ηταν πολυ γρηγορα για την κατηγορια τους
Εχω το παλιό Υ που έχει υστερούντες βραχίονες και όχι ημιάκαμπτο. Αρα είμαστε...συνάδελφοι!
Τέλος, ουδεμία σχέση ο άκαμπτος με τον ημιάκαμπτο... Το Micra αν δεν λαθεύω, έχει τον πρώτο...λαθευεις! αλλα, οκ, κανεις δεν ειναι...ασφαλτος
Εχεις δίκιο, το έψαξα στο Library και είναι ημιάκαμπτος! Αρα, αποσύρω το σχόλιό μου επί του θέματος!
-
Ανακεφαλαιώνω
Λόγω καλοκαιριού μάλλον, στη Mitsubishi περιμένουν το Colt ('είναι στον Πειραιά , το περιμένω από στιγμή σε στιγμή', οτι έλεγε και πριν μιάμιση εβδομάδα, αλλά τέλος πάντων), και στη Fiat πινακίδες για το T-Jet...Η λίστα περιέχει λοιπόν τα εξής:
- 207 1.6 Sport Pack.
- Swift Sport.
- Grande Punto T-Jet 120hp
- Mitsubishi Colt 1.3
- C2 1.6 VTS
Πρώτη επιλογή αποτελεί το 207, με την επιφύλαξη του κόστους του όμως.
Το Colt μ'αρέσει υπερβολικά ως σχήμα και εσωτερικό, αλλά επιφυλάσσομαι μέχρι το test drive. Ομοίως και για το T-Jet. Swift Sport δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive... Θα προσπαθήσω να εντοπίσω κάποιο μέσω γνωστών, αλλά αν δεν.. δεν.EDIT: Επίσης, στα υπόψιν τα επερχόμενα Mazda 2 & Fiat 500.
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
EDIT: Επίσης, στα υπόψιν τα επερχόμενα Mazda 2 & Fiat 500.Ίσως να είναι καλή λύση (χωρίς να ξέρω τιμές και εξοπλισμούς, οπότε μη μιλάω στον αέρα) το 500αράκι. Ο Κωστάκης στο αεροδρόμιο δίπλα είναι αξιόπιστη αντιπροσωπεία γενικά (εμπειρία από 2 αυτοκίνητα εκεί) και λόγω ενοικιαζόμενων, μάλλον δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα στην υποστήριξη. Υπερ-φάνκι σχεδίαση, αυτοκίνητο που θα ταιριάζει και στον χώρο ( ), με τον 1.4αρη κινητήρα (γρήγορο σχετικά και οικονομικό) νομίζω θα σε βολέψει...αλύπητα! Για στρίψιμο δεν ξέρω, αλλά...ξέρεις τη γνώμη μου!
-
Δεν ξέρω αν βοηθάω καθόλου αλλά πρόσφατα οδήγησα τα περισσότερα μικρά σε μέγεθος...
Δεν με ενθουσίασαν τολμώ να πω. Ιδιαίτερη απογοήτευση από το swift 1.3 που 90% γιαυτό είχα καταλήξει με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις γνώμες που διάβαζα. Μετά από yaris 1.3 που θέλω να αντικαταστήσω, το βρήκα τελείως μπάζο.
Το 207 το οδήγησα με τους 150 και ενώ ο κινητήρας και τιμόνι ήταν πολύ καλά, μου φάνηκε πολύ ξερό στην απόσβεση των αναρτήσεων.
Το grante punto t-jet σαφώς πολύ χειρότερο από το 207 μου φάνηκε.Το μόνο που μου άρεσε πολύ ήταν το mini cooper s που το οδήγησα με τους 175 ίππους. Δεν ξέρω όμως πως είναι με μικρότερη ισχύ!
Εγώ για δεύτερο αμάξι την ψάχνω. Αν ήταν για πρώτο νομίζω ότι μέχρι 4μ θα πήγαινα σίγουρα για 207GT ή RC. (Aν αντέχεις ακόμα 20 εκ μήκος δες και το astra gtc και το 2χιλιαρο C4 και το civic).
Το yaris το αλλάζω διότι το βαρέθηκα 5 χρόνια τώρα. Δεν μου έχει κάψει πάντως ούτε λαμπάκι το τέρας!
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Η λίστα περιέχει λοιπόν τα εξής:- 207 1.6 Sport Pack.
- Swift Sport.
- Grande Punto T-Jet 120hp
- Mitsubishi Colt 1.3
- C2 1.6 VTS
EDIT: Επίσης, στα υπόψιν τα επερχόμενα Mazda 2 & Fiat 500.
Βάλε και το 100άρι Πάντα, είναι πύραυλος εδάφους - εδάφους.
Ρώτα και τον Αποστόλη.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Η λίστα περιέχει λοιπόν τα εξής:
- 207 1.6 Sport Pack.
- Swift Sport.
- Grande Punto T-Jet 120hp
- Mitsubishi Colt 1.3
- C2 1.6 VTS
EDIT: Επίσης, στα υπόψιν τα επερχόμενα Mazda 2 & Fiat 500.
Βάλε και το 100άρι Πάντα, είναι πύραυλος εδάφους - εδάφους.
Ρώτα και τον Αποστόλη.
Τον κήδεψε κάνα τέτοιο με το TQ?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ρώτα και τον Αποστόλη.
Τον κήδεψε κάνα τέτοιο με το TQ?
Τι, δεν το ξέρεις;
Έχει πάρει ένα 'τέτοιο' (νομίζω σε κόκκινο), για να παίζει. -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Ρώτα και τον Αποστόλη.
Τον κήδεψε κάνα τέτοιο με το TQ?
Τι, δεν το ξέρεις;
Έχει πάρει ένα 'τέτοιο' κόκκινο, για να παίζει.... και το Audi για τα ψώνια... Σωστόοοοοοος!!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ρώτα και τον Αποστόλη.
Τον κήδεψε κάνα τέτοιο με το TQ?
Τι, δεν το ξέρεις;
Έχει πάρει ένα 'τέτοιο' κόκκινο, για να παίζει.... και το Audi για τα ψώνια... Σωστόοοοοοος!!!
Λυσσα με τα αουντι και τα ψωνια!!Ουτε καροτσακια του σουπερμαρκετ να ηταν!!
Αναζητώντας μικρό...