-
Μια corolla που είχα οδηγήσει, όντως μου έδινε την αίσθηση ότι κολύμπαγε στην εθνική, αλλά το είχα αποδώσει στο ότι ήταν νοικιάρικη και πιθανώς ταλαιπωρημένη στα κατσάβραχα.
ΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ! -
Ναι, αλήθεια είναι... η κορόλλα της κοπέλας μου, όντας καλοσυντηρημένη και ελάχιστα ταλαιπωρημένη (βλ. σκισμένη) έχει αρκετές πλεύσεις στα πολλά, δεν το περίμενα. Από μοτέρ όμως με σκίζει για πρωινό.
-
Σ' αυτά τα λεφτά βρίσκεις Focus I, Leon I και Xsara, όλα στα 1.6. Το πιο καλό είναι το Ford, οδηγικά εννοώ... Τιμόνι σούπερ, σασμάν καταπληκτικό σε κούμπωμα, κράτημα ξυράφι. Το καταλαβαίνεις από την πρώτη βόλτα. Βέβαια είναι πιο αργό μάλλον, σίγουρα σε σχέση με τα άλλα δύο... Το Leon είναι πιο σπορ εμφανισιακά , ειδικά στην έκδοση Sport, αλλά έχει πολύ ελαφρύ τιμόνι και κοπανάει πολύ λόγω σκληρής ανάρτησης. Εχει όμως TCS και πολύ καλό εξοπλισμό. Επίσης το καλύτερο εσωτερικό μακράν, όπως και τους χειρότερους χώρους για τους πίσω. Πρόβλημα η εικόνα της φίρμας και οι...άπειροι κάγκουρες με ίδιο αμάξι!
Τελευταία η Xsara, καθώς είναι προσανατολισμένη στην άνεση... Θα την βρεις φθηνότερα απ' όλα, με καλύτερο εξοπλισμό και καλύτερες επιδόσεις με διαφορά (εννοείται με τον 1.6 16V). Εχει το χειρότερο ταμπλό μακράν, τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά γενικά δεν τρίζουν, αλλά έχει ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο συνδυασμό κράτηματος-άνεσης, καθώς είναι η πιο άνετη αλλά στις στροφές λόγω πίσω ράβδων στρέψης και πολύ ελαστικών σινεμπλόκ, την κάνεις Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ στις στροφές. Επίσης αν θες κάτι σκληρότερο και πιο σπορ, είναι εύκολη η αναβάθμιση με την ανάρτηση της 2.0. Τιμόνι καλύτερο από του Leon , αλλά όχι στα επίπεδα του Focus.
Ξέρω πως μάλλον θα...στραβομουτσουνιάσεις με την Xsara, αλλά πίστεψέ με, είναι από τα αυτοκίνητα που εκτιμάς όσο οδηγείς όλο και περισσότερο! Επίσης θα σε μεταφέρει ατσαλάκωτο και θα καταφέρει να ...μην ξυπνήσει το μωρό, χάρη στην ανάρτησή της... Τέλος, θα σου εξοικονομήσει και κάποια χρήματα...
Όποιο από τα τρία κι αν πάρεις, θα μείνεις ευχαριστημένος νομίζω, το καθένα έχει τις χάρες του! Δεν έχω οδηγήσει κάποιο άλλο της γενιάς τους αρκετά για να έχω γνώμη. H Corolla που πρότειναν κάποιοι, ίσως είναι μια καλή περίπτωση όταν θα πάρεις το εφάπαξ... Κατά τ' άλλα , είναι κάνα 2Κ ακριβότερη η 1.6 από τ' άλλα χωρίς να προσφέρει κάτι παραπάνω από την εγγύησή της και το After Sales της... Αν τα τελευταία είναι σημαντικά, πας καρφωτός για Corolla πάντως, καθώς κανένα δεν φτάνει καν κοντά... -
Focus 1,6 το ειχα για 3 χρονια 2001-2003 120,000 χιλ. σκυλί (δεν εβγαλε τιποτα) .
Ασε που στριβει , και εχει και τιμόνι ξουραφι . -
Focus.
Και εάν βγάλει κάτι έχει φθηνή συντήρηση.
-
Focus. Ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία (δεν έχω ακούσει παράπονα που να προβληματίζουν). Είχε πολύ καλή πορεία πάντως και αξίζει. Δεν ξέρω όμως αν αξίζει για 8500
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μια corolla που είχα οδηγήσει, όντως μου έδινε την αίσθηση ότι κολύμπαγε στην εθνική, αλλά το είχα αποδώσει στο ότι ήταν νοικιάρικη και πιθανώς ταλαιπωρημένη στα κατσάβραχα.
ΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!Βάρκα στο γυαλό, βάρκα στο περιγυάλι και έχει ~40000 ήρεμα χιλιόμετρα.
Στην ευθεία πάντως θυμίζει 1600άρι... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Σ' αυτά τα λεφτά βρίσκεις Focus I, Leon I και Xsara, όλα στα 1.6. Το πιο καλό είναι το Ford, οδηγικά εννοώ... Τιμόνι σούπερ, σασμάν καταπληκτικό σε κούμπωμα, κράτημα ξυράφι. Το καταλαβαίνεις από την πρώτη βόλτα. Βέβαια είναι πιο αργό μάλλον, σίγουρα σε σχέση με τα άλλα δύο... Το Leon είναι πιο σπορ εμφανισιακά , ειδικά στην έκδοση Sport, αλλά έχει πολύ ελαφρύ τιμόνι και κοπανάει πολύ λόγω σκληρής ανάρτησης. Εχει όμως TCS και πολύ καλό εξοπλισμό. Επίσης το καλύτερο εσωτερικό μακράν, όπως και τους χειρότερους χώρους για τους πίσω. Πρόβλημα η εικόνα της φίρμας και οι...άπειροι κάγκουρες με ίδιο αμάξι!Τελευταία η Xsara, καθώς είναι προσανατολισμένη στην άνεση... Θα την βρεις φθηνότερα απ' όλα, με καλύτερο εξοπλισμό και καλύτερες επιδόσεις με διαφορά (εννοείται με τον 1.6 16V). Εχει το χειρότερο ταμπλό μακράν, τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά γενικά δεν τρίζουν, αλλά έχει ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο συνδυασμό κράτηματος-άνεσης, καθώς είναι η πιο άνετη αλλά στις στροφές λόγω πίσω ράβδων στρέψης και πολύ ελαστικών σινεμπλόκ, την κάνεις Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ στις στροφές. Επίσης αν θες κάτι σκληρότερο και πιο σπορ, είναι εύκολη η αναβάθμιση με την ανάρτηση της 2.0. Τιμόνι καλύτερο από του Leon , αλλά όχι στα επίπεδα του Focus.
Ξέρω πως μάλλον θα...στραβομουτσουνιάσεις με την Xsara, αλλά πίστεψέ με, είναι από τα αυτοκίνητα που εκτιμάς όσο οδηγείς όλο και περισσότερο! Επίσης θα σε μεταφέρει ατσαλάκωτο και θα καταφέρει να ...μην ξυπνήσει το μωρό, χάρη στην ανάρτησή της... Τέλος, θα σου εξοικονομήσει και κάποια χρήματα...
Όποιο από τα τρία κι αν πάρεις, θα μείνεις ευχαριστημένος νομίζω, το καθένα έχει τις χάρες του! Δεν έχω οδηγήσει κάποιο άλλο της γενιάς τους αρκετά για να έχω γνώμη. H Corolla που πρότειναν κάποιοι, ίσως είναι μια καλή περίπτωση όταν θα πάρεις το εφάπαξ... Κατά τ' άλλα , είναι κάνα 2Κ ακριβότερη η 1.6 από τ' άλλα χωρίς να προσφέρει κάτι παραπάνω από την εγγύησή της και το After Sales της... Αν τα τελευταία είναι σημαντικά, πας καρφωτός για Corolla πάντως, καθώς κανένα δεν φτάνει καν κοντά...HighFidelity σ' ευχαριστώ για την λεπτομερή αναφορά σου..Όντως η Xsara είναι ένα αξιόλογο αυτοκίνητο. Τα χαρακτηριστικά που μ' έκαναν να μην τη λάβω υπ' όψην είναι τα 3 αστέρια στο euroncap, τα φθηνα πλαστικά που δε φαινόταν να είναι και τόσο καλα σε συναρμογή σε αυτοκίνητο 4ετίας που ανέβηκα. Ως αξιοπιστία βλέπω ότι τα πάει καλα στις έρευνες βλαβών
ADAC
http://pix.sueddeutsche.de/automobil/ar ... 968185.jpgκαι TUV Report
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 007-4-5/19Όσο για την οδική συμπεριφορά αυτά που μου λες συμφωνούν με αυτά που γράφουν τα test και φαίνεται ότι θα μου θυμίζει κάπως το ραλάκι..
Κοίτα να δεις που αρχίζω και ψιλοσκέφτομαι και την Xsara και για λόγους οικονομίας! -
γιατί δεν κοιτάς και ένα σιβικ 1,4 της εποχής;;; Νομίζω ότι είναι αξιόλογο αλλά δεν ξέρω αν θα βρεις σε αυτή την τιμή.
μεταχειρισμένο μικρομεσαίο 02-03 γύρω στα 8500Ε