-
Ενας φιλος εχει μια εταιρια στην Αγ. Μαρινα ( Αττικης κοντα στο Λαγονησι) και θελει ενα μικρο και φτηνο used αυτοκινητακι για να κανει εξωτερικες δουλιτσες μιας και οι αποστασεις ειναι σχετικα μεγαλες.
Δεν το θελει για να μεταφερει εμπορευματα η κατι ιδιαιτερο, περισσοτερο για μεταφορα εγγραφων, μικρο-ψωνια, καμια βαλιτσα για επισκεπτες του γραφειου απο και προς το αεροδρομιο ( χωρους για 2 ακομα ατομα πλην του οδηγου τουλαχιστον ) κτλ.
Για πειτε σας παρακαλω καμια ιδεα...
Μεχρι τωρα στο μυαλο μας εχουμε κανα atos-cinquecento κτλ. Αλλα λογο του οτι η περιοχη εχει και πολλες πλυμηρες και γενικα ( μαλλον ) επαρχιακους θα ελεγε κανεις δρομους σκεφτοταν μηπως εδινε κατι περισσοτερο και επερνε ενα mini 4x4 σαν το Terios / Jymni που εχουν και περισσοτερους χωρους απο τα αντιστοιχα μικρα. Το smart λογο 2 θεσεων δεν μας κανει οποτε το ξεχναμε.
Μιλαμε παντα για οικονομικη λυση, μεταχειρησμενο, με οσο το δυνατον λιγοτερο κεφαλαιο, χαμηλα εξοδα συντηρησης και σχετικα μικρη καταναλωση ( σιγουρα τα μινι 4χ4 θα εχουν πολυ περισσοτερο απο τα ατος-cinquecento κτλ )
Την βοηθεια σας παρακαλω!
-
Ενας φιλος εχει μια εταιρια στην Αγ. Μαρινα ( Αττικης κοντα στο Λαγονησι) και θελει ενα μικρο και φτηνο used αυτοκινητακι για να κανει εξωτερικες δουλιτσες μιας και οι αποστασεις ειναι σχετικα μεγαλες.
Δεν το θελει για να μεταφερει εμπορευματα η κατι ιδιαιτερο, περισσοτερο για μεταφορα εγγραφων, μικρο-ψωνια, καμια βαλιτσα για επισκεπτες του γραφειου απο και προς το αεροδρομιο ( χωρους για 2 ακομα ατομα πλην του οδηγου τουλαχιστον ) κτλ.
Για πειτε σας παρακαλω καμια ιδεα...
Μεχρι τωρα στο μυαλο μας εχουμε κανα atos-cinquecento κτλ. Αλλα λογο του οτι η περιοχη εχει και πολλες πλυμηρες και γενικα ( μαλλον ) επαρχιακους θα ελεγε κανεις δρομους σκεφτοταν μηπως εδινε κατι περισσοτερο και επερνε ενα mini 4x4 σαν το Terios / Jymni που εχουν και περισσοτερους χωρους απο τα αντιστοιχα μικρα. Το smart λογο 2 θεσεων δεν μας κανει οποτε το ξεχναμε.
Μιλαμε παντα για οικονομικη λυση, μεταχειρησμενο, με οσο το δυνατον λιγοτερο κεφαλαιο, χαμηλα εξοδα συντηρησης και σχετικα μικρη καταναλωση ( σιγουρα τα μινι 4χ4 θα εχουν πολυ περισσοτερο απο τα ατος-cinquecento κτλ )
Την βοηθεια σας παρακαλω!
-
Ενας φιλος εχει μια εταιρια στην Αγ. Μαρινα ( Αττικης κοντα στο Λαγονησι) και θελει ενα μικρο και φτηνο used αυτοκινητακι για να κανει εξωτερικες δουλιτσες μιας και οι αποστασεις ειναι σχετικα μεγαλες.
Δεν το θελει για να μεταφερει εμπορευματα η κατι ιδιαιτερο, περισσοτερο για μεταφορα εγγραφων, μικρο-ψωνια, καμια βαλιτσα για επισκεπτες του γραφειου απο και προς το αεροδρομιο ( χωρους για 2 ακομα ατομα πλην του οδηγου τουλαχιστον ) κτλ.
Για πειτε σας παρακαλω καμια ιδεα...
Μεχρι τωρα στο μυαλο μας εχουμε κανα atos-cinquecento κτλ. Αλλα λογο του οτι η περιοχη εχει και πολλες πλυμηρες και γενικα ( μαλλον ) επαρχιακους θα ελεγε κανεις δρομους σκεφτοταν μηπως εδινε κατι περισσοτερο και επερνε ενα mini 4x4 σαν το Terios / Jymni που εχουν και περισσοτερους χωρους απο τα αντιστοιχα μικρα. Το smart λογο 2 θεσεων δεν μας κανει οποτε το ξεχναμε.
Μιλαμε παντα για οικονομικη λυση, μεταχειρησμενο, με οσο το δυνατον λιγοτερο κεφαλαιο, χαμηλα εξοδα συντηρησης και σχετικα μικρη καταναλωση ( σιγουρα τα μινι 4χ4 θα εχουν πολυ περισσοτερο απο τα ατος-cinquecento κτλ )
Την βοηθεια σας παρακαλω!
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Ενας φιλος εχει μια εταιρια στην Αγ. Μαρινα ( Αττικης κοντα στο Λαγονησι) και θελει ενα μικρο και φτηνο used αυτοκινητακι για να κανει εξωτερικες δουλιτσες μιας και οι αποστασεις ειναι σχετικα μεγαλες.Δεν το θελει για να μεταφερει εμπορευματα η κατι ιδιαιτερο, περισσοτερο για μεταφορα εγγραφων, μικρο-ψωνια, καμια βαλιτσα για επισκεπτες του γραφειου απο και προς το αεροδρομιο ( χωρους για 2 ακομα ατομα πλην του οδηγου τουλαχιστον ) κτλ.
Για πειτε σας παρακαλω καμια ιδεα...
Μεχρι τωρα στο μυαλο μας εχουμε κανα atos-cinquecento κτλ. Αλλα λογο του οτι η περιοχη εχει και πολλες πλυμηρες και γενικα ( μαλλον ) επαρχιακους θα ελεγε κανεις δρομους σκεφτοταν μηπως εδινε κατι περισσοτερο και επερνε ενα mini 4x4 σαν το Terios / Jymni που εχουν και περισσοτερους χωρους απο τα αντιστοιχα μικρα. Το smart λογο 2 θεσεων δεν μας κανει οποτε το ξεχναμε.
Μιλαμε παντα για οικονομικη λυση, μεταχειρησμενο, με οσο το δυνατον λιγοτερο κεφαλαιο, χαμηλα εξοδα συντηρησης και σχετικα μικρη καταναλωση ( σιγουρα τα μινι 4χ4 θα εχουν πολυ περισσοτερο απο τα ατος-cinquecento κτλ )
Την βοηθεια σας παρακαλω!
Μάλλον δεν έχεις μπει μέσα σε Jimny , Terios για να ...πιστεύεις πως αυτά τα πράγματα έχουν χώρους!
Λοιπόν, στο Jimny, πίσω με το ζόρι θα καθήσουν 2 άτομα κι αν τα καταφέρουν θα πρέπει να έχουν τις αποσκευές στα ...γόνατα, καθώς στο χώρο απόσκευών χωράει 1 άντε 1 1/2 χαρτοφύλακας!
Το Terios είναι λίγο καλύτερο, αλλά κι εκεί μην φανταστείς ευρυχωρία!
Επομένως ξέχασέ τα και πήγαινε σε κανένα Atos...
Αν έχεις κάτι παραπάνω, πάρε το Picanto είναι καλύτερο. Ακόμη καλύτερο και το Panda, αλλά δεν θα βρεις κάποιο κάτω από 4.000 ευρώ, ενώ Atos θα βρεις και με 3 και λιγότερα...
Cinquecento , Seicento βρίσκεις, πλεονέκτημα η παμθηνη συντήρησή τους και ότι πάνε γενικά καλύτερα από Atos, αλλά ίσως τρίζουν. Τα κορεάτικα είναι σαφώς πιο αξιόπιστα, κι από τη στιγμή που το θέλεις για δουλειά, μπορείς ν' αντέξεις και την...ασχήμια τους! -
Ένα C3 XTR θα βόλευε;
http://www.channel4.com/4car/di/citroen/c3/1101/1 -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μάλλον δεν έχεις μπει μέσα σε Jimny , Terios για να ...πιστεύεις πως αυτά τα πράγματα έχουν χώρους!Λοιπόν, στο Jimny, πίσω με το ζόρι θα καθήσουν 2 άτομα κι αν τα καταφέρουν θα πρέπει να έχουν τις αποσκευές στα ...γόνατα, καθώς στο χώρο απόσκευών χωράει 1 άντε 1 1/2 χαρτοφύλακας!
Το Terios είναι λίγο καλύτερο, αλλά κι εκεί μην φανταστείς ευρυχωρία!
Επομένως ξέχασέ τα και πήγαινε σε κανένα Atos...
Αν έχεις κάτι παραπάνω, πάρε το Picanto είναι καλύτερο. Ακόμη καλύτερο και το Panda, αλλά δεν θα βρεις κάποιο κάτω από 4.000 ευρώ, ενώ Atos θα βρεις και με 3 και λιγότερα...
Cinquecento , Seicento βρίσκεις, πλεονέκτημα η παμθηνη συντήρησή τους και ότι πάνε γενικά καλύτερα από Atos, αλλά ίσως τρίζουν. Τα κορεάτικα είναι σαφώς πιο αξιόπιστα, κι από τη στιγμή που το θέλεις για δουλειά, μπορείς ν' αντέξεις και την...ασχήμια τους!Για να ειμαι ειλικρινης εχω αρκετα χρονια να μπω σε τεριος/τζιμνι οποτε δεν μπορω να πω σε σιγουρια.
Panda με 4000 ευρω τι χρονολογιας?
cinquecento /seicento δεν μας πειραζει αν τριζουν, αρκει να ειναι αξιοπιστα και να μην βγαζουν ζημιες που θα τα κλεινουν καθε τρεις και λιγο στο συνεργειο. Μπορει να τα εμπιστευτει κανεις? Τι τιμες και τι χρονολογιες μιλαμε?
Τα atos τι τιμες και τι χρονολογιες περιπου?
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Μάλλον δεν έχεις μπει μέσα σε Jimny , Terios για να ...πιστεύεις πως αυτά τα πράγματα έχουν χώρους!
Λοιπόν, στο Jimny, πίσω με το ζόρι θα καθήσουν 2 άτομα κι αν τα καταφέρουν θα πρέπει να έχουν τις αποσκευές στα ...γόνατα, καθώς στο χώρο απόσκευών χωράει 1 άντε 1 1/2 χαρτοφύλακας!
Το Terios είναι λίγο καλύτερο, αλλά κι εκεί μην φανταστείς ευρυχωρία!
Επομένως ξέχασέ τα και πήγαινε σε κανένα Atos...
Αν έχεις κάτι παραπάνω, πάρε το Picanto είναι καλύτερο. Ακόμη καλύτερο και το Panda, αλλά δεν θα βρεις κάποιο κάτω από 4.000 ευρώ, ενώ Atos θα βρεις και με 3 και λιγότερα...
Cinquecento , Seicento βρίσκεις, πλεονέκτημα η παμθηνη συντήρησή τους και ότι πάνε γενικά καλύτερα από Atos, αλλά ίσως τρίζουν. Τα κορεάτικα είναι σαφώς πιο αξιόπιστα, κι από τη στιγμή που το θέλεις για δουλειά, μπορείς ν' αντέξεις και την...ασχήμια τους!Για να ειμαι ειλικρινης εχω αρκετα χρονια να μπω σε τεριος/τζιμνι οποτε δεν μπορω να πω σε σιγουρια.
Panda με 4000 ευρω τι χρονολογιας?
cinquecento /seicento δεν μας πειραζει αν τριζουν, αρκει να ειναι αξιοπιστα και να μην βγαζουν ζημιες που θα τα κλεινουν καθε τρεις και λιγο στο συνεργειο. Μπορει να τα εμπιστευτει κανεις? Τι τιμες και τι χρονολογιες μιλαμε?
Τα atos τι τιμες και τι χρονολογιες περιπου?
Δες εδώ αναλυτικά:Χρυσή Ευκαιρία
Panda θα βρεις από 4000€ τα πρώτα μοντέλα και με αρκετά χιλιόμετρα, αλλά γενικά είναι πολύ αξιόπιστο αυτοκινητάκι.
Αξιόπιστα είναι και τα Cinque και Sei, αλλά όχι όσο τα υπόλοιπα (Atos, Matiz, Picanto). Αν όμως τα ιταλάκια χαλάσουν, θα κοστίσουν πολύ λιγότερο να επισκευαστούν πχ μπορείς να βρεις ολόκληρο μοτέρ στα μεταχειρισμένα με 300€, ή σασμάν με 100€... Βέβαια , θα μου πεις πως εσύ θέλεις να μην χαλάσει ποτέ, αλλά τόσο μικρό αυτοκινητάκι και με τόσο λίγα χρήματα, δεν είσαι ποτέ βεβαιος τι ΜΠΟΡΕΙ να βγάλει... Κι αν το βγάλει, καλύτερα να κοστίζει φθηνά...
Να προσέχεις πάντως, είναι πάρα πολλά τα αυτοκίνητα σ' αυτή την κατηγορία που οι πρώτοι ιδιοκτήτες ήταν...γραφεία ενοικιάσεως! Οπότε, μπορεί να είναι πολύ ταλαιπωρημένο το αυτοκίνητο.
Βάλε μια οροφή στο ποσό που θες να δώσεις (ενθυμούμενος πάντα πως το φτηνό κρέας τα σκυλιά το τρώνε, οπότε μην ψάχνεις κάτι πάμφηνο, γιατί θα σου βγει πιθανόν...πανάκριβο!), ενώ μιας και το θέλεις για δουλειά, να έχει οπωσδήποτε A/C , αλλιώς θα είναι άχρηστο! -
Atos και πάλι Atos,μονο Picanto μην παρει γιατι απο χωρους δεν λεει με τιποτα αν δεν ριξεις τα καθισματα.
-
Μηπως σου κανει το προηγουμενο ignis; Εβγαινε και σε τετρακινητο . Τωρα απο τιμες δεν ξερω αλλα μαλλον λιγο ακριβοτερα.
-
Starlet τελευταίας και προτελευταίας γενιάς. Τα ίδια και για micra (1992 και μετά).
-
Getz 1.2 μεταχειρισμένο; Πολύ πιο καλό από το Atos σίγουρα.
-
Getz 1.3.
-
Εγώ θα έλεγα Yaris προηγούμενης γενιάς.
Μικρό, πρακτικό, με καλούς χώρους, αξιόπιστο. Και το 1000ρι είναι πολύ καλό για τα κυβικά του.
Πιστεύω πως μπορεί να βρεθεί σε καλή τιμή. -
Panda 4x4 & ignis 4x4
-
Atos .-
Φίλος με ένα τέτοιο για δουλειές όπως το θέλεις εσύ έκανε σε 4 χρόνια 220.000 χλμ απροβλημάτιστα. Σκυλί το άτιμο.
-
To panda πολύ καλή επιλογή αλλά δες και για Renault tuingo προηγούμενης γενιάς. Πολύ αξιόπιστο και ευρύχωρο για την κατηγορία του χωρίς όμως 4Χ4 αν και δεν του χρειάζεται.
-
Κοιταξε φιλε μου.Ο πατερας εχει ενα Marbella την πλουσια εκδοση jean (τρομαρα μου) και ειναι πολυ ευχαριστημενος.Εγω το εχω οδηγησει λιγο και μπορω να πω οτι εχει εξαιρετικους χωρους για το μεγεθος του και λογω του απολυτα τετραγωνου και στενου σχηματος του εχεις εξαιρετικη αισθηση χωρου.Επισημαινω ομως οτι αυτα αν το θελει μονο για δουλεια γιατι διαφορετικα τα cinque και sei εχουν πολυ περισσοτερο οδηγικο ενδιαφερον...
-
Εγώ λέω να μείνεις λίγο μακριά από το Άτος. Το αμάξι ΔΕΝ πάει (από κανένα απ' αυτά δεν περιμένεις να πάει, αλλά τούτο είναι τάφος), δε στρίβει (καμία σχέση με ένα sei πχ), οι δισκόπλακές του τα παίζουν για πλάκα και επιπλέον καίει αρκετά. Πλεονεκτήματα οι χώροι του και η αξιοπιστία του.
Μήπως να μεταφερόταν στους 'κατασκευαστές'?
-
Thodwri όταν λες για όσο το δυνατόν λιγότερο κεφάλαιο, μέχρι το ποσό maximum προτίθεται να δώσει?
Από αυτό θα εξαρτηθεί και το τι θα επιλέξει τελικά...
-
Το ciquecento που έχω 900αράκι είναι, 96 μοντέλο (το πήρα μεταχειρισμένο) μου έβγαλε στα 120.000χλμ φλάντζα κεφαλής και στα 140.000χλμ τα τσιμουχάκια των βαλβίδων (300
Μικρο και φτηνο αυτοκινητακι για δουλειες γραφειου