Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio RS 197
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio RS 197
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 78
    • 79
    • 41 / 79
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    165
    1573
    2749
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      12.500 χιλιόμετρα;Μηπως ξεχασες κανενα μηδενικο στο τελος;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
        12.500 χιλιόμετρα;Μηπως ξεχασες κανενα μηδενικο στο τελος;

        Αν οχι τοτε δεν αντεχει και πολυ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pskarm last edited by

          sa τους αλφιστες ενα πραμα...

          τελεια η ααλφα μου κανενα προβλημα φοβερο αμαξι...

          ε να μωρε εχω αλλαξει 3 φορες σαζαμαν
          καρφωσε βαλβιδες
          ψαλιδια 5φορες
          τρομπες αλλες τοσες...

          αλλα οχι ειναι φοβερο αμαξι και ειμαι πολυ ικανοποιημενος...

          υ.γ.στο μεταξυ ειναι το δευτερο rs Που ακουω με προβλημα σε σαζμαν..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thevoice last edited by

            2 φορές δίσκο σε 12.500 χλμ;...

            Αν αυτά είναι ως επί το πλείστον στο βουνό κ στην πίστα πρέπει να έχεις αλλάξει και 2ψήφιες φορές ελαστικά και κάμποσες φορές φρένα, λάδια, κλπ, αλλιώς περισσότερο συνεχείς κόντρες από στάση μου μυρίζει η υπόθεση, ή τρελό πατινάρισμα στις αλλαγές (αν το οδηγούσε και κανένας που μάθαινε - π.χ. γκόμενα)...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
              2 φορές δίσκο σε 12.500 χλμ;...

              Αν αυτά είναι ως επί το πλείστον στο βουνό κ στην πίστα πρέπει να έχεις αλλάξει και 2ψήφιες φορές ελαστικά και κάμποσες φορές φρένα, λάδια, κλπ, αλλιώς περισσότερο συνεχείς κόντρες από στάση μου μυρίζει η υπόθεση, ή τρελό πατινάρισμα στις αλλαγές (αν το οδηγούσε και κανένας που μάθαινε - π.χ. γκόμενα)...

              τουλαχιστον αντεχει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                newtek last edited by

                Τα περισοτερα χιλιομετρα εχουν γινει σε Πεντελη Διονυσο,σε σχεση με αλλα αυτοκινητα που ειχα καμια σχεση,οι δισκοι ειναι αναλωσιμα υλικα και μαλλον αδυναμοι για τη δυναμη του αυτοκινητου,μονο λαδια εχουν αλλαχτει,τα φρενα δεν εχουν καμια φθορα οπως και τα υπολυπα μηχανικα μερη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the-judge last edited by

                  Ο χρήστης spyros έγραψε:
                  Ειμαι πολυ καψουρης με το rs,αλλα κατι που 40ρησα κατι που εχω και 3 παιδια(εχω κι 1 passat για την οικογενεια)το σκεφτομαι γιατι θελω να αλλαξω το ραλλακι μου (μετα απο 10 χρονια)αλλα δεν ξερω τι να παρω,τι μπορει νάντικαταστησει την παιχνιδιαρικη συμπεριφορα του ραλλυ στα 22000,00 γιατι τοσο περιπου θα μου στοιχισει το rs με τηνεκπτωση λογω τριτεκνου.
                  Η αμεσως επομενη μου επιλογη ειναι το golf αλλα αυτο αλλαζει μοντελο το 2008 και δεν ξερω αν αξιζει να παρω το παλιο.
                  Εγω θελω 1 αυτ/το για μενα μονο για να στριβω και δεν με νοιαζει αν κανει λιγο παραπανω θορυβο με 6η,εξαλου μετα το ραλλυ θα μου φανει σαν μπεμπα.
                  Εχετε να προτεινετε τιποτε καλυτερο?

                  Ψαξε να βρεις ενα καλομεταχειρισμενο Cup...
                  Πιο πολυ θα το ευχαριστηθεις απο το 197αρι...
                  Δυστυχως το 197αρι ανηκει στην 'νεα γενια' αυτοκινητων,καμια επαφη με το 106 δηλαδη.
                  Το Cup τουλαχιστον θα σου αρεσει,παντα συγκρινωντας με το 106.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gti_ last edited by

                    Έλεος με αυτό το 106.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      ειμαστε λιγο και διηγωντας τα να κλαις..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
                        Έλεος με αυτό το 106.

                        μήπως σε καμιά 10ρια χρόνια λέμε τα ίδια για το fiestaST ....
                        αν δεν ήταν 2.0λτ μπορεί να είχε τύχη ..... στο ελλαδιστάν

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostas-1970 last edited by

                          Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
                          Έλεος με αυτό το 106.

                          Όταν θα κάνει και το fiesta τον κύκλο του.....τόσο στους αγώνες όσο και στο δρόμο...τότε ίσως να θυμηθούμε και το fiesta

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:

                            Έλεος με αυτό το 106.

                            Όταν θα κάνει και το fiesta τον κύκλο του.....τόσο στους αγώνες όσο και στο δρόμο...τότε ίσως να θυμηθούμε και το fiesta

                            Τι σχέση έχει το Fiesta ST με το δίλιτρο... πράμα εκεί μπροστά με ραλί ρε παιδιά; Να πω το Fiesta S 1.6, αυτό μάλλον είναι το καλύτερο Fiesta που υπάρχει.

