-
Αδυνατώντας προσωπικά να αντιληφθώ τα κολλήματα κάποιων για τουμπανιασμένες Γερμανικές αυστραλοmόd-ες, καλά έκανες και σχολίασες έτσι, και απορώ μάλιστα γιατί δεν το έκανες και σε admin mode!
Καλό κι άγιο το CLS, (αρκεί να μην είσαι ψηλός...), αλλά δεν παύει να είναι ένα ακόμα luxury carrier της Στουγκάρδης!
Άλλο η VIP μεταφορά, και άλλο η οδηγική απόλαυση!
Για το πρώτο και για το CLS, απευθυνθείτε σε εταιρίες μεταφορών, τύπου Μπεϊνόγλου, Danzas κλπ. ή/και συνεχίζουμε την κουβέντα μας εδώ παραμένοντας όμως στο θέμα της πολυτελούς μεταφοράς (ΚΑΙ ΜΟΝΟ) έμψυχου και άψυχου υλικού από το Α στο Β.
Για την οδηγική απόλαυση που μπορεί να αντλήσει ο οδηγός και οι επιβάτες για την ίδια διαδρομή υπάρχουν άλλα 4τροχα τα οποία όσο πολυτελή κι αν μπορούν να γίνουν, ευτυχώς διαφοροποιούνται πλήρως στο δρόμο από το περί ου ο λόγος VIP container.
Ίσως μια δοκιμή των άπιστων μεταφερόμενων προσώπων με κάποια αυτοκίνητα τύπου Μ5, Maser QP, F430, Gallardo, 997ΤΤ, κλπ θα τους έπειθε για του λόγου το αληθές, κι ας μην καταφέρουν ποτέ τους αυτά τα αμάξια να φτάσουν σε τελική τον αυστραλο-γότθο πύραυλο !!!
(αν ποτέ βρεθεί μάλιστα εύκολα τόσο μεγάλη κι ελεύθερη ευθεία!)btw πάντως, τα 330χαω τα είδα 'κατεβασμένα' στο κοντέρ της Μ5 μου 'τουάις' (δυο φορές που λένε και στο χωριό μου!! .
Από τότε, έχει πάψει να με συγκινεί παντελώς η ιδέα αυτή, καθώς και πολύ δύσκολα βρίσκεις ελεύθερο πεδίο 'βολής', αλλά και άπαξ και το κάνεις θεωρητικά αυτό που αναζητάς είναι ν'ανακαλύψεις πλέον τα εσώψυχα της κατασκευής που οδηγάς, και ευτυχώς το Μ5 Ε60 έχει άριστα γονίδια για ν'ασχοληθεί κάποιος μαζί του επι μακρόν πίσω από το τιμόνι...
Προφανώς και το CLS63AMG (άσε το Rocket...) έχει καλά γονίδια, αλλά όχι στο βαθμό, και την έκταση που ορίζεται από αυτοκίνητα σαν τα προαναφερθέντα... -
Είναι τόσο μεγάλο το χάσμα μεταξύ CLS / M5?
Δυσκολεύομαι να το πιστέψω
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Είναι τόσο μεγάλο το χάσμα μεταξύ CLS / M5?Δυσκολεύομαι να το πιστέψω
Είναι όσο μεγάλο είναι και το χάσμα μεταξύ μήλων και αυγών: ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΟΙΝΟ.-
Θα διαφωνήσω με theo: η CLS AMG μια χαρά αυτοκινητάρα είναι. Για γρήγορα, άνετα και μουράτα ταξίδια όμως. Αυτό το σκοπό τον επιτυγχάνει σίγουρα καλύτερα από Μ5 και από οποιαδήποτε Ferrari. Στη σπορ οδήγηση, φυσικά, τα άλλα είναι μακράν.
-
Και όμως ΙΚΕ.... αν και δύσκολα, θα πρέπει να το πιστέψεις...
Ναι μεν η AMG, έχει το oomph των ακόμα περισσότερων κυβικών, αλλά εκεί που υστερεί είναι εκεί που αρχίζουν να ξεχωρίζουν τα αυτοκίνητα από τα αυτοκινούμενα: στην δυναμική συμπεριφορά!
Σ'αυτόν τον τομέα το μόνο ίσως AMG που επιτέλους δείχνει πως αρχίζει (μαζί με το RS4 της Αudi... ) να πλησιάζει τις ικανότητες και δυνατότητες των Μ είναι το επερχόμενο C63 AMG...
Για τα υπόλοιπα, πιστεύω πως θα πρέπει να δούμε τί μέλλει γεννέσθαι με τα επόμενα 'πατώματα'-πλαίσια που θα 'κυκλοφορήσει' η Στουγκάρδη και το Ίνγκολσταντ τα προσεχή χρόνια...Μέχρι τότε όμως το driving is pleasure θα ορίζεται στις μη-εξωτικές κατηγορίες από τα οχήματα της BMW...
My 2c...
-
Αν θυμάμαι καλά τη συγκριτική δοκιμή του βρετανικού EVO, δεν είχαν την ίδια γνώμη. Theo, εσύ που αποστηθίζεις ολόκληρα χωρία , θα μας διαφωτίσεις;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Θα διαφωνήσω με theo: η CLS AMG μια χαρά αυτοκινητάρα είναι. Για γρήγορα, άνετα και μουράτα ταξίδια όμως. Αυτό το σκοπό τον επιτυγχάνει σίγουρα καλύτερα από Μ5 και από οποιαδήποτε Ferrari. Στη σπορ οδήγηση, φυσικά, τα άλλα είναι μακράν.Κι εσύ το ίδιο με μένα λές: Ότι η CLS AMG μια χαρά αυτοκινητάρα είναι. Για γρήγορα, άνετα και μουράτα ταξίδια όμως.
Μην νομίζεις πως στο ταξίδι μια Μ5 είναι κουραστική. Απλά το αμάξι σε 'τσιγκλάει' να το οδηγήσεις, και όχι απλά να σε 'πάει' εκεί που θες....
Τόσο κακό είναι;;;;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά τη συγκριτική δοκιμή του βρετανικού EVO, δεν είχαν την ίδια γνώμη. Theo, εσύ που αποστηθίζεις ολόκληρα χωρία , θα μας διαφωτίσεις;Θα πρέπει να συμβουλευτώ την αγγλική EVO-pedia μου, κι αυτή είναι σπίτι!
-
Ποιος πιστεύει οτι μπορεί να στύψει αυτά τα αυτοκίνητα σε δημόσιο δρόμο και να βρει τις διαφορές τους????
Ποιος έχει τα κότσια να ντριφτάρει με 180+ στο ανέβασμα πριν το Αρτεμίσιο με τέτοια αυτοκίνητα???
Ποιος θα έκλεινε τα ηλεκτρονικά σε πισοκίνητα με 400hp+???
Ποιος δεν θα νιώσει μαούνα την Μ5 και την CLS AMG στην Στεμνίτσα????
Όποιος ψαγμένος παίρνει Μ5 και CLS AMG το κάνει για χώρους αφού πρώτα έχει ψάξει/απορίψει την 911 και την Μ3.Τέλος για να βάλω και άλλη μια πτυχή και επειδή τα λεφτά δεν χαρίζονται. την μεταχειρισμένη CLK η Merc την έπερνε 7,000 Euro περισσότερα από την BMW
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ποιος πιστεύει οτι μπορεί να στύψει αυτά τα αυτοκίνητα σε δημόσιο δρόμο και να βρει τις διαφορές τους????
Ποιος έχει τα κότσια να ντριφτάρει με 180+ στο ανέβασμα πριν το Αρτεμίσιο με τέτοια αυτοκίνητα???
Ποιος θα έκλεινε τα ηλεκτρονικά σε πισοκίνητα με 400hp+???
Ποιος δεν θα νιώσει μαούνα την Μ5 και την CLS AMG στην Στεμνίτσα????
Όποιος ψαγμένος παίρνει Μ5 και CLS AMG το κάνει για χώρους αφού πρώτα έχει ψάξει/απορίψει την 911 και την Μ3.Τέλος για να βάλω και άλλη μια πτυχή και επειδή τα λεφτά δεν χαρίζονται. την μεταχειρισμένη CLK η Merc την έπερνε 7,000 Euro περισσότερα από την BMW
Λίγοι μπορούν να στύψουν αυτά τα αμάξια και να προβάλλουν τις διαφορές τους επί ασφάλτου, για τις οποίες ΔΕΝ χρειάζεται να ντριφτάρεις με 180+ και δη στο Αρτεμίσιο... Πάντως ευκολότερα γίνεται αν ξέρεις την τεχνική και την έχεις εξασκήσει, παρά να λέγεται! Το μέρος που αναφέρεις και οποιοσδήποτε δρόμος δεν είναι το πιο ασφαλές μέρος για να μειώσεις την έκθεσή σου σε κάποιο λάθος, και να αναδείξεις το ταλέντο (και δη κρυφό) του κάθε αυτοκινήτου. Εξ ου και εξελίσσοονται σε πίστες και αναδεικνύονται εκεί...
Στο δρόμο όμως θα γνωρίζεις το τί απίδια μπορεί να πιάσει ο κάθε σάκκος, και πόσο εύκολα μπορεί να το κουμαντάρεις σε μια 'ατυχή' ή δύσκολη στιγμή... Αυτό βέβαια υπό τον όρο ότι δεν είσαι απλά διαπιστευμένος χειριστής τιμονιού από το Υπουργείο, αλλά ξέρεις τί μπορείς να κάνεις με το τιμόνι και τα πεντάλ μ'ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο...
Τα ηλεκτρονικά της Μ5 μου είναι απενεργοποιημένα στο 80-90% της οδήγησής μου! Και δεν είναι απλά 400+, αλλά 575 γνήσια Βαυαρικά (τα 68 ευρωπαϊκά) άτια Μονάχου με το καθένα εκ των οποίων διατηρώ καθημερινά στενή και εκ του σύνεγγυς επαφή, τρέφοντάς τα δε υστάτως με φρεσκότατο Dunlop λάστιχο! (Άσε και μου τελειώνει κιόλας!.... )
Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα προφανώς και δείχνουν το τονάζ τους στην οποιαδήποτε Στεμνίτσα (και η Πεντέλη μου αρκεί!... ), εξ ου και έλκομαι από συνδυασμούς πλέον αυτοκινήτων (βλ. χ & ψ & ω...) και όχι συγκερασμούς πολλών σε ένα (βλ. Μ3, Μ5 κλπ)
Τέλος το να μιλάμε για 7.000 στο επίπεδο χρημάτων που κάνουν αυτά τα αμάξια, είναι σαν να μιλάμε για τα ρέστα που παίρνουμε απ'τον καφέ μας! Έλεος!
-
Στεμνίτσα
-
Στο θέμα λεφτών διαφωνώ.... για μένα 7,000 είναι 7,000 Euro και ας έχω και Bugati. Κάτι τέτοια βλέπω με τύπους που και καλά αγνοούν το χρήμα και έχουν τρελαθεί οι τράπεζες σε κατασχέσεις πολυτελών αυτοκινήτων.
Στο θέμα των ηλεκτρονικών τώρα αν τα απενεργοποιείς σε τέτοια αυτοκίνητα στους ελληνικούς δρόμους προκαλείς την τύχη σου!!!! Μπορεί στην Merc να επενεγοποιούνται δύσκολα αλλά έχει λογική για το 9% των χρηστών τους.
-
Έχεις Bugati; ; ; ;
Βάλε μπρος λοιπόν για Στεμνίτσα και θα σε βρω με DSC off!
A, και το 7χίλιαρο χάρισμά σου! Άλλωστε διάλεξα την Μ5 και μου περίσσεψαν!
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Έχεις Bugati; ; ; ;Βάλε μπρος λοιπόν για Στεμνίτσα και θα σε βρω με DSC off!
A, και το 7χίλιαρο χάρισμά σου! Άλλωστε διάλεξα την Μ5 και μου περίσσεψαν!
Σε διακρίνω λίγο ειρωνικό???
