-
Σωστά έχεις δίκιο αλλά και πάλι συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι ενέργεια θετική.
Λοιπόν στο δια΄ταύτα τώρα. Πήγα σήμερα και ρώτησα για το Astra SW 1.6T. Κάνει αυτή την περίοδο μία έκπτωση 800 -
Συγγνωμη ρε παιδια,αυτο το 'σπόρ πλαίσιο' τι ακριβως κάνει;Που μπαίνει κατι που μεταμορφωνει σε ¨σπόρ' το πλαίσιο;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Συγγνωμη ρε παιδια,αυτο το 'σπόρ πλαίσιο' τι ακριβως κάνει;Που μπαίνει κατι που μεταμορφωνει σε ¨σπόρ' το πλαίσιο;χαμηλώνει το πλαίσιο του αμαξιού κατά 15 mm λέει η OPEL.
-
Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:
Συγγνωμη ρε παιδια,αυτο το 'σπόρ πλαίσιο' τι ακριβως κάνει;Που μπαίνει κατι που μεταμορφωνει σε ¨σπόρ' το πλαίσιο;
χαμηλώνει το πλαίσιο του αμαξιού κατά 15 mm λέει η OPEL.
Σωστό.
Από εδώ θα σου πούν αρκετοί ότι το IDS+ βελτιώνει το κράτημα , το γκάζι και την αντίδραση του αυτοκινήτου. Εάν κρατήσεις πατημένο και το κουμπάκι sport ( που ενεργοποιεί το IDS+ ) θα μπορέσεις να απενεργοποιήσεις ( έως τα 70 χάω ) και το ESP. Δεν έχω στο αυτοκίνητό μου IDS+ και δεν σου μιλάω από πρώτο χέρι.
-
Διόρθωση, δεν έχει αντιστρεπτική έχει ημιάκαμπτο άξονα.
-
Γιατί, το ένα απαγορεύει το άλλο; Άλλα έχουν αντιστρεπτική με ημιάκαμπτο, άλλα όχι...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιατί, το ένα απαγορεύει το άλλο; Άλλα έχουν αντιστρεπτική με ημιάκαμπτο, άλλα όχι...Σωστό, εδώ προφανώς είναι η περίπτωση του ημιάκαπτου άνευ...
-
[quote='Mike Daskalakis']Σωστά έχεις δίκιο αλλά και πάλι συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι ενέργεια θετική.
Λοιπόν στο δια΄ταύτα τώρα. Πήγα σήμερα και ρώτησα για το Astra SW 1.6T. Κάνει αυτή την περίοδο μία έκπτωση 800 -
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Σε ποια εκδοση αναφερεσαι!Απ'οτι βλεπω τοσο η sport οσο κ η cosmo εχουν στανταρ το σπορ πακετο πλαισιου(ZQ8) με τον κινητηρα 1.6Τ(αυτο πρεπει να ειναι το sport κουμπι),ενω το ids-plus κοστιζει 685 ευρω.Επισης,στον εξοπλισμο υπαρχει κ ενας αλλος κωδικος που αναφερεται ως 'χαμηλωμενο σασι με δισκοφρενα εμπρος κ πισω(μονο για 5θ)'(XJ2) ο οποιος εικαζω οτι ειναι το χαμηλωμενο κατα 15mm αμαξωμα των εκδοσεων sport!
Γνωμη μου ειναι οτι δεν αξιζει να δωσεις 800 ευρω για το ids+!Ετσι κ αλλιως station wagon θα παρεις δε νομιζω οτι πρωτο σου μελημα ειναι η σπορ συμπεριφορα!Οσο για αισθηση στο τιμονι,Opel παιρνεις,μην περιμενεις κ πολλα,οσο σπορ πλαισιο κ χαμηλωμενο αμαξωμα κ αν προσθεσεις στον εξοπλισμο!Επισης κ το AFL μου ακουγεται καπως υπερβολικο!Μονο τα xenon νομιζω οτι ειναι αρκετα!Βεβαια γουστα ειν'αυτα...Έχεις δίκιο, εγώ είχα δει την Elegance αλλά σε αυτά που θέλω μάλλον καλύτερη εκκίνηση είναι η sport απλώς το είδα μετά. Για το IDS plus τώρα στο SW δεν είναι θέμα σπορ συμπεριφοράς αλλά καλής συμπεριφοράς σε ένα αμάξι που θα κινηθεί κυρίως με όλη την οικογένεια μέσα και φορτωμένο. Μία παρανόηση που γίνεται είναι οτι το οικογενειακό αμάξι το μόνο που πρέπει να έχει είναι άνετη συμπεριφορά στο δρόμο. Αυτό είναι λάθος γιατί τα προβλήματά σου αρχίζουν όταν αρχίζεις και φορτώνεις ανθρώπους και πράγματα και αλλάζουν οι αντιδράσεις του αμαξιού. Γι'αυτό και θεωρώ κρίσιμη παράμετρο την μηχανή και το στήσιμο του οικογενειακού και φυσικά μακριά από περιπτώσεις όπως Ford Mondeo 1.6, BMW X3 2.0 (καταπληκτικά αμάξια αλλά όχι με αυτούς τους κινητήρες) και τα συναφή.
Τώρα για το AFL έχω οδηγήσει Mercedes με αντίστοιχο σύστημα και κάνει κάποια διαφορά αλλά είναι και το πρώτο υποψήφιο για κόψιμο για να κατεβάσω λίγο τα λεφτά απλώς μου είπαν οτι αναλόγως την τιμή και τον τελικό εξοπλισμό μάλλον θα μου κάνουν κάτι extra δώρο της τάξης των 300 -
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Ειχα οδηγησει για τεστ ντραιβ 3 ημερων ενα Astra GTC 1.6 στο οποιο οταν πατουσες το κουμπι sport το γκαζι γινοταν πιο αμεσο κ η αναρτηση πιο σκληρη!Ειναι πραγματα που καταλαβαινα στο δρομο,δεν τα βγαζω απ'το μυαλο μου!Κ ειναι αυτα που υποσχεται η opel οτι παρεχει με το ids+...Αν μπορεις προσπαθησε να οδηγησεις ενα αμαξι με ids+ κ να δεις τη διαφορα...+1
για τα xenon μόνο μια παρατήρηση
έχω το πακέτο των 600 euro και είναι πολύ καλά και αυτορυθμιζόμενα
αυτά των 1200 euro απλά στρίβουν μαζί με το τιμόνι..
-
Καλησπέρα παιδιά.
Συγγνώμη για το αν η δημοσίευση είναι off topic,δυστυχώς όμως με την 'Αναζήτηση' δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό.Από τις 22 Ιουνίου είμαι κάτοχος ενός Astra 1.6T Twin Top στην έκδοση Cosmo,χρώματος Ασημί.
Το αυτοκίνητο μου κόστισε 28.165 -
Επειδη εχω κι εγω το ιδιο αμαξι...
1)Πειρακια?Μαλλον εχει να κανει με την βενζινη που βαζεις,εγω βαζω αποκλειστικα 100αρα και δεν εχω ακουσει ποτε μου τιποτα...Για την ακριβεια εχω ν'ακουσω πειρακια σε αμαξι γενικοτερα απο το Sunny του '84 που ειχαμε καποτε στην οικογενεια!!!Μαλλον κατι αλλο θα'ναι αφου το αμαξι εχει knock sensor και αν υπηρχε υποψια για πειρακια θα τα σταματουσε εν τη γενεσει τους...
Ο κατασκευαστης παντως στο εγχειριδιο χρησης αναφερει οτι το αμαξι δουλευει ακομα και με βενζινη 92 οκτανιων,υπο προυποθεσεις...
2)Η μη εκρηκτικη αισθηση που λες οφειλεται κατα κυριο λογο στο οτι ο κινητηρας αποδιδει πολυ γραμμικα την δυναμη του,κατα δευτερο λογο στο οτι ειναι νταλα καλοκαιρι με οτι αυτο συνεπαγεται για τους υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες και κατα τριτο οτι το αμαξι ειναι σχεδον 1.5 τονο!!!Για μπες σε ενα GTC 1.6T Σε εμενα παντως οσο περναει ο καιρος 'ανοιγει',ενω ταυτοχρονα μειωνεται και η μεση καταναλωση...
3)Για την συντηρηση που λες εχω κι εγω τις αποριες μου,κυριως σε οτι αφορα τον τυπο λαδιου που παιρνει ο Z16LET... -
Και εγώ το ΤΤ 1,6Τ έχω. Με το κουμπί Sport πατημένο το αμάξι αλλάζει τελείως και πραγματικά επιταχύνει πολύ καλά. Απλά επειδή στις χαμηλές στροφές κάνει overboost (29 κιλά ροπής) και μετά χαμηλώνει την πίεση φαίνεται πως μετά το αρχικό ξεπέταγμα ξεφουσκώνει ενώ αποδίδει 24-25 κιλά ροπής!
Πάντως όπως κι αν έχει το αμάξι δεν είναι για κόντρες αν και επιφυλάσομαι να το δοκιμάσω σε ρεπρίζ με το Colt CZT του αδερφού μου, αν και φαντάζομαι πως μάλλον θα μείνω πίσω! -
Κι εγώ τη βενζίνη φοβόμουν γι΄αυτό και βάζω από διαφορετικά βενζινάδικα.
Δυστυχώς όμως,το φαινόμενο συνεχίζεται.
Γενικά πάντως,είμαι κατενθουσιασμένος με τη στιβαρότητά του και τον τρόπο
που απορροφάει το πλαίσιο τους κραδασμούς.
Έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά και οφείλω να τους το αναγνωρίσω. -
Κουμπί sport δεν έχει το δικό μου.
-
Ο χρήστης ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ. έγραψε:
Κουμπί sport δεν έχει το δικό μου.Δυστυχώς για σένα η διαφορά στην απόκριση του γκαζιού με το πάτημα του sport υπάρχει και είναι μεγάλη (μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο). Για πειράκια εγώ δεν έχω ακούσει τίποτα στο δικό μου, ακόμα και με 95άρα.
-
Ο χρήστης nikox έγραψε:
Κουμπί sport δεν έχει το δικό μου.
Δυστυχώς για σένα η διαφορά στην απόκριση του γκαζιού με το πάτημα του sport υπάρχει και είναι μεγάλη (μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο).
+1000
-
Ο χρήστης nikox έγραψε:
Δυστυχώς για σένα η διαφορά στην απόκριση του γκαζιού με το πάτημα του sport υπάρχει και είναι μεγάλη (μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο). Για πειράκια εγώ δεν έχω ακούσει τίποτα στο δικό μου, ακόμα και με 95άρα.
Μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο και για τα προβλήματα που έχουν αναφέρει πολλοί σχετικά με αναισθησία του τιμονιού, δεν στρίβει και όλα τα σχετικά?
-
Σχετικά με το τιμόνι.
Το αυτοκίνητο 'ψαρεύει' αρκετά με κλειστή την οροφή και πολύ περισσότερο με ανοικτή κατά την διαδικασία της επιτάχυνσης με μικρές ταχύτητες στο κιβώτιο.
Τη σύνδεση του πατήματος του κουμπιού sport με το σύστημα απόσβεσης,άντε να το καταλάβω γιατί μπορεί κάποιος να θέλει κάποιες στιγμές την ανάρτηση του αυτοκινήτου μαλακή ή σκληρή.
Με το σύστημα διεύθυνσης όμως και κυρίως με αυτό της απόκρισης του κινητήρα στο πάτημα του γκαζιού,το θεωρώ τουλάχιστο ανοησία αφού δεν φαντάζομαι ότι κάποιος αγοράζει ένα αυτοκίνητο με 180 ίππους και μπορεί να μην θέλει 'σπιρτόζικο' τον κινητήρα του. -
Πάντως στο δικό μου ( 1,6 105ΗΡ ) βιβλίο λέει ότι οι βαλβίδες αυτορυθμίζονται αλλά με 95άρα μπορεί να ακουστούν πειράκια. Εγώ βάζω 100άρα πάντως για να έχω και πιο καθαρό τον κινητήρα.
OPEL ASTRA 1.6 TURBO 180HP facelift