-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
μια ερωτηση, μιας και ειμαστε παρεϊτσα και τα συζηταμε ετσι ομορφα και ωραια..
κανα αυτοκινητο ποτε θα παρετε??
καλα, περα απο την πλακα και συγγνωμη για την αγνοια μου, εχει βγει 3αρα στυλ cc?
ειδα μια στη ναυπακτο το σαββατο και επαθα ΤΗΝ πλακα μου!!!Ναι ρε!
Είναι η νέα 3άρα cabrio!!Σου άρεσε,έ?
ΓΑΜΠΡΕΕΕΕΕΕ!!!!
μου αρεσε, ναι!
οσο για το τελευταιο με τα κεφαλαια..
δεν αντεληφθην?? -
Ο χρήστης tm έγραψε:
ΓΑΜΠΡΕΕΕΕΕΕ!!!!
μου αρεσε, ναι!
οσο για το τελευταιο με τα κεφαλαια..
δεν αντεληφθην??Nα στο κάνω λιανά:
γαμπρεεεεεεέ.. :lol:
-
την ειδα στο ιντερνετ.. ομορφο αυτοκινητο, αν και τα φωτα του μπροστα μου φανηκαν καπως...
κατεβασα τον τιμοκαταλογο και ... εκει τελειωσαν ολα, φοβαμαι! -
Καλοταξιδη pad
-
Eυχαριστώ παίδες!
Θα επανέλθω με λεπτομέριες για το όχημα. -
Καμιά τελευταία εκτίμηση για την **τιμή **της νέας Μ3?
Ετσι, για να κάνουμε όνειρα...
-
Ονειρα ε;Τοτε να πουμε.... 20.000€ με 12 ατοκες μηνιαίες δόσεις
Οταν ρωτας ποσο κανει...δεν μπορεις να την αποκτήσεις. -
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Καμιά τελευταία εκτίμηση για την **τιμή **της νέας Μ3?Ετσι, για να κάνουμε όνειρα...
Mάλλον όσο μία 335 (και πάμπολα εξτρά καλούδια άνεσης και γκατζετάκια) με πρόγραμμα, μπλοκέ και full κουστουμιά από κάποιον γνωστό βελτιωτικό οίκο (Schnitzer π.χ. ). Θα έχεις βέβαια λιγότερο σπορ αίσθηση αλλά πολύ περισσότερη ροπή
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Καμιά τελευταία εκτίμηση για την **τιμή **της νέας Μ3?Ετσι, για να κάνουμε όνειρα...
Τα όνειρα θα αρχίζουν από 90000€....
-
..συγγνωμη, τα δικα μου αναλογα με την ημερα, βεβαια, ξεκινουν απο τις 23:00
-
Στην Γερμανία Η Μ3 κοστίζει
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Καμιά τελευταία εκτίμηση για την **τιμή **της νέας Μ3?
Ετσι, για να κάνουμε όνειρα...
Mάλλον όσο μία 335 (και πάμπολα εξτρά καλούδια άνεσης και γκατζετάκια) με πρόγραμμα, μπλοκέ και full κουστουμιά από κάποιον γνωστό βελτιωτικό οίκο (Schnitzer π.χ. ). Θα έχεις βέβαια λιγότερο σπορ αίσθηση αλλά πολύ περισσότερη ροπή
Πάμπολα εξτρά καλούδια άνεσης και γκατζετάκια δεν θέλω αλλά ένα LSD θα μου έφτιαχνε την διάθεση...αλλά δυστυχώς δεν βλέπω να υπάρχει ούτε aftermarket. Aλλιώς...δαγκωτό 335i, οριακή βελτίωση της ανάρτησης, 18άρες ζάντες, οριακό tuning στα 350 άλογα και είσαι τσίφτης.
Και γλιτώνεις 30 χήνες...
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
ΑνανέωσηH 325ti έφυγε....το ραλάκι έφυγε.....η Ε30 όπως πάντα παραμένει.....η πατρική Ε39 πέρασε στα χέρια μου....και προστέθηκε άλλο ένα μέλος στην 'οικογένεια'.....προς το παρόν(:twisted: ) ειναι 318is(Ε36)....
Ολόιδια σε μαύρο χρώμα.......και σε άριστη κατάσταση
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2890Έτσι είναι η 'is'...(προς το παρόν)
Ψάχνοντας στο αρχείο μου βρήκα και το τεύχος με το πρώτο test drive της 'is'.
-
H γαλαζια 5αρα ειναι παρκαρισμενη στην Ψαθα...
-
Παντέλο άσε τα 'προς το παρόν'
Οriginal is Coupe με 15άρια είναι είδος εν ανεπαρκεία στην Ελλάδα..
Μη την πειράξεις εμφανισιακά (είναι τέλεια...)!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μη την πειράξεις εμφανισιακά (είναι τέλεια...)!
Emfanisiaka tha meinei etsi....(mono emfanisiaka )
-
Ελήφθη!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Πάμπολα εξτρά καλούδια άνεσης και γκατζετάκια δεν θέλω αλλά ένα LSD θα μου έφτιαχνε την διάθεση...αλλά δυστυχώς δεν βλέπω να υπάρχει ούτε aftermarket. Aλλιώς...δαγκωτό 335i, οριακή βελτίωση της ανάρτησης, 18άρες ζάντες, οριακό tuning στα 350 άλογα και είσαι τσίφτης.
Και γλιτώνεις 30 χήνες...
Max για τη μπλοκαδούρα μην πολυσκοτίζεσαι, έχει βγάλει ο Ηartge ένα (είναι της ίδιας εταιρίας που έχει φτιάξει και της Μ3 Ε46) και έχει κλασσικά εμπλοκή από 0 έως 100%. Το έχει φτιάξει στη δική του 335 ο γνωστός αντιπρόσωπος της Ηartge στην Ελλάδα (Speed & Style)μέσα στη Hartge στη Γερμανία και έτυχε να πάμε μια βολτούλα (εγώ συνοδηγός).
Απλά κα-τα-πλη-κτι-κό. Τέλος. Είναι και τα ''χέρια'' του συγκεκριμένου οδηγού βέβαια, αλλά αυτό που αποκόμισα από τη σύντομη βόλτα μας είναι ότι στο drift είναι ακόμα πιο προοδευτικό και γλυκό από της Μ3 Ε46. Το οδηγείς και το ελέγχεις απόλυτα ακόμα και σε παρατεταμένο ντιφτάρισμα.
Κόστος κάπου στα 2.500 με 3.000 χιλιάρικα!
Και ένα σχετικό link http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... _335i.htmlΦυσικά υπάρχουν και θα υπάρξουν και πολλοί άλλοι αξιόπιστοι βελτιωτές ακόμα. Μια υπομονετική ματιά και λίγο ψάξιμο στο Google θα σε πείσει.
Τώρα βέβαια αν κάποιος δεν θέλει να μπει σε περαιτέρω έξοδα φρόντισε η BMW στα μεγάλα μοντέλα της (130, 330, 335 κλπ), αλλάζοντας το λογισμικό του dsc και προσθέτοντας, από τον περασμένο Μάρτιο, το ηλεκτρονικό κλείδωμα EDL, που λειτουργεί (όπως λέει το Drive στη σελ. 26 και είναι αλήθεια) σαν ελεγχόμενο διαφορικό και επιτέλους κάπως απαλύνει (σε μεγάλο βαθμό λένε οι δημοσιογράφοι που το δοκίμασαν) την απουσία του διαφορικού (με το επιλεκτικό φρενάρισμα του τροχού που σπινάρει, μεταφέροντας τη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση, επιτυνγχάνοντας αποτελέσματα ανάλογα ενός ελεγχόμενου διαφορικού ).
Υ.Γ. Παντέλο κόφτο!! με έχεις αρρωστήσει λέμε Ε36 318is ;Aσε που με έχεις κάνει (τι άρθρα τότε και αυτά του Σ.Χ. αχ!) να αναπολώ τις εποχές εκείνες που ένα τέτοιο αμάξι με είχε κάνει να μην κοιμάμαι τα βράδια στοιχειώνοντας τα εφηβικά όνειρά μου
-
Πάντως είναι στο σωστό χρώμα!!!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
...Τι όμορφο αυθεντικό look! Πραγματικά σπάνιο να βρεις μια που να μην της έχουν αλλάξει τα φώτα οι κάγκουρες. Να τη χαίρεσαι και να μην την πειράξεις εμφανισιακά. Είναι τέλεια ως έχει...
Πόσο έχει ένα τέτοιο αυτό τον καιρό;
Μ40 μοτέρ έχουν αυτά;
BMW FORUM