-
οσο το βλεπω τοσο μαρεσει περισσοτερο...
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
οσο το βλεπω τοσο μαρεσει περισσοτερο.....βρε μπας και σε ζαλισε ο καυσωνας......
-
http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=121788
Vehicle Tested:
2008 Subaru Impreza 4dr Sedan
MSRP of Test Vehicle: 27.595 $What Works:
Improved utility; interior quality; boost response.What Needs Work:
Engine runs out of steam early; soft suspension with lots of body roll; sleepy styling.Bottom Line:
Softer than before but still capable, the WRX has gone mainstream -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Bottom Line:
Softer than before but still capable, the WRX has gone mainstreamAν και θα πρέπει να περιμένουμε και γι άλλες δοκιμές.
-
το ευρωπαικό είναι ελαφρώς διαφοροποιημένο και μπορεί να είναι στημένο λίγο διαφορετικά
η αίσθηση μου είναι πάντως οτι η subaru σταμάτησε να βλέπει το wrx σαν την 'καλή/sport' έκδοση και προσπαθεί να σπρώξει όσους θέλουν το κάτι παραπάνω στο STI
-
Μαλλον καποιοι ειτε δεν διαβαζουν προσεχτικα τα γραφομενα ειτε δεν θελουν να καταλαβουν, Ευρωπαικο WRX πλεον ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ εκτος απο ανεξαρτητη εισαγωγη κι αυτη σε περιορισμενο οπως παντα αριθμο, γκεγκε;
Για ποιο Ευρωπαικο WRX μιλαμε οταν ακομη και το Ιαπωνικο επιτηδες δεν ονομαζεται πλεον WRX απλα γιατι οι ιδιοι θελουν να του δωσουν προφανως αλλο χαρακτηρα!
Περιμενετε να δουμε πως θα ειναι και θα φερεται το EUDM STI και μετα βλεπουμε αν αξιζει και τι σχολια!
-
To WRX καταργήθηκε και για να μειωθεί και ο μέσος όρος εκπομπής ρύπων.
Το STi έρχεται μέσα στο 2008.
-
Ποιος τα λεει ρε παιδια αυτα?? Το wrx δεν καταργηθηκε..υπαρχει και σε σενταν και σε χατς..
Και ποιος επισης λεει οτι το wrx δεν θα εισαχθει λογω αυξημενων ρυπων και θα εισαχθει το STi??
Εχετε σιγουρα στοιχεια PaiMei k Jimtheo??
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Μαλλον καποιοι ειτε δεν διαβαζουν προσεχτικα τα γραφομενα ειτε δεν θελουν να καταλαβουν, Ευρωπαικο WRX πλεον ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ εκτος απο ανεξαρτητη εισαγωγη κι αυτη σε περιορισμενο οπως παντα αριθμο, γκεγκε;Ώπα ρε μάστορα!
Βάλε μου 0 στον έλεγχο. -
Στο επισημο site της Σουμπαρου Αγγλιας και παροτι μαλιστα οι Αγγλοι επιμενουν να εισαχθει το WRX γραφει οτι ΔΕΝ θα εισαχθει και προσφατα δημιουργηθηκε επισοδειο οτνα dealer εγραφε στο site του πως θα εχει διαθεσιμο το WRX.
Δεν ξερω τι στοιχεια θες για το συγκεκριμενο θεμα αλλα συμφωνα με τις τελευταιες πληροφοριες απο Subaru Hellas και συμφωνα με τα περισσοτερα internet magazines (autoexxpress, EVO κλπ) δεν θα εισαχθει, γιατι δεν μας λες εσυ που βασιζεσαι και λες πως θα ερθει κανονικα, μηπως στο Drive;
Γιατι αυτοι ακομη δεν ξερουμε πως θα ειναι τελικα το STI και οχι μονο δωσαν στη δημοσιοτητα φωτογραφιες σαν τελικη μορφη αλλα μιλησαν και για ιπποδυναμεις, εισαγωγη του WRX κλπ ενω γραφουν οτι θα ερθει λεει μαλλον με διλιτρο μοτερ οπως το Ιαπωνικο (που ξαναλεω πλεον δεν λεγεται WRX αλλα S-GT). -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μαλλον καποιοι ειτε δεν διαβαζουν προσεχτικα τα γραφομενα ειτε δεν θελουν να καταλαβουν, Ευρωπαικο WRX πλεον ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ εκτος απο ανεξαρτητη εισαγωγη κι αυτη σε περιορισμενο οπως παντα αριθμο, γκεγκε;
Ώπα ρε μάστορα!
Βάλε μου 0 στον έλεγχο.Απευθυνθηκα με καποιο τροπο στα λεγομενα σου και δεν το ξερω;
Προσωπικα μιας και μου απευθυνεσαι δεν θα σου βαλω 0 απλα θα σε γραψω στα αρτιδια μου γιατι χωρις να υπαρχει λογος πεταγεσαι απο το πουθενα και με ειρωνευεσαι!
Βλεπεις πουθενα καποιον να ψαχνεται για παρεξηγηση εκτος απο σενα, συζητηση κανουμε και δεν εχουμε κατι να χωρισουμε. Νομιζω! -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Μαλλον καποιοι ειτε δεν διαβαζουν προσεχτικα τα γραφομενα ειτε δεν θελουν να καταλαβουν, Ευρωπαικο WRX πλεον ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ εκτος απο ανεξαρτητη εισαγωγη κι αυτη σε περιορισμενο οπως παντα αριθμο, γκεγκε;
Ώπα ρε μάστορα!
Βάλε μου 0 στον έλεγχο.Απευθυνθηκα με καποιο τροπο στα λεγομενα σου και δεν το ξερω;
Προσωπικα μιας και μου απευθυνεσαι δεν θα σου βαλω 0 απλα θα σε γραψω στα αρτιδια μου γιατι χωρις να υπαρχει λογος πεταγεσαι απο το πουθενα και με ειρωνευεσαι!
Βλεπεις πουθενα καποιον να ψαχνεται για παρεξηγηση εκτος απο σενα, συζητηση κανουμε και δεν εχουμε κατι να χωρισουμε. Νομιζω!Αυτό κατάλαβα και αν έκανα λάθος, όπως μου λες, ζητώ συγγνώμη.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι και ο δικός σου τρόπος δεν ήταν ο καλύτερος δυνατός. -
Οντως δεν ηταν ο καλυτερος τροπος η αντιδραση μου απλα βαρεθηκα στα διαφορα φορουμ κι ελλειψει προσωπικης επαφης αλλα μεσα απο ενα πληκτρολογιο να δημιουργουνται παρεξηγησεις απο το πουθενα και για τιποτα και να φθανουμε στα ακρα.
Τελος εδω δεν βλεπω τον λογο να συνεχισουμε επ'αυτου, αλλωστε προκειται καθαρα περι παρεξηγησης! -
δηλ το ολο κολλημα στα τελευταια ποστ είνα αν η 'καλή' εκδοση θα λεγεται στην ευρώπη sgt ή wrx
-
Τυχαίε
Μέσος όρος εκπομπής ρύπων, όχι απλά και γενικά εκπομπές ρύπων.
Έχουν θεσπιστεί συγκεκριμένα όρια.Κατά τα λοιπά, WRX μην περιμένετε. Είναι σχεδόν βέβαιο.
Από το 2.0R θα πηγαίνουμε κατευθείαν στο STi. -
http://www.nihoncar.com/review-472-X.html
ενα review
δηλ το μοτερ του s-gt (αν και πιο οικολογικό με βάση αρθα κλπ) δεν εχει προδιαγραφες για ευρώπη και θα εχουμε μονο 1.5 2.0 και sti (με ποιο κινητηρα??) ??
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
ΤυχαίεΜέσος όρος εκπομπής ρύπων, όχι απλά και γενικά εκπομπές ρύπων.
Έχουν θεσπιστεί συγκεκριμένα όρια.Κατά τα λοιπά, WRX μην περιμένετε. Είναι σχεδόν βέβαιο.
Από το 2.0R θα πηγαίνουμε κατευθείαν στο STi.Λυπαμαι για το θεμα οτι αυτο που λες δεν ειναι βασιμο..Ουτε η Σουμπαρου ιαπωνιας ουτε ελλαδας εχει ανακοινωσει κατι τετοιο..Αν η σουμπαρου εισαγει το sti(οπως λες) του οποιου οι εκπομπες ρυπων ειναι πολυ πιο ψηλες απο το wrx και πουλησει ικανο αριθμο αμαξιων πως διατηρειται ο μεσος ορος εκπομπων...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ φερτε επισημα στοιχεια για το οτι δεν θα εισαχθει το WRX και οχι φημολογιες..
ΕΠΙΣΗΣ ο φιλος που αναφερεται στον τιτλο s-gt δεν εχει καμμια μα καμμια σχεση με μεταλλαξη του ορου wrx. Ειναι επωνυμια η τιτλος συγκεκριμενης εκδοσης οπως εχει γινει προγενεστερα με το forester s-turbo η με το GT impreza που στην ιαπωνια ονομαζονταν wrx εξ ανεκαθεν..Σταματηστε πια τις εικασιες..
Προτεινω στους moderators να δημιουργησουν ενα section οπως στο nasioc.com το My dealership told me... οπου θα γραφουμε για εικασιες τιμων και νεων μοντελων η εισαγωγων που θα γινουν...
-
H EE ασκεί πάρα πολύ έντονες πιέσεις στους κατασκευαστές να ρίξουν το μέσο όρο των εκπεμπομένων ρύπων. Και η νομοθεσία γίνεται συνεχώς αυστηρότερη, καθώς ο προβλεπόμενος στόχος των 140gr/Km CO2 μέχρι το 2008 δεν φαίνεται να επετεύχθη από τις εταιρείες.
Η Subaru θέλοντας και μη, έκοψε το WRX για να ρίξει το μέσο όρο της στην ΕΕ.
Το μερίδιο αγοράς του STi θα είναι μικρότερο από των απλών εκδόσεων, συνεπώς δεν θα υπάρχει θέμα.Κατά τη γνώμη μου, βέβαια, προέχει να ελεχθούν άλλες πηγές μόλυνσης του περιβάλλοντος, δυσανάλογα επιβαρυντικές συγκριτικά με το αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
H EE ασκεί πάρα πολύ έντονες πιέσεις στους κατασκευαστές να ρίξουν το μέσο όρο των εκπεμπομένων ρύπων. Και η νομοθεσία γίνεται συνεχώς αυστηρότερη, καθώς ο προβλεπόμενος στόχος των 140gr/Km CO2 μέχρι το 2008 δεν φαίνεται να επετεύχθη από τις εταιρείες.Η Subaru θέλοντας και μη, έκοψε το WRX για να ρίξει το μέσο όρο της στην ΕΕ.
Το μερίδιο αγοράς του STi θα είναι μικρότερο από των απλών εκδόσεων, συνεπώς δεν θα υπάρχει θέμα.Κατά τη γνώμη μου, βέβαια, προέχει να ελεχθούν άλλες πηγές μόλυνσης του περιβάλλοντος, δυσανάλογα επιβαρυντικές συγκριτικά με το αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
ΤυχαίεΚατά τα λοιπά, WRX μην περιμένετε. Είναι σχεδόν βέβαιο.
Από το 2.0R θα πηγαίνουμε κατευθείαν στο STi.Ακριβως ετσι ειναι .Δεν ειναι εικασιες το επιβεβαιωνει το αγγλικο EVO στο τελευταιο τευχος ,οπου και το οδηγανε.Εχουν πολυ καλες εντυπωσεις ειδικα απο τη νεα πισω αναρτηση.
Υπαρχει η περιπτωση το sti να ονομαζεται WRX sti.
Το WRX 2,0 lt ,248bhp επισημως θα πωλειται μονο σε Αμερικη ,Αυστραλια και Ιαπωνια.
Μην ξεχναμε οτι ερχεται και ο πρωτος boxer -diesel,οποτε το CO2 λογικα θα πεσει και αλλο.
Νεο Impreza