Εγώ απλώς κατέθεσα την γνώμη μου που για κάποιους ίσως έχει βαρύτητα..... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Στο θέμα λεφτών διαφωνώ.... για μένα 7,000 είναι 7,000 Euro και ας έχω και Bugati. Κάτι τέτοια βλέπω με τύπους που και καλά αγνοούν το χρήμα και έχουν τρελαθεί οι τράπεζες σε κατασχέσεις πολυτελών αυτοκινήτων.Στο θέμα των ηλεκτρονικών τώρα αν τα απενεργοποιείς σε τέτοια αυτοκίνητα στους ελληνικούς δρόμους προκαλείς την τύχη σου!!!! Μπορεί στην Merc να επενεγοποιούνται δύσκολα αλλά έχει λογική για το 9% των χρηστών τους.
διαφωνω...
7000 ευρω στην bugati κανει ο μοχλος στο τιμονι για τα φωτα
πραγματικα πιστευω πως οταν μιλαμε για τοσα λεφτα κανενας δεν θα δει την τιμη ωστε να παρει την αποφαση για το πιο απο τα δυο αυτοκινητα θα αγορασει γιατι πολυ απλα σε αυτα τα επιπεδα τα λεφτα δεν παιζουν κ πολυ ρολο...θα το αγορασει για την τρελα του κ οχι με δανειο,δοσεις κτλ που λες ωστε να του το παρει οι τραπεζα.Σε αυτα τα επιπεδα ειναι εντελως αστειο το ποσο των 7000 ευρω πιστευω... κ οποιος σε αυτο το επιπεδο θα κατσει να πει κανει 7000 παραπανω τοτε καλυτερα να μην αγορασει κανενα κ να κατσε με αυτο που ειναι γιατι πολυ απλα δεν θα εχει ερθει πραγματικα η ωρα ωστε να μπορει να παρει με ανεση ενα τετοιο car.
τετοια αυτοκινητα δεν τα αγοραζει ο καθενας απλα για να παει στην δουλεια του... τα αγοραζει γιατι εχει τρελα με τα cars !κ αυτο τι σημαινει?
σημαινει οτι το αυτοκινητο το βλεπει κ για την καθημερινη απλη του χρηση δλδ για να παει στη δουλεια του,σπιτι του κτλ αλλα το βλεπει κ σαν ενα παιχνιδι που θα του δωσει οταν θελει αυτος (κλειστα τα ηλεκτρονικα) ωρες χαρας κ διασκεδασης.ετσι θελει να το παει κ στην πιστα του καμια φορα κ αρα να εχει τα ηλεκτρονικα ολα στο οff.. απο εκει κ περα αν ειναι πολυ καλος οδηγος κ θελει να τα εχει στο off κ σε καποιο κανονικο δρομο κ αφου βλεπει οτι μπορει να το οδηγει ετσι.. γιατι οχι?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Έχεις Bugati; ; ; ;
Βάλε μπρος λοιπόν για Στεμνίτσα και θα σε βρω με DSC off!
A, και το 7χίλιαρο χάρισμά σου! Άλλωστε διάλεξα την Μ5 και μου περίσσεψαν!
Σε διακρίνω λίγο ειρωνικό???
Εγώ απλώς κατέθεσα την γνώμη μου που για κάποιους ίσως έχει βαρύτητα.....Ειρωνικός; Jamais! Σαρκαστικός; Peut-être!
Αναντίρρητα, η γνώμη σου, όπως κάθε άλλου έχει την βαρύτητα της!.
Αλλά μην προσπαθείς πατρονάρεις τις θέσεις σου με γενικόλογες θέσεις.
Stick to basics, μιας και εκεί βλέπεις ότι και το θέμα συζητείται καλύτερα και οι τόνοι είναι 'δροσεροί'!Και γω σ'αντιλαμβάνομαι πλήρως σ'αυτό που θες να πεις, ασχέτως το πώς το γράφεις, αλλά εκτιμώς πως κι εσύ κατάλαβες την άποψή μου, ασχέτως κι αν ίσως για τους προσωπικούς σου λόγους ή/και βιώματα δεν την ενστερνίζεσαι (απόλυτα)...
Καλή σου μέρα cpp!
Υ.Γ.
Και τώρα που το πρόσεξα: Η γνώμη σου να είναι γνώμη ΣΟΥ! Το αν έχει βαρύτητα για κάποιους άλλους, πρέπει να σου είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ! Αυτοί θα σου το πουν και δείξουν, και δεν χρειάζεται να (μας) το επισημαίνεις ο ίδιος! -
cpp θα πουλήσεις το θεριό;
Παίδες, δεν έχει και τελείως άδικο... όταν δεν έχεις τέτοιο αυτοκίνητο μια χαρά μπορείς να λες ότι δεν τρέχει τίποτα για το 7χίλιαρο αλλά μετά, όταν θα πας να το σπρώξεις και δεν θα το παίρνει κανείς στα λεφτά που το ζητάς (κόψε μου να το πάρω κλπ κλπ) τότε να δω πως σου σπάει τα νεύρα και το μισό ευρώ, όχι τα 7Κ...
Αντιθέτως με τους απλοχέρηδες Βαυαρούς φίλους μας ( ) οι 'λεφτάδες' που ξέρω εγώ υπολογίζουν το ευρώ περισσότερο από ότι εσύ και εγώ, αγαπητέ nomikosas.Επίσης, είναι γνωστό οτι τα Βαυαρικά άλογα είναι τεμπέλικα γιατί τρώνε πολύ Leberkopf και πίνουν L?wenbr?u...
-
To family 'company' car είναι η κατωθι 55 AMG
3 ετών πλέον, δεν είναι 63 που είναι το topic αλλά φτάνει και παρά φτάνει και πλέον έχω γνώμη (παρότι έχει σασι E Class θα την χαρακτήριζα και αξιόπιστη στα 55,000 χλμ της πλέον)!!!! Όποιος νομίζω ότι μπορεί να την στρίψει για πλακίτσα ή θα βγεί στην ΕΟ και θα γαζώσει νομίζω πλανάται για να μην πω ότι έχει πολλές πιθανότητες να τρακάρει (καλά δεν το συζητάω να παίιξει με τα αυτάκια στο αυτόματο) .... μια φορά έβγαλα το ESP (είχα και χαρτάκι από το internet ο τάγαρος μαζί για να θυμάμαι την διαδικασία απενεγοποίησης/ενεργοποίησης) και δεν θα το ΞΑΝΑΚΑΝΩ είναι πολύ δύστροπη για τα γούστα μου. Κατ εμέ είναι ένα αυτοκίνητο που η θέση του είναι στην Autobahn ή 'EO' για Ελλάδα, στα στροφιλίκια θα ήθελα 997 4S που έιναι πολύ καλύτερη (γενικότερα παντού πιο γρήγορη αλλά δεν έχει 4 πόρτες, που για κάποιους μετράνε )
Όταν την πήραμε η Μ5 είχε αναμονή και επειδή δίναμε πίσω Merc η Merc έκανε καλύτερο πακέτο και ήταν πιο σπάνια !!!! ίσως θα με πείτε ιερόσυλο αλλά μετά την βόλτα στην έκθεση της BMW ακούστηκαν οι λέξεις 'μοίαζει σαν taxi' (καθαρά προσωπικές απόψεις περι αισθητικής σαν να λέμε προτιμώ τις τσέχες από τις ουκρανές)
εν κατακλείδι
Είναι ένα ξεκούραστο cruiser που θα σε ταξιδέψει με απίστευτη άνεση και εκπληκτικά γρήγορα με τρομερό ΗΧΟ με την λέξη 'σπορ' να μην είναι στην πρώτη γραμμή καθώς αυτός που πιστεύει ότι θα αφήσει όλο το λάστιχο στις στροφές των επαρχιακών δρόμων και θα πηγαίνει με τις πάντες το ESP θα του πει ξέχασε το!!!! Αν το βγάλεις ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ -
Βασικά όποιος έχει οδηγήσει την e-60 M5 έχει πει ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί και κρύβει καλά τον όγκο και το βάρος του και συμπεριφέρεται σαν σπορ κατασκευή.
Εγώ δεν πιστεύω ότι μια CLS μπορεί να το κάνει αυτό.
Δεν είναι τυχαίο όταν ελληνικός και ξένος τύπος την είχε συγκριτικό με αυτοκίνητα όπως Ferrari F430 κτλπ. Όχι ότι μπορεί να χτυπήσει το ferrari, αλλά κάτι σημαίνει αυτό. Δεν συγκρίνανε ποτέ CLS ή E Mercedes με Ferrari.
Aν κάποιος δει την Μ5 σε μια μικρή πίστα όπως ο καρτόδρομος μπορεί να καταλάβει πόσο καλά κινείται ένα τέτοιο μεγάλο αυτοκίνητο σε τόσο μικρό περιβάλλον.
Κατά τα άλλα ποιο είναι καλύτερο cruiser για εθνική κτλπ δεν με ενδιαφέρει.
Αν θέλω cruiser παίρνω ένα cadillac ή ένα volvo.
-
H M5 είναι ''καθαρόαιμο τετράπορτο''.Μπορείς να κινηθείς χαλαρά με το mode των ''μόλις'' 400 ίππων ή να πυροβολήσεις με 500 ίππους και με το SMG στο άγριο πρόγραμμα.
Η CLS 63 εχει εναν καθαρόαιμο Full AMG κινητήρα που είναι ποι εύστροφος σε σχέση με το παρελθόν αλλα δεν είναι τοσο hardcore σαν την 5αρα.
Είναι ο βασιλιάς των Autobahn με ό,τι αυτο συνεπάγεται , μπορείς να πηγαίνεις με 250 και να αισθάνεσαι σαν να κινήσαι με 150.
Η AMG τελευταία εχει προσπαθήσει πολυ για να κάνει τα αυτοκίνητα πιο σπορ και να τους προσδώσει χαρακτήρα με αποτελέσματα οπως η CLK Black Series και η C63 η οποία ειναι η πιο σπορ Mercedes παραγωγής των τελευταίων ετων.
Οπότε αν θες να πηγαίνεις παντου ΠΟΛΥ γρήγορα επιλέγεις CLS 63 , αν απο την άλλη είσαι petrolhead επιλέγεις την πιο hardcore M5. -
Mε πολύ επιφυλαχτικότητα, καθώς δεν έχω οδηγήσει και δυστυχώς ούτε πρόκειται τα εν λόγω μηχανήματα, και με πολύ σεβασμό στην άποψη του theoM5 που κατέχει μια Μ5, θα ήθελα να πω το εξής.
Αν στο ένα άκρο βάλουμε την 911 την gallardo και την 430, και στο άλλο άκρο έχουμε την CLS 63AMG, τότε η Μ5 μάλλον ανήκει στην κλάση της CLS και όχι στην κλάση των 911-gallardo-430.
Όταν έννοώ κλάση κρίνω το κομάτι του feeling και της αποτελεσματικότητας στο δρόμο.
Eαν ένα μεγάλου μεγέθους, 2 τόνων αυτοκίνητο με κινητήρα εμπρός έχει ίδιας τάξης μεγέθους 'feeling' με κεντρομήχανα-πισωμήχανα σαφώς χαμηλότερα και ελαφρύτερα exotic coupe, τότε πραγματικά η Ferrari η lamborghini και η Porsche μάλλον θα πρέπει να ασχοληθούν με κάτι άλλο και όχι με σπορ κατασκευές.
Tα ίδια ισχύουν και για την 4porte αλλά και άλλα 'extreme' sedans όπως τα s/rs 4-6 της AUDI, τα AMG της Mercedes και τα Μ3-Μ5-Μ6 της BMW.
Μπορώ να δεχτώ και μάλλον έτσι είναι, ότι η Μ5 είναι το πιο σπορτίφ από τα παραπάνω, αλλά δεν θα το έβαζα στην ίδια κλάση με τα κεντρομήχανα roadsters όπως ειπώθηκε.
CLS 63AMG Vs BMW M5