Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χαρακτηριστικά σύγχρονης τεχνολογίας που θα θέλατε
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Χαρακτηριστικά σύγχρονης τεχνολογίας που θα θέλατε
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    33
    82
    186
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wagner669 last edited by

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      Και να μην ξεχνάμε τα string των μεθυσμένων δεσποινίδων που λαμπυρίζουν στην οθόνη

      Αυτο ισχυει σε σπανιες περιπτωσεις....
      Πρεπει να φωραει πολυ...ΜΑ ΠΟΛΥ λεπτη φουστα.....

      Δεν έχεις δει με κάμερα υπερύθρων

      ΜΟΝΟ το string φαίνεται, καθόλου το λεπτό ρούχο.

      Μα... καμερα υπερυθρων ειναι και εχει οθωνη πισω απο το τιμονι.

      Αν βαλω ποιο δυνατη πυγη.... Λες να μη φαινεται ουτε το string???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Υπάρχουν 2 τρόποι που 'βλέπει' η κάμερα υπερύθρων. Ο πρώτος είναι χρησιμοποιώντας μια πηγή υπέρυθρης ακτινοβολίας και φωτίζοντας το αντικείμενο και ο δεύτερος βλέπει την θερμική ακτινοβολία των αντικειμένων (thermal imaging). Βλέπεις ασπρόμαυρα σαν αρνητικό αλλά δεν βλέπεις τα λεπτά ρούχα - είναι διάφανα. Φαντάζομαι στο αμάξι σου οι μηχανικοί θα ζορίστηκαν αρκετά για να κάνουν τη κάμερα να ΜΗ βλέπει έτσι και προσβάλει τα χρηστά ήθη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tractioner last edited by

          Δεν καθησα να διαβασω ολα τα ποστ κ δεν ξερω αν εχει ανεφερθει, αλλα για μενα πολυ σημαντικο θα ηταν το καθε καινουριο οχημα να εξοπλiζετε με ελαστικα τεχνολογιας run on flat.
          Πολυ σημαντικο για την οδικη μας ασφαλεια!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης tractioner έγραψε:
            Πολυ σημαντικο για την οδικη μας ασφαλεια!

            Εγώ νομίζω το αντίθετο. Επειδή το αμάξι έχει run-flat κανένας δεν θα δίνει σημασία στη σωστή πίεση και αρκετοί θα κυκλοφορούν με σκασμένα ελαστικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Συν το γεγονός οτι προς το παρόν τουλάχιστον υστερούν σε άνεση και αυξάνουν το βάρος του τροχού.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dpolal last edited by

                Ο χρήστης tractioner έγραψε:
                Δεν καθησα να διαβασω ολα τα ποστ κ δεν ξερω αν εχει ανεφερθει, αλλα για μενα πολυ σημαντικο θα ηταν το καθε καινουριο οχημα να εξοπλiζετε με ελαστικα τεχνολογιας run on flat.
                Πολυ σημαντικο για την οδικη μας ασφαλεια!

                Πολύ βαριά, κοπανάνε απίστευτα, μόνο για μεγάλα προφίλ...
                Τα κατά είναι αρκετά ακόμα για την τεχνολογία αυτή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dpolal last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                  Υπάρχουν 2 τρόποι που 'βλέπει' η κάμερα υπερύθρων. Ο πρώτος είναι χρησιμοποιώντας μια πηγή υπέρυθρης ακτινοβολίας και φωτίζοντας το αντικείμενο και ο δεύτερος βλέπει την θερμική ακτινοβολία των αντικειμένων (thermal imaging). Βλέπεις ασπρόμαυρα σαν αρνητικό αλλά δεν βλέπεις τα λεπτά ρούχα - είναι διάφανα. Φαντάζομαι στο αμάξι σου οι μηχανικοί θα ζορίστηκαν αρκετά για να κάνουν τη κάμερα να ΜΗ βλέπει έτσι και προσβάλει τα χρηστά ήθη

                  Ο δεύτερος τρόπος δεν είναι πολύ βολικός για οδήγηση αφού εκείνο που είναι ορατό είναι η πηγή της θερμότητας χωρίς να φαίνεται πάντα το περίγραμμα.
                  Όσο ποιό έντονη η θερμότητα δε, τόσο ποιό δυσδιάκριτο το περίγραμμα και επιπλέον άλλες ισχυρότερες πηγές μπορεί να επισκιάζουν η μία την άλλη.
                  Κάτι σαν την ταινία Predator με τον Σβαρτς αν θυμάστε, που οι άθρωποι φαίνονταν αρκετά περίεργα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tractioner last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                    Πολυ σημαντικο για την οδικη μας ασφαλεια!

                    Εγώ νομίζω το αντίθετο. Επειδή το αμάξι έχει run-flat κανένας δεν θα δίνει σημασία στη σωστή πίεση και αρκετοί θα κυκλοφορούν με σκασμένα ελαστικά.

                    Kανεις λαθος γιατι εξοπλιζοντας με τετοια ελαστικα ενα αυτοκινητο ειναι αυτονοητο οτι θα διεθετε κ αισθητηρες πιεσης οπου κ οι τελευταιας γενιας διαθετουν κ ακριβη πιεση των σε πραγματικο χρονο!
                    Ειναι δηλαδη απαγορευτικο να μην ηπαρχουν αισθητηρες διοτι πως θα ηξερες αν εχεις παθει λαστιχο η οχι? Στα run on flat ειναι λιγο δυσκολο κ δια γυμνου οφθαλμου να διαπιστωσεις την χαμηλη πιεση!

                    Πολύ βαριά, κοπανάνε απίστευτα, μόνο για μεγάλα προφίλ...
                    Τα κατά είναι αρκετά ακόμα για την τεχνολογία αυτή.

                    Δεν γνωριζω κατα ποσο κοπανανανε αυτο θα ηταν καλο να μας το γραψει καποιος που εχει φορεσει τετοια ελαστικα.
                    Οσο για το βαρος αυτο ερχετε σε δευτερη μοιρα οταν προεχει η ασφαλεια!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Γιατί είναι αυτονόητο; 2 αμάξια που είδα με run-flat δεν είχαν τέτοιο σύστημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dpolal last edited by

                        Ο χρήστης tractioner έγραψε:

                        Πολύ βαριά, κοπανάνε απίστευτα, μόνο για μεγάλα προφίλ...
                        Τα κατά είναι αρκετά ακόμα για την τεχνολογία αυτή.

                        Δεν γνωριζω κατα ποσο κοπανανανε αυτο θα ηταν καλο να μας το γραψει καποιος που εχει φορεσει τετοια ελαστικα.
                        Οσο για το βαρος αυτο ερχετε σε δευτερη μοιρα οταν προεχει η ασφαλεια!

                        Φίλος δουλεύει τεχνικός σύμβουλος σε μεγάλη αντιπροσωπεία BMW και τα έχει δοκιμάσει σε όλες σχεδόν τις εκδόσεις που είναι διαθέσιμα και μου έχει αναφέρει τα συμπεράσματα που γράφω.

                        Δεν καταλαβαίνω ακριβώς σε τί αναφέρεσαι όταν λες για ασφάλεια.
                        Όλα τα σύγχρονα λάστιχα:
                        που προέρχονται από καλές εταιρίες,
                        που έχουν τον σωστό αέρα,
                        που δεν είναι τελειωμένα,
                        που τα έχουμε στο αυτοκίνητο για εύλογο χρονικό διάστημα και όχι 10 χρόνια

                        είναι ασφαλή...

                        H περίπτωση που θα διαλυθεί εντελώς το λάστιχο στα 100+ χλμ έχει τους ίδιους κινδύνους είτε έχουμε κανονικά είτε run flat.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Τα run-flat επικίνδυνα δεν είναι. Για τον μέσο οδηγό ίσως να είναι και η απόλυτη λύση.

                          Πρόσφατα, είχαμε την ευκαιρία να τα δούμε στην 130 του ΒΑΣΙΛΗ.
                          Σκληρά όντως, δεν συνεργάζονται καλά με την ανάρτηση, λίγο 'ξύλινα'...αλλά...για οδηγούς που ψάχνονται, όπως ο Βασίλης.

                          Η συντριπτική πλειοψηφία δεν θα παρατηρήσει ποτέ τίποτα!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bab2112 last edited by

                            θα ηθελα: οταν θελω, να φτανω σπιτι γρηγορα, οταν θελω να πηγαινω γρηγορα, να μπορω
                            και να εχω την δυνατοτητα να γραψω κατι διαφορετικο που να περιλαμβανει τεχνικα στοιχεια κατι που δεν μπορω να κανω τωρα αφου οι marketeer δεν θα γινουν μηχανικοι ποτε!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wagner669 last edited by

                              Ο χρήστης tractioner έγραψε:
                              Δεν καθησα να διαβασω ολα τα ποστ κ δεν ξερω αν εχει ανεφερθει, αλλα για μενα πολυ σημαντικο θα ηταν το καθε καινουριο οχημα να εξοπλiζετε με ελαστικα τεχνολογιας run on flat.
                              Πολυ σημαντικο για την οδικη μας ασφαλεια!

                              Εγω παλι πιστευω οτι αυτα τα λαστιχα ειναι για πεταμα!
                              Ειναι ποιο βαρια απο τα κανονικα και κανουν πολυ φασαρια!
                              Μετα απο βολτα μεχρι Σαλονικα με μια BMW 530 που ειχε τετοια, ζιτησα να μου βαλουν κανονικα στο S-Class!

                              Κιτ επισκευης και συστημα ελεγχου πιεσης!
                              Τιποτε αλλο!

                              Αλλο κουλο.....
                              Πως ελεγχει το S-Class την πιεση των ελαστικων;;;;
                              Αναλογα με τις δυναμεις που δεχεται η αναρτιση....!!

                              Πολυ σημαντικο για την οδικη μας ασφαλεια!

                              Εγώ νομίζω το αντίθετο. Επειδή το αμάξι έχει run-flat κανένας δεν θα δίνει σημασία στη σωστή πίεση και αρκετοί θα κυκλοφορούν με σκασμένα ελαστικά.

                              Kανεις λαθος γιατι εξοπλιζοντας με τετοια ελαστικα ενα αυτοκινητο ειναι αυτονοητο οτι θα διεθετε κ αισθητηρες πιεσης οπου κ οι τελευταιας γενιας διαθετουν κ ακριβη πιεση των σε πραγματικο χρονο!
                              Ειναι δηλαδη απαγορευτικο να μην ηπαρχουν αισθητηρες διοτι πως θα ηξερες αν εχεις παθει λαστιχο η οχι? Στα run on flat ειναι λιγο δυσκολο κ δια γυμνου οφθαλμου να διαπιστωσεις την χαμηλη πιεση!

                              Πολύ βαριά, κοπανάνε απίστευτα, μόνο για μεγάλα προφίλ...
                              Τα κατά είναι αρκετά ακόμα για την τεχνολογία αυτή.

                              Δεν γνωριζω κατα ποσο κοπανανανε αυτο θα ηταν καλο να μας το γραψει καποιος που εχει φορεσει τετοια ελαστικα.
                              Οσο για το βαρος αυτο ερχετε σε δευτερη μοιρα οταν προεχει η ασφαλεια!

                              Οσο αυξανεται η μη αναρτομενη μαζα του τροχου -φρενα, τροχος και τα σχετικα- τοσο ποιο ατσουμπαλη γινεται η συμπεριφορα του αυτοκινητου.
                              Αρα οταν βαραινει το λαστιχο, η ασφαλεια παει περιπατο!
                              Και ναι... Κοπανανε αισχρα, επειδη ειναι ποιο βαρια και ζοριζουν ποιο πολυ την αναρτιση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tiger last edited by

                                Κοπανανε,δεν υπαρχει αμφιβολια.
                                Η ασφαλεια που σου προσφερουν ειναι πολυτιμη παντως,δεν νομιζω να τα βγαλω ποτε απο την ΒΜW μου,απλα το συνηθιζεις καποια στιγμή,συν του οτι γενικα δεν χαλανε ευκολα,και σε χωματοδρομους κτλ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                  Τα run-flat επικίνδυνα δεν είναι. Για τον μέσο οδηγό ίσως να είναι και η απόλυτη λύση.

                                  Ο μέσος οδηγός που δεν ελέγχει ποτέ τη πίεση των ελαστικών παρά μόνο αφού τα δει 'καθισμένα' θα κυκλοφορεί με λάστιχα χωρίς καθόλου αέρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dpolal last edited by

                                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                    ...Η ασφαλεια που σου προσφερουν ειναι πολυτιμη παντως,δεν νομιζω να τα βγαλω ποτε απο την ΒΜW μου,απλα το συνηθιζεις καποια στιγμή,συν του οτι γενικα δεν χαλανε ευκολα,και σε χωματοδρομους κτλ

                                    Μιλάμε ακόμη για λάστιχα ή αναφερόμαστε σε ερπύστριες πλέον ;;;;

                                    Έχω αρχίσει να χάνω την μπάλα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Να η απόλυτη λύση.

                                      Να μη μου τη στέλνανε και με email κάθε λίγο και λιγάκι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                        Να η απόλυτη λύση.

                                        Να μη μου τη στέλνανε και με email κάθε λίγο και λιγάκι!

                                        Όλες οι ζάντες λυγίζουν. Ιδίως οι σιδερένιες αλλά σπάνε λιγότερο. Μια σιδερένια 17' ζάντα που αντέχει την ίδια πρόσκρουση με μια αλουμινίου, λυγίζει τουλάχιστον 2 φορές περισσότερο.

                                        Αυτά τα λάστιχα θα μπορούν να δίνουν τη δυνατότητα να διαλέξεις την ακαμψία του τροχού ανάλογα με την εφαρμογή (ενδιαφέρον).

                                        Πάντως όλοι οι κατασκευαστές ελαστικών ασχολούνται με ελαστικά χωρίς αέρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tiger last edited by

                                          Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                                          ...Η ασφαλεια που σου προσφερουν ειναι πολυτιμη παντως,δεν νομιζω να τα βγαλω ποτε απο την ΒΜW μου,απλα το συνηθιζεις καποια στιγμή,συν του οτι γενικα δεν χαλανε ευκολα,και σε χωματοδρομους κτλ

                                          Μιλάμε ακόμη για λάστιχα ή αναφερόμαστε σε ερπύστριες πλέον ;;;;

                                          Έχω αρχίσει να χάνω την μπάλα...

                                          Μιλαμε για σκληρα λαστιχα αυτοκινητων,αυτοκινητων που κινουνται εκτος πιστας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wagner669 last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                            Να η απόλυτη λύση.

                                            Να μη μου τη στέλνανε και με email κάθε λίγο και λιγάκι!

                                            Όλες οι ζάντες λυγίζουν. Ιδίως οι σιδερένιες αλλά σπάνε λιγότερο. Μια σιδερένια 17' ζάντα που αντέχει την ίδια πρόσκρουση με μια αλουμινίου, λυγίζει τουλάχιστον 2 φορές περισσότερο.

                                            Αυτά τα λάστιχα θα μπορούν να δίνουν τη δυνατότητα να διαλέξεις την ακαμψία του τροχού ανάλογα με την εφαρμογή (ενδιαφέρον).

                                            Πάντως όλοι οι κατασκευαστές ελαστικών ασχολούνται με ελαστικά χωρίς αέρα.

                                            Και στο μελλον θα χουμε πολλες καλες λυσεις.
                                            Προς το παρον ομως εγω ειμαι κατα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr