-
12.500 χιλιόμετρα;Μηπως ξεχασες κανενα μηδενικο στο τελος;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
12.500 χιλιόμετρα;Μηπως ξεχασες κανενα μηδενικο στο τελος;Αν οχι τοτε δεν αντεχει και πολυ!
-
sa τους αλφιστες ενα πραμα...
τελεια η ααλφα μου κανενα προβλημα φοβερο αμαξι...
ε να μωρε εχω αλλαξει 3 φορες σαζαμαν
καρφωσε βαλβιδες
ψαλιδια 5φορες
τρομπες αλλες τοσες...αλλα οχι ειναι φοβερο αμαξι και ειμαι πολυ ικανοποιημενος...
υ.γ.στο μεταξυ ειναι το δευτερο rs Που ακουω με προβλημα σε σαζμαν..
-
2 φορές δίσκο σε 12.500 χλμ;...
Αν αυτά είναι ως επί το πλείστον στο βουνό κ στην πίστα πρέπει να έχεις αλλάξει και 2ψήφιες φορές ελαστικά και κάμποσες φορές φρένα, λάδια, κλπ, αλλιώς περισσότερο συνεχείς κόντρες από στάση μου μυρίζει η υπόθεση, ή τρελό πατινάρισμα στις αλλαγές (αν το οδηγούσε και κανένας που μάθαινε - π.χ. γκόμενα)...
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
2 φορές δίσκο σε 12.500 χλμ;...Αν αυτά είναι ως επί το πλείστον στο βουνό κ στην πίστα πρέπει να έχεις αλλάξει και 2ψήφιες φορές ελαστικά και κάμποσες φορές φρένα, λάδια, κλπ, αλλιώς περισσότερο συνεχείς κόντρες από στάση μου μυρίζει η υπόθεση, ή τρελό πατινάρισμα στις αλλαγές (αν το οδηγούσε και κανένας που μάθαινε - π.χ. γκόμενα)...
τουλαχιστον αντεχει
-
Τα περισοτερα χιλιομετρα εχουν γινει σε Πεντελη Διονυσο,σε σχεση με αλλα αυτοκινητα που ειχα καμια σχεση,οι δισκοι ειναι αναλωσιμα υλικα και μαλλον αδυναμοι για τη δυναμη του αυτοκινητου,μονο λαδια εχουν αλλαχτει,τα φρενα δεν εχουν καμια φθορα οπως και τα υπολυπα μηχανικα μερη.
-
Ο χρήστης spyros έγραψε:
Ειμαι πολυ καψουρης με το rs,αλλα κατι που 40ρησα κατι που εχω και 3 παιδια(εχω κι 1 passat για την οικογενεια)το σκεφτομαι γιατι θελω να αλλαξω το ραλλακι μου (μετα απο 10 χρονια)αλλα δεν ξερω τι να παρω,τι μπορει νάντικαταστησει την παιχνιδιαρικη συμπεριφορα του ραλλυ στα 22000,00 γιατι τοσο περιπου θα μου στοιχισει το rs με τηνεκπτωση λογω τριτεκνου.
Η αμεσως επομενη μου επιλογη ειναι το golf αλλα αυτο αλλαζει μοντελο το 2008 και δεν ξερω αν αξιζει να παρω το παλιο.
Εγω θελω 1 αυτ/το για μενα μονο για να στριβω και δεν με νοιαζει αν κανει λιγο παραπανω θορυβο με 6η,εξαλου μετα το ραλλυ θα μου φανει σαν μπεμπα.
Εχετε να προτεινετε τιποτε καλυτερο?Ψαξε να βρεις ενα καλομεταχειρισμενο Cup...
Πιο πολυ θα το ευχαριστηθεις απο το 197αρι...
Δυστυχως το 197αρι ανηκει στην 'νεα γενια' αυτοκινητων,καμια επαφη με το 106 δηλαδη.
Το Cup τουλαχιστον θα σου αρεσει,παντα συγκρινωντας με το 106. -
Έλεος με αυτό το 106.
-
ειμαστε λιγο και διηγωντας τα να κλαις..
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Έλεος με αυτό το 106.μήπως σε καμιά 10ρια χρόνια λέμε τα ίδια για το fiestaST ....
αν δεν ήταν 2.0λτ μπορεί να είχε τύχη ..... στο ελλαδιστάν -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Έλεος με αυτό το 106.Όταν θα κάνει και το fiesta τον κύκλο του.....τόσο στους αγώνες όσο και στο δρόμο...τότε ίσως να θυμηθούμε και το fiesta
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Έλεος με αυτό το 106.
Όταν θα κάνει και το fiesta τον κύκλο του.....τόσο στους αγώνες όσο και στο δρόμο...τότε ίσως να θυμηθούμε και το fiesta
Τι σχέση έχει το Fiesta ST με το δίλιτρο... πράμα εκεί μπροστά με ραλί ρε παιδιά; Να πω το Fiesta S 1.6, αυτό μάλλον είναι το καλύτερο Fiesta που υπάρχει.
ΙΜΗΟ, το πιο κοντινό πράμα σε ραλί ΣΗΜΕΡΑ είναι μάλλον το Panda 100. Η έκδοση χωρίς ESP φυσικά.
Για να είμαστε και εντός θέματος, το Clio είναι πραγματικά 'πολεμικό' αμαξάκι, αλλά τόσο τα κυβικά του, όσο και η τιμή του είναι ΠΟΛΥΥΥΥ μακρυά από τη σχολή του Ραλί. Το αποτέλεσμα τους δικαιώνει οδηγικά 100%, αλλά λίγοι θα τολμήσουν την αγορά του.
-
Δεν είπα να μην θυμάστε το 106(ούτε ζήτησα να θυμάστε το ST ),απλά τί σχέση έχει με το clio RS;Απλά καμία επαφή τα δύο αυτοκίνητα.
Τι σχέση έχει το Fiesta ST με το δίλιτρο... πράμα εκεί μπροστά με ραλί ρε παιδιά; Να πω το Fiesta S 1.6, αυτό μάλλον είναι το καλύτερο Fiesta που υπάρχει.
Δηλαδή τα κυβικά οριοθετούν την σχέση;Γιατί εγώ νόμιζα ότι το 106 συμβολίζει την σχέση επιδόσεων και χαμηλού κόστους αγοράς(=φθηνός πύραυλος).Το ST όταν το αγόρασα εγώ κόστιζε όσο ένα 14αρι renault clio με μερικά εχτρα.Αν αυτό δεν λέει κάτι..
Όσο για το...'πράμα',αν ζούσες μαζί του περισσότερο από μια (δημοσιογραφική) βόλτα ίσως είχες άλλη γνώμη και δεν ήσουν τόσο απόλυτος.
Από τον γυμνό και απαρχαιωμένο θρύλο (μαμά ) 106 δεν έχει χειρότερες επιδόσεις πάντως.. Το δε Evo ψάχνοντας για τους διαδόχους των mini gti της δεκαετίας του 90 στο 106 βρήκε διάδοχο το fiesta ST.Θα μου πεις άλλο η δημοσιογραφική άποψη αλα Evo άλλο αλα 4ΤΡΟΧΟΙ,ίσως έχεις δίκιοΤο S μπορεί να είναι το πιο συμφέρον,όχι όμως το καλύτερο,μην τις μπερδεύουμε τις έννοιες.Εκτός αν τα 100 άλογα είναι καλύτερα από τα 150.
σόρυ για το οφ τόπικ
για συνέχεια στο 'hyundai i30' ή στο 'focus vs c'eed'
-
Όσο για το...'πράμα',αν ζούσες μαζί του περισσότερο από μια (δημοσιογραφική) βόλτα ίσως είχες άλλη γνώμη και δεν ήσουν τόσο απόλυτος.
+1 Το S πολυ καλο αλλα ποναει απο μοτερ ρε γμτ ή ας πουμε απο βαρος αν ηταν 200κιλα κατω καλο θα ηταν το μοτερακι του.
-
To ST το εχω ξαναπει ειναι το 106 GTI του around 30 που εξακολουθει να θελει ενα παιχνιδι καθε μερα με ΤΙΜΟΝΙ οπως εκεινα τα παλια καλα χρονια...
Το RS ειναι ενα καλο οικογενειακο για να μεγαλωσεις σωστα τα παιδια σου και να τους δωσεις τα σωστα ερεθισματα για το μελλον.. -
Γιατι εχει επαφη το cup με το 197 ? Συγκρινουμε παντα ομοια πραγματα.
-
Τιμονι εχει γρηγορο το ST σε αισθηση ειναι πολυ πισω πιστευω για να χαρακτηρηστεί καλο.
-
τελικα οταν βγαζεςι το rs για να αντικαταστησεις το cup182
και το νεο typer για να αντικαταστησεις το παλιοκαι εισαι και πιο αργος σχεδον παντου χωρις να προσφερεις κατι απτο σε υλικα-ασφαλεια-χωρους ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΟΣ?
-
σαν πρωην κατοχος rallye 16v επι 2 ετη και type-r ep3 για κατι λιγοτερο(και νυν clio rs 197)θα μπορουσα να πω πως σε σχεση με το 197 ειχε πιο σαφες συστημα διευθυνσης αλλα κατα τα αλλα καμια σχεση, με το clio μπορεις να κανεις οτι φανταζεσαι οδηγικα και ακομη περισσοτερα,στην εθνικη ειναι λιγο βαρετο αλλα χαλαλι γιατι εχει το δικο του χαρακτηρα ,οπου αλλου εκτος εθνικης εχεις παντα την ψευδαισθηση οτι τρεχεις σε ασφαλτινο ραλλυ χωρις υπερβολες
-
Σε σχέση με το EP3 πως το συγκρίνεις ? ΙΜΗΟ (χωρίς να έχω οδηγήσει το Clio) δείχνουν πολύ παρόμοιου χαρακτήρα οχήματα.
Renault Clio RS 197