                            ΙΜΗΟ, το πιο κοντινό πράμα σε ραλί ΣΗΜΕΡΑ είναι μάλλον το Panda 100. Η έκδοση χωρίς ESP φυσικά.

                            Για να είμαστε και εντός θέματος, το Clio είναι πραγματικά 'πολεμικό' αμαξάκι, αλλά τόσο τα κυβικά του, όσο και η τιμή του είναι ΠΟΛΥΥΥΥ μακρυά από τη σχολή του Ραλί. Το αποτέλεσμα τους δικαιώνει οδηγικά 100%, αλλά λίγοι θα τολμήσουν την αγορά του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gti_ last edited by

                              Δεν είπα να μην θυμάστε το 106(ούτε ζήτησα να θυμάστε το ST ),απλά τί σχέση έχει με το clio RS;Απλά καμία επαφή τα δύο αυτοκίνητα.

                              Τι σχέση έχει το Fiesta ST με το δίλιτρο... πράμα εκεί μπροστά με ραλί ρε παιδιά; Να πω το Fiesta S 1.6, αυτό μάλλον είναι το καλύτερο Fiesta που υπάρχει.

                              Δηλαδή τα κυβικά οριοθετούν την σχέση;Γιατί εγώ νόμιζα ότι το 106 συμβολίζει την σχέση επιδόσεων και χαμηλού κόστους αγοράς(=φθηνός πύραυλος).Το ST όταν το αγόρασα εγώ κόστιζε όσο ένα 14αρι renault clio με μερικά εχτρα.Αν αυτό δεν λέει κάτι..
                              Όσο για το...'πράμα',αν ζούσες μαζί του περισσότερο από μια (δημοσιογραφική) βόλτα ίσως είχες άλλη γνώμη και δεν ήσουν τόσο απόλυτος.
                              Από τον γυμνό και απαρχαιωμένο θρύλο (μαμά ) 106 δεν έχει χειρότερες επιδόσεις πάντως.. Το δε Evo ψάχνοντας για τους διαδόχους των mini gti της δεκαετίας του 90 στο 106 βρήκε διάδοχο το fiesta ST.Θα μου πεις άλλο η δημοσιογραφική άποψη αλα Evo άλλο αλα 4ΤΡΟΧΟΙ,ίσως έχεις δίκιο

                              Το S μπορεί να είναι το πιο συμφέρον,όχι όμως το καλύτερο,μην τις μπερδεύουμε τις έννοιες.Εκτός αν τα 100 άλογα είναι καλύτερα από τα 150.

                              σόρυ για το οφ τόπικ

                              για συνέχεια στο 'hyundai i30' ή στο 'focus vs c'eed'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ratanplan last edited by

                                Όσο για το...'πράμα',αν ζούσες μαζί του περισσότερο από μια (δημοσιογραφική) βόλτα ίσως είχες άλλη γνώμη και δεν ήσουν τόσο απόλυτος.

                                +1 Το S πολυ καλο αλλα ποναει απο μοτερ ρε γμτ ή ας πουμε απο βαρος αν ηταν 200κιλα κατω καλο θα ηταν το μοτερακι του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  reddragon last edited by

                                  To ST το εχω ξαναπει ειναι το 106 GTI του around 30 που εξακολουθει να θελει ενα παιχνιδι καθε μερα με ΤΙΜΟΝΙ οπως εκεινα τα παλια καλα χρονια...
                                  Το RS ειναι ενα καλο οικογενειακο για να μεγαλωσεις σωστα τα παιδια σου και να τους δωσεις τα σωστα ερεθισματα για το μελλον..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    newtek last edited by

                                    Γιατι εχει επαφη το cup με το 197 ? Συγκρινουμε παντα ομοια πραγματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      ratanplan last edited by

                                      Τιμονι εχει γρηγορο το ST σε αισθηση ειναι πολυ πισω πιστευω για να χαρακτηρηστεί καλο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        τελικα οταν βγαζεςι το rs για να αντικαταστησεις το cup182
                                        και το νεο typer για να αντικαταστησεις το παλιο

                                        και εισαι και πιο αργος σχεδον παντου χωρις να προσφερεις κατι απτο σε υλικα-ασφαλεια-χωρους ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΟΣ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          babisevo8 last edited by

                                          σαν πρωην κατοχος rallye 16v επι 2 ετη και type-r ep3 για κατι λιγοτερο(και νυν clio rs 197)θα μπορουσα να πω πως σε σχεση με το 197 ειχε πιο σαφες συστημα διευθυνσης αλλα κατα τα αλλα καμια σχεση, με το clio μπορεις να κανεις οτι φανταζεσαι οδηγικα και ακομη περισσοτερα,στην εθνικη ειναι λιγο βαρετο αλλα χαλαλι γιατι εχει το δικο του χαρακτηρα ,οπου αλλου εκτος εθνικης εχεις παντα την ψευδαισθηση οτι τρεχεις σε ασφαλτινο ραλλυ χωρις υπερβολες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Σε σχέση με το EP3 πως το συγκρίνεις ? ΙΜΗΟ (χωρίς να έχω οδηγήσει το Clio) δείχνουν πολύ παρόμοιου χαρακτήρα οχήματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 41 / 79
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr