-
Αν και είναι off topic,
μία περίπτωση που θυμάμαι εγώ εδώ μέσα ήταν το maverick του papagn,το οποίο είχε φάει το θαλασσινό νερό με το κουτάλι κατά την μεταφορά του από την Αμερική και παραμονή του στο τελωνείο εδώ.(αν θυμάμαι καλά την περίπτωση).
Αν γι'αυτό φταίει η ford(ως κατασκευάστρια εταιρεία)και οι προμηθευτές της..
Και αν 1,3,5,10 μεμονωμένα περιστατικά(γιατί μπορεί να μου πεις για κανένα focus με σκουριά στην εξάτμιση ),για τα οποία επίσης αγνοούμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εμφάνισαν την όποια σκουριά,δικαιολογούν τον κανόνα σου,τότε πάσο.
-
Δεν είναι μόνο του papagn το maverick, υπάρχουν και άλλα αν το ψάξεις, όπως και fiesta και focus. Αλλά ούτε και είναι κανόνας ΜΟΥ, παράπονα ιδιοκτητών ford είναι, οπότε άσε το πάσο για τα χαρτιά.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Μέχρι και τις μπαταρίες που βάζει στα αμάξια είναι δικιάς της παραγωγής απο την Hyundai enercell (SOLITE). Αυτο είναι και το δυνατότερο χαρτί της Hyundai, δηλαδή να σου παρουσιάζει πχ. το ceed και το i30 με ποιότητα πλαισίου (και πολλά άλλα) που συναντάς μόνο σε μοντέλα με τιμή απλησίαστη για τους περισσότερους απο εμάς.
Συγγνώμη, τι σχέση έχει το πλαίσιο και η ποιότητά του με τα ηλεκτρονικά και τις μπαταρίες;
γράφω στην παρένθεση μέσα 'και πολλά άλλα'
τι ήθελες να κάνω?.....να κάθομαι να γράφω ενα ενα ολα τα εξαρτήματα που έχει ένα αυτοκίνητο?......παράδειγμα έφερα, έβαλα το πχ μπροστά. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις τι εννοεί ο κορσαίρ. Και όμως η φορντ παραδίδει εν ετη 2007 σκουριασμένα αμάξια.Προσωπικά θυμάμαι την περίπτωση ενός φίλου για ένα ford δε θυμάμαι το μοντέλο που είχε σκουριές. Εκτός από αυτό υπάρχει κάπου κάποιο άρθρο που να λέει ότι η ford παρέδιδε σκουριασμένα αυτοκίνητα;
-
Αλλά ούτε και είναι κανόνας ΜΟΥ, παράπονα ιδιοκτητών ford είναι
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και όμως η φορντ παραδίδει εν ετη 2007 σκουριασμένα αμάξια.Το παραπάνω αν δεν κάνω λάθος ανήκει σ'εσένα.
Οι ιδιοκτήτες ford στην Ελλάδα είναι λίγο περισσότεροι από αυτούς που είναι μέλη των 4Τ και κρίνοντας από τις πωλήσεις μάλλον δείχνουν ικανοποιημένοι με την ποιότητα των αυτοκινήτων τους. Εκτός αν άλλες εταιρείες δεν διαθέτουν προς τα έξω ελαττωματικές παρτίδες,
και προβλήματα όπως η σκουριά αποτελούν θλιβερό προνόμιο της ford. -
Φιέστα φίλης μου παραγωγής 40ης βδομάδας του 2006 εμφάνισε σκουριά σε ίδιο σημείο που έχει αναφερθεί και εδώ μέσα. Το έμαθε όταν μετά από τρακάρισμα με φώναξε να δούμε γιατί δεν κλείνει η πόρτα. Παράδοση είχε γίνει Ιανουάριο του 2007.
Άλλα αμάξια που να έχουν σκουριά εν έτη 2000-2001-2002-2003 κτλ σε τόσο εμφανή σημεία δεν έχω πετύχει. Και δεν αναφέρομαι για ημιαξόνια που φυσικά πιάνουν επιφανειακή σκουριά σε αρκετά αυτοκίνητα, αλλά σκουριές σε μεταλλικά μέρη καμπίνας. Από κει και πέρα, πάω στοίχημα ότι αρκετοί ιδιοκτήτες δεν ξέρουν σε τι κατάσταση βρίσκονται τα αυτοκίνητά τους. Αλλά ας μην μιλήσουμε τώρα για ποιότητα εσωτερικού ας πούμε σε σύγχρονα ford. Παρόλαυτά πουλάνε.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Αν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις τι εννοεί ο κορσαίρ. Και όμως η φορντ παραδίδει εν ετη 2007 σκουριασμένα αμάξια.
Προσωπικά θυμάμαι την περίπτωση ενός φίλου για ένα ford δε θυμάμαι το μοντέλο που είχε σκουριές. Εκτός από αυτό υπάρχει κάπου κάποιο άρθρο που να λέει ότι η ford παρέδιδε σκουριασμένα αυτοκίνητα;
Ναι, αρκετά φιέστα εδώ μέσα είχαν εμφανιστεί. Του nasos_79 ξέρω πως σίγουρα, άλλων χρηστών δεν θυμάμαι τα ονόματά τους.
-
GTI_ ενταξει ρε φιλε δεν ειπαμε οτι το δικο σου αμαξι ειναι σκουριασμενο, ειπαμε οτι υπάρχουν διαφορα σκουριασμενα ford.
Αν κανεις τον κοπο θα δεις οτι δεν ηταν 1 το μαβερικ και αν πας στο τοπικ για το φιεστα θα δεις οτι αρκετοι ειχεαν προβλημα τετοιας φυσεως!
Κατα τα αλλα αν δεν δουλευεις στην φορντ ή δεν έχεις μετοχες της γιατι φορτώνεις?
-
Ετσι ειναι ρε ο ΓΤΙ_..
-
Ρε παίδες, έχουν παρατηρηθεί 3 κρούσματα σκουριασμένων Ford, άντε 4, σε σύνολο 789 δισεκατομμυρίων οχημάτων.
Μήπως το παρακάνουμε λίγο με τις γενικεύσεις; -
Για πλάκα ξεκίνησε Άγγελε, αλλά...
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Κατα τα αλλα αν δεν δουλευεις στην φορντ ή δεν έχεις μετοχες της γιατι φορτώνεις?Για να με προσλάβει
Κατά τα άλλα δεν την 'έπιασα' την παρέμβασή σου(να με συμπαθάς).
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Ρε παίδες, έχουν παρατηρηθεί 3 κρούσματα σκουριασμένων Ford, άντε 4, σε σύνολο 789 δισεκατομμυρίων οχημάτων.
Μήπως το παρακάνουμε λίγο με τις γενικεύσεις;Ρε Αγγελε δεν ειπε κανεις (εγω τουλαχιστον) οτι η φορντ πουλάει σκουριασμενα αμαξια, τα κορυσματα παντως δεν 3-4, θα δεις οτι οι μαβερικακιδες που εχουν μαζευτει μονο ειναι παραπανω! Απο ότι βλέπω εγω σε λινκ που δινει ο papagn. Βαλε και τα φιεστα που εχεις διαβασει εδω μεσα.........σκεψου απο την άλλη οτι το ποσοστο των ελληνων που εχουν ιντερνετ εινα ιπολι μικρο....
GTI_ για να μην το τραβηξουμε πολύ το να λες οτι η φορντ πουλησε 1-2 αμαξια σκουριασμενα κλπ καταλαβαινεις απο μονος σου ότι η απαντηση σου δεν εχει βαρυτητα.....εκτος αν δουλευεις στη φορντ.........το οτι εσυ 3 συγγενεις σου και 5 γνωστοι σου εχουν φορντ τα οποια ΔΕΝ ειναι σκουριασμενα δνε λεει κατι. 25000 πουλαει το χρονο....ε τα 10 ειναι πολυ μικρο δειγμα.
Εκφρασεις του στυλ:
Για να με προσλάβει
οπως καταλαβαινεις...δεν βοηθανε στο να μιλησουμε σοβαρα!
Να χαιρεσε λοιπον το ωραιο αμαξακι σου που δνε εχει σκουριες, κρισεις για μεμονομενα περιστατικα επιφανειακες σκουριες κλπ αν θες πηγαινε καντες σε αυτους που εδωσαν 30κ € κα ιπηραν ενα σκουριασμενο αμαξι, εδω η ford δεν διχνει σεβασμο στο ονομα της και τους καταναλωτες της και δεν κοιταει να το διασφαλισει που εχει κα ιενομο συμφερον....κα ιμπαινεις εσυ στην διαδικασια αυτη γιατι εχετε στην οικογενεια 1-2-3 ford?
-
Στέλιο, δεν αντιλέγω ότι έχουν παρατηρηθεί τα κρούσματα αυτά.
Η αντίρρησή μου είναι ότι ο αριθμός τους, και οι αδιευκρίνιστες συνθήκες υπό τις οποίες αναπτύχθηκε η οξείδωση δεν μας επιτρέπουν να διατυπώνουμε καθολικές γενικεύσεις.
Είναι σαν να λέγεται ότι όλα τα Ford έχουν τάσεις ανατροπής, επειδή κάμποσα Escape (Maverick εδώ), έφεραν ντόρτια στις ΗΠΑ.
Καταστροφικό αυτοκίνητο το Maverick τελικά, από όλες τις απόψεις...
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
GTI_ για να μην το τραβηξουμε πολύ το να λες οτι η φορντ πουλησε 1-2 αμαξια σκουριασμενα κλπ καταλαβαινεις απο μονος σου ότι η απαντηση σου δεν εχει βαρυτητα.....εκτος αν δουλευεις στη φορντ.........το οτι εσυ 3 συγγενεις σου και 5 γνωστοι σου εχουν φορντ τα οποια ΔΕΝ ειναι σκουριασμενα δνε λεει κατι. 25000 πουλαει το χρονο....ε τα 10 ειναι πολυ μικρο δειγμα.
Εκφρασεις του στυλ:
Για να με προσλάβει
οπως καταλαβαινεις...δεν βοηθανε στο να μιλησουμε σοβαρα!
**Να χαιρεσε λοιπον το ωραιο αμαξακι σου **που δνε εχει σκουριες, κρισεις για μεμονομενα περιστατικα επιφανειακες σκουριες κλπ αν θες πηγαινε καντες σε αυτους που εδωσαν 30κ € κα ιπηραν ενα σκουριασμενο αμαξι, εδω η ford δεν διχνει σεβασμο στο ονομα της και τους καταναλωτες της και δεν κοιταει να το διασφαλισει που εχει κα ιενομο συμφερον....κα ιμπαινεις εσυ στην διαδικασια αυτη **γιατι εχετε στην οικογενεια 1-2-3 **ford?
Κατά πρώτον φαίνεται να με γνωρίζεις πολύ καλά
Κατά δεύτερον μ΄αρέσει που με χρέωσες ότι φορτώνω (μπήκες από του πουθενά σε μία κουβέντα που είχα με τον drdino και χώνεις αδιάκοπα)
Κατά τρίτον αν (ξανά)διαβάσεις αυτά που γράφεις αλλά και τον τρόπο με τον οποίο μπήκες στη συζήτηση θα διαπιστώσεις ότι δεν με βοηθάς να μιλήσω σοβαράΓια την ιστορία,
η λογική σου έχει ως εξής:
το ότι εγώ ξέρω 10 κατόχους με ford που δεν έχουν πρόβλημα δεν σημαίνει τίποτα γιατί κυκλοφορούν εκατοντάδες χιλιάδες και δεν δουλεύω στην Ford για να γνωρίζω.
Αντίθετα,
εσύ που διάβασες στο forum για προβλήματα σκουριάς που αφορούν 10 κατόχους είσαι σίγουρος ότι δεν είναι μεμονωμένα περιστατικά,ότι η ford δεν σέβεται τους πελάτες της και ότι όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο μάλλον είναι υπάλληλός της.Κάτι δεν μου πάει καλά στην λογική σου,
εσένα;
-
Καλα οτι έπρεπε να κανουμε αιτηση για να γραψουμε σε ενα νημα που δεν γραφαμε μεχρι πριν λιγο δεν το ηξερα!
το ότι εγώ ξέρω 10 κατόχους με ford που δεν έχουν πρόβλημα δεν σημαίνει τίποτα γιατί κυκλοφορούν εκατοντάδες χιλιάδες και δεν δουλεύω στην Ford για να γνωρίζω
Ακριβως γιατι ο τροπος σου ειναι, νταξ 2 σκουριασμενα εινα ικαι 2-3-5-10 που εχει σκουριασει καμαι εξατμιση.....και αυτα κρινοπντας απο 10 αμαξια!
Αντίθετα,
εσύ που διάβασες στο forum για προβλήματα σκουριάς που αφορούν 10 κατόχους είσαι σίγουρος ότι δεν είναι μεμονωμένα περιστατικά,ότι η ford δεν σέβεται τους πελάτες της και ότι όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο μάλλον είναι υπάλληλός της.Μα εγω δεν λεω ότι όλα τα ford ειναι σκουριασμενα, σιγουρα ομως έχουν πουληθει καποια!
Εσυ κανεις λες και σου βρισανε οτι πιο ιερο και ωσιο εχεις!
Το αν ειναι σκουριασμενα τα φορντ ή οχι (στην πλειονοτητα τους, γιατι δεχ εχω δει τις 90-1000 που πουλησε τα τελευταια 5 χρονια) το ξερω πολυ καλητερα απο αρκετους εδω μεσα, μιας και περασανε μερικες εκατονταδες απο τα χερια μου, ακομα και ετσι όμως.......δεν μπορω να πω οτι μονο 2-3 σκουριασανε....μπορω? Μαλλον οχι!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Εσυ κανεις λες και σου βρισανε οτι πιο ιερο και ωσιο εχεις!
Για να το κλείσουμε(οι fans του ι30 θα πάθουν κολούμπρα αύριο όταν διαβάσουν τα οff topic posts )
κάνεις λάθος σ'αυτό που γράφεις πιο πάνω.Μην ξαναγράφω τα ίδια και τα ίδια.
Καλα οτι έπρεπε να κανουμε αιτηση για να γραψουμε σε ενα νημα που δεν γραφαμε μεχρι πριν λιγο δεν το ηξερα
Τον ύφος με το οποίο ¨εμφανίστηκες' σχολίασα όχι το ότι 'εμφανίστηκες'.
Επί της ουσίας,καταλήγουμε στο ότι
εγώ ξέρω 10 κατόχους ford,
ενώ εσύ 100επομένως μου ρίχνεις .
Την δέχομαι την ήττα μου.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Εσυ κανεις λες και σου βρισανε οτι πιο ιερο και ωσιο εχεις!
Για να το κλείσουμε(οι fans του ι30 θα πάθουν κολούμπρα αύριο όταν διαβάσουν τα οff topic posts )
κάνεις λάθος σ'αυτό που γράφεις πιο πάνω.Μην ξαναγράφω τα ίδια και τα ίδια.
Καλα οτι έπρεπε να κανουμε αιτηση για να γραψουμε σε ενα νημα που δεν γραφαμε μεχρι πριν λιγο δεν το ηξερα
Τον ύφος με το οποίο ¨εμφανίστηκες' σχολίασα όχι το ότι 'εμφανίστηκες'.
Επί της ουσίας,καταλήγουμε στο ότι
εγώ ξέρω 10 κατόχους ford,
ενώ εσύ 100επομένως μου ρίχνεις .
Την δέχομαι την ήττα μου.
Ισως να μην το γνωρίζεις, αλλά ο rantanplan δούλευε στη Ford παλιότερα και έχει μεγαλύτερο δείγμα από τους 100 που αναφέρεις...
Τέλος όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά νομίζω... Οπως ο καπνός για τα προβλήματα αξιοπιστίας της Alfa Romeo αποδείχτηκε πως είχε και φωτιά, έτσι και οι σκουριές της Ford έχουν δημιουργήσει μια κατάσταση, γιατί είναι ο μόνος κατασκευαστής (πλην...Lada ) που ακούστηκε τέτοιο πρόβλημα , έστω και σε μικρό δείγμα . Στην τελική , μπορεί το δείγμα να είναι μικρό όπως αναφέρεις, σε σχέση με τις χιλιάδες αυτοκίνητα Ford που δεν είχαν κανένα τέτοιο πρόβλημα, αλλά και πάλι, εν έτει 2007, με την τεχνική του γαλβανισμού να εφαρμόζεται παντού σχεδόν, είναι πολύ άσχημο να εμφανίζονται τέτοια προβλήματα και ΚΥΡΙΩΣ είναι πολύ άσχημη η αντιμετώπιση από την επίσημη αντιπροσωπεία.
Αυτό δημιουργεί και την πιο άσχημη εικόνα... -
Ουχ.....τι έγινε ρε παιδιά εδώ!!!!......
Ρε παίδες έγραψε ο corsair κάτι για να κάνει λίγο πλακίτσα ο άνθρωπος και
εσείς το κάνατε ολόκληρο θέμα!!!......κουλάρετε λιγουλάκι βρε....
εξάλλου το θέμα μας είναι άλλο -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Στέλιο, δεν αντιλέγω ότι έχουν παρατηρηθεί τα κρούσματα αυτά.Η αντίρρησή μου είναι ότι ο αριθμός τους, και οι αδιευκρίνιστες συνθήκες υπό τις οποίες αναπτύχθηκε η οξείδωση δεν μας επιτρέπουν να διατυπώνουμε καθολικές γενικεύσεις.
Είναι σαν να λέγεται ότι όλα τα Ford έχουν τάσεις ανατροπής, επειδή κάμποσα Escape (Maverick εδώ), έφεραν ντόρτια στις ΗΠΑ.
Καταστροφικό αυτοκίνητο το Maverick τελικά, από όλες τις απόψεις...
Hyundai i30