-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Τα καινουρια...τα παλια θα βαριομουνα να τα συντηρω 100 φορες την ημερα!Θα έχεις δει το απολαυστικό επεισόδιο του Top Gear με τα μεταχειρισμένα supercar των 20Κ ευρώ.
Maserati Merak vs Ferrari Dino vs Lamborghini Urraco.Τρελό γέλιο. Ο κινητήρας της Merak σκόρπισε στην κυριολεξία. Η Ferrari με το μονίμως κρεμασμένο χερούλι της πόρτας έμεινε από ηλεκτρικά και η Urraco από... βενζίνη.
-
Nταξ ρε παιδιά, ο άνθρωπος μίλησε ξεκάθαρα στο πρώτο ποστ. ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ οτι δεν έχουμε τέτοια προβλήματα και οτι δεν μας απασχολούν κιόλας.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Nταξ ρε παιδιά, ο άνθρωπος μίλησε ξεκάθαρα στο πρώτο ποστ. ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ οτι δεν έχουμε τέτοια προβλήματα και οτι δεν μας απασχολούν κιόλας.Ο ανθρωπος το ειπε ξεκαθαρα: δεν εχουμε προβλημα στο budget. Τα κολλητηλικια με μηχανικους και ψαγμενους ειναι (σχεδον) αυτονοητα. Και οτι θα μένεις και χωρις αμαξι ειναι σχεδον σιγουρο (?) και οτι δε θα το κυκλοφορείς οσο συχνα θελεις ειναι αυτονοητο (?).
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Τα καινουρια...τα παλια θα βαριομουνα να τα συντηρω 100 φορες την ημερα!
Θα έχεις δει το απολαυστικό επεισόδιο του Top Gear με τα μεταχειρισμένα supercar των 20Κ ευρώ.
Maserati Merak vs Ferrari Dino vs Lamborghini Urraco.Τρελό γέλιο. Ο κινητήρας της Merak σκόρπισε στην κυριολεξία. Η Ferrari με το μονίμως κρεμασμένο χερούλι της πόρτας έμεινε από ηλεκτρικά και η Urraco από... βενζίνη.
H άποψη του τζέρεμυ είναι σαφής. Δε γουστάρει τα κλασσικά γιατί θέλει να τα σπάει κάθε μέρα. Επίσης, είναι γνωστός ο τρόπος με τον οποίο δείχνει την αντίθεσή του σε κάτι: το ξεφτίλίζει (δεν έχει πει βέβαια ότι το ford gt του το έχει στείλει 40 φορές πίσω με γερανό ή πως τις καινούργιες 'εκπληκτικές' Αστον τις κουβαλάνε κάθε τρεις γύρους με έλκυση από καμένους συμπλέκτες...).
Κανένα αυτοκίνητο (που αξίζει το 1/3 της αξίας ενός καλοσυντηρημένου δείγματος κιόλας) δεν αντέχει να κάνει 5 χιλιόμετρα χωρίς λάδι και να μην σπάσει.
Από την άλλη υπήρξε dino παλαιότερη από αυτήν πριν δυο μήνες που έβγαλε τα άπειρα χιλιόμετρα του ακρόπολις χωρίς πρόβληματα...
Για κλασσικά, καλοσυντηρημένα αυτοκίνητα μιλάμε, όχι για σαπάκια! -
Μην το παίρνετε προσωπικά...
Από την άλλη, το θέμα 'καλή συντήρηση' δεν είναι ένα θέμα που απλώς το περνάμε έτσι στο ντούκου. Μιλάμε για πολύ μεράκι, πολύ κόπο και βέβαια ΠΟΛΛΑ λεφτά. Για το αν το αξίζει, είναι το ίδιο με την αγορά ενός (παντελώς ΑΧΡΗΣΤΟΥ) ακριβού ρολογιού. Περί ορέξεως...
Η αλήθεια όμως είναι το να 'προτιμά' κανείς ένα supercar 30-40ετίας σε σχέση με κάτι σύγχρονο ξεπερνά ακόμη και το ρομαντισμό. Είναι απλώς κόλλημα (όχι ότι αυτό είναι κακό).
Κι εγώ νοσταλγώ το ραλλάκι μου, αλλά αν μου το έδινες σήμερα (και λογικότατα με καμιά 150αριά χιλιάδες χλμ. στην πλάτη του) δεν ξέρω πόσο θα το άντεχα. -
Ξεσκίζει όλα τα παλιά. Ωραία ήταν και αξίζουν να τα διατηρείς αλλά υπάρχουν καινούριες επιλογές που θα τις διάλεγα χωρίς δισταγμό.
-
εγω απο τα συγχρονα θα επελεγα μονο Zonda και Mclaren F1.
απο τα παλια μου αρεσουν τα περισσοτερα.
ομως προτιμω τα καινουργια.και πιστευω οτι τα εχετε μπερδεψει λιγο μερικοι. γιατι οπως και να το δεις τα 600-700 αλογα με τιποτα δεν ειναι φιλικα. και δε νομιζω πως τα παλια ειχαν καλυτερη 'αισθηση' δεν ειναι αισθηση να εχεις χρεπια λαστιχα και αναρτησεις που θα σε πουλανε με το παραμικρο. με τι κριτηριο προσφερει μεγαλυτερη οδηγικη ευχαριστηση ενα παλιό όταν το καινουργιο ειναι πιο άμεσο σε καθε περιπτωση?
μπορει καποια σημερινα scars να ειναι φιμωμενα αλλα δεν ειναι ολα!
οποτε το θεμα τιθεται στη βαση του ρομαντισμού οπως σωστα το εθεσε ο Joe Bar Team.
-
ΕΥΚΟΛΑ........τα καινουρια......
θα προτιμουσα τα παλια, ειναι πανεμορφα αλλα δν μπορεις να τα οδηγεις οπως ενα σημερινο. να το παρεις κ να μην το οδηγεις δε λεει.
ομως, αυτο εδω που ειναι το αγαπημενο μου στα παλια παει ε? βιαστηκα κ ψηφισα αμεσως παλια χωρις 2η σκεψη, αλλα αν ποτε μπορεσω να παρω τετοια αμαξια, ε καινουρια θα επαιρνα.
συγκριτικα απο αποψη design, εεε δν τιθεται θεμα συγκρισης.. ειδικα οταν λεμε για miura- gallardo.. η miura ειναι οτι τελειοτερο βγηκε απ τη sant'agatta..
-
Καινούριο ρολόι ή παλιό ρολόι;
Για να φυτιλιάσω λίγο το τόπικ, σκεφτείτε ποιο άλογο και γιατί έμεινε στην Ιστορία περί τα 340κάτι π.Χ.;
-
Ο Βουκεφάλας;
-
Σωστά...την ιστορία τη θυμάται κανείς, πώς επιλέχθηκε ο Βουκεφάλας;
-
Ναι, η ...wikipedia!
Ο Αλέξανδρος ήταν ο μόνος που κατάλαβε πως το άλογο φοβόταν ...τη σκιά του.
-
Εγω ψηφισα παλια αυτοκινητα, κι ας ειμαι 23. Τα περισσοτερα καινουρια αυτοκινητα μου φαινεται πως δημιουργουνται απλα ως μεσα μεταφορας. Στα πιο πολλα ''γρηγορα'' εχω την εντυπωση πως τους λειπει η 'ψυχη'. Βεβαια δεν εχω οδηγησει πολλα αυτοκινητα αλλα τα παλια αυτοκινητα εχουν αλλο αερα. Για παραδειγμα συγκρινεται το καινουριο Dodge Charger με original; Επισης μια σκεψη που μολις μου'ρθε: γιατι πολλες εταιρειες αναβιωνουν τα old school αυτοκινητα τους ενω θα μπορουσαν καλλιστα να βγαζουν καινουρια; Ισως επειδη ειναι λιγο τεμπεληδες, ισως επειδη προσπαθουν να αναβιωσουν την αιχμη του παρελθοντος ή ισως απλουστατα προσπαθουν να προσδωσουν σ'αυτα τα 'ρετρο' αυτοκινητα λιγο ψυχη.
-
-μηπως εκτος του ρομαντισμου ειναι & πρακτικο το θεμα?εδω με τα καθιμερινα μας αμαξια κυνδινευουμε να καταληξουμε στη φυλακη ετσι & τα πατισουμε λιγο,μηπως τα supercars τελικα περισοτερο ανχος παρα ευχαριστιση θα εφερναν?και αναφερομε βεβαια στην ευχαριστιση της οδηγισης αυτης καθαυτης.απο την αλλη πως να αποριψεις τετοια διαμαντια?δικοπο μαχαιρι...-
-
Απο μενα μια Lancia 037 παρακαλω.Τελος.
http://www.lanciamontecarlo.net/Rallye0 ... 08_01.html
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Για τα άλλα 2, αρκεί να οδηγήσεις ένα οποιοδήποτε παλιό αυτοκίνητο και μετά ένα καινούριο ίδιας κατηγορίας. Είναι γενικό το φαινόμενο και δεν αφορά μόνο τα σούπερκαρς αυτό, γενική παραδοχή. Για το σχεδιασμό, σύγκρινε αυτά και πες μου...
VS
Ειλικρινά, πρέπει να είσαι ο ορισμός του ρομαντικού για να απορρίψεις την Gallardo....Δηλαδή μου είναι AΔΙΑΝΟΗΤΟ να φανταστώ οτι αυριο το πρωί έρχεται κάποιος και μου λέει 'σας χαρίζουμε ενα απο τα δυο, γιατί κερδίσατε στον ταδε διαγωνισμό' και γω να επιλέξω το Miura....
AΔΙΑΝΟΗΤΟ !!!!
-
Μίλησα για σχέδιο και μόνο.
ΙΜΗΟ, η Gallardo είναι χοντροκομμένη σχεδιαστικά μπροστά στη Μιούρα, έχει ένα γωνιώδες επιβλητικό και εντυπωσιακό σχήμα, το οποίο όμως ούτε για πλάκα δεν πλησιάζει τη φινέτσα του παλιού.
Η Μιούρα μοιάζει σμιλεμένη στον άνεμο. -
Τα σημερινά αυτοκίνητα είνα πολύ πιο φιλικά, ασφαλή ενώ οι όροι εργονομία και αξιοπιστία δεν αποτελούν άγνωστες λέξεις. Για αυτό πιστεύω πως κάθε λογικός άνθρωπος θα επέλεγε ένα σύγχρονο αμάξι έναντι ενός παλιού...
Όταν βλέπεις όμως 3 από τις αγάπημένες σου κουκλάρες του παρελθόντος ξεχνάς κάθε λογική
Πρώτη και καλύτερη η μέρκ για μένα το αμάξι που λιμπιζόμουνα να το δω έστω από τότε που οι 4Τ το βάλαν σε 10σέλιδη αφίσα στα μέσα του 90. Θεικό σχήμα, θεικό μοτέρ και ας πάει να λέει πρόσφατα δημοσιογράφος των 4Τ που το οδήγησε ότι τιμόνι, φρένα και αναρτησείς είναι για πέταμα...
Μετά η φερράρι. Απίστευτο σχήμα όλες οι μόλις 39 που φτιάχτηκαν (κανονικά έπρεπε να φτιάξει 100 για ομολογκασιόν αλλά ο Γέρος τους κορόιδεψε) με (νομίζω) το πρώτο ατμοσφαιρικό μοτέρ παραγωγής που έπιασε τα 100 άτια ανά λίτρο. Και στο κάτω κάτω είναι φερράρι, άρα άμεσα ερωτεύσιμη
Τέλος το Φόρντ. Ό πληρωμένος δολοφόνος ύψους μόλις 40 ιντσών. Εξολόθρευσε τις φερράρι έτσι απλά ενώ ήταν ένα πραγματικό κουκλί. Ο απόγονος του δε αν και όχι τόσο προηγμένος τεχνολογικά μας έδωσε το ομορφότερο εσωτερικό που έχω δει ποτέ και ας καθίστε εσείς να μου λέτε για μπλουτούθ, καθρεφτάκια, ηχοσυστήματα με 'τούιτερ', μπλε φωτάκια και ποτηροθήκες που μας βάζουν οι κατασκευαστές σήμερα προσπαθώντας να μας πείσουν ότι ξέρουν να σχεδιάζουν
Η μιούρα θα έπρεπε να μπει στο γκρούπ μιάς και κατά πολλούς όρισε το σούπερκαρ http://en.wikipedia.org/wiki/Supercar#O ... f_the_term (άλλοι θεωρούν τη μερσεντές) και επιλέον πολλοί πεθαίνουν με το σχήμα της. Εγώ πάντως όχι...
Δε λέω καλή η ένζο, αλλά είναι πολύ πιο πάνω από τις δυνατότητες μου αυτά τα αμάξια οπότε απλά τα ευχαριστιέσαι να τα κυκλοφορείς έστω και με ...50. Η δε βευρόν και το παγκάνι δεν μου έκαναν κάποιο ιδιαίτερο κλικ ποτέ μιάς και πάντα θα προτιμούσα μια οποιαδήποτε φερράρι...
-
Αυτό για την πίστα
και αυτό για το σαλόνι!
Ψήφισα το παρόν γιατί ο καθένας είναι καλός στην εποχή του
-
Ο χρήστης Ari_Vatanen έγραψε:
Αυτό για την πίστα
Καλύτερα αυτό.
εισαι... ρομαντικος